Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

evilmindzon - nu stiu ce aparat de diagnoza au cei de la service dar codurile astea de eroare sunt foarte ciudate.

462C - nu este neaparat N75 de vina (dar poate fi), eroarea poate veni si de la geometrie blocata pe deschis sau de la furtunele care scapa presiune.

040F - cand ai schimbat senzorul de temperatura G62 la integritatea firelor din mufa te ai uitat?

024C - in volan ai doar airbagul si mufa asa ca nu ai ce schimba (in afara de airbag). Poti verifica daca mufa este bine conectata. S-ar putea ca airbagul sa fi fost sarit si l-au inlocuit fara a schimba sau a rescrie EEPROM-ul calculatorului de airbag.

Daca ar fi codurile de eroare din Vag-Com cu specificatia in limba engleza poate ca te am putea ajuta mai mult. Nu ar strica nici un log in mers ca sa vedem si debitmetrul daca lucreaza cum trebuie

Limp Mode se manifeste prin pierdere masiva de putere si plafonarea turatiei motorului la o anumita limita.

KOSMYN_77 - intri in Limp Mode. Prima recomandare ar fi sa faci un Log in mers ca sa vedem exact care este situatia. Parerea mea ca ai geometria imbacsita si nu iti poate corecta presiun.ea dar un Log in mers cat 1000 de pareri. Cam 10% sanse sa fie ceva electric mai ales daca ai schimbat deja valva electropneumatica N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-am facut rost de soft, Vag Com, dar nu am cablu. sper ca pe luni sa imi fac rost.se poate face un LOG in mers cu Vag Com-ul sau trebuie alt program? 10x de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor, si as vrea sa spun si eu o varianta sa nu mai aveti probleme cu turbosuflanta,schimbati vitezele in turatie mare peste 3000ture, nu va uitati la consum si nu mergeti subturat pentru ca distrugeti geometria din cauza depunerilor,am avut aceiasi problema mult discutatul limp mode,dar am iesit afara din oras am cumparat un aditiv motorina de atunci folosesc tot timpul la alimentare,,si dai vorba romanului in gusa de am rupto folosind viteza 3 constant si ajungind la turatii si de 4000.MI-A iesit un fum albastru deci datorita fortarii s-a curatat,am inteles ca are si sistem de autocuratare dar din cauza motorinei proaste de la noi o colmateaza,atentie nu-s mecanic se poate intimpla si alceva la operatia care am facut eu,dar sa va mai documentati mai mult.In servisurile noastre meseriasii buni nu-s de gasit si bani vor de numa numa......

Cu respect si km fara probleme scuzele de rigoare daca am mai gresit cu punctuatia am o mina in gips

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu limp mode. Am schimbat locul de unde alimentam (OMV) si din cand in cand dau pedala(turatie mare(3000-4000)!!! nu pedala la 1000 ture!!!) si totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-am facut rost de soft, Vag Com, dar nu am cablu. sper ca pe luni sa imi fac rost.se poate face un LOG in mers cu Vag Com-ul sau trebuie alt program? 10x de sfat

Da, cu Vag-com se face. In treapta 3 Kick down de la 1500 pana la 4000 rpm cu masuratorile pe grupurile 3, 10, 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa fac un test VAG-COM,ocazie cu care multumesc colegului RICUSS,si am obtinut urmatoarele:

VAG-COM Version: Release 607.3-UD

Control Module Part Number: 038 906 019 KC

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4896

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ4P043979 VWZ7Z0C7816209

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 0 0 1

Cosmin_passat_B5.5.txt

Cosmin_passat_B5.5.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi fost mai fain daca salvai in .csv sau .xls ca asa ne zapacim. Ai presiunea prea mare si de aceea iti intra in Limp Mode. Posibile cauze: N75 defect (ai inlocuit deja), furtunasele vacum incorect montate, lipsa vacum, actuator defect, geometrie blocata pe inchis. Trebuie luat totul la puricat si testat.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reverificat integritatea si modul de montare el furtunaselor si totul e ok.actuatorul se deplaseaza(nu foarte usor dar nici greu) in sus si in jos maxim 1cm sub actiunea mainii dar si a accelaratiei.axul turbinei se misca foarte foarte putin prin miscare de la dreapta la stanga,dar nu se misca deloc prin miscare interior-exterior.paletele se misca usor si nu am sesizat ca agata.daca geometria e blocata pe inchis de ce dupa prima plafonare la 120km/h nu mai intra in limp-mode,atingand cu usurinta 180 km/h in mod repetat?sa contribiue si faptul ca N75 este luata de la second-hand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit cu CIPOS si mi-a comfirmat cea mai grava temere.turbo blocat!

maine ne vedem si sper sa reusim sa schimbam geometria.

revin cu rezultate...! :)

multam de ajutor tuturor celor ce au postat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La atatia km merge un turbo nou...

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza limp mode:GEOMETRIE BOCATA PE DESCHIS

Am fost la CIPOS si in mai putin de 70 minute a demontat -remontat turbina,schimband geometria variabil

Sincere multumiri tuturor celor implicati!

Alta masina,alt demaraj....,adio limp mod :P :D :(

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Limp mode, la turatii diferite, uneori dusa pana la 4500 fara limp. Scanare facuta noaptea trecuta. Ceva pareri in afara de "bun venit in club"?

New_Text_Document.txt

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu geometria, dupa sfaturile voastre si dupa discutii telefonice cu;

C o s m i n si Cipos..

Nu au fost probleme deosebite, doar ca ai nevoie de cateva chei bazate sa zic asa,

inelara de 12 nu trebuie sa lipseasca altfel incepi degeaba, si sa fie inelara dreapta nu cu cot, o trusa cu un cap cardanic sa poti desface surubul superior de prindere pe motor.

Conducta de sus (tur) nu a prezentat probleme la desfacere ,dupa ce desfaci piulita lovesti usor cu manerul surubelnitei si se desface singura.

Cel mai anevoios de desfacut este conducta de retur.ATENTIE cand umblati in acea zona desfaceti bornele la baterie deoarece electromotorul este foarte eproape si posibiul sa atingeti + si sa luati foc.

Cred ca cea mai buna metoda de desfacere este cu o cheie inelara de 22 taiata cat sa incapa conducta,eu am folosit o cheie normala taiata si resudata sa-mi permita accesul acolo.

La desfacerea Turbinei nu am avut probleme,s-a decapsulat usor,prin lovituri cu un ciocan intr-o pana de lemn.

Aici am constatat ca tija din interior care actiona inelul era gripata catre zona superioara,practic facea jumatate de cursa,turbina era relativ curata,comparativ cu ce am gasit si vazut la cei care au desfacut.

Am spalat totul cu periuta de dinti si decarborol, am bagat geometria intr-un pet de 2 l tiat si am turnat decarborol, apoi am curatat cu periuta,am folostit 1 foaie hartia abraziva granulatie 800 pusa pe un geam si la 2 manevre stanga dreapta erau albe vanele.

Am curatat si capacul care vine peste geometrie,acolo era putin mai murdar ,iar cea ce se vede in pozele baietilor ca si cand acolo freaca,este fals.. acolo este capacul curat iar unde se vede negru sunt depuneri,dupa o curatare minutioasa ve-ti observa ca de fapt nu a Frecat niciunde(nu se vede metal zgariat).

Opratiunea a durat aprox 6 ore ,dar la urmatoarea daca va mai fi nevoie nu va depasi 2 ore.

Mentionez ca inainte de a decide demontarea am verificat cu mana jocul axului prin demontarea furtului de aspiratie dinspre filtru de aer,care s-a dovedit a fi minim stanga dreapta sus jos si absent axial.

Dupa montare,inainte de a monta conducta de sus ,am bagat cu o siringa cateva doze de ulei din sticla pt completare exact in turbina,apoi am montat conducta,capacele si am pornit.

Atentie ca o sa iasa fum in compartimentul motor, pt ca se usuca degripantul sau ce ati folosit voi pt desfacerea suruburilor dupa evacuare.

Masina merge acuma asa cum o stiam eu ,iar dupa 01 may o pun la un drum de IASI aprox 1000 km dus intors.

Succes!

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri noi. I-am "inundat" tija de la actuator cu degripant si apoi cu WD40. Am incins-o la 90grd si i-am dat "talpi" pe loc pentru a actiona actuatorul de cat mai multe ori, am oprit-o, i-am mai dat odata cu WD40 si am inceput sa-l actionez manual, de mai multe ori, pana cand am simtit ca se misca din ce in ce mai usor. Am scos aseara masina din curte si i-am dat cateva reprize la peste 3500 rpm. Nu am mai avut limp. Si dimineata am facut acelasi lucru si turbina suiera ca inainte, plus ca masina trage liniar intre 1700-4000. Sper sa fi fost doar actuatorul usor gripat. Se poate ca toata problema sa fie "rodul" celor 6000km din ultimele 2 luni facuti numai in Bucuresti la ore de maxima aglomeratie si fara nici pic de trecere peste 2500rpm. Plus motorina de la Luk, care mi s-a cam parut proasta dar am bagat-o din comoditate(am statia le 200m de casa). Aici si la mersul batranesc recunosc ca am gresit capital...

Modificat de Nea Vizanu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da intr-un fel subscriu la ce ne-a povestit Nea Vizanu....acelasi lucru am fost si eu nevoit sa fac ...sa curat actuatorul de la turbina care in timp ramanea blocat...tot cu binecunoscutul spray...

de mers am mers si subturat (deh Bucuresti) dar si cu talpa unde aveam loc ....ma gandesc ca factorul determinant a fost rugina si iarna asta pacatoasa...

limp l-am constat cand s-au mai topit zapezile din anu asta si am avut unde sa merg mai cu viteza.....

problema am mai avut si cu reglarea acestei supape care imi intarzia descarcarea in turbina (nu stiu toate amanuntele ,ma scuzati daca gresesc undeva).....chiar daca o curatasem avea figuri si mai ma tragea la un limp....noroc cu o recomandare de un mecanic bun care mi-a reglat-o dupa ce am facut nenumarate teste cu vag si in mers pe auto buc -pitesti..intr-un final i-am dat de cap....motorul trage uniform si cu o pofta 'de viata ' daca imi permiteti comparatia......(mentionez ca masina a fost sh si nu am stiut cine si cum a umblat pe la motor)

cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Astazi iarasi m_a bagat in limp mode....pun si eu doua loguri poate isi da cineva o parere.unul e facut chiar cand s_a produs un limp mode,celalalt la cateva minute dupa cand mergea absolut normal.

Mentionez ca am si un zgomot ciudat pe decelerare care vine dinspre filtru de aer (parerea mea) cineva zicea ca poate e fulia de la alternator dar mie mi se pare mai mult din zona filtrului de aer .ce ar putea fi?

01_003_010_011.csv.xls

01_008_010_011.csv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria nu reuseste sa faca corectia cum trebuie. Presiunea de alimentare iti urca peste valoarea specificata ceeace genereaza Limp Mode. Eu banuiesc geometria variabila imbacsita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna si mie care este actuatorul de la turbina, k si eu patesc ceva de genu. o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msanyix@ si nu numai, va rog o idee despre limp mode-ul asta al meu.

VIN: WVWZZZ3BZ1E156818 Mileage: 183930km/114288miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 038 9T6 019 EA

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1263

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E156818 VWZ7Z0Y3171105

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

Multumesc.

PS: ghitaSTT@ capsula, ciuperca de culoare galbuie ce se gaseste montat pe turbo si in cap are un furtunas sau mai simplu are forma unui butoias si din partea inferioara ii iese o tija ce se leaga de geometria turbo-ului.

vnt15actuator.th.jpg wpe3f.th.gif

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - presiune de alimentare prea mare

Asta poate veni numai de la geometria care nu lucreaza in parametrii, mai exact nu deschide ca sa compenseze suprapresiunea creata de turbina.

Nu lucreaza in parametrii din mai multe motive cum ar fi:

- imbacseala

- rugina

- actuator defect

- N75 nu lucreaza in parametrii

- pierdere de vacum

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmmmm, imbacseala...mai greu ca am talpa mare, rugina poate, actuator daca era defect nu imi facea problema destul de frecvent (am eroarea de mai bine de 3 luni si de atunci nu am mai avut probleme), N75 la fel banuiesc si cu presiunea...nu fasaie nimic. ;) Multu pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt raspuns msanyix!

Zgomotul acela pe decelerare de la ce ar putea fi?cineva zicea ca paletele ating de turbina.daca paletele turbinei ar atinge peretii (ax descentrat) cred ca s_ar fi rupt de mult tinand cond de viteza de rotatie!sau poate ma insel eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai atat joc in ax incat palele sa se atinga de carcasa trebuie sa ai pierdere semnificativa de ulei. Sigur nu de la cutie vine sunetul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

msanyix nu am pierdere de ulei de loc.de la un schimb la celalalt facut acum o luna am completat poate 300 ml!

Te referi la cutia de viteze sau cea a filtrului de aer!?de la cutia de viteze nu cred pt ca face zgomotul si scoasa din viteza sau cu ambreiajul calcat.mai degraba dinspre cutia filtrului de aer vine!si nu_mi dau seama ce_ar putea fi????!!!!Se aude in plaja de turatii 2200-1000 rot/min doar la decelerare in gol sau la schimbarea vitezelor .Carcasa filtrului pare bine fixata acolo!in weekend o sa incerc sa aspir carcasa un pic ca am vazut ca e plin de mizerie inauntru....mecanicii de la VW din Franta au schimbat filtru dar nu au si curatat inauntru :) ...cam peste tot aceeasi delasatori si grabiti!daca mai ai idei astept cu nerabdare!

Apropo cat costa o curatare a geometriei variabile in Ro sau un pret pt schimbarea ei daca e cazul...Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!