Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

cred ca acolo era deja in limp... sau.... e putin ciudat... si la presiune barametrica la fell ( cam rarefiat aerul :huh: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca acolo era deja in limp...

Nu cred...Pe toata plaja de turatii ECU nu "a cerut" mai mult de 1448 mbar.

Si mie mi s-a parut ciudata valoarea de la "Barometric pressure". Totusi in cele 2 log-uri valoarea este aceeasi... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbina si la actuator cu siguranta nu ai nimic, functioneaza exemplar. In prima faza as incerca cu alt debitmetru cu alt MAP si un ultima instanta un alt ECU. Eroarea 65535 il ai pe ECU?

Internal Control Module Memory Error

Possible Causes

* Control Module housing leaky > Control Module wet

* Wiring from/to Control Module faulty

* Control Module faulty

Possible Solutions

* Check/Clean Wiring from/to Control Module

* Replace Control Module

Special Notes

* This fault is NOT to be ignored when found in a major and/or critical system (Airbag, ABS etc.).

* When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.

* Audi Airbag 6 & 7

o Problem: A fault of the acceleration sensor may result in the above fault.

o Solution: Replace Airbag control module and both acceleration sensors.

* Audi Airbag 8

o Problem: Due to under voltage the control module does not complete it's self test successfully.

o Solution: Replace Airbag control module and install a under voltage protection relay for it.

* Certain older TDI ECUs which have a vacuum line going to them

o Problem: Vacuum line broken, either before ECU or inside ECU.

o Solution: Inspect and repair vacuum lines to ECU and inside ECU.

Daca scoti borna de pe baterie si repornesti dupa tot intra in Limp?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cuiuda - Logurile sunt facute pe Feleac in Cj, nu stiu daca asta explica aerul mai rarefiat. In legatura cu diferenta de MAP ceruta de ECU log 1, log 2 pot sa-ti spun ca inLOG1 masina nu intra in limp si in LOG2 masina inca trage pina in momentul cind se termina acceleratia de 100%

msanyix -Erori am 65535 care nu poate fi stearsa si 00575 Intake manif press - Control Difference. Ma gindeam doar la senzorul de presiune din ecu avind in vedere ca e destul de vechi modelul.

Exista posibilitatea daca iau borna de pe baterie sa nu mai trebuiasca sa ashtept 30 minute pentru a nu intra imediat in limp??Cu citeva posturi mai sus e pe larg explicat tot ce face,cum face si ce am incercat sa schimb.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este inainte de 09.1997 are senzorul de presiune integrat in ECU. Are un furtunas care mai pica din cauza inbatranirii si trebuie inlocuit, in afara de asta am mai auzit si cazuri cand s-a imbacsit senzorul cu ulei.

Eu zic ca exista posibilitatea sa porneasca fara sa intre in Limp mode daca iei borna de pe baterie, incearca.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am si eu aceeasi probleme cu limp mode. Am facut un test si mi a zis ca e turbina. Din mai multe recomandari am sunat pe un nene mai in varsta si a zis ca degeaba imi curata turbina, si ca nu imi da garantie pe asa ceva. Trebuie sa imi schimbe geometria, si ma costa 300 ron daca imi pune una second si buna sau 400 ron daca imi pune una noua. Plus, trebuie sa dau eu jos turbina. Masina are 211 000 km reali. merita sa schimb geometria? E un proces greu sau o poate schimba si un mecanic experimentat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca cel ce-ti curata turbina face treaba buna si geometria veche nu e afectata, merge si fara s-o schimbi.

2. Schimba mecanicul. Asta ce l-ai sunat are prea multe fumuri in cap si e si escroc. O geometrie noua e MULT mai ieftina (in jur de 100-150 ron daca nu ma insel).

3. Ia legatura cu Cipos si poate te poate ajuta cu cineva mai aproape de tine.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Suceava. Cipos nu stiu de unde e dar din cate am citit aici pe topic nu e din Suceava. Si un mecanic normal nu poate sa schimbe geometria? Ca asa as cumpara eu si as da sa o schimbe cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il duci la un service pt turbosuflante sau cauti un mecanic care stie cu ce se mananca. Trebuie reglat actuatorul si dezasamblarea respectiv reasamblarea trebuie facuta in asa fel incat sa nu se rupa suruburile si sa se mai poate desface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva vreau sa intreb. Actuatorul e integrat in turbina? Daca dau jos turbina si o duc la facut trebuie dus si actuatorul?

Modificat de vladwrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi actuatorul prins de turbina?

61298007.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat turbina cf. indicatiilor de pe forum. Am vreo 30000km de atunci si e OK. Sper sa nu fi vorbit intr-un ceas rau.

Cipos iti trimite o turbina gata facuta si reglata iar tu ii trimiti inapoi doar partea fara geometrie (pe care o pastrezi amintire)

Modificat de mslo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am citit cu atentie ce e si cum se manifesta acest "LIMP MODE" care consider eu (dupa ce am scapat de el) ca e fff bun si va zic si de ce

1. Daca ai o problema la sistemul turbo .... omori motorul

2. Daca ai o problema electronica (senzori etc) ... omori motorul

3. Din motive de sigurantza (Health and Safety)

am avut si eu o problema cu un Passat Variant 1.9 TDI 130 CP motor AWX din 2002 care e cumparat de 1 luna

mergeam frumos pe o autobanda cand de`odata sare computerul de bord la mine cu informatia: CHECK OIL LEVEL

opresc pe banda de urgentza si verific ulei: surpriza aproximativ 1 litru de ulei a zburat din baie instant

am dus masina la 4 service-uri si la diferiti mecanici(prieteni) unul dintre ei expert in turbosuflante face revizii la camioane VOLVO in Dublin care mi'a zis ca raspunsul cel mai corect si uman il gasesc la un Dealer autorizat si care ma si lamurit cu niste chestii cum ar fi: poti curata si shimba toate valvele daca e un senzor sau ceva de genul asta munca e in zadar

asa am si facut

am dus masina la reprezentantza mi'a facut programare peste 2 zile m'am dus peste 2 zile si surpriza:

3 senzori dusi (acum potae ca era un contact naspa sau senzorul ars draq stie)

1 senzor de temperatura combustibil

1 senzor de emisie (lambda cred)

1 senzor de presiune

intrebarea a Fost (telefonica ca nu ai voie in halele VolksWagen veci) : ca sa putem avea o diagnoza exacta trebuie sa skimbam 3 senzori spuneti Da pentru skimbare sau NU

am zis DA si dupa inlocurea senzorilor diagnoza a aratat ca masina e ca noua

m'au costat cu manopera cu diagnoza cu tot 394 euro pot atasa si factura

EROAREA era ceva gen Charge Pressure Control ; Positive deviation

si mai era o eroare cu fuel temperature

deci 2 senzori stiam sigur de la alt garaj ca sunt dusi unde am facut un tester care ma costat 30 euro si la care SUPER mecanicul fiind Roman a zis:

"dute la reprezentantza si cumpara Pressure Control Valve"

asa am si facut si cei de la reprezentantza au inceput sa rada si ma intrebau bine da cum arata valva sau ce face ca sa stim sa ti'o dam

eu eram in plop si plopul in passatul meu de imi venea sa ii dau foc

SIMPTOMELE: deoarece instant mi'a dat uleiul afara din baie scoatea fum albastru deci si la NCT (ITP in Romania) au vazut fum albastru si nu au mai verificat gazele iar celalata simptoma era ca desi eram cu pedala la fund in treptele 3-4-5 masina nu depasea 3000 turatii (120-140km/H) si ca sa ajunga la 2500-3000 turatii era un efort deosebit

ah nu mai zicde un amarat cu un Nissan Micra ca ma umilit pe autobanda si ala avea motor de 1 litru :icon_thumright:

deci daca aveti o problema nesigura fiti atenti ca nu tot timpul valvele pot fi curatate si o valva poate sa nu lucreze nu din cauza ca e rea poate e un senzor naspa

si pentru un senzor de 30 euro o sa te ajunga reparatiile la final 600-700 euro sau poate mai mult

deci daca ai ocazia sa ii faci o diagnoza la un dealer autorizat nu o rata

AS AVEA SI O INTREBARE

dealerul mi'a zis ca manopera lor se plateste la ora 95 euro/ora fara TVA si ca ar fi bine sa imi curat singur Intercooler-ul pentru ca dureaza ceva si cu banii care ii dau la ei pe manopera cumpar altul nou

deoarece uleiul tras din baie (constata ei) din cauza presiunii insuficiente sau ceva de genul se afla in intercooler

pot curata intercooler-ul prin spalare sau printr-un test drive intr-un mod sportiv?

mentionez ca dupa reparatii (1 saptamana acum) de fiecare data cand pornesc masina si motorul e rece fumul este albastru pentru cateva minute

problema e ca de ma duc iar la inspectie si aia vad fum albastru .... iar pic

imi cer scuze pentru numarul exagerat de caractere :) repsect pentru cel care il citesc :) si multa bafta celui care are aceleasi probleme :)

Marius Nistor

Modificat de Marius Nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos uleiul din itercoole? sar pute sa til aspire in capul pistoanelor si sa faci praf motorul, eu cred ca si turbo e pe duca daca ti-a aspirat atata ulei in intrcooler.

Verica periodic nivelul la ulei sa vezi cum stai cu consumul .

Meseriasi aia trebuia sa-ti dea jos turbo si sa ti-o curete, eroare Charge Pressure Control ; Positive deviation indica geometrie variabila infundata.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am ai eu o problema cu turbo ,turbina sau altceva.

Uneori cand o calc intens intra-3 sa depasesc ceva taie turbo,daca merg la drum intins si vreau sa-i dau talpa merge perfect ,schimba normal urca in ture

Am fost la cineva sa-mi scaneze erorile si iata ce erorare am primit :17965 p1557 Turbo sporadic : super charger overboost contition control limit exceeded.

Care sa fie cauza!!!

Mentionez ca masina este Tiptronic motor avf 130 Cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata geometria variabila, trebuie data jos curata si facuta planetitate vanelo.

Ca sa fi mai sigur fa un log in mers , bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULTUMESC!!

O sa incerc sa fac un log in mers ,eu totusi cred ca de la EGR se trage ,sau poate s-a nimerit.

Ex.. mergeam ,la un moment dat aveam limp opream pe drepta porneam mergeam.....dadeam in ea iar limp,am tras pe dreapta am ciocanit in capsula de la EGR am pornit si 2 zile nu am mai avut limp,apoi a revenit.....posibil sa fie si "articulatia actuatorului cu tija de comanda a vanelor" sa fie ruginita o sa incerc sa dau cu niste ulei ceva acolo.

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur daca e limp mode la mine, dar nu trece masina de 120 km/h si a inceput sa imi scada temperatura la apa. daca prind un pic de rampa scade viteza pana la 80, poate chiar mai jos. Am un passat din 2000, motor 1,9 tdi, 130 cp, cutie automata. am incercat si pe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile nu te vor ajuta la nimic. Apeleaza la cineva sa-ti faca un LOG in mers si din interpretarea erorii sunt 90% sanse sa depistezi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult. oare exista cineva pe forum in apropierea Madridului, (Sp), care sa ma poata ajuta cu un LOG in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o saptamana am si eu "limp mode" dupa care s-a aprins martorul check engine. Am fost la Cipos care este un adevarat expert in turbine , mi-a schimbat geometria variabila iar acum este alta masina...trage mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De aproximativ o luna am schimbat liniile de vacum de la valvele elctropneumatice cu

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil din cauza turbinei. Trebuie curatata.

Furtunele alea cumparate la metru din magazin nu sunt bune. La mine, dupa cateva luni au crapat toate. A trebuit sa le schimb.

Gasesti OEM la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna din nou. nu am reusit sa gasesc pe cineva sa imi faca un LOG in mers, dar am reusit sa o duc la un service unde am pus-o pe comp unde mi-a dat urmatoarele erori:

462C Regulatorul presiunii de alimentare, sub limita normala (din cate am inteles asta e valva N75, am luat noua si am schimbat-o)

040F Senzor termic temperatura apa; intrerupere/scurtcircuit pozitiv (am cumparat senzorul si l-am schimbat)

024C Circuit aprindere 1 airbag sofer (la asta inca nu m-am bagat, dar am inteles ca dupa ce demontez volanul ar fi ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un Passat 1,9 TDI 101 CP motor AVB 2003.De aproximativ o luna de zile au inceput problemele,in sensul ca de fiecare data cind incercam o depasire ,in treapta 4 la 110/120 km/h se plafoneaza si mu mai tragea.Am luat contactul si repornit motorul,demarand fara probleme,insa surpriza cand ajungeam la 120 km/h din nou plafonare.Am fost la un service,am pus tester-ul si dupa ce au verificat toate furtunele au zis ca este valva N75.Am inlocuit-o cu una SH dupa alt Passat si la fel,plafonare.Am repus tester-ul si am inlocuit si MAP-ul,la fel plafonare.Au curatat si contactele la mufe si senzori,fara nici un rezultat.La scanare continua sa dea ca si eroare presiune mare in admisie.Am verificat IC si este foarte putin ulei iar furtunele nu joaca.Nu consuma ulei si demarajul ok pana ajung la 120km/h.Baietii de la service zic ca ar fi o problema electrica!?Mai nou nu se mai plafoneaza decat la 130/140km/h si o singura data (prima incercare)urmatoarele fiind cu succes reusind sa ajung si la 180km/h.Care sa fie cauza?Voi ce ma sfatuiti?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!