Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema sau se pare ca am avut.

~ Prima faza.

Mi se oprea masina in mers si mai pornea cam in 5 minute. Cand puneam contactul se auzea pompa cum trage.

~ A doua faza.

Pornea la rece si la cald din a 3-4-5-a cheie , se oprea si in mers la orice stil de condus (turat si normal) si nu se mai auzea nici cand tragea pompa.

Mentionez ca Releul lucra!!!

Am venit acasa. M-am uitat pe forum la acest topic. Am vazut cateva explicatii si am luat urmatoarele masuri:

-am scos releul pompei - 167

-am curatat cu o surubelnita pinii releului cu toate ca nu erau corodati

-am dat cateva fasuri de WD40

-am pus releul la loc

-am pus contactul si se auzea cum trage pompa.

A pornit din prima !!!

Nu am probat sa vad daca se mai opreste in mers deoarece daca plec mi se ocupa locul de parcare si nu am decat sa o las in strada. Maine o sa ii fac o proba. Va tin la curent! Deci ce concluzionati din acest mic rezumat? Am remediat problema sau ma astept sa mi se duca pompa de combustibil sau releul?

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si din contacte nu ar putea fi exclus

@Milei

da asta e normal..s-ar putea sa fie din pompa de benzina.Fa o pza la tablou cu releele tale ...nu stiu despre ce masina si model vb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am golf 3 motor de 1800 din 1993 2 usi fara geamuri electrice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata am acelasi nr de releuri dar nu sunt puse ca in poza pe releul de la pompa nu am nimic scris are desesenat pe lateral ce are 167 acolo unde scrie 167

si nu am numerele astea pe releuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ MILEI....du masina la un service ca dupa cate vad nu ai habar nici daca ti se da mura in gura. Fara suparare frate. Ala este releul pompei (dreapta jos).

Am probat acum pe seara sa vad daca se mai opreste si am scapat se pare de o alta pompa. Am lasat masina aproape 24 de ore nepornita tocmai ca sa vad daca pierde pompa presiune. E iata ca nu a pierdut si porneste la sfert, iar in mers nu se mai opreste. :) Thank's GOD! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok...tot jos in dreapta este releul de la pompa ...incerci cu grija da dai capaul de plastic jos ,il bagi la loc asa fara capac si vezi cand pui contactul ar trebui sa cupleze lamela din partea de sus a releului si incerci sa dai la automat si vezi daca ramane lamela cuplata inseamna ca nu este din releu ,daca lamela nu se cupleaza atunci incearca manual sa apesi pe ea in jos si sa o tii asa si sa incerci sa dai la automat si vezi daca porneste.Dar dupa cum spunea-i tu ca se aude cand cupleza releul s-ar pute in final sa fie din pompa.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate e normal dupa ce scoti cheia sa se opreasca pompa eu unu nu te inteleg ce vrei sa spui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...cn ma poate ajunta si pe mine cu o problema deoarce sunt inca incepator si nu prea stiu exaat cum sta treaba.....am un golf 3 1.6 ...cand vreau sa o pornesc dau contact se aude zgomotul ala de pe pompa de benzina si cand ii dau cheie nu porneste..si tot fac asa de cateva ori pana o ia..si mi sa intamplat sa se opreasca si in mers....sa fie injectorul infundat sau ceva de la pompa...ce trebuie sa fac?(am inteles de la cineva ca masina a mai ramas si fara benzina de cateva ori,uneori oprea motorul la vale apoi pe drum drept o pornea din mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Salut.

Seat-ul meu IBITZA (model vechi din 94), benzina 1.8, de cateva zile nu mai porneste bine dimineata (aproape deloc). Pornirea la rece se face greu, motorul tremura si se balbaie iar daca nu accelerez se ineaca si moare de tot. Daca pornesc masina dupa ora 11:00 cand este mai cald afara, porneste mai usor, tremura mai putin si isi revine mai repede, dar dimineata la 07:00 - 08:00 e jale cu pornirea. Dupa prima pornire care se face cu greu, masina functioneaza perfect toate ziua, porneste "la sfert de cheie" atunci cand este calda, pur si simplu nu mai am probleme cu ea toata ziua, pana a doua zi dimineata.

Am fost la service si au bagat-o pe tester si mi-au spus ca e senzorul ax cu came defect, dar masina asta nu are un asemenea senzor fiind din 94, ceea ce au constatat si cei de la service.

Pana acum am schimbat bujiile, filtru de benzina, filtrul de aer, bobina de inductie, dar toate astea sunt in zadar, pornirea se face la fel de greu dimineata.

Ce as mai putea face, verifica in continuare la motor. Cred ca este o problema electrica udeva, la vreo fisa, ori delcou, care sunt in plan de schimbare si acestea. Sa fie ceva de la carburator, trebuie cumva curatat, ce sa-i fac? Unde o fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tester aveau aia dela service? Eu zic samai faci o diagnoza in alta parte. Atata timp cat ai o eroare stocata gaseste cauza erorii si ai multe sanse sa rezolvi o parte din pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Seat-ul meu IBITZA (model vechi din 94), benzina 1.8, de cateva zile nu mai porneste bine dimineata (aproape deloc). Pornirea la rece se face greu, motorul tremura si se balbaie iar daca nu accelerez se ineaca si moare de tot. Daca pornesc masina dupa ora 11:00 cand este mai cald afara, porneste mai usor, tremura mai putin si isi revine mai repede, dar dimineata la 07:00 - 08:00 e jale cu pornirea. Dupa prima pornire care se face cu greu, masina functioneaza perfect toate ziua, porneste "la sfert de cheie" atunci cand este calda, pur si simplu nu mai am probleme cu ea toata ziua, pana a doua zi dimineata.

Am fost la service si au bagat-o pe tester si mi-au spus ca e senzorul ax cu came defect, dar masina asta nu are un asemenea senzor fiind din 94, ceea ce au constatat si cei de la service.

Pana acum am schimbat bujiile, filtru de benzina, filtrul de aer, bobina de inductie, dar toate astea sunt in zadar, pornirea se face la fel de greu dimineata.

Ce as mai putea face, verifica in continuare la motor. Cred ca este o problema electrica udeva, la vreo fisa, ori delcou, care sunt in plan de schimbare si acestea. Sa fie ceva de la carburator, trebuie cumva curatat, ce sa-i fac? Unde o fi problema?

Baietii aia habar nu aveau. Experienta lor in domeniu era zero. Eroare la senzorul de la axul cu came o dau toate masinile golf3/seat ibiza/skoda felicia daca au motorul oprit. SENZORUL EXISTA !!! FARA EL NU FUNTIONEAZA MOTORUL !!!! Cu motorul pornit nu mai da eroarea. Asa este si normal. Eu zic sa scoti mufa de la senzorul de temperatura si sa vezi cum se comporta. De altfel la diagnoza imediat dupa pornirea greoaie sa ne spui si noua factorul lambda. Succes !

Si inca o precizare pe care am facut-o de un milion de ori aici. Masina ta nu are carburator. Are injectie dupa caz mono sau multipunct.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Acum fac teste pe senzorul de temp de la apa, respectiv l-am luat azi in casa si il voi tine la temperatura camerei. Maine dimineata il bag in apa fierbinte, ca sa-l incalzest, apoi il bag inapoi pe furtunul de apa, il fixez cu clama de protectie si pornesc repede motorul sa vad daca porneste greu ca de obicei. In niciun caz nu ma mai duc la cei de la service pentru diagnoza. O sa las masina la alt service si sa-i faca testul dimineata. Puteti sa-mi spuneti care ar fi explicatia de ce nu porneste motorul din cauza senzorului de temp. de la apa? Care e legatura? Masina mea este pe benzina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine era daca scoteai mufa din senzor si porneai cu ea scoasa. Ar fi trebuit sa porneasca motorul cu o turatie de relanti putin mai mare ca si cum ar fi rece motorul. El porneste greu daca nu primeste informatia corecta de la acest senzor iar cand este decuplat ECU intra in regim de avarie si porneste dupa o setare prestabilita stocata . La fel poti verifica sonda lambda si clapeta de acceleratie.

Vezi ca exista un topic special care trateaza problema asta. Aici deja suntem off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Am facut si asta, am scos mufa, a pornit dar avea o turatie mai mica la relanti decat normal (a pornit din prima pentru ca e cald afara si fusese pornita dimineata) , am bagat inapoi mufa la senzor in mers si motorul merge mai bine, mai turat. Nu suntem offtopic intrucat poate fi o problema de la pompa de benzina , releu, etc., ceea ce s-a discutat aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca o sa ai vreun rezultat cu senzorul cald. Trebuie sa fie rece ca pornirea sa fie normala. Asa el o sa dea semnal ca e cald motorul si o sa porneasca greu/inecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Senzorul este oricum defect, nu imi mai arata acul la jumatate la apa, ci numai la un sfert, daca trece de un sfert pornesc ventilatoarele, inainte acul statea la jumatate si daca trecea un pic de jumatate porneau ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident problema ta de la el se trage. Ai nevoie de unul nou. Atentie sa iei aceeasi culoare a inelului de pe el. Nu iti consuma si mai mult acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Acel senzor se comporta asa de cateva luni, dar nu aveam probleme la pornire. Am atasat o poza cu el mai jos. In legatura cu, consumul nu am observat vreo diferenta. Mi-am dat comanda de o interfata VAG COM si am de gand sa-i fac un scan singur in parcare:D Multumesc pentru raspunsuri, o sa schimb si senzorul de temp. si o sa revin.

2ngzmno.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema, am cumparat de curand un golf 3 din 93 in 4 usi, cu 4 viteze motorizare de 1.4.

problema este ca nu imi indica acul cata benzina am in rezervor. Oscileaza in jurul liniilor rosii...creste scade tot asa..oscilatia nu e brusca este foarte foarte inceata...dar niciodata nu stiu cata benzina am in rezervor ma poate ajuta cineva care stie cum se rezolva?

am auzit ca se poate sa fie de la plutitorul din pompa de bezina. ce trebuie sa ii fac?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Daca am citit eu bine pe aici, desfaci capacul prins in 3 suruburi din portbagaj (sau sub bancheta din spate) scoti afara pompa de benzina si plutitorul si inlocuiesti plutitorul cu altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelele pana in 95 asa se comporta acul. Daca accelerezi sau pui frana sau urci/cobori un deal acul va oscila. E normal. Ca sa aflii exact cata benzina ai pornesti motorul si lasi masina pe un spatiu drept ~ 1,5 minute.

Daca chiar te deranjeaza poti schimba ceasurile de bord cu unele mai noi (dupa 95) care nu se mai comporta asa.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc sa las cateva minute masina sa stea. trebuie sa fie pornita sau doar sa stea pe loc drept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 100 % acuratete loc drept si motor pornit. Cu contactul pus si pe loc drept e posibil sa arate cu 1mm mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha mersi..cobor acum sa incer...sunt curios daca e adevarat ce mia spus omu ala cand am luato..o zis ca mai are aproape o jumatate de rezervor...da eu cand am luato era pe rosu...adica na..cum niciodata nu mia trecut de prima linie alba de la rosu am zis ca e o problema...abia astept.. revin cu rezulat imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!