Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

Mergi la o benzinarie si intreaba daca au pompa de golire. Dai ceva la baieti si tragi tot din rezervor pe la buson. Se vor trage si mizeriile.

Este vorba de acea pompa de golire pe care o folosesc ei atunci cand ai pus din greseala motorina in loc de benzina in rezervor (sau invers).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de info. Asa o sa fac ! Revin cu pareri/impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri m-a sunat ''meseriasul'' sa-mi spuna ca a comandat degeaba pompa si ca erau niste fire lipsa,,,,asta fiind si cauza....azi am ajuns acasa si am plecat sa vad cum merge..am mers 300 de m pana la un peco i-am facut plinul ,am plecat din peco 100 de m si au reinceput simptomele...identic...de abia am adus-o in spatele blocului...adica am facut 800 de m cu masina dupa 3 zile de stat in service,bobina schimbata,fise si bujii....maine iau bata la mine si va informez..oricum va multumesc mult la toti...apropo primele sute de m de cand am pornit masina facea un zgomot ca la diesel...eu am avut numai masini diesel si stiu ce spun,apoi mi-a aparut in bord IN02.. :icon_thumright:

incearca regulatorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am si eu o problema cu un golf 3 1.8 ABS benzina, dimineata nu vrea sa porneasca, porneste un pik sta cateva secunde dupa care moare motorul, trebuie sa dau de cateva ori bune la cheie sa porneasca din nou si la fel merge cateva secunde iar spre sfarsit motorul trepideaza si moare, reusesc sa o pornesc si o tin din aceleratie ceva timp dupa care ramane la relanti. Foarte cidat este ca daca o pornesc peste zi merge perfect se poate sa fie de la pompa sa nu mentina presiunea si dupa ce bate soarele un pik sa creasca presiunea si sa mearga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temperatura a apei. am patit si eu asa: dimineata trebuia sa o tin din acceleratie pana se incalzea motorul, apoi totul era ok. am dat 40 de lei. acum totul e ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda asta am citit si eu pe forum si am si facut, am schimbat senzorul cu unul nou de la BERU a fost vreo 100 lei dar se pare k dimineata tot asa face, este adevarat k nu la fel ca inainte acum porneste sta un pik si daca nu o tin din acceleratie moare, inainte murea foarte repede si nu mai pornea deloc, sper sa nu aiba probleme si senzorul asta nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare ,

Am si eu o problema asemnatoare poate ma ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi .Nu mai porneste masina motor de 1.8 ..66kw.Am urmarit tot topicul legat de pompa de benzina ..releu .Nu stiu inca ce sa fac.Pompa de benzina nu scoate niciun zgomot la punerea contactului ,am verificat daca vine curent la ea si vine ...Am inca o pompa de la un schrot si nici aia nu scoate niciun zgomot cand o mufez.Am verificat-o pe cea de la schrot si motorsaul functioneaza ,cealalta nu am demontat-o inca..Ma gandeam ar putea fi problema din releudaca vine curent pana la mufa din portbagaj??? sau daca incerc sa o tractez cu o alta masina porneste ???Multumesc anticipat pentr sfaturi si le astep cu drag .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto....eu am golit si spalat rezervorul la supernova ce am avut-o inainte.prin portbagaj,am desfacut usita aia de la pompa de benzina-care e ca la golf-,apoi am scos pompa de benzina-care e ca la golf(din cate poze am vazut),apoi am golit cu rabdare tot rezervorul cu un flacon taiat corespunzator-prin usita aia din portbagaj... ...am terminat de scos benzina-am sters cu jdemii de carpe pana lucea rezervorul-pe interior bineinteles :icon_thumright:,apoi am facut operatiunea de introducere a pompei,terminat de montat-apoi bagat benzina-apoi dat cheie.

cam atata.durata: maxim o ora.stil de lucru:relaxat.

succes.

de mentionat ca a fost apa+noroi de mi-a ars 2 pompe de benzina-adica cam 1litru-ce era depus drept in gura pompei-respectiv a sorbului.si bineinteles ca serviceurile sunt pasta in chestii simple.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat siguranta si e ok.Ar putea fi de la releu oare?

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap. este posibil sa fie din releu.

pune si tu urechea la tabloul de sigurante, si pune contactul. dupa 3 secunde trebuie sa se auda acel click

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se aude acel click dar to nu baga pompa benzina...s-ar putea totusi sa fie din pompa ???Nu mai stiu ce sa-i fac

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

Am o problema cu masina din semnatura in sensul ca astazi dimineata am pornit masina (la 6:30) si am vrut sa plec la servici cu ia. Am constatat ca am putina benzina (Ajunsesem acum la ultima linie alba) si m-am gadit sa ii mai pun un pic. Am ajuns la pompa( cam 150 m de la scara blocului) am oprit motorul am pus benzina, platit si am dat sa plec. Can sa plec nu mai pornea deloc. Electro-motrorul invarte dar nimic. Verificat bujiile sunt OK. Am scos capacul de la carburator si am dat o cheie si nu se vedea nici un gram de benzina. Am scos furtunil de tur al benzinei si nimic nu venea. Am desfacut in porbagaj capacul (primul cu 4 suruburi)si am vazut o mufa si doua conducte.

Acum vreau sa va intreb ce voltaj amperaj ii trebuie la popa sa fuctioneze corect. Am vazut ca e o mufa cu 4 borne. Din cate mi-am dat seama 2 de pe margine e masa iar 2 de pe mijloc e + dar nu stiu care e valoarea corecta.

Dupa ce aflu daca ii vine curent OK am sa incerc sa scot furtunul de tur si sa vad daca pompeaza ceva....

mersii si astept cu interes raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am o problema cu masina din semnatura in sensul ca astazi dimineata am pornit masina (la 6:30) si am vrut sa plec la servici cu ia. Am constatat ca am putina benzina (Ajunsesem acum la ultima linie alba) si m-am gadit sa ii mai pun un pic. Am ajuns la pompa( cam 150 m de la scara blocului) am oprit motorul am pus benzina, platit si am dat sa plec. Can sa plec nu mai pornea deloc. Electro-motrorul invarte dar nimic. Verificat bujiile sunt OK. Am scos capacul de la carburator si am dat o cheie si nu se vedea nici un gram de benzina. Am scos furtunil de tur al benzinei si nimic nu venea. Am desfacut in porbagaj capacul (primul cu 4 suruburi)si am vazut o mufa si doua conducte.

Acum vreau sa va intreb ce voltaj amperaj ii trebuie la popa sa fuctioneze corect. Am vazut ca e o mufa cu 4 borne. Din cate mi-am dat seama 2 de pe margine e masa iar 2 de pe mijloc e + dar nu stiu care e valoarea corecta.

Dupa ce aflu daca ii vine curent OK am sa incerc sa scot furtunul de tur si sa vad daca pompeaza ceva....

mersii si astept cu interes raspunsurile voastre.

inainte sa umbli la pompa verifica filtrul de benzina. asa am patit si eu, si tot filtrul era buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"joker69" Filtrul de benzina l-am schimbat in iulie anul acesta.

"divinewind" Nu am reusit sa aud ceva, daca bazaie sau nu. Va trebui sa pun pe cineva sa puna contactul si eu sa ascult.

Dar. revin din nou nu are nimeni o schema cu mufa care intra in pompa. Ma intereseaza cati volti sunt pe bornele respective.

Din cate am vazut si am citit alea 4 fire sunt cam asa: doua pentru alimentarea pompei iar 2 pentru plutitor (indicatorul de benzina).

Daca bresesc va rog sa ma corectati.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"joker69" Filtrul de benzina l-am schimbat in iulie anul acesta.

"divinewind" Nu am reusit sa aud ceva, daca bazaie sau nu. Va trebui sa pun pe cineva sa puna contactul si eu sa ascult.

Dar. revin din nou nu are nimeni o schema cu mufa care intra in pompa. Ma intereseaza cati volti sunt pe bornele respective.

Din cate am vazut si am citit alea 4 fire sunt cam asa: doua pentru alimentarea pompei iar 2 pentru plutitor (indicatorul de benzina).

Daca bresesc va rog sa ma corectati.

Multumesc mult

Pe bornele de la pompa de benzina , trebuie sa ai 12V. Daca nu ai 12v, verifca si releul care cupleaza pompa.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai firul maro si firul rosu cu galben pe care trebuie sa ai 12V cum a zis robex. Ai F18 de 20 de amperi. Mai trebuie sa ai si releul de actionare a pompei ok asa cum tot robex ne-a spus.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Asta vroiam sa stiu.

Ajung acasa si ma pun pe masurat si desfacut.

Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit la un g3 urmatoarea problema: uneori pompa functiona, uneori nu. am verificat pompa, releul si siguranta. totul ok. in schimb uneori nu imi venea tensiune la pompa. cauza: tensiunea care comanda releul pompei uneori lipsea, tensiune ce vine direct de la calculator. cauca lipsei tensiunii: cantact imperfect in tabloul de sigurante.

concluzia mea: masurati cu atentie si fiti atenti ce masurati ca sa nu umblati aiurea, doar pt ca va scapat un amanunt. bafta. sper sa va fie de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am masurat tensiunea care inta in pompa in momentul in care pui contactul arata 12V, cadn dai sa pornesti 10,... Am scos pompa din rezervor si am adus-o in casa cu tot cu baterie. Am conectat-o fara a introduce-o in apa si a inceput sa bazaie. Cand am vazut asta am pus-o intr-o galeata cu apa si i-am dat curent, + la + si - la - si bazaia dar nu scoatea nimic apa pe TUR (ala din mijloc). Cand am schimbat polaritatea imi scotea pe retur.

Am tras cu gura pe retur si nu pare a fi infundat.

Ce parere aveti... care ar fi problema....?

Trebuie sa imi cumpar alta pompa...?

Astept rapusul vostru cu nerabdare

mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui un furtun pe tur si cu ea alimentata sa tragi pe furtun...

S-ar putea sa nu se amorseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles eu mecanismul la baja pompei este o elige care impinde benzina sus.

Inainte sa iasa din pompa are un sistem de blocare a carburantului sa nu vina inapoi de pe instalatie, sa ramana amorat.

Acum banuiesc ca mecanismul de blocare deblocare a ramas pe inchis.

Nu stiu daca acel mecanism este mecanic sau electric.

Oricum nu ma mai stresez pentru ca am comandat alta pompa noua si la 13-13:30 i ridic si ma pun sa montez la loc.

astept si parerile voaste sa stie si alti colegi care au patit-o ca mine

Bafra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!