Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

am scos si mufa de la sonda lambda si masina se comporta la fel. e normal ca pompa de benzina sa bage benzina si pe retur? la mine asa e.

Teoretic cand se scoate mufa de la sonda lambda ECU ii spune direct injectorului cata benzina sa-i dea nu?

Si referitor la vag-com as vrea sa pot face rost de cablu sa pot pune si eu testerul pe ea.

stie cineva unde pot gasi?

Modificat de joker69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Am schimbat si eu pompa de benzina acum cateva zile. Nu pentru ca a picat ci doar pt ca scotea un zgomot (un scartait discret) si nu mi-am asumat alte riscuri.

Cam devreme sa dea semne de oboseala dat fiind ca am doar 80000 km dar asta e, benzina romaneasca isi spune cuvantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut meseriasilor!!!! am un golf 3 1,6benzina 55KW (ABU).La relanti isi pierde turatia pana moare motorul,in mers nu mai am peda,trebuie sa iau piciorul si sa accelerez din nou,in bord imi arata IN 02,pe tester nu da nici o eroare,,,am verificat presiune pompei pe tur si e la 1,5....daca obturez returul imi merge mai bine...pe retur imi vine f multa benzina...am schimbat filtrele,bobina si fisele...si nimic...sa fie pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica \ testeaza sonda lambda...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ce am comandat pompa de benzina...daca nu e asta problema inseamna ca nu mai sunt meseriasi ....mai bine isi iau ghioc,poate le da mai bine decat testerul...va tin la curent!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai comandat degeaba pompa. Oricum asteptam sa ne tii la curent cu noutatile ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o pompa de benzina de la un opel mai vechi, 2 furtune si o sticla aiata si cu aia testez. in majoritatea cazurilor, cand motorul moare la relanti si da in nas in timpul mersului este numai de la pompa. alte cauze ar fi injectorul, regulatorul de presiune sau contact imperfect la instalatia electrica in special la alimentarea cu tensiune pt injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut meseriasilor!!!! am un golf 3 1,6benzina 55KW (ABU).La relanti isi pierde turatia pana moare motorul,in mers nu mai am peda,trebuie sa iau piciorul si sa accelerez din nou,in bord imi arata IN 02,pe tester nu da nici o eroare,,,am verificat presiune pompei pe tur si e la 1,5....daca obturez returul imi merge mai bine...pe retur imi vine f multa benzina...am schimbat filtrele,bobina si fisele...si nimic...sa fie pompa?

fi atent ce am facut eu la problema ta

aceeasi problema o aveam si eu

imi baga benzina pe retur

si am desfacut pompa in rezervor, adica nu pompa plutitorul sau ce este deasupra

si am observat ca din el se continua 2 furtune pana in pompa propriu zisa

intre pompa si capacul de deasupra am taiat furtunul de retur, asa incat benzina pe care o baga pompa pe retur sa cada in rezervor si cea care se intoarce din injectie tot in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri m-a sunat ''meseriasul'' sa-mi spuna ca a comandat degeaba pompa si ca erau niste fire lipsa,,,,asta fiind si cauza....azi am ajuns acasa si am plecat sa vad cum merge..am mers 300 de m pana la un peco i-am facut plinul ,am plecat din peco 100 de m si au reinceput simptomele...identic...de abia am adus-o in spatele blocului...adica am facut 800 de m cu masina dupa 3 zile de stat in service,bobina schimbata,fise si bujii....maine iau bata la mine si va informez..oricum va multumesc mult la toti...apropo primele sute de m de cand am pornit masina facea un zgomot ca la diesel...eu am avut numai masini diesel si stiu ce spun,apoi mi-a aparut in bord IN02.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici ce iti apare e intervalul service "http://vwforum.ro/index.php?showtopic=85&hl=resetare"(cum sa resetezi intervalul service) nu cred ca din cauza asta ti-a aparut ,fai un test pe Vag-com pentru ca injectia este asistata electronic si tre sa iti dea raspunsul la intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am pornit masina dupa 3 zile de stat in fata blocului si avea mult mai putina benzina decat credeam.Mergea intrerupta si am mers vreo 2km cu ea asa pana la prima benzinarie, am alimentat si si-a revenit, nu mai intrerupe dar merge aiurea.Nu sta deloc cum trebuie la relanti si are o reactie ciudata daca o turez brusc stand pe loc, gen rateu.

Sa fi prins aer sau vreaun gunoi ceva? Nu prea ma pricep

Ce as putea sa-i fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza-l cu VAG-COM, vezi ce eroare iti da... Ar putea fi mai multe probleme... (bujii, fisa strapunsa, sonda lamba etc...)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii, fise si multe altele sunt noi.Si nu facea asa inainte de a ramane fara benzina, de aceea ma gandeam sa nu fie ceva la alimentare.Trebuie sa-i schimb si filtrul de benzina, ca nu se stie cand a fost schimbat ultima oara.Adica masina are 227k km si o am de la 177k si nu l-am schimbat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa iti fi tras mizerie de pe fundul rezervorului pentru ca ai mers aproape pe gol. Schimba filtrul neaparat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot schimbi filtrul de benzina,uita-te putin si in rezervor!poti ramane uimit de cata apa si mizerie pot fi inauntru.eu am schimbat doua pompe de benzina la supernova din cauza asta.merita sa te uiti,nu te costa nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt,mk3 ul meu nu mai porneste...de mult...

in timp am cumparat bujii,fise,capac delco,rotor(pipa),fisa centrala,bobina de inductie,si tot nu vrea.as dori daca ma puteti ajuta cu o pompa de benzina,relee,tot ce tine de partea asta cu alimentarea,poate gasesc buba.nu mai cumpar juma de masina ca sa vad ca nu merge,chiar daca celelalte piese s-ar fi cerut la un moment dat schimbate.poate ii dam de cap si ma duc sa imi iau piesa.multumesc.brgds

Nu era nevoie sa deschizi topic nou.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez motorizarea,1.8 ADZ,66kW.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fai o diagnoza vezi poate e senzorul hall.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca sti,ca la diagnoza pe care o faci cu contactul pus,prima eroare pe care o afiseaza e cea de senzor hall g40,care apare tocmai pt ca nu ai pornit motorul?brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta nu m`am gandit.Din cate stiu in manual este o metoda ca sa verifici senzorul hall.

post-31559-1276069808_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intri pe "measurings blocks" si ar trebui sa vezi la turatie 0 RPM cu contactul pus.

Pe urma in timp ce dai la utomat ar trebui sa vezi oleaca de turatie, respectiv o valoare intre 160-240 RPM, in functie de cat de vioi iti invarte electromotorul.

Daca valoarea e tot zero in timp ce dai la automat (adica se invarte motorul) atunci e clar ca ECU nu primeste informatie de la senzorul hal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mea nu mergea rotund la relanti, tragea cam prost si tremura la relanti....mai ales daca actionam vreun geam sau porneam AC.

Astazi am schimbat filtrul de benzina, care era cel original...adica a mers 227.000 km si toate simptomele ciudate au disparut.

Deci daca aveti probleme similare, incepeti cu filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am si eu o problema la un golf 3 1,4 motor abd!de ceva vreme depa ce sta in interval de6-8 ore porneste greu,pompa de benzina se aude,o aud cand bazaie knd pun contactul!dar motorul porneste f greu si porneste cu trepidatii marii ,daca nu accelerez moare,daca accelerez incepe sa mearga rotund dupa care se m-ai opreste akum de 2 zile stateam la semafor si cand sa plek se opreste dau la automat porneste si reusesc sa pornesc cu ea si merg!stau la servci 8 ore o pornesc o ia din prima si nu are nici o treaba!mentionez o am de anul trecut februarie,nu i-am schimbat buji sau fise nimik genul asta!kre ma poate ajuta cu un sfat!?din ce am citit pe aici o sa incerc sa desfac pompa de benzina sa vad daca nu o fi infundata ,filtrul e nou,schimbat de 1000 de km maxim!ink ceva daca o pornesc constant in intervale de ore nu are nici o problema,porneste merge,la drum intins de cate 100 km non stop nu imi face nici o figura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pentru cine probabil a mai facut o asemenea operatie . Vreau sa golesc rezervorul de benzina ca sa scot si eventuala apa si mizerie de pe fund acumulate in toti acesti ani . Stiu ca unele masini vechi aveau buson de golire dedesubt. Are si modelul nostru asa ceva ? Ce alta solutie as mai avea ? Sa demontez pompa sau cu furtunul in busonul de alimentare ? Orice sugestie e binevenita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!