Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

Am verificat si nu am scurt! Benzina numai de la lukoil am baga poase fie si cauza asta insa pompa merge perfect numai cu nivelul de benzina nu arata cum trebuie si asta de atunci de cand m-ai schimbat amortizoarele spate si m-ai cazut masina de pe cric si si sub rezervor s-a aflat o capra cu ce am vrut sa suspend masina si a cazut exact pe ea rezervorul si de atuci paaa nu-mi mai merge nivelul sa-mi arate in bord!

Trebuie sa schimb pentru asta toata pompa oare?

daca pompa merge poti schimba numai plutitorul...sau poti schimba carcasa pe care se afla plutitorul ca sa ai certitudinea ca o sa fie calibrat corect si ca iti indica bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurtul (max de obicei) sau intrerupt(minim) poate sa se afle in senzor, in capacul de la senzor nu neaparat pe fir asta ar fi explicatia de minim sau maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si io o problema cu un vw polo 1.4 1996 mi se opreste masina in mers dupa care nu mai vrea sa porneasca sub nici un chip si nici pompa nu se mai aude ca ar trage o las 5 minute dupa care porneste perfect ce sa fie ?in rezervor am cam 20 de litri Ma poate ajuta cineva? va rog!!! multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul pompei si cablajul pana la rezervor. Este posibil sa fie un contact imperfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde e releu dc poti sa imi explici k nu le am cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate intampla ceva dc busonu d la rezervor e inchis etans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog imi spuneti si mie care cum se numesc releele din imagine si pt ce sunt

post-29411-1252351428_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rear window wipe and wash relay (72)

Engine control unit relay (30)

Relief relay for X contact (18)

Hazard warning light relay (191)

Automatic intermittent wipe and wash relay (99)

Lights switched on warning relay (36)

Bridge for horn, dual tone horn relay (53)

Fuel pump relay (167)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult dar la mine in carte imi zice k releu d la pompa de benzina e 18 or fi gresit? apropo am un polo din 96

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si io o problema cu un vw polo 1.4 1996 mi se opreste masina in mers dupa care nu mai vrea sa porneasca sub nici un chip si nici pompa nu se mai aude ca ar trage o las 5 minute dupa care porneste perfect ce sa fie ?in rezervor am cam 20 de litri Ma poate ajuta cineva? va rog!!! multumesc anticipat

Salut

Sa verifici, asa cum au mai spus alti colegi, si sitele de la pompa de benzina, care se afla in rezervor. Si sa le cureti. Ca daca pompa trage greu prin ele se incalzeste si are pe ea o protectie care o opreste din functionare. Cand se raceste, porneste iar si merge bine. Pana se incalzeste iar. Succes. (mie mi-a folosit chestia asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut parte de simptome similare insa la mine a fost vorba de releul computerului.

Totodata, cand puneam contactul (nu pana in instanta de pornire) stiam ca daca nu aud declansarea releului la pompa de benzina nu porneste (asta insemna ca cel al computerului nu-si facea treaba). Imediat cum auzeam ţancul releului stiam ca porneste.

Incearca sa asculti ce se intampla in tabloul de relee si vezi daca simptomele sunt aceleasi. Eu am circulat 1 luna cu releul legat cu lita legata intre 2 pini (deseara iti pot spune si care). Totodata, cand puneam mana pe cel de descarcare contact X (18) si pe cel al computerulu (30) simteam ca erau incalzite puternic (practic frigeau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si nu am scurt! Benzina numai de la lukoil am baga poase fie si cauza asta insa pompa merge perfect numai cu nivelul de benzina nu arata cum trebuie si asta de atunci de cand m-ai schimbat amortizoarele spate si m-ai cazut masina de pe cric si si sub rezervor s-a aflat o capra cu ce am vrut sa suspend masina si a cazut exact pe ea rezervorul si de atuci paaa nu-mi mai merge nivelul sa-mi arate in bord!

Trebuie sa schimb pentru asta toata pompa oare?

Cel mai probabil, daca masina (rezervorul) a cazut pe capra, atunci sigur a deformat si rezervorul, si poate e deformat exact unde vine plutitorul pe dinauntru, adica plutitorul atinge marginea rezervorului si din cauza asta ramane blocata...

Verifica, si eventual incearca ceva "indoi" plutitorul sa nu ti se mai blocheze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu mai cupla pompa, zilele astea vreau sa imi cumpar una noua sau second, cum second nu am prea gasit din pacate m-am orientat spre una noua. Noi sunt scumpe sau foarte ieftine, am fost la un magazin unde spuneau ca au pompe facute in ungaria cu 140 de ron si zicea baiatu ca se vand bine(poate pentru ca se strica repede :D) , in rest mai e o firma italiana dar nu ii mai stiu numele care la fel are pret accesibil (in jur de 200 de ron) .

Poate unii dintre voi au incercat pompe de genul asta mai ieftine, no name, fiind o piesa importanta a masiniii ma gandeam ca poate aveti vreun sfat, daca merita sau nu ahizitionate. Totusi cele de firma poate au un raport mai bun de durata de viata/pret!

Multumesc pentru pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna seara

Am si eu o problema cu motorul meu 1.8ABS,dimineata m-am dus la serviciu in conditii bune,iar la amiaza cand sa vin am pornit,am venit vreo 300m si s-a oprit.Am stat cateva minute si am plecat iar.Benzina aveam 40l.Am desfacut filtrul de benzina care este sub masina in partea dreapta si era curat.Am pus o sticla la returul de la filtru,am pus contactul de trei ori si abia au curs cam 50g.La relanti merge cam 30-40sec apoi se opreste.Oare ce sa aiba.Nu stiu ce sa-i mai fac .Multumesc anticipat pentru sfaturi.

Am uitat sa precizez ;cateodata merge cu motorul turat la 3000 sa zicem 5minute,iar dupa 2 minute abia merge la relanti 2 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult dar la mine in carte imi zice k releu d la pompa de benzina e 18 or fi gresit? apropo am un polo din 96

Sa nu confunzi pozitionarea releului pe panou asa cum sunt trecute in cartea tehnica si numerele inscrise pe relee. De exemplu releul pentru pompa de benzina este trecut in carte in pozitia 12 si el are trecut pe corpul releului cifra 167 in imagine din postul anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam nasoala treaba cu pompa asta , prima data am crezut ca e de la contact , dar na fost sa fie , am sa verific si releleul si sa vad daca imi baga curent in pompa , dar tot nu pot sa cred ca dintr-o data asa sa se strice pompa(fara sa merg pe rosu vreodata) , am sa revin maine cu raspunsuri , dupa ce verific toate care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e de la pompa problema mea , am schimbat contact electric, cheie noua + releu si siugrante schimbate, tot nu vrea , cine ma poate ajuta cu un raspuns : cum pun pe direct pompa , mai concret care ar fi + si - la mufa de la pompa ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da am verificat si pompa e arsa ,dar cineva mi-a spus ca poate sa aiba legatura si cu inchiderea centralizata :blink:, adevarul ca am probreme cu ea , usile din spate nu mi se deschid din telecomanda, sa fie si de la inchidere ??Intreb ca sa stiu , ca imi cumpar o pompa noua ,dar sa nu mi se strice din cauza inchiderii centralizate ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inchidere centralizata montata aftermarket?

oricum nu conteaza nu prea are ce sa provoace arderea pompei de la centralizata.

I-a venit sfarsitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema, cu o pompa noua nouta , pt prima data de schimbat o pompa a durat ceva (4 ore), dar am dus treaba la bun sfarsit , acum merge impecabil si parca mai bine .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o problema cu pompa de benzina. nu stiu din ce cauza cred ca baga tot mai multa benzina. e posibil asa ceva? masina in ultimul timp consuma foarte mult, undeva la 16-17 l/100km. Nu stiu ce sa-i mai fac , am schimbat buji, filtre,ulei,dar tot la fel. si de tras nu prea trage. se cam pune in bot. Am schimbat si socul automat. am luat nou.

Modificat de joker69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
S-a rezolvat! Furtunul de aerisire al rezervorului infundat.

Aceleasi simptome le am si eu..pune te rog o poza sa vad si eu pe unde este furtunul de aerisire.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu pompa de benzina. nu stiu din ce cauza cred ca baga tot mai multa benzina. e posibil asa ceva? masina in ultimul timp consuma foarte mult, undeva la 16-17 l/100km. Nu stiu ce sa-i mai fac , am schimbat buji, filtre,ulei,dar tot la fel. si de tras nu prea trage. se cam pune in bot. Am schimbat si socul automat. am luat nou.

Nu cred ca are cum sa bage pompa tot mai multa benzina. Chiar daca ar face-o benzina in exces se intoarce in rezervor pe furtunul de retur. Problema ta e altundeva,vezi sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!