Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

la mine au fost tre cleme, 2 le-am rupt ca nu am fost atent. se mai tine doar in 1-na. iti trebuie o surubelnita pt asta.

Modificat de arabel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si azi dar n-a vrut nici cum. Ce-i drept nu am scos partea de la sonda si plutitor. Am incercat sa invart de tot ansablul (cu plutitor cu tot). Sa inteleg ca trebuie scoasa intai partea din dreapta adica sonda cu plutitorul, si abia apoi invartit spre stanga? Plus ca toata dracia avea un joc inainte si inapoi respectiv catre botul masinii si spatele masinii. Avea si un mic joc rotativ stanga dreapta dar mic de tot in nici un caz nu era rotatie de 1/8.

@arabel pt ce imi trebuie o surubelnita?

Modificat de Brdaric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am explicat cum am facut eu si eu am facut dupa cum a facut mecanicu si a mers. Iar el asa a zis ca se umbla la ele. LA mine a mers si am facut asat si la cel de 1.8 si mers.PAi altfel daca nu scoti capacu si plutitoru nu prea ai cum sa apuci bine.Scoatele pe alea si dupa aceea te apuci sa apesi si sa invarti .Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am reusit. Defapt nu eu, ci baietii de la un service. Dar nici ei, pana nu au confectionat o unealta cu 3 brate care sa prinda in ceva 'prize' ale ansamblului ca sa poata invarti cu forta, nu au reusit. Cred ca pompa era de cand masina, adica 14 ani si s-a intepenit bine acolo.

Trebuie sa mentionez ca eu prin "pompa" ma refeream la tot ansamblul de alimentare (sonda si plutitorul; pompa de benzina; 'suportul pompei de benzina' care se prinde de fundul rezervorului).

off topic: am auzit astazi ca acea "supapa de retur" ar fi in pompa de benzina - este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am patit alta belea in seara asta :)) , am plecat de la un semafor si a inceput sa dea in nas...la cativa zeci de metri am intrat intr-o benzinarie am mai pus cativa litri de benzina, desi mai aveam vreo 13 litri in rezervor, am reusit sa plec de la pompa dar nu am reusit sa mai parchez, s-a oprit motoru, am dat la automat s-a mai balbait putin si pana la urma nu a mai pornit deloc.

Am verificat la mufa din portbagaj de la pompa de benzina si are curent, de bazait nu se aude nimic, am scos si furtunu de tur din injector, am pus contactu am dat si la automat si nu vine nimic, tind sa cred ca e pompa de benzina dusa, am sa incerc maine sa o dau jos dupa indicatiile care le-am gasit pe aici, acum as vrea sa stiu daca se potriveste si alta pompa de la alt model de vw sau alta motorizare, care ar fi pretul ei noua si daca merita sa iau una second, tinand cont ca daca nu sta in benzina se cam strica, problema e ca stau prost cu banii acum si marti trebuie sa merg si la rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o pompa noua costa cel putin 300 lei, am vazut la un golf 3 pusa o pompa de supernova care costa in jur de 90 lei, si se poriveste 98%. avea o mica adaptare la fixarea ei in locul celei originale. asta e o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai2ro,nu iti recomand pompa de benzina second.ce e nou e nou.nu stii cat tine aia veche.

arabel pompa de supernova nu cred ca se gaseste la pretul ala.e pompa bosh,cea mai ieftina si costa(in tg mures cel putin),270 de lei. :lol: am avut pana in vara trecuta supernova si am schimbat in 2 ani jumate 2 pompe.din cauza mizeriei din benzina si a prafului de pe drumurile patriei ce imi intra in rezervor printr-o crapatura a gatului de umplere.

succes :Driver:

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin, la fel m-am gandit si eu cu pompa second, poate dau pe ea cel putin jumate din cat e una noua si peste o luna poate se arde, mi-a mai spus cineva sa pun una de cielo, o gasisem la 100 lei dar era foarte mult de improvizat si nu sunt adept al improvizarilor, asa ca am bagat mana in buzunar pana la cot si am comandat una originala la 300lei.

Asta e...cand ai masina se mai si strica :lol: , doar ca s-a stricat intr-un moment foarte nepotrivit ca trebuie sa mai repar si toba si sa ma duc si la rar marti.

Acum ca tot am umblat pe la rezervor, mi-am adus aminte ca nu imi indica corect indicatorul de la benzina, cand faceam plinu imi arata jumate, sau 3 sferturi, cand mai am vreo 10 litri nu se mai ridica acul deloc, si m-am uitat la placuta aia de la plutitor pe care se plimba o lamela cu capatul din carbon(cred) si nu stiu care ar fi problema, sa nu mai frece bine gamalia aia din carbon pe circuit sau sa fie circuitul prea tocit :D poate stiti voi care ar fi problema.

Modificat de mihai2ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ziceai ca aveai benzina si ai mai bagat cativa litri...deci cred ca nu e de la indicator..chiar daca nu indica bine,trebuia sa mai mergi un numar de km...ca si :vaidecapulmeu: ..eu am mers cu pompa defecta din tg mures pana in grecia si inapoi(asta cu supernova)cu primele simptome in pitesti...si cu opriri in mers cand puneam frana...daca acceleram nu era bai..m-a lasat exact in fata blocului,a doua zi dupa ce am ajuns acasa...cand am vazut ce era in rezervor...m-am ingrozit... :rr:

:)

p.s.ziceai ca nu se aude nici un bazait..

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul nu are nici o treaba cu pompa, pompa chiar a fost arsa, am testato si pe baterie, acum am pus una noua si merge perfect, dar am intrebat daca stie cineva ce are plutitoru ala de nu imi indica corect, daca se poat remedia in vreun fel, indicatorul cu pompa nu are nici o treaba si benzina in rezervor stiu cat aveam ca stiam cati km am parcurs, si am pus eu un consum de 10 in oras, ca mai mult de atat nu cred ca poate consuma, ca nu o omor.

Acum dupa ce am mai umblat la lamela aia de la plutitor, nu se mai ridica decat 1mm acu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema tare ciudata cu alimentarea. Cand merg cu rezervorul spre gol masina merge super. In momentul cand alimentez si acul indica de la jumatate spre plin, cu motorul cald la plecarea de pe loc, masina merge in socuri timp de cativa metrii, din cauza ca cade alimentarea( se balbaie). Pe masura ce scade benzina din rezervor, iar merge bine. Plutitorul sa fie de vina? Pompa? Ciudat e ca cu motorul rece nu se intampla...dar daca fac o pauza de 15 minute cu motorul cald, cand vreau sa plec apare balbaiala de care voebeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat! Furtunul de aerisire al rezervorului infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu cateva zile m-am apucat sa desfac pompa stricata care am schimbato, am facuto eu bucati, am scos rotorul si am studiato putin, dupa care am asamblato cat de cat si am vrut sa o mai probez odata, si ce sa vezi....functioneaza :icon_thumright: nu stiu ce a avut, dar dupa ce am scoso din rezervor am puso pe baterie si nu mergea, am izolato cu niste silicon negru, pentru ca era capsulata si am desfacuto prin distrugere :D , o asamblez si o s-o tin de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stiti cumva daca pompa de benzina de la 1.8 monopunct face fata la injectie multipunct (inj. mecanica) de golf 2 ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un Golf Mk3 1.6 74kW AFT (SIMOS), nu imi trage constant (la accelerari bruste accelereaza intrerupt si cu rateuri).

Simptomele sunt mai multe: nu porneste la cald (porneste dupa vreo 3-4 min dupa ce am oprit-o), consumul e mai mare (considerabil, nu 1-2l ci 6-7l), tremura la relanti (in ciuda faptului ca relantiul sta undeva peste 800 de ture - asa a stat intodeauna) - lucru care se intampla dupa vreo 3-4 minute dupa ce am pornit-o - putere nu mai are.

Am fost la o cunostinta care a mai avut vreo 3 VW Golf si mi-a zis ca ar fi pompa de benzina. Problema e ca eu nu pot apela la alternative (si nici nu ma incanta ideea) de genul pompa de benzina de solneza. Am intrebat la un magazin cat ar fi o pompa de benzina si m-a izbit cu preturi intre 540 de lei si 700 de lei. Intr-un final am dat comanda din Anglia de o pompa noua pentru tipul masinii (~280 lei transport inclus, ar trebui sa soseasca vineri-luni), insa, acum vazand topicul, vreau sa intreb daca ar putea fi altceva de vina sau nu (simptomul cu tremuratul la relanti l-am mai avut insa am considerat ca poate era datorita faptului ca o porneam mai rar - a stat pe bara o luna din cauza taxei triplate - insa observasem ca in momentul in care alimentam peste prima linie alba nu mai tremura).

Am facut si testul cu VAG-COM si a afisat 2 erori (Sonda lambda si Hall Position Sensor) pe care le-am sters si a trecut deja mai mult de o saptamana si nu au mai aparut. Am facut si un test mai complex (pe fiecare Block) si am iesit putin in afara unor parametrii (Afisate in atasament).

Rog daca ma poate indruma cineva spre solutionarea problemei, si daca imi poate confirma cineva daca simptomele ar putea fi din cauza pompei (sau am dat comanda degeaba). ;)

Multumesc.

post-33553-1237327288_thumb.jpg

Modificat de adyre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masuratorile pot fi eronate in cazul in are nu iti functioneaza corect motorul. e posibil sa fe si pompa de benzina, filtrul l-a schimbat?

sa nu iti traga aer fals pe undeva. de regula, daca pompa de benzina ar fi defecta incat sa iti trepideze in relanti, in momentul cand apesi acceleratia motorul ar trebui sa moara pentru ca nu s-ar mai alimenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de benzina nu l-am schimbat, daca nu ma insel, la tipul pompei filtrul este exact sub pompa de benzina (e posibil sa ma insel).

Daca accelerez nu moare motorul, in schimb accelereaza intrerupt si intarziat, pana nu demult (cand nu trepida si mergea "partial" bine, imi murea motorul cateodata la relanti, direct, fara nici un fel de avertisment - la cald - si pornea abia dupa cateva minute, oricat as fi incercat eu).

Despre aer fals, nu stiu unde anume ar trebui sa ma uit, in schimb stiu sigur ca vacumul meu catre delcou nu mai exista (trebuie sa ajung sa iau un furtun de vacuum). Debitmetrul l-am schimbat de foarte putin timp cu unul nou (nu SH).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. am un golf 3 1.4 abd. problema care ma deranjeaza foarte tare e urmatorea. cand mai am in rezervor vreo 10 litri deja face figuri mari in curba la dreapta si anume se pune in cap, nu se mai alimenteaza. am desfacut capacul din portbagaj de la pompa de benzina si am constatat k pompa este fixata in cel mai inalt punct de pe fundul rezervorului. vreau sa va intreb la fel e si la voi? tot asa patiti cand mai aceti vreo 10 litri sau chiar mai mult, in rezervor? de la cine am cumparat-o zicea k e schimbata pompa si ca e mai scurta si de aceea face figuri, dar e originala potriveste la fix, si mai mut ajunge aproape pe fund, doar ca in curba benzina fuge de sub pompa. o parere va rog!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pompa defecta. sa imi facea mie si de vina erau carbunii. pe loc drep mergea, cand se inclina masina dadea sa moara k nu mai alimenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am incercat sa schimb pompa de benzina si supriza: nu e chiar atat de simplu cat spun toti (cel putin pentru mine nu a fost)...

Am desfacut capacul din portbagaj, am scos mufa, furtunurile (sunt 2 care vin in capacul de deasupra pompei, inca unul care trece pe langa si nu stiu acela ce mai face - daca stiti spuneti-mi si mie ca sunt curios), am ridicat capacul (tarziu am vazut ca il tine plutitorul si a fost ceva chin... am reusit sa scot si corpul pompei cu pompa din rezervor, in schimb problema mea a fost ca nu am reusit in chip si fel sa scot furtunurile din pompa (am desfacut acele coliere). Are cineva idee daca se scot in vreun fel specific ca am incercat tot. Din acest motiv a trebuit sa o montez inapoi pe cea veche (nu am reusit sa scot furtunurile si nici surubelnita hexagonala nu am). Ce am observat in schimb ca era multa mizerie pe acel filtru de sub pompa, exact in dreptul tevii metalice de deasupra filtrului. Am suflat in pompa si a scos si mai mult. Acum nu stiu daca pompa are defectiunea care o are si datorita mizeriei din ea sau acest fapt nu dauneaza intr-o masura chiar asa de mare.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele trebuie sa iasa dupa ce scoti colierele. probabil s-au intepenit de atata vreme.

e pompa defecta. sa imi facea mie si de vina erau carbunii. pe loc drep mergea, cand se inclina masina dadea sa moara k nu mai alimenta.

nu te contrazic dar de ce cand am sa zic 15 litri nu mai face figuri deloc. pot intra tare de tot in curbe. si inca ceva ce imi mai face: si nu neaparat numai cand am benzina putina, se accelereaza dar intrerupt daca bag picioru brusc, treptat merge foarte ok. pareri va rog!

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,de ceva vreme am si eu probleme cu golful 3,din cate am observat pare a fi o problema de alimentare,eram pe podul grant si dintr-o data dadea sa moara,benzina nu prea mai aveam,de abia am reusit sa ajung cu ea in benzinarie,am bagat benzina,a pornit si dupa 500m moare si nu mai porneste,pornea,o turam si murea brusc,am stat 10min dupa care am mai incercat o data si a luat-o,de atunci am mers o luna fara sa mai faca vreo figura,acum cateva 3 zile o patesc din nou,am parcat-o cu rotile din spate pe bordura,dupa ce am plecat in 20m mi-a murit motorul si nu a mai pornit de nicio culoare,(pornea 1 sec si murea pana s-a dus si bateria)dupa ce mi-a dat cineva curent a mers iar bine,ieri toata ziua mi-a facut probleme de genul asta,cand functioneaza trage f bine si se alimenteaza cum trebuie.

Am schimbat filtrul de benzina,l-am spart pe cel vechi si era plin de jeg,degeaba,tot face

Am scos furtunul de la tur si cand pun contactul 1sec ii vine benzina,daca incerc sa o pornesc cu furtunul scos din motor, pompa baga continuu,ce am observat si nu stiu daca e normal : atunci cand am incercat s-o pornesc cu furtunul scos, benzina care mai era in motor a fost aruncata afara cu o presiune f mare

ma gandesc sa nu am un gunoi pana in filtru de benzina care uneori se misca nu mai mai da drumul la benzina

nu am reusit sa ajung la pompa de benzina pt ca e sub butelia de gaz(pe gaz nu a mers niciodata la mine)

piesa care da drumu la benzina sa vina continuu atunci cand pornesti motorul o fi defecta? ca banuiesc ca are asa ceva din moment ce atunci cand pui contactul ii da doar o sec benzina si pe urma cand invarte electromotorul ii vine continuu benzina

pompa de benzina o fi dusa?

astept sa ma ajutati,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat pompa de benzina si e buna,am descoperit ca atunci cand nu porneste motorul,electromotorul invarte,benzina vine,pe retur nu mai ajunge benzina,se face presiune f mare pe furtunul de tur(s-a si spart),conducta de retur nu e infundata

cred ca e vb de o electro-valva stricata care nu da drumul la benzina cand trebuie,din pacate nu ma pricep prea bine

atasez o poza poate imi ziceti si mie ce rol are piesa incercuita

post-6581-1240239945_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!