Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

Da mihai .dar langa conductele alea 2 mai duce un cordon de cauciuc negru.care atunci cand se porneste motorul .acea conducta se sugruma.nu stiu sa expkic bine ca nu e masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sugruma in spatele injectiei. Si la a mea face la fel. Si daca o scot din clapeta de acceleratie de acolo din stutul ala se opreste motorul. Asa am crezut si eu cand am vazut ca e ceva in neregula dar tinand cont ca motorul se opreste cand o scot cred ca isi face treaba. Las-o asa daca nu ai probleme. Inca ceva... Electrovalva aia dintre filtrul de aer si aripa tacane cateodata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se opreste motorul daca scot cordonul...canistra nu tacane.dar in schimb nu mai are putere masina.nu mai trage ca inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa tacane tot mereu.Electrovalva cand nu e contactul pus sta deschisa(poti sufla prin ea) iar cu contactul pus inchide,moment in care tacane odata.Apoi cand motorul e pornit are momentele ei cand incepe sa tacane si da drumul la gaze in motor.

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut asa este. In cazul meu ma refer. Eu credeam ca o apuca asa pe ea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare

e cineva pe aici sa ma ajute urgent? un vecin saapucat sa desfaca pompa de benzina de la rezervor, are un golf 3 brek, nu ii mai pornea masina...a desfacut furtunul de alimentare cu benzina si zice ca ii da foarte putina benzina, e normal, sau trebuie sa arunce mai multa? si nu stie cum se scoate pompa de benzina, un ajutor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage un ochi in prima pagina al acestui topic incepand cu postul 20 si o sa vezi explicatiile in detaliu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu golfu, nu se aude tot timpu cand pun contactu pompa de benzina , ma lasat odata chiar in peco dupa ce am alimentat nu a mai vrut sa porneasca pompa(acel sunet cand pui contactul) am umblat putin pe la releu de la pompa am miscat de el l-am scos de cateva ori si pana la uram a luato. Intrebarea ar fi, acel releu are 4 picioruse vreu sa o pun pe direct pe baterie sa vad daca e releu daca se aude acel sunet dar nu stiu care e + si -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba releul,mai poate fi si din pompa,cand nu se aude desfa capacul de la pompa si loveste usor in ea,daca apoi se aude e din pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut am lovit usor am scos mufa de acolo degeaba, de la releu cred ca este, cand pun contactu ar trebui sa se auda un ticait in releu de la pompa cum se aude la releu contactului semnalizari etc, cred ca el e de vina azi sau maine ma duc sa il cumpar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dinka , ceva de genul am patit eu , am schimbat releu , pe urma am schimbat contact + cheie , si de fapt era de la pompa, ca dus la un moment dat , nu mai facea nimic. Acum vezi si tu . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai umblat la mufa de la pompa vezi daca iti vine curent acolo cand pui contactul,eventual poti sa alimentezi pompa direct de la baterie cu doua fire,cele doua fire mai groase sunt de la pompa,iar cel maro este minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa mai fac..., am scos releu am luat doua fire si am facut cu ele contact pe bornele de la baterie si merge perfect, dar cand il pun la loc si pun contactu ar trebui sa declanseze dar nimic... (din cate stiu eu cand declansaza trimite impulsuri la pompa sa porneasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci releu nu primeste curent sa declanseze, siguranta am verificato e inregula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca si contactul este in regula, poate ai probleme la partea electrica a contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranţa este pe circuitul pompei nu al alimentării releului, deci nu are influlenţă dacă primeşte sau nu releul curent. Practic releul primeşte + de la regleta 15 care vine la contact iar minusul se închide la masă prin ECU. Prin urmare cauze posibile pot fi:

  • lipituri reci pe spatele plăcii unde vine releul pompei de combustibil
  • cablaj înrerupt între releul şi ECU (verifică cu ohmetrul continuitatea între locul unde vine pe placă pinul 85 al releului şi pinul 25 al mufei care intră în ECU)
  • ECU nu se alimentează (verifică dacă cu contactul pus ai tensiunea bateriei la pinii 21 şi 23 în mufa care intră în ECU şi dacă între pinii 1 şi 20 şi caroserie ai o rezistenţă foarte mică)
  • nu ai tensiune de la contact (verifică dacă între locul unde vine pe placă pinul 86 al releului şi caroserie ai tensiunea bateriei cu contactul pus)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am scos sigurantele toate si le-am verficat ca nu pornea masina. la fel si releurile, acum se aude pompa porneste masina dar numai merg merg semnalele, faruruiile nimic si sigur e din releurile alea cred ca le-am incurcat intre ele...cu o schema ma ajuta si pe mine cineva ? va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

Zilele astea mergand pe un drum de tara cu mult praf a inceput sa se "balbaie" masina (vento 1.6 ABU), practic abia tragea si cand prindea viteza mergea in suturi. Am ajuns intr-o parcare, am facut mici verificari dar nimic. Aveam mici probleme si inainte la plecarea din loc parca pierdea putere, in primele 3-5 secunde. In fine, am plecat mai departe si mi s-a oprit motorul dupa care a inceput sa bazaie releul 167 (pompa benzina) in continu' si nici ca mai porneste! Baga benzina, am verificat turul din injector/carburator. Sa am vreun scurt? Daca da, pe unde..? Pun contactul si bazaie rau releul 167.

Multumesc anticipat, o saptamana placura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat! Firele prinse de bobina erau oxidate si nu faceau masa. Era atat de simplu... Dar disperarea m-a facut sa verific masina si pe sub ea :)) asadar, am mai invatat ceva despre masina mea. Jur ca VENTO e cea mai buna masina, cel putin ca si raport calitate/pret. Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Buna seara.Am nevoie de un sfat in legatura cu o pompa de benzina

Am un golf 3 1.6 injectie monopunct,am cumparat o pompa de benzina de la Unix.Asta mi-au dat-o ei,iar cand m-am uitat acasa dupa cod am vazut ca este pentru golf 3 cu injectie multipunct si baga 3 bar in loc de 1.2 cat baga cele pentru monopunct.O duc inapoi sau functioneaza si la mine ? Multumesc anticipat.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am o problema de genul: in treapta 5 cand urc un pod de ex am undeva la 2000 rpm incep sa urc tin accelerat constant si deodata simt cum nu mai vrea sa traga. Daca bag piciorul in acceleratie trage. Am masurat azi pompa de benzina si baga 2.5 bar ! Mi se pare cam mult. De la ce ar putea fi ? E normala presiunea aia ?(am inteles pe forum ca ar trb sa bage 1.2 bar.)

Apropo e masina din semnatura

si am accelerato odata la 5000rpm cateva secunde si cand iam dat drumu a scazut la 500 rpm relantiul. si a stat asa cateva secunde.

faza cu urcatu si deodata sa nu mai traga ma gandesc la apa in benzina.. insa nu stiu poate a mai patit asa cineva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal atunci cand urci cu tr.5 la 2000 rpm.o panta sa accelerezi si sa moara usor motorul pentru ca esti subturat, sau bine spus sub cuplu, asa ca retrogradeaza pana cazi pe 3000 -3500 nu o sa ai aceasta cadere de putere, ba chiar ai sa simti cu adevarat cum trage motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici dar eu zic ca parca nu se mai alimenteaza inainte nu facea asa urcam si cu 5 in masina pante de 15-20% inclinatie in tr 5 si nu discuta . treaba asta o patesc de cand imi merge inapoi racirea ( de cand sta la 90c constant apa si face presiune ca inainte de asta nu mergea )

Pur si simplu parca se ineaca si trb sa acceler mai tare sa traga . si debea atunci trage normal

Mi se pare ca e o problema de amestec aer benzina. Iam scos de pe esapament bucata de tabla care baga aer cald si am obs ca acea clapeta din filtru se deschide si da aer cald atunci cand motoru "suge" sa zic asa mai tare. E posibil din cauza ca nu primeste aer cald sa se inece asa gen ? ( iam schimbat garnitura la toba si au crapat prezoanele si am fost nevoit sa o dau jos si nu mam chinuit sai mai fac filete si la tabla aia..)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!