Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

Eu am avut parte de simptome similare insa la mine a fost vorba de releul computerului.

Totodata, cand puneam contactul (nu pana in instanta de pornire) stiam ca daca nu aud declansarea releului la pompa de benzina nu porneste (asta insemna ca cel al computerului nu-si facea treaba). Imediat cum auzeam ţancul releului stiam ca porneste.

Incearca sa asculti ce se intampla in tabloul de relee si vezi daca simptomele sunt aceleasi. Eu am circulat 1 luna cu releul legat cu lita legata intre 2 pini (deseara iti pot spune si care). Totodata, cand puneam mana pe cel de descarcare contact X (18) si pe cel al computerulu (30) simteam ca erau incalzite puternic (practic frigeau).

Exact asa imi face si mie cand pun contactul si nu se aude declansarea releului pompei de benzina nu porneste. am incercat cu releu nou, cu releul unui prieten caruia ii merge perfect pe masina. dar la mine face la fel. acum am pus un releu cu cifra 18 pe el. si imi baga benzina continuu pana porneste masina nu ca celalalt 2-3 secunde. am inteles k ar fi posibil sa ard pompa.... Acum ce vreau sa te intreb pe tn. Cum ai rezolvat problema?? (asta insemna ca cel al computerului nu-si facea treaba) adik e vorba de un releu? care? zi-mi si mie te rog. app si la mn se incalzesc cam mult unele relee

Modificat de vwgolfemy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara dragi colegi se pare ca si eu as avea probleme cu pompa de benzina la golful din semnatura. Azi dimineata nu a vrut sa mai porneasca golfuletul si verific siguranta 18 e ok dupa care ma duc in portbagaj si desfac capacul, desfac colierul de pe tur scot furtunul de pe stut si pun pe cineva sa dea la automat! Si nimik pompa mea nu scotea nici o picatura de benzina(mentionez ca pompa se aude cand se pune contactul si releul la fel) Sa caut alta sh sau sa caut una noua. si ce preturi ar avea una sh si una noua? O sa verific maine cu un electricean totusi releul 18.

Si rog pe cineva sa explice mai mota-mo cu se scoate afara pompa pt inlocuire!!!

Va multumesc anticipat!

Modificat de thealliens
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cata benzina ai umblat in rezervor? Fie pompa e blocata, fie e arsa fie nu ai problema cu pompa ci cu partea electrica.

In Sibiu pompa second e undeva 120-150 ron, noua 140-450 functie de marca.

Nu e dificil dar trebuie sa fii atent sa nu rupi fie clemele care tin cartusul pompei (pompa electrica in sine) fie corpul care tine pompa si care este atasat de fundul rezervorului.Plus ca trebuie sa fi atent la garniturile de la pompa sa fie corect montate.

Daca vrei te ajut sa iti rezolvi problema, da un telefon la 0756451942 si o rezolvam.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate sa se fi dus pompa. Eu am avut probleme de genul mi se si oprea in mers pe deasupra. Se auzea zgomot si din pompa si de la releu dar turul era ori foarte slab ori deloc. Am schimbat.o cu una noua. Am dat 250 de lei pe ea si nu mai am probleme. Se scoate prin rotire dreapta parca. Sa fi atent cum o demontezi si o pui la loc tot asa. Totul tine de atentie. Eventual sa ai langa tine un om cu rabdare care sa te ajute. Eu singur nu m.am descurcat, de aceea m.a ajutat tata. De anul trecut nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am o problema la golf, imi curge benzina, de deasupra rezervorului.......sa se fi rupt ceva furtun oare? astept pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In portbagaj? Daca da,desfa capacul acela de langa roata de rezerva unde este pompa si vezi daca scapa pe acolo benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La mine sa rezolvat cu o pompa nou la 180 de lei dar doar pompa nu tot ansamblul. Pompa veche dupa ce am dat-o jos am verificat-o la 12 v mergea paleta se invartea, e cand o bag in apa se invartea dar nu baga nimk pe tur doar pe o teava laterala care cred ca era teava de preaplin.

Va multumesc celor ce mi-ati scris si mac23 mersi de propunere o sa iti iau nr si daca mai e ceva probleme legate de masina o sa stiu la cine apelez.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina nu se verifica in apa, o scurtcircuitezi. benzina, spre deosebire de apa, nu conduce electricitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pompele de benzina la monopunct si multipunct sunt la fel ? am schimbat sistemul de injectie (digifant 2),iar pompa a ramas cea de monopunct, presiune face cat trebuie, da nu se forteaza prea tare? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele sunt identice,pompa are o supapa de presiune cu o bila pusa pe retur si cand presiune este mare se deschide supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

E iata ca nu sa scurtcircuitat. Si am bagat-o aproape de tot in apa si nu sa intamplat nimic! Probabil nu scotea apa deoarece sa blocat acea bila. Dar o sa o desfac asa de curios cu un coleg sa vedem exact care a fost problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,acum am scos eu pompa si am pus una noua,Vezi ca se scoate capacul ala de tabla,apoi rotesti de capacul ala de plastic negru,desfaci furtunele alea de benzina de tur si retur,apoi vezi pompa,pompa este prinsa cu niste cleme care le desfaci cu o surubelnita,clemele sunt situate pe pompa si sunt in total 4,ai grija cum le desfaci sa nu le rupi,ai si 4 fire acolo,sa nu le rupi ca e belea!!! Succes,daca ai intrebari intra pe id de mes brasovean.alexandru@yahoo.com si iti explic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara dragi colegi !

Am citit absolut tot topicul, dar nu am gasit nici un post cu aceeasi problema ca a mea.

Dupa cum se pare, posed un Golf 3, 1.8 ABS, 66kw GT.

Problemele sunt urmatoarele:

1. La tabloul de sigurante si relee, in locul releului pentru pompa de benzina (original nr 167), eu am unul notat nr 67. La acesta, pe pinul mic, care este masa pt actionare, este un strap la masa cu un cablu. Asta inseamna ca pe tablou nu am masa pt actionarea acestuia. Intrebarea mea este: cumva releul 167 are temporizare ca sa se opreasca pompa dupa 2-3 secunde dupa ce pun contactul? In momentul acesta, cand pun contactul, pompa merge continuu. Nu se opreste decat daca iau contactul.

2. Inca de cand am cumparat masina (de 2 ani), simt ca nu functioneaza cum trebuie, se inneaca, cateodata cand dau pedala, evita, apoi o ia bine. De ridicat se ridica bine acul, se infinge bine, nu are pb la turatii mari.

Tin sa mentionez ca am schimbat urmatoarele: toate consumabilele, inclusiv filtrul de benzina, bujii NGK, fise BERU. Am masurat compresia la pistoane si e 10,5 bari la fiecare. Motorul nefiind desfacut niciodata, cu garnitura de chiulasa originala. (are 270.000).

Sincer nu am masurat presiunea la pompa, nu am gasit deocamdata ceas special, in schimb am manometru pt roti, pot sa-l adapez sa masor cu el? Daca da, pot sa fac imediat asta.

Absolut toata instalatia electrica refacuta, pt linistea mea.

3. Inca o problema absolut ciudata e ca atunci cand am motorul pornit, daca pornesc orice consumator mai mare (flash, dezaburire, stergatoare, aeroterma..etc) imi scade in turatie si revine imediat. Bineinteles ca acest "low" afecteaza si cand rulez, se zguduie masina. De ex daca ploua si dau pe stergatoare, sau temporizarea lor, imi scade in turatie de fiecare data.

Repet ca instalatia a fost refacuta, deci nu se pune pb de un contact imperfect sau o masa "rece". A fost la mai multi mecanici si electriceni si nici unul nu si-a dat seama.

Alternatorul lucreaza bine, incarca corect.

Spun asta deoarece parca in momentul ala imi taie presiunea de la pompa de benzina, sau alimentarea ei, altfel nu inteleg acele intreruperi.

Sper sa gasesc un raspuns la voi, poate a mai intampinat cineva aceste probleme.

Va multumesc, drumuri fara incidente !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,am si eu o problema asemanatoare as putea zice,daca ma puteti ajuta. Am schimbat de curand pompa de benzina,porneste masina,merge iar cand incerc sa o accelerez un pic mai tare,moare motorul instantaneu (vw vento 94' 1.8glx 55kw).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, pompa de benzina de 1.8 se potriveste pe 1.4?

 

LE: In autodata au ambele aceleasi presiuni (0.8, 1.2 BAR), urmeaza sa o cumpar si sa vedem :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-a lovit si pe mine o problema cred eu legata de pompa de benzina.Am avut de facut in seara asta un drum si mi se oprea motorul in timpul mersului in continu(de vreo 2 ori am stat 5 mina pana sa porneasca iara).Am reusit sa ajung intr-un final acasa si m-am apucat de verificat.Am scos turul si am observat ca daca dau la automat vine foarte putina benzina (abia curg cativa stropi). Normal cand pun contactul si se amorseaza pompa cam cata benzina trebuie sa curga?Pompa se aute ca bazaie,deci eu dau vina pe filtru de benzina infundat.Maine o sa-l dau jos sa vad,dar am zis mai intai sa ma documentez.

 

LE: am legat un furtun pe tur,chiar unde iese in portbagaj si pompa am pus-o direct pe 12 volti,bazaie dar in aprox 1 min de mers a scos numa 100ml de benzina(daca nu mai putin).Ce se poate strica la pompa in afara de motoras,avand in vedere ca el se invarte?

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat acuma pompa jos si am pus-o intr-un lighean cu apa si la 12 volti.Baga apa si pe tur si pe retur(parca mai mult pe retur)...deci cred ca s-au stricat ceva valve de prin ea.

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dacă nu este prea târziu, pompa trebuie să dea cam 1litru/min. Probabil ceva garnituri îmbătrânite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat pompa in ziua respectiva, am pus una noua si gata.Intr-adevar pompa noua a bagat in aprox 30 de secunde cam juma de litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.imi poate spune cineva ce piesa se afla sub filtru de aer cuu 2 conducte cred de benzina la un golf 3? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canistra de corbon activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.vreau sa mai intre daca ,conducta de caucuuc care duce la canustra cand se porneste motorul se sugruma .adica vrea sa traga aer ,dar e ceva infundat.e normal sa fie asa.sau e stricata canistra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pe traseul acelor furtune este si o electrovalva,daca acea electrovalva nu functioneaza motorul nu functioneaza corect si furtunele care duc la canistra nu sunt din cauciuc sunt dintr-un plastic mai dur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!