Jump to content

Pompa Benzina


petre_mk3
 Share

Postare recomandată

nu stiu daca a fost chiar 100% drept drumul...dar statea chiar la inceput la rosu...de acolo cam cat s-ar spune ca mai e in rezervor?..la 176119 am bagat de 50 de lei...ar trebui cel putin pana la 176219 sa ma tina ...mai trebuie sa fac 59 de km crezi ca pe rosu ma tine atat?

daca schimb ceasurile din bord cu unele mai noi.. se rezolva direct? arata exact cat am fara sa mai trebuiasca sa schimb nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand intri pe rosu mai ai aproximativ 7 litrii de carburant. Autonomia o calculezi tu in functie de stil de mers/consum.

Daca plutitorul tau nu are nici o problema (ceea ce nu cred) pentru ca la toate golf 3-urile dinainte de 95 oscileaza acul la benzina in functie de panta/acceleratie/frana.

Daca pui niste ceasuri de bord mai noi (cu motoras nu pe parghie cum ai acum) se va rezolva problema. Nu va mai oscila acul in mers iar cand pui contactul in mai putin de o secunda iti arata cata benzina mai ai si la fel se va comporta si cel de temperatura. (nu stiu daca ai observat dar in reluare se misca si cel de temperatura , tot asa 1 minut trebuie sa astepti sa arate corect).

Daca ai noroc sa gasesti niste ceasuri mai noi se poate monta si bec pentru benzina (care se aprinde atunci cand intrii pe rosu). Trebuie sa te uiti in spatele ceasurilor sa aiba locas sa poti monta un bec cu soclu chiar langa indicatorul de combustibil. (vezi pozele)

post-10002-0-99445500-1314284233_thumb.j

post-10002-0-41430600-1314284239_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Si la SEAT-ul meu am mai multe locuri libere pentru becuri, de exemplu pentru temp. apa care nu are bec, credeti ca daca ii pun bec va functiona? De asemenea are loc pentru bec si pentru benzina low fuel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anturaju Daniel

Salut.

Seat-ul meu IBITZA (model vechi din 94), benzina 1.8, de cateva zile nu mai porneste bine dimineata (aproape deloc). Pornirea la rece se face greu, motorul tremura si se balbaie iar daca nu accelerez se ineaca si moare de tot. Daca pornesc masina dupa ora 11:00 cand este mai cald afara, porneste mai usor, tremura mai putin si isi revine mai repede, dar dimineata la 07:00 - 08:00 e jale cu pornirea. Dupa prima pornire care se face cu greu, masina functioneaza perfect toate ziua, porneste "la sfert de cheie" atunci cand este calda, pur si simplu nu mai am probleme cu ea toata ziua, pana a doua zi dimineata.

Am fost la service si au bagat-o pe tester si mi-au spus ca e senzorul ax cu came defect, dar masina asta nu are un asemenea senzor fiind din 94, ceea ce au constatat si cei de la service.

Pana acum am schimbat bujiile, filtru de benzina, filtrul de aer, bobina de inductie, dar toate astea sunt in zadar, pornirea se face la fel de greu dimineata.

Ce as mai putea face, verifica in continuare la motor. Cred ca este o problema electrica udeva, la vreo fisa, ori delcou, care sunt in plan de schimbare si acestea. Sa fie ceva de la carburator, trebuie cumva curatat, ce sa-i fac? Unde o fi problema?

Intr-adevar de vina pentru aceste simptome era senzorul de temperatura de la antigel. L-am schimbat si acum masina porneste la prima cheie la orice ora. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

salutare,am o intrebare:pentru masina din semnatura,daca pun pompa benzina de pe un 2.0 sau 2.8 o sa castig ceva cai in plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cel mai rau caz iti va creste consumul dar puterea nu. Si exista riscul sa nu mearga din cauza ca se poate ineca. Imi dau cu presupusul, nu stiu sigur. Daca vrei cai mai multi, planeaza-i chiulasa sau fa-i evacuarea mai mare. si mai e o varianta...pune-i un motor de 2000 :)

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in pareta de jos a cutiei de viteze imi pica o substanta uleioasa si toata partea de jos a cutiei este plina de ulei...stie cineva ce poate fii?mersi:D

am uitat..am golf 3 1993 modelul q 4 viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi ulei din cutia de viteze.

Ai verificat semeringul de la tija schimbatorului care intra in cutie ? (poate pe acolo iti scapa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce rol are canistra cu carbuni activi ... daca are vreo influenta la pornire (inainte pornea la cheie , acum numai la a doua...)

am vazut ca imi lipseste canistra .. dupa ce am fost la un service ...

Azi ma duc sa fac scandal...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

canistra de carbon...E buna si are rolul ei binedefinit. ;) Iti baga gazele si vaporii de benzina din rezervor in circuit. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce rol are canistra cu carbuni activi ... daca are vreo influenta la pornire (inainte pornea la cheie , acum numai la a doua...)

am vazut ca imi lipseste canistra .. dupa ce am fost la un service ...

Azi ma duc sa fac scandal...!

Pe langa ce a zis colegul de mai sus o sa iti faca ritmic niste zgomote batai daca nu o mai ai in zona aia de acolo.Sa nu te sperii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia fura carbunii din canistra dar sa fure toata canistra? La ce service se intampla treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

La un service din oras... destul de cunoscut ...

Ca si majoritatea service-urilor , nu are nume oficial, cu reclama .. toata lumea stie service-ul dupa numele sefului "Nicu"

PS: Dupa un "mic" scandal, s-a montat canistra lipsa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ar trebui mai mult de atat. Pentru ca daca s-a intamplat la tine se va mai intampla si pe viitor altor clienti si cu siguranta s-a mai intamplat si in trecut. Se numeste furt si se pedepseste ca atare.

Foarte multi nu stiu ca au aceasta canistra si cu atat mai mult unde este pozitionata. E foarte scumpa de noua si cand cineva spre exemplu vrea sa o schimbe ei il taxeaza cu sutele de lei si iau una pe moca de la altul. RUSINE !!!!

:RO flag: :ceuameni:

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa numeri fiecare carbune din canistra asta, ficeare carbune lipsa. Glumeam!

Cum naiba sa iti ia o piesa si sa pleci fara macar sa puna una la schimb. Cat tupeu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hartile de la sigurante sunt la fel la toate golfurile 3? indiferent de model? ca nu gasesc nici o harta pt modelul meu. e cel cu 4 viteze din 1993. am gasit o harta de la un golf 3 din 96 si nu stiu daca e buna...va rog ajutatima daca stiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ! Am si eu o problema ... daca ma poate ajuta careva.... Am schimbat rezervorul la un golf 3 si binenteles am mutat si pompa de benzina dintr-o parte in alta.... numai ca la final nu imi inidica in bord .... cum trebuie... mai exact cu 15 l de benzina imi arata ca si cum as avea plinul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda este de vina. scoate ansamblul pompei si pune plutitorul in cealalta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! am si eu o mica problema. in legatura cu un passat VR5 Syncro, motor 2300 cmc benzina, 110 kw....masina nu merge in parametrii optimi, adica nu trage bine in sarcina, smuceste si trage ca un logan de 1.4, iar dimineata la rece, la primele porniri moare motorul aproape instant, trebuie ajutata 20 sec din acceleratie...se inneaca, si abia dupa cateva secunde accepta acceleratia. am fost la un tester, nici o eroare pe motor...si, mi-a fost masurata tensiunea pe pompa de benzina, unde a iesit ca e subalimentata cu curent...adica cv masuratoare osciloscopica in care tensiunea pompei variaza de la 2.6 pana la 3.8 (amperi cred- nu ma pricep) si, normal ar trebui cica de la 3 , ceva pana la 6 jumate parca - si, mi-a spus ca tensiunea asta e corelata cu uzura dintilor pompei, iar la pompa mea, pe langa asta nu are un ritm ciclic, care sa se repete frumos..ci aleator.

Buuunn...o pompa noua e destul de scumpa cred si, am cumparat una pe dezmembrari, dar difera de a mea...si mecanicul mi-a zis ca o sa incerce sa foloseasca mecanismul din pompa de la dezmembrari si sa il puna pe a mea...are sanse de reusita? o sa difere presiunea? ambele pompe sunt VDO. daca as stii ca e pompa....in mod sigur...poate as face efortul financiar sa o cumpar de noua....da am mai schimbat niste piese la indemnul asa zisilor mecanici/elecrtronisti ( bobina aprindere - 10 milioane, cand de fapt era defect modulul de aprindere). toata stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.3 VR5 syncro 10.96 - 11.00 110 150 2324 AGZ asta e masina ta?Lucreaza la 4 bari si se potriveste la tot ce inseamna Vag perioada respectiva motorizare mai mare de 1600.Se monteaza pana la un anumit numar de sasiu dar si urmasa ei lucreaza in acceasi parametrii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!