Jump to content

Curiozitati Mk1-2


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Mai ca sa zic ca 1.8 20v au fost puse pe mk1 pe la vecinii de peste Balta atlantica , dar de 2.0L cu 5 cilindrii nu am vazut inca nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • knox

    9

  • GLD

    5

  • Dasher

    4

  • Asterix

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

:offtopic: Vreau si eu 200 pe MK1... Cam ce ar trebui sa fac Golfului meu din '82 sa il fac sa ajunga la 200? Nici la passat nu i-am dar 200...am dus-o pana la 190 ..la 5500 rpm si am zis ca imi ajunge.... Tare as vrea sa ajung cu Golful la 200...da e 1.4 cred...hihihi... :offtopic: Si eu as fi interesat sa pun motorul de la Passat-ul din semnatura pe Golf MK1. Dar am inteles ca e apropae imposibil. Passatul are motorul dispus longitudinal iar Golful transversal. Este adevarat...ca asta e motivul?

pai 1,8 16v KR 139hp cu tot cu cutie...si ai rezolvat problema... mk16v de pe forum o sarit de 215 cu golf 1 mi se pare

Modificat de nelu_boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Knox, ala e ceas, ca nu aveam turometru atunci :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca e turometrul si ai schimbat tu cumva gradatiile alea cu vreun abtibild....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai 1,8 16v KR 139hp cu tot cu cutie...si ai rezolvat problema... mk16v de pe forum o sarit de 215 cu golf 1 mi se pare
Ceasul imi arata aproape 240 dar am luat in seama eventuala eroare de masurare. Dar asta se intampla pe autostrada in germania........in romania nu am fost mai mult de 220 pe ceas in schimb 200 mergeam frecvent.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul imi arata aproape 240 dar am luat in seama eventuala eroare de masurare. Dar asta se intampla pe autostrada in germania........in romania nu am fost mai mult de 220 pe ceas in schimb 200 mergeam frecvent.....

E belea rau motorul asta ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D credeam ca doar a mea merge asa incet... 120 cu pedala la jumate, dar chiar daca o calc la fund tot nu scot mai mult de 140 si asta daca e putin la vale :P

se poate shefu, dar e muuult de munca ;).au incercatara niste nebuni

daca dai motorul as incerca la baba mea :)

Dragi colegi, dupa pozele vazute, am observat ca aveti ceva in comun: ledul rosu aprins de la baterie. Care e faza? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o chestie comuna si intalnita des la mk2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dupa ce a fost facuta fotografia a cedat cureaua...era cam uzata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, dupa pozele vazute, am observat ca aveti ceva in comun: ledul rosu aprins de la baterie. Care e faza? :offtopic:

in legatura cu ledu dela baterie ce e aprins, mie imi sta aprins la pornire, si pana nu o turez pana pe la 1500 de ture nu se stinge, daca nu o turez tot asa ramane....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu ledu dela baterie ce e aprins, mie imi sta aprins la pornire, si pana nu o turez pana pe la 1500 de ture nu se stinge, daca nu o turez tot asa ramane....

Si eu ma confrunt cu aceeasi situatie ! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ca sa zic ca 1.8 20v au fost puse pe mk1 pe la vecinii de peste Balta atlantica , dar de 2.0L cu 5 cilindrii nu am vazut inca nimic

Sa inteleg din asta ca as avea sanse sa pun motorul de pe Passat pe MK1?

Tare as vrea sa te rog sa imi dai si mie ceva mai multa informatie legata de aceasta problema, eventual un link acolo unde m-as putea documenta in spetza.

Multumesc anticipat KNOX.

Dupa cum vezi motorul meu este 1.8 20 v ADR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu ledu dela baterie ce e aprins, mie imi sta aprins la pornire, si pana nu o turez pana pe la 1500 de ture nu se stinge, daca nu o turez tot asa ramane....

si la mine.Suntem 3 deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e la fel cu ledul de la baterie dar cred ca Apollo se referea la pozele in care la bord arata acul peste 100 km/h si cred ca se cam tureaza masina pana la viteza aia(sigur peste 1500 rpm) :lol:

azi am testat kilometrajul si am ajuns cu baba pana la 150km/h pe ceas :(

Poi cum sa nu fuga asa tare cu motor de BMW pa ea :)) ?
eu inteleg ca avea motorul in porbagaj sau ... :D Modificat de cera_mic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, dupa pozele vazute, am observat ca aveti ceva in comun: ledul rosu aprins de la baterie. Care e faza? :(

drag coleg, eu ti-am oferit solutia cu condensatorul, in topicul deschis de tine pe tema asta, dar ai zis ca nu vrei sa o folosesti, la mine functioneaza cu succes inca de atunci cu singura mentiune ca am pus un condensator mai mic, ca sa se aprinda totusi led-ul cand am 6-700 de ture. este o chestie foarte des intalnita, nu stiu care este motivul si nici nu ma mai intereseaza atata timp cat eu am gasit o rezolvare.

l.e. si nu e offtopic, e chiar o ciudatenie mk2 deci se incadreaza perfect :D

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

la jetta mk1 1.6 D a inceput de ceva timp sa joace feste contactul: daca nu s-a stins martorul bujii, nu invarte electromotorul! cum se stinge becul de la bujii cum da la automat. de multe ori tb sa scot cheia din contact si sa incerc din nou.

dar nu tot timpul, are ea zile cu toane!

a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul consider o ciudatenie hartia scanata, care era plina de praf si lipita sub bordul masinii.

stie cineva despre ce e vorba?

:Driver:

post-24289-1207576843_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am cumparat masina am observat cu stupoare ca daca misc scaunul soferului inainte - inapoi sau il balansez pe sine stnga - dreapta (caci are un pic de joc pe sine) tacane un releu in bord si palpaie becul de la baterie, becul de la bujii si cateodata si becul de la apa.

care ar fi cauza? eu unul m-am gandit la o masa lipsa sau un contact imperfect la masa.

oricum, asta s-a intamplat de mult, intre timp am schimbat o parte din instalatia electrica si se pare ca simptomul a disparut.

doar becul de la alternator mai palpaie cateodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fac furtunele cele 2 care ies din capacul de culbuturi sau cum se num si unul se duce la compartimentul filtrului de aer si celalalt la galeria de admisie parca. motorul e un 18,8v 82 kw serie kn.dar am mai vazut si pe alte motorizari tot de golf 2.am rupt farasa vreau furtunul care duce la compartimentul filtrului de aer si pana iau altul nou sa merg asa cu ea si cel mai important cum se numeste acel furtun, sa stiu ce sa comand.ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
GLD Posted Apr 7 2008, 05:00 PM

eu unul consider o ciudatenie hartia scanata, care era plina de praf si lipita sub bordul masinii.

stie cineva despre ce e vorba

chiar nu a mai gasit nimeni asa ceva lipit prin masina??sau nu are habar???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu a mai gasit nimeni asa ceva lipit prin masina??sau nu are habar???

Este o instructiune de lucru care se tipareste automat la capatul liniei de montaj cand masina intra in asamblare generala si contine o serie de coduri care alcatuiesc definitia tehnica a masinii adica nivel de echipare tip de cablaj si altele .

Stiu asta ca si eu am lucrat intr-o firma mare nemteasca care facea cablaje pentru BMW, Audi, VW, Porsche si asta este standardul ISO care este raspandit in fabricile germane de constructii de masini ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: :wub: :)

woauu! frumos!

din intamplare domnu stie si ce inseamna acele coduri??

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ca si posesor proaspat de Mk2 1.6td din '89, am inceput sa ma familiarizez cu masina.

Modelul asta are aparatura de bord clasica, cu ceas. Ar trebui sa existe undeva vre-un led care sa se aprinda cand nu mai am motorina in rezervor? Sau este doar acul care arata asta?

Ce se intampla daca merg pana sa termina motorina? Mai pornesc din loc dupa ce bag motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!