Jump to content

Curiozitati Mk1-2


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Ati incerca cumva fara sa aveti cheile in contact sa dati un blitz si imediat dupa sa dati al-2lea blitz si sa ramaneti asa ....la mine ramane contactul pus (de exemplu porneste ventilatorul) si am inteles ca asta se intampla si la mk2-3

Alta curiozitate....am un motor 1.8 cod RP dar care are injectie multipunct....luat de pe o masina care nu a fost modificata niciodata.....(pe "doppel" scrie ca tre sa fie mono)....si inca ceva motorul de pe masina mea a fost luat de pe un mk2 care avea in acte trecut 1.6 si el era de 1.8 GU....

Ati mai intalnit astfel de nonconcordante?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • knox

    9

  • GLD

    5

  • Dasher

    4

  • zib3r

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

vezi ca pe blocurile de benzinare scrie 1.8 si la alea de 1.6. la unele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol....deci se poate sa te trezesti de ex ca stii ca ai 1.8 sa cumperi segmenti de 1.8 si sa te trezesti ca-i de fapt 1.6,,,,cam nasol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia ii iei dupa codul motor, si oricum, daca ajungi la segmentare la 1.6 mai bine iei alt motor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi.....faza cu contactul si farurile ai incercat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un defect din contact probabil. La un Golf mai vechi patea cineva ca nu mai mergea sa dea la automat cu luminile aprinse iar dupa ce le oprea nu era nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

knox..daca ai bloc de 1.6 si qiuloasa de 1.8... inseamna ca ai o compresie tare nasoala ... RP are monojetronic dupa cunostintele mele ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti cunostinta cumva de cineva , sau undeva ,unde s-a incercat motorul de audi 200 turbo pe "iepurash" (motorul acela 3B parca, cu 5 cilindrii)?? as fi tare curios daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
undertacher2001

LA faza cu contactu nu este nici un defect si la mine este la fel nu credeti incercati si lavoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca si la mk3 e aceeasi chestie...la mk2 si mk1 eram sigur dar la 3 nus sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot suntem la capitolul ciudatenii:

rulam pe drum cu 140 km/h dupa ce trecusem de o masina de politie si ca si um om bun ce sunt la viteza aceea m-a apucat harnicia sa dau blituri la cei din contrasens sa fie atenti la radar cind ...la fioroasa mea masina i sa oprit motorul subit ,a ramas fara curent si nici un bec nu mai era aprins in bord (in timp ce dadeam blituri) timp de 5 sec si apoi a pornit motorul si a mers normal de atunci!!

si nici nu am incercat sa repet faza !! nu stiu ce a fost !!!

un tovaras zicea ca s-ar putea sa fie de la masa !! ca daca era vreun scurt se ardea ceva siguranta !! cica sa verif firele de masa!! dar nu am mai patit!!

pareri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din cauza uzurii blocului de lumini, in momentul in care dai blitzuri iti face scurt intre plusul care alimenteaza faza scurta/lunga si masa de la blitzuri.

Solutia este sa schimbi blocul de lumini, daca mai vrei blitzuri, sau sa faci ce am facut si eu, sa scoti pinul ala de masa(o bucatica de tabla indoita ciudat) din blocul de lumini si sa nu mai ai blitzuri.

Daca ai benzinara pe injectie, banui eu ca din cauza socului electric (scurtului) care a aparut acolo, ti s-a "speriat calculatoru" si s-a oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
daca tot suntem la capitolul ciudatenii:

rulam pe drum cu 140 km/h dupa ce trecusem de o masina de politie si ca si um om bun ce sunt la viteza aceea m-a apucat harnicia sa dau blituri la cei din contrasens sa fie atenti la radar cind ...la fioroasa mea masina i sa oprit motorul subit ,a ramas fara curent si nici un bec nu mai era aprins in bord (in timp ce dadeam blituri) timp de 5 sec si apoi a pornit motorul si a mers normal de atunci!!

si nici nu am incercat sa repet faza !! nu stiu ce a fost !!!

un tovaras zicea ca s-ar putea sa fie de la masa !! ca daca era vreun scurt se ardea ceva siguranta !! cica sa verif firele de masa!! dar nu am mai patit!!

pareri!!

nebunule :( cu 140 ? :blink:

:rolleyes: tractorasul meu vede atata doar dus intors :huh: 70 incolo , 70 incoace :somnmare:

ontopic ! : subscriu la postul anterior !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cam mira 140 :D ia ti gti sa vezi cum sare de 200 :)

Modificat de nelu_boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaa, da si banu cum sare din buzunar la peco

las' mai bine batarneste cu dizelu :) .

Apropo, io merg constant cu a mea cu 120, si urca si pana la 140... mai ales daca e si la vale :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) credeam ca doar a mea merge asa incet... 120 cu pedala la jumate, dar chiar daca o calc la fund tot nu scot mai mult de 140 si asta daca e putin la vale :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut 1,6td si l-am dus si 160 ... intins si greu dar o mers...

si cu banu la peco...apoi si capra si varza nu prea mere... toti vreti sa mearga moka masina... incercati bicicleta

Modificat de nelu_boss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cunostinta cumva de cineva , sau undeva ,unde s-a incercat motorul de audi 200 turbo pe "iepurash" (motorul acela 3B parca, cu 5 cilindrii)?? as fi tare curios daca se poate

se poate shefu, dar e muuult de munca :D.au incercatara niste nebuni

daca dai motorul as incerca la baba mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica mai avea pedala. masina poseda 90 cp atunci, si un motor de bmw+cutie 2,5 24v in portbagaj plus 2 pasageri tampiti

post-2794-1206138736_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi cum sa nu fuga asa tare cu motor de BMW pa ea ;) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da hybridele nu se pun:)))))))))

cat despre consum de acord cu nelu_boss, eu zic ca un benzinar nu are de ce lua cu mult mai mult la % decat un DIDI eu cu 16 v afara aveam un consum de 7-8 asta la constante de 130....si acceleratii cu pedala la podea in depasiri. Ce sa mai zic de un 8 v care tre sa ia mai putin si merge aproape la fel. Iar de restul motoarelor pe benzina nu mai vorbesc alea trebuie sa fie f aproape de un consum in litri al dieselului.

Economia la consum o faci poate in oras si la peste 200km parcursi...si si acolo iesi cu 10 RON mai mult.

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dashere nene dar turometrul nu iti mai mere aaa? sau o lasasi pe liber la vale....

Mie mi-a fost frica sa-i dau mai mult de 170 (indicat pe bordul meu) ca incepuse sa faca ca toate visele...insa pe gpl la 140 (care e si max) am scos in exterior consum de 8....eu zic ca e MOKA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa va zic !nu ca as fi eu marele vitezoman dar in afara mergind cu 100km/h e normal la 1.8l si pina in 140 hai sa zicem ca te grabesti!!! si de la 140 in sus pe fiecare cum stie sa il tin curelele..sau mai bine zis motorul!!(acestea fiind viteze constante ,nu numai cit sa faci poza la bord!!!) :banghead: si cit priveste consumul in oras depinde de fiecare ce nr are la pantof!! si afara la cele 8v ale mele ma duc la 7/100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 1.6 pe gpl: 120 constant pe dn1 ploiesti - campina consum 7/100 , 140 constant (nu doar cat sa fac poza :rolleyes:) pe A2 constanta - bucuresti consum 10/100 :banghead:, la consum in oras cam 12/100

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cam mira 140 :D ia ti gti sa vezi cum sare de 200 :)
:banghead: Vreau si eu 200 pe MK1... Cam ce ar trebui sa fac Golfului meu din '82 sa il fac sa ajunga la 200? Nici la passat nu i-am dar 200...am dus-o pana la 190 ..la 5500 rpm si am zis ca imi ajunge.... Tare as vrea sa ajung cu Golful la 200...da e 1.4 cred...hihihi...
Aveti cunostinta cumva de cineva , sau undeva ,unde s-a incercat motorul de audi 200 turbo pe "iepurash" (motorul acela 3B parca, cu 5 cilindrii)?? as fi tare curios daca se poate
:rolleyes: Si eu as fi interesat sa pun motorul de la Passat-ul din semnatura pe Golf MK1. Dar am inteles ca e apropae imposibil. Passatul are motorul dispus longitudinal iar Golful transversal. Este adevarat...ca asta e motivul?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!