Jump to content

Releu Semnalizare


AndyG
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am postat si la sectiunea A4 dar nu am primit prea mare ajutor si m-am gandit sa poastez si aici.

Am probleme cu releul de semnalizare : dupa ce actionez maneta de semnalizare, semnalul intermitent apare , dar dupa un timp se opreste fara a reveni maneta in pozitia neutra.

Asta ar fi prima; a doua e datorata faptului ca nu pot scoate releul cu buton din suportul lui.

Stiu ca are 2 cleme metalice in lateral dar nu am acces la ele, cu toate ca am dat jos ce era in jur, dupa cum se poate vedea in poza.

Intrebarea mea e : pot da jos releul fara sa desfac toata consola ? Daca da ,cum sau ce mai trebuie sa desfac in afara de ce se vede in poza?

Multumesc

post-9572-1194185519_thumb.jpg

tie iti mergea avaria??/cam la fel am patit si eu :cand dadeam semnal se oprea insa avaria mergea ok!acum si-a revenit dar tot parca are porniri de genul cateodata

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulamentul interzice deschiderea mai multor topic-uri tratand acelasi subiect , pe arii diferite ...

Asta este deschis in aria A4 ... tot de tine ... :biggrin:

Imi cer scuze.

Am vazut ca nu m-au putut ajuta cei care au accesat aia pt A4 si ma gandeam sa incerc aici.

Sunt disperat , abea mai pot merge cu masina si trebuie sa stau cu urechile cat palnia la tacanitul releului.

@ dorobantun : avaria functioneaza perfect , ceea ce ma face sa ma intreb daca totusi nu sunt 2 relee separate.

Si tacanitul e altfel pe avarii, la fel ca si cadenta (e mai rapida pe avarii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate. Incearca de pe laterale. Sper sa te ajute pozele cu releul ...

Salut,

Multumesc pt poze. Stiu cum arata releul.

Problema e ca suportul de plastic in care e bagat nu are pe laterale nici o fanta prin care sa pot impinge clemele si sa scot releul.

Clemele cred ca pot fi impinse numai din spatele releului (cu o surubelnita sau ceva ingust) , dar asta implica datul torpedoului jos pt ca altfel nu se poate baga mana acolo.

O sa mai incerc.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am unit cele doua topic-uri. speedy_bob, te rog nu mai deschide doua topic-uri pentru aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum arata, cu clemele alea zbarlite, am reusit sa-l scot pe al meu de 3 ori si pe al unui prieten o data. Nici la mine nu e nici o fanta. Poate am fost eu mai norocos. Doar prima oara m-am chinuit, ca imi era frica sa trag de el. Totusi, clemele alea nu stau in aceeasi pozitie cand e in bord.

Desi nu recomand, ar mai fi si o posibilitate sa-l scoti. Ideea ar fi sa-l "mutilezi" si sa-i faci fantele alea. Asta doar daca esti sigur ca-i defect si esti pregatit sa-l arunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti mai bine ai o fanta mica deasupra releului, baga acolo o surubelnita si o sa reusesti sa il scoti.sunt relee cu cleme laterale sau cu o clema deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

In sfarsit am rezolvat problema ; acelasi releu functioneaza acum ca nou.

Iata cum am procedat eu pt scoaterea lui din consola si repararea lui:

1. am desfacut ornamentul de plastic superior (care inconjoara butonul de avarii) . Grija, nu fortati ca se rup clemele !!!

2. am desfacut capacul triunghiular rosu din fata al releului cu o surubelnita de ceasornicar (ingusta) introducand varful acesteia in locurile indicate in poza de mai jos (unde capacul are opritoare de plastic) si facand parghie a.i capacul sa iasa in fata.

3. dupa ce am scos capacul am prins marginea de sus a releului cu un mic patent si am tras releul afara. Trebuie tras "cu raspundere" adica cu grija deoarece marginea de care se prinde e de plastic iar clemele metalice retin releul in locasul sau , opunand rezistenta.

4. Am desfacut carcasa releului (grija cand scoateti carcasa la triunghiul cu led-uri din fata) si am smirgheluit cu o penseta si un smirghel cu granulatie foarte fina contactele releului de semnalizare stanga-dreapta. (precizez ca sunt 2 relee mecanice in interiorul carcasei :unul pt semnalizare stanga dreapta cu o pereche de contacte si unul pt avarii cu 2 perechi de contacte).

5. dupa smirgheluire am curatat contactele respective cu spray pt contacte electrice

6. La asamblare se introduce montajul in carcasa, se pune capacul triunghiular la loc , se conecteaza mufa cu fire si se pune ansamblul in consola in locasul lui.

Sper sa va foloseasca descrierea

post-9572-1194367797_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

azi l-am schimbat si eu. piesa a costat 140 ron la Cardinal Motors (dar cred ca se pate gasi si mai ieftin), si manopera.... 57 ron. multumit :vaidecapulmeu:

codul piesei cred ca este 8LO 941 509 L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Sound"-ul e acelasi?

Cel pe care-l am acum suna mai ... "ascutit", strident. Nu e deranjant, dar cel pe care-l aveam inainte parca ticaia mai "cald".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesa defecta am luat-o inapoi de la service. daca vrea cineva sa incerce sa o repare...o dau cadou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Codul pentru releul respectiv este : 8L0941509L

Stiu ca e cam tot ce ai scris si tu ... insa dupa primul L tu ai pus litera O in loc de cifra 0 si pe vagcat, de ex, nu il gasea la cautare

Mai ai cumva cadoul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La A3 8L, dupa scoaterea ornamentului, dedesubt apare ca mai jos

image007nf9.th.jpg

Am incercat cu surubelnite subtiri sa scot releul de acolo, insa pur si simplu nu este loc (sau nu l'am gasit eu de nici un fel.) Pana la urma, am luat un patent in genul celui de mai jos si am tras de butonul rosu. Acesta a iesit destul de usor. ATENTIE insa, departat'il doar un pic cu patentul, mai departe trageti'l cu mana, eventual miscat sus jos pana triunghiul cu leduri (se observa placuta in ultima poza, in partea dreapta) iese pe canalul lui, altfel riscati sa rupeti firele care alimenteaza acele leduri (singura problema ar fi ca acelea nu se vor mai aprinde, deci nu e neaparat un capat de tara). Odata scos capacul rosu, cu acelasi patent am apucat de carcasa releului si l'am tras afara destul de usor de data asta

pliers.jpg

Asa arata releul la interior (de fapt cele 2 relee - cel de sus e ptr avarie, iar cel de jos pentru semnalizare)

img1857dl8.th.jpg

Am facut proba cu el desfacut si am observat ca patina care in mod normal sta departata de contactul platinat fix, odata actionata semnalizarea, se lipeste de cel din urma. La o functionare corecta aceasta ar trebui sa alterneze, sa se desprinza/lipeasca de acel contact

Stie cineva principiul de functionare al acelui releu ... sau a bobinei. Banuiesc ca se creeaza un fel de camp magnetic care determina apropierea patinei de contact. Care'ar fi insa motivul pentru care patina nu este eliberata?

img1858cv0.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, si eu am o problema cu semnalizarea..Cand dau semnalizare dreapta o ia razna face si stanga si dreapta,ca sa ramana numai pe dreapta tre sa apas un pic de maneta in jos si apoi nu mai face,face normal...Ce credeteti ca ar putea fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contact imperfect de la maneta. Pentru inceput poti incerca sa o cureti, insa s'ar putea sa fie nevoie sa o inlocuiesti cu totul, depinde cum ai noroc...

Releu semnalizare ptr A3 8L - 137 ron (daca intereseaza pe cineva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexys, exact aceeasi problema o am si eu (cred ca i-am innebunit pe unii in trafic). Deocamdata din service mi se recomanda releul, insa nu cred in varianta asta. Mai degraba cum zice andrei0241. Am verificat si ma costa maneta 220RON. Am mai intarziat un pic cu inlocuirea pentru ca ma gandeam sa montez si un cruise control, daca tot umblu pe acolo, insa am renuntat. Saptamana viitoare fac comanda si vin cu un feed-back.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum functioneaza releul, din el nu prea are de ce sa apara probleme sa semnalizeze alternativ stanga/dreapta. Cand se strica releul, cel mult ori se schimba frecventa de semnalizare, ori semnalizeaza de 2-3 ori si gata, ori deloc

Daca cei de la service iti recomanda sa schimbi releul de semnalizare, zi'le ca il platesti doar daca schimbandu'l ti se rezolva problema. Ca altfel e posibil ca e sa spuna dup'aia ca au fost defecte si releul si maneta ... si sa platesti si ce nu ar fi cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eram dator cu un feed-back: am schimbat astazi maneta de semnalizare (dupa cateva peripetii cu livrarea ei) si problema s-a rezolvat. Cost total: 365RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

Salut! Am si eu o problema cu semnalizarile, doar ca eu am schimbat 2 relee si tot nu merge plus ca de la un timp nu mai am nici luminile pe frana, stiti vreo cauza ? Multumesc!

Modificat de Alexandru26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!