Jump to content

Incepe Mestereala! O Parere Nu Strica...:)


andolis49
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor!! Am inceput mestereala si prima problema care o supun atentiei este o parghie de la timonerie care trebuie modificata (asa a zis fostul proprietar) pentru ca cupla treapta a 5 -a. Vreau sa-mi spuneti cei care ati mai avut aceasta problema sau ati facut personal modificarea, cum se face exact. :rolleyes: Atasez si o poza in care am indicat parghia. Spor la toti!!

post-16060-1194023852_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles nimic. Banuiesc ca vrei sa schimbi bucsele de la timonierie pentru a intra usor in viteza. Pozitia acelei pargii se poate modifica(regla).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuu! Eu am pe masina am cutie in 5 trepte dar timoneria e pentru cutie in patru trepte! Ce trebuie facut ca sa intre in treapta a 5-a? Cineva mi-a zis ca trebuie sa modific piesa pe care am incercuit-o...Daca cineva a mai facut asemenea modificare sa-mi zica cum se face...ca sa incerc si eu :eek: Cred ca am fost mai explicit...Spor tuturor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modifica-ti masina in profil pune golfu nu daciana

Modificat de sergiu_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia uita-te tu pe sub masina la codul cutiei sa fii sigur ca e in 5 trepte....(am mai auzit de cazuri in care aveau 4trepte) ca de obicei timoneria nu cred ca face imposibila selectarea ci doar o ingreuneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am mai facut intre timp.... instalatia de palare parbriz si luneta.... dar probleme cat cuprinde :251: Motorasul original obosit... schimbat cu unul de provenienta Supernova :( (cel negru).

Montat furtunase si probat motoras prin legatura directa la baterie dar am constatat ca rezervorul este crapat pe la jumatate si nu pot pune decat aprox. pe jumatate. Mai ramane sa conectez motorasul la comutatorul (parghia de la bord) dupa ce modific papucii care vin la pompa. Daca cineva are un vas pentru lichidul de spalat parbrizul si nu-i trebuie il rog sa mi-l doneze :251:

Sopr la toti!!

post-16060-1194192834_thumb.jpg

post-16060-1194193150_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am eu un vas dar este de g2,si momentan nu sunt in tara dar revin luna asta,este al tau da numai sa imi zici de unde esti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta la timonerie pt 4 respectiv 5 trepte este cealalta tija ,cea scurta.Cea din poza este identica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta la timonerie pt 4 respectiv 5 trepte este cealalta tija ,cea scurta.Cea din poza este identica.

Ai putea sa-mi zici exact care tija si cum trebuie modificata? Am pus o poza cu timoneria care o am eu pe masina. Multumesc pentru raspuns!!

post-16060-1195019192_thumb.jpg

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o recomandare, monteaza capacul de la distributie pt ca G1 nu are scut, eu am reusit sa rup cureaua de distributie din cauza mai multor pietricele care au ajuns acolo :D

Piesa nr 5 trebuie schimbata pt 5 trepte, adica iti trebuie codul 171 711 574 B.

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o recomandare, monteaza capacul de la distributie pt ca G1 nu are scut, eu am reusit sa rup cureaua de distributie din cauza mai multor pietricele care au ajuns acolo :)

Piesa nr 5 trebuie schimbata pt 5 trepte, adica iti trebuie codul 171 711 574 B.

Din pacate nu am capacul :) Daca aveti unul si nu va trebuie il vreau eu! :) La parghie nu pot face eu modificarea? E mai scurta sau mai lunga cea pentru 5 trepte? Cu cat? Multumesc anticipat!!

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.Punctul 5

Ia-ti noua .Este cam 25 ron!Capace de distributie se mai gasesc.Ce tip motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.Punctul 5

Ia-ti noua .Este cam 25 ron!Capace de distributie se mai gasesc.Ce tip motor ai?

Multam de sfaturi!! Am gasit in manual o imagine cu timoneria in 5 trepte si am observat ca si selectorul care l-am inconjurat in poza, e mai lung :D Pacat ca vremea e de kk si nici timp nu prea am sa ma bag pe sub masina si sa trag de timonetie. Motorul e de 1.5 diesel, modelul nu-l stiu. Astept in continuare sfaturi! Bafta !

post-16060-1195110082_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta belea... din cand in cand scoate o scartaiala in mers. Am mai auit la motoarele pe motorina mai des dar si la cele pe benzina la pornire mai ales cand e frig afara. De la ce face zgomotul si cum poate fi remediat ?? Bafta la toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cureaua de la alternator ,poate nu e intinsa bine ,daca mai e si fulia lustruita rau tb sa intinzi destul de tare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cureaua de la alternator ,poate nu e intinsa bine ,daca mai e si fulia lustruita rau tb sa intinzi destul de tare!!

Merci frumos! Am sa verific! Mai am si alte belele... :Driver: pierd parbrizul daca ati mai auzit asa ceva :wub: Imi sare chederul de la locul lui cu tot cu parbriz iar pe vremea asta se transforma golful in acvariu. Daca aveti unul eventual mai lat si-l puteti trimite prin fan curier dati un PM pls! Multam fain!!

Modificat de iulian andor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu mai ai "inima " de la cheder, este o insertie de cauciuc care se alfa in mijlocul chederului, se monteaza pt etansare iar unii mesteri nu o mai pun din comoditate, si eu am aceiasi problema la geamurile spate si hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca chederul pe care-l am nu are inima! :) Azi l-am dat jos si cred ca nu a fost montat cum trebuie :) A dat si cu ceva grund ca rama nu a fost tratata cu nimic de mult timp. Maine am sa-l pun la loc cu sfoara. Am sa vad maine. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu chederul!! Desfacut, curatat, dat cu grund rama, pe ici pe colo indreptata rama, pus la loc cu ajutorul sotiei :P si apoi a unui vecin si surpriza nu mai ploua in masina :lol:

La categoria alte belele, care ma poatea juta astept raspuns ;)

Am achhizitionat un releu bujii (la mine bujiile functionau pe direct cu contact pe bord), am refacut partea de fire, am montat releul s-a auzit un tacanit cand am pus contactul, am lasat 15 secunde dar n-am reusit sa pornesc masina :salut: ;)

Ce ar putea fi??

Si la ce ajuta senzorii din poze?? S-ar putea senzorul de temperatura pt releu bujii sa fie dus si din cauza asta sa nu porneasca??

post-16060-1195493008_thumb.jpg

post-16060-1195493046_thumb.jpg

post-16060-1195493141_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni?? sau vam plictisit?? :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda din poza 1 banuiesc ca este pentru temperatura apei (posibil pt ceasuri aditionale in bord). Am avut G1 cu motor 1,5 d si nu aveam sonda respectiva.

Sonda din poza 2 este pentru presiunea uleiului (becul de avertizare din bord);

Sonda din poza 3 este pt temperatura apei in bord.

Releul pentru bujii este montat in blocul de relee si este un releu de timp. Din cate imi aduc aminte avea mai multe picioruse.Nu are legatura cu temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns! Din cate spui doar prima e suspecta :lol: Am revazut schema electrica de mai mai multe ori si la releu vine un fir alb/albastru de la un senzor de temperatura. Mise pare logic sa fie asa: releul functioneza si antreneaza bujiile incandescente numai atunci cand motorul coboara sub o anumita temperatura. De accea vara nu e nevoie de actionarea acestora. Problema e ca la mine a fos desfiintat releul iar eu vreau sa pun la loc. Am refacut legaturile, am pus releu, tacane cand pun contactul dar nu da curent la bujiile incandescente. Am banuiala ca din cauza acelei sonde care nu e conectata. Am sa mai fac experimente sa vad unde-i buba. Daca mai abeti vreo banuiala in privinta belelei mele va rog sa ma ajutati. Pot sa pun la sonda din prima poza releul de actionare a bujiilor incandescente?? Nu de alta dar nu vreu sa faca BUMM :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa citeva masuratori, vezi daca primesti curent la buji in momentul in care pui contactul, daca nu ai curent inseamna ca poate fii de la senzorul de temperatura. Ca sa testezi senzorul de temperatura muti papucii intre senzori. Adica iei papucul de la senzorul din poza 1 si il pui la senzorul din poza 3 si invers, vezi daca se modifica temperatura in bord, daca un senzor este defect nu-ti indica temperatura in bord. Daca pui senzorul la masa ceasul din bord tb sa ajunga pe rosu. Daca senzorii sunt ok verifica firul care pleaca de la senzorul releului si vezi daca are continuitate, adica daca ajunge unde trebuie. Din cite stiu de la mine senzorul de temp de la releul de bujii trebuie sa intre in papucul cel mai mic de la releu. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi!! Am sa incerc si varianta ta, Bogdan_G. Mai trebuie sa descopar care e papucul pt senzorul 1 :Driver: Am sa dau de stire daca am rezolvat ceva :D Bafta la toti :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!