Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

cum se poate face asa ceva la B6 ?

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles insa care e diferenta intre recircularea automata si cea manuala? si de unde stii daca e defect sau nu acel senzor de praf? normal nu ar trebui sa dea eroarea si pe laptop la o diagnoza? intreb din cauza ca nu vad diferenta parca intre cele 2 functii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cridaia

Sal.,

Daca te referi la rabatarea oglinzilor din telecomanda la inchiderea / deschiderea masinii ai nevoie in primul rand de oglinzi rabatabile electric.

Restu se face cu VAG-COM daca cauti un coleg care binevoieste sa te ajute cu codarea respectiva.

O zi buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rabatare electrica la oglinzi, insa stiu de pe forum ca nu se poate activa aceasta functie.....dar totusi ar fi interesant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B6 nu am incercat. Ai activat confort closing ?

La B5.5 si skoda superb - am facut, cu montarea unui modul suplimentar - de A6 - uite aici

vad ca cel din clip, tot cu un modul suplimentar le-a facut..... ceva AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_70: diferenta intre cele doua moduri de recirculare este ca pe modul automat, senzorul de calitatea aerului da comanda de inchidere si deschidere a clapetei de recirculare dupa cum detecteaza aerul viciat, cat de mult timp persista aerul viciat, temperatura de afara si alte variabile. Nu cred ca detecteaza praful din aer si tocmai asta il omoara la noi: praful. In plus, el nu poate sa anticipeze ca basculanta care fumega la 100 m in fata strica aerul. El actioneaza pe baza aerului deja viciat, ceea ce inseamna ca in masina tu il respiri cand el inchide clapeta aia, desi senzorul e pozitionat in admisia de aer a habitaclului, sub parbriz, in partea pasagerului.

Daca senzorul e defect, iti da eroare la diagnoza, si daca ai ghinion, iti va da semnal de blocare a clapetei de recirculare pe inchis, adica daca pui recircularea pe AUTO, iti inchide din start clapeta si asa o lasa. Daca nu mergi cu a/c pornit, o sa ti se abureasca geamurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diagnoza nu imi da nici o eroare deci sa sper ca am acel senzor bun? oricum nu simteam mare diferenta intre recirculare manuala si automata la acelasi buton. in concluie cum sa las selectat cind dau pe recirculare aer? manual sau automat cum e mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la diagnoza nu-ti da eroare senzorul de calitatea aerului (G238), poti lasa recircularea pe AUTO. Personal o las deschisa, pe manual (LEDurile de pe butonul de recirculare STINSE) si o comut eu pe inchis la nevoie. Uite aici cum functioneaza recircularea automata: http://www.my-gti.com/1267/climatronic-air-quality-sensor-operation-and-location

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nevoia ma face sa cer lamuriri. in momentul acesta eu am brichetele alimentate doar cu contactul pus. e un lucru bun, protejat, etc. dar acum as avea nevoie de macar una din brichete sa fie alimentata si cand nu e cheia in contact ba mai mult chiar cand e inchisa masina, asta e cel mai important, dar fara sa ma expun vreunui risc. pot sa alimentez doar o bricheta sau sunt toate 3 in paralel si alimentand una se alimenteaza toate? cum as putea face asta? software sau hardware? presupune vreo modificare made in RO cu vreun shunt pe undeva?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din soft, nu merge.

Trebuie sa-ti tragi alt circuit, cu +12v permanent, la priza pe care o doresti tu. Alta solutie, nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o mare intrebare !

Se poate activa DRL-urile pe faruri ceata sau faza scurta, sau faza lunga (model America), dar sa mearga doar cand e pus pe AUTO comutatorul de lumini !

Adica cand e pe Auto sa mearga DRL, cand pun pe 0 se opresc !

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. Auto e auto.... DRL-urile merg doar cand e pus pe 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar trebuie sa te contrazic!

La passatul meu mi-am activat DRL-uri (de test), si mergeau si pe AUTO !

Pe mine ma intereseaza sa le pot opri cand vreau, adica le pun pe 0 si sa nu mai mearga, in oras, sau etc.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era seara.... uite ca la asta nu m-am uitat.

Ideea e ca nu le poti oprii pe 0 - functia lor asta este - sa stea aprinse de cand pornesti masina. Le poti pune pe proiectoare, etc... sa se opreasca cu frana de mana trasa... dar sa se opreasca pe 0 - nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai incercat, sa-mi activez DRL pe faza scurta (sau lunga, nu mai tin minte care exact), stil American !

Dar daca nu aveam centura pusa, nu se aprindea DRL.

Pe mine ma intereseaza, ca prin oras, sa nu imi mearga DRL-ul, doar cand ies din oras, si sa mearga pe pozita Auto (daca intru intr-un tunel sa se apinda farurile normal), si evident doar farurile sa functioneze, nu toata instalatia 'de noapte' de pe masina, altfel se aprinde si consola, si imi trece navigatia in mod noapte - negru.

Asta as vrea, dar se pare ca nu se poate, numai cu DRL din fabrica!

Asta e.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, multumesc pt raspuns, asa ceva nu o sa fac, nu improvizatii cu sarme in plus.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti inchipui ca e modificarea de pe lume.... trebuie doar modificat locul de plecare al circuitului - vazut in functie de care priza vrei sa o modifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar fi vorba de cea din cotiera, adica mijloc, si e destul de desfacut la consola centrala, plus ca temerea mea nu e de desfacut ci de moficari aduse partiu electrice a masinii.

Multumesc!

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am acum in fata schema electrica a B6-lui tau - eventual ne uitam pe seara, sa vedem circuitul - in functie de asta, iti zic ce si unde trebuie modificat.

acum... si nu se poate si customizate anumite lucruri si sa ramana ca de fabrica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin, nu vreau ca din fabrica dar vreau ceva safe, supravegheat de sistemele de siguranta a masinii. ma gandesc ca daca vin cu un plus permanent (direct din baterie sa zicem), inseamna un consum nesupravegheat si riscul de .... incendiu sau mai stiu eu ce, omorat bateria, etc. astea sunt temerile mele. am auzit/vazut alte modele de passat sau alte echipari (inclusiv cele cu invertor la cotiera) ca sunt alimentate permanent.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu este cu invertor 230V in spatele cotierei - functioneaza doar cand este motorul pornit! priza 12V din port bagaj cu contactul pus , si priza din fata din scrumiera inca nu am probat pt ca nu am bricheta (masina este nefumatori) ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin, nu vreau ca din fabrica dar vreau ceva safe, supravegheat de sistemele de siguranta a masinii. ma gandesc ca daca vin cu un plus permanent (direct din baterie sa zicem), inseamna un consum nesupravegheat si riscul de .... incendiu sau mai stiu eu ce, omorat bateria, etc. astea sunt temerile mele. am auzit/vazut alte modele de passat sau alte echipari (inclusiv cele cu invertor la cotiera) ca sunt alimentate permanent.

Drive safe!

Pai pune-i o siguranta is va fi "safe" in oarecare limite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti firul de la SIG SC41 din spate si il bagi intr-un alt locas unde be bara superioara ai 12V permanent, si muti si siguranta aferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EWS

Sal.,

Cu panoul de CLIMATRONIC cu comanda de scaune incalzite te ajut eu ca am unul de vanzare .

Arata cam asa ca sa-ti faci o idee :

post-20331-0-02904700-1346930596_thumb.j

Nu ai nevoie de GATEWAY decat daca ai de gand sa pui panou de climatronic de CC .

Modul-ul de incalzire scaune nu stiu ce sa zic de el .

Si DA exista incalzirea si pentru bancheta spate, butoanele se monteaza sub aerisirea de pe coloana centrala .

O zi buna.

Sal,

Sigur trebuie canul schimbat?Eu am masina din 2007 iunie si am panoul de clima asemanator cu ce ai tu la vanzare ..acum am luat unul din 2010 cel de pe passat si din ce am citit ar trebui schimbate ceva fire pe la tabloul de sigurante si pe la mufele ce intra in panou .Esti sigur ca trebuie schimbat canul?Ma intereseaza ca sa nu am apuc sa tai la fiere pe acolo si sa nu obtin nimic .

Poti aduce can de generatie mai noua si apoi sa il codezi?contracost ...eu as fi interesant sa-mi pun un cand de generatie mai noua ..

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!