Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

butoanele le gasesti si pe okazii.ro, asta daca nu le poate aduc vreun coleg de pe forum.

Le gasesti pe toate cam pe la 450lei, adica comutator bloc lumini, comutator reglaj oglinzi si cele de la geamuri.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sunt la vanzare, pe aria dedicata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnificatia codurilor postate mai sus este urmatoarea:

Buton Autohold 3C0 927 227 B REH (1 buc)

Mufa buton 4D0 971 636 A (1 buc)

Cabluri electrice 000 979 009 E (3 buc)

Cablaj electric 000 979 030 E (1 buc)

Banda textila adeziva 000 979 950 (1 buc)

Din cate stiu, se optiunea se poate monta pe orice varianta de echipare: TL, SP sau HL.

Preturile le am de anul trecut, de la un coleg de pe aria dedicata vanzarilor (folositi cu incredere search-ul), si intr-adevar, se poate sa fi suferit fluctuatii. Oricum, poti incerca si la cea mai apropiata reprezentanta, din cate stiu eu, nu sunt diferente spectaculoase, mai putin la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot bate gandul sa fac un ciptuning la masina mea, un VW Passat B6 1.9TDI / 105CP, an fabricatie 2009, 162.000km reali.

Vreau sa fac un ciptuning sa ma duc cu ea usor pana la 135CP si eventual sa mai pun un kit de inductie K&N...sau la recomandarea unui amic care a modificat recent un golf IV 1.9tdi 4motion la TCM, care a schimbat intercooler, paletii la turbina, evacuare si un ciptuning pe care acum are aprox.260CP.

La mine nu ar mai fi cazul(zic eu) sa mai schimb intercooler-ul pentru ca este destul de mare, ar trebui sa umblu pe la turbina, evacuare si un ciptuning la care sa ajung undeva la aprox. 200CP.

Numai ca teama mea este ca dupa aceste modificari sa nu fie cazul sa mai schimb cateceva la masina sau mai rau...sa se duca naiba motorul.

Astept raspunsuri din partea voastra.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GEOMANBLACK

pot sa imi fac oglinzile rabatabile electric? au incalzire si reglaj dar nu sunt rabatabile? ce imi trebuie sau ce inlocuiesc? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

mecanismul oglinzilor, in primul rand, butonul de oglinzi, codari -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Ma tot bate gandul sa fac un ciptuning la masina mea, un VW Passat B6 1.9TDI / 105CP, an fabricatie 2009, 162.000km reali.

Vreau sa fac un ciptuning sa ma duc cu ea usor pana la 135CP si eventual sa mai pun un kit de inductie K&N...sau la recomandarea unui amic care a modificat recent un golf IV 1.9tdi 4motion la TCM, care a schimbat intercooler, paletii la turbina, evacuare si un ciptuning pe care acum are aprox.260CP.

La mine nu ar mai fi cazul(zic eu) sa mai schimb intercooler-ul pentru ca este destul de mare, ar trebui sa umblu pe la turbina, evacuare si un ciptuning la care sa ajung undeva la aprox. 200CP.

Numai ca teama mea este ca dupa aceste modificari sa nu fie cazul sa mai schimb cateceva la masina sau mai rau...sa se duca naiba motorul.

Astept raspunsuri din partea voastra.

Intercooler-ul de pe masina este proiectat si construit sa reziste, in principiu la o putere putin mai mare decat maximul puterii respectivului motor, adica, in cazul tau, 135 cp. La varianta de 170 cp tin minte ca parca este alta turbina => alt intercooler. La Diesel, schimbarea evacuarii nu ajuta prea mult, decat daca ai DPF si-l elimini, altfel mai mult de 2-4 cp nu scoti si asta cu costuri semnificative. Poate doar in combinatia respectiva de schimbat turbina + evacuare + admisie sa se profite si de avantajul unei evacuari mai serioase...

In principiu, daca sunt facute de o persoana avizata, aceste modificari nu ti-ar aduce o scurtare a perioadei de exploatare a motorului, dar in schimb ti-ar scurta perioada de folosire a altor componente: ambreiaj, ulei, frane. Tine cont ca dublandu-ti puterea, trebuie investit si in ambreiaj sport, ulei motor si cutie speciale, frane mai mari (discuri cu diametru mai mare/striate/perforate etc. + placute sport). Tine cont ca la Diesel nici filtrele de aer sport gen K&N nu iti aduc beneficii majore. Un sunet nitel mai sportiv si avantajul ca se poate spala si nu-l inlocuiesti. In rest, te poti numi norocos daca-ti aduce vreo crestere de putere...

Cel mai usor este o resoftare ca lumea de la TCM, Revo, SKn, ABT si numai la dealerii lor autorizati, nu la baieti in garaje la subsol de bloc, si cam aia e. Oricum multa bafta si tine-ne la curent cu ce ai decis :D.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o rugaminte...vreau sa-mi schimb trims-urile la passat,le-am gasit pe ebay.de dar nu le pot cumpara(mi-am facut cont dar nu pot cumpara) :grrrrrr:

Cine m-ar putea ajuta sa le achizitionez?

Modificat de VanDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o rugaminte...vreau sa-mi schimb trims-urile la passat,le-am gasit pe ebay.de dar nu le pot cumpara(mi-am facut cont dar nu pot cumpara) :grrrrrr:

Cine m-ar putea ajuta sa le achizitionez?

te pot ajuta eu PM sa nu facem offtopic aici

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat legatura cu Voinea si mi-au zis ca cel mai bine este sa discut cu ei mai multe la birou despre cei 200CP si de resoftat o voi face la TCM.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am ramas dator, revin cu un "up-date" de preturi pentru montarea autohold-ului si anume:

1x 3C0927227 B REH (buton autohold) - 159 RON (la comandarea lui costa 149 dar a crescut pretul cu 10 ron cand a venit) => foarte profi

1x 4D0971636A - (mufa autohold) - 20.19 RON

3x 000979009E - (cablu) 3x14.72 RON

1x 000979030 - (cablu) - 46.55 RON

1x 000979950 - (banda textila adeziva) - 36.98 RON

-------------------------------------------------------------------- 306.91 RON

achitat pe 16.05.2012

de la o reprezentanta vw, nu as vrea sa dau numele ca nu vreau sa ii fac reclama nici pozitiva nici negativa ca tot reclama e, dar sunt niste ageamii, a fost printre putinele dati cand am luat contact cu reperezentanta romania unde preturile sunt "tot mai sus" dar angajatii sunt.... romani, no offence. nu fac offtopic aici, dar am mai pierdut o ora pana am "retusat" comanda si mi-am luat bani inapoi dupa ce am comandat intr-o zi si am achitat avans 200 ron si la ridicare inca 150 ron si aveam piese in plus platite degeaba si altele neplatite.

Recomand cu incredere, din punctul meu de vedere, merita, chiar daca nu e din fabrica pus, rezultatul e foarte aproape de fabrica mai ales daca te ajuta un coleg priceput precum "caal-shto" si in plus ca am cositorit fiecare legatura cu cablul si le-am 'imbracat" in tub termocontractil si cu banda adeziva textila, totul devine de la locul lui. specific ca cei care vor sa faca asta sa se intereseze dinainte cum functioneaza sistemul exact sa nu aiba dubii ca mine, si poate si ce fel de codare isi face. eu unul folosesc North America si sunt foarte incantat de noua jucarie montata.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Brasov se ocupa cineva cu montat autohold ?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci singur? Nu este atat de complicat. Daca ai schimbat vreodata un procesor de calculator sau ai lipit doua fire, sigur te vei descurca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Brasov se ocupa cineva cu montat autohold ?

stima

Daca dai de cineva care se ocupa la modul profi zi-mi si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru siguranta si linistea voastra (daca nu va incredeti in fortele proprii) zic ca merita un drum intr-un alt oras unde e dispus cineva sa va ajute. mai ales daca va planificati din timp acest lucru ca sa plecati inapoi acasa si cu modificarea din vag com facuta. eu nu ma dau atehnic dar nu am vrut sa trag aiurea de vreun trim sau sa risc sa "ating" vreun cablu gresit, am preferat sa apelez la un om care a mai facut acest lucru.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repere necesare ptr. auto-hold (costuri aproximative):

1)3C0927227 B REH--121lei

2)4D0971636A--19lei

3)000979009E--13lei x 3 = 29 lei

4)000979030--38lei

5)000979950--34lei

------------------------------------------------------

TOTAL = 241 lei

Ia legatura cu colegul caal-shto, expertul nostru in domeniu, daca nu te descurci singur...

Reperele specificate de tine sunt suficiente si pentru o echipare TL sau pentru TL mai trebuie si alte repere in plus? ... Si pe mine m-ar interesa auto-hold-ul de instalat - eu am trend line si nu stiu daca suporta masina, trebuie si alte modificari etc.

Merci

Sunt aceleasi, indiferent de echipare!

Practic tu montezi ceva in plus, ceva ce alte echipari au by default, dar tot acelasi piese sunt, fie ca le montezi tu, fie ca le monteaza electricianul in fabrica cand asambleaza masina :)

Daca vrei sa-ti montezi auto-hold, te-ajut eu cu montajul :icon_thumright:

P.S.: Arunca-ti un ochi pe adresa de mail :cool:

In Brasov se ocupa cineva cu montat autohold ?

stima

In caz ca nu ti-ai montat deja, da-mi un pm sau mail si te-ajut eu montaju daca vrei ;)

@75NOR: profi zici ? Verifica-ti si tu mail-ul, ca sigur o sa-ti placa ochiului :king:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un Lane Assist sau e complicat , nu prea am vazut retrofit-uri pe net la sistemul acesta , sau ACC (eu am deja :icon_bounce: ) este destul de interesant , eu pentru un Park Assist visez PLA 1.0 sau 1.5 , acuma caut piesele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic, dar Lane Assist-ul este totally useless in Romania.

Ala functioneaza foarte bine daca toate soselele ar fi asfaltate ca la carte, si totul marcat si mentiunut, atunci da... jos palaria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , ce imi recomandati sa fac la passatul meu sa pun magazie de cd cu 6 cd in torpedou (am RNS 510) sau sa schimb comutatoru de lumini butoane de la geamuri si oglinda cu cele cromate de la passat cc , se afla la aceasi pret , mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te inteleg... daca ai RNS 510 atunci ai hard disk de 30Gb incorporat... deci poti baga in el oricata muzica vrei.

La ce ti-ar mai trebui si magazie de CD-uri?!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar am intrebat , voi ramane la schimbat bloc lumini si butoane geamuri ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atti206, am magazie de cd-uri si player cu mp3. Din experienta iti zic ca atunci cand am luat masiba de entiziasmat am pus 3-4 cd-uri audio in magazie care sunt si acum si completez/schimb periodic muzica de pe cd-ul cu mp3-uri ce e in consola. Deci, tu analizezi ce te incanta mai tare. Si inca ceva. Eu unu nu stiu daca exista magazie de cd-uri sa citeasca altceva inafara de cd-uri audio, repet, nu stiu eu sa existe.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi sunteti ca tiganii aia care au vila dar stau la cort...

Pentru ce discutati de magazie de CD-uri atat timp cat RNS-ul ala are HDD de 30 Gb incorporat?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai vorbim de card reader de tanspe giga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guys, uni nu stiu toate detaliile astea :)

Omu' a pus o intrebare, a primit un raspuns dar tot el decide daca is pune sau nu.

Stiti vorba aia, fiecare "taie, spanzura, face ce vrea" pe bani lui :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!