Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

Este originala. Dupa cum stiu eu codul ar fi 1T0 035 680 cu diferite terminatii A,B,C, etc. Versiunea A stiu ca face probleme, Versiunea B este ok si se poate face dawngrade ca sa nu se mai schimbe canul, iar celelalte is cu ecran led si mai nou cu hard disc mai mare. Din adresa postata de tine la poza 2 nu sunt sigur dar eu vad terminatia fiind B nu C. Alceva nu stiu, deaoarece nu am dar m-am interesat si eu ca vreau sa-mi schimb replica RNS cu una originala.

Stima.

Codul este cel care l-ai mentionat tu cu terminatia C. Numai ca la montarea aparatului am avut o surpriza neplacuta. Eu am luat masina cu un JVC NX-KW7000 Navigation, iar cei care l-au montat au taiat mufa de alimentare(aia originala) si au legat-o pe cea de la JVC. Azi dupa programul de lucru ma duc sa cumpar o mufa de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce cunoasteti rns 510 merge la un b6 din iunie 2005?eu am rcd 300 cel care a venit pe highline atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu certitudine nu merge decat daca schimbi can-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am pe masina un rns 300 si ma bate gindul la un 510. am gasit cam la 1600 roni noi. chiar daca sunt facute in china nu vad de ce nu ar merge bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Rns 510 - nou, OEM, e mult peste suma aia... adica, cel mai putin vreo 550 euro.

Alea chinzesti, sunt replica - exista un topic dedicat replicilor - pe scurt, au cateva avantaje, dar si multe dezavantaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o curiozitate..........masina din semnatura, este un BlueMotion de 110CP si 5 trepte de viteze.

Se poate schimba cutia cu una in 6 trepte ? trebuie schimbate si planetarele ? se castiga ceva practic prin aceasta schimbare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu castigi nimic. Mai bine fa i o resoftare si chiar ai un castig, unul urias. Costurile sunt imense, chiar nu castigi nimic.

Cutia cu 5 tr. este mai lunga, cea cu 6 tr. are reprize mai scurte.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia: poti sa-ti spun experienta mea pe B5.5 1.9tdi de 101 M5 si B5.5 1.9tdi de 131 M6: Preferam M5-ul pentru elasticitate si confort. La M6 mestecam de muream, tr.1 si tr.2 erau groaznic de scurte. In oras era foarte enervant M6, deadeam 2si3 de nu mai puteam.

La B6 cu commonrail e mai decenta senzatia, pentru ca e elastic motorul, dar tot schimb 2 si 3 de-mi ies ochii daca vreau sa o tin in turele corecte, adica sa nu merg in 3 subturat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de explicatii.........nici nu aveam intentia sa fac aceasta modificare, insa daca dispuneam sau voi dispune de bani, decat sa schimb cutia, mai bine fac un tuning de la 110CP la ~140si ies mai castigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrezi ca la motorul de 110 cp sunt putini tuneri care au reusit sa sparga protectia calculatorului la remapare.

Cel putin la mine in oras este un baiat cu un golf 6 care sa dus si pe la REVO si pe la inca unul din Buc si toti i-au zis sa mai astepte ca nu-i pot sparge calculatorul .

Daca auziti ceva de cineva care a facut soft la motorul de 110 cp va rog sa ma anuntati ca sa-i zic amicului cu golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adri@n....Voinea / TCM turbo....moderatorul forum-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut remapare la passatul meu la Dragos Voinea - TCM Turbo si merge extraordinar. Nr. lui Dragos este: 0722.764.706 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face pana la 160cp. Am mers eu cu un Bluemotion dus la 140cp si cutie cu 5 trepte.Puterea la CR vine mai uniform decat la PD. Turbina intra mai lin dar cutia face toti banii. Eu am PD de 140cp si 6 trepte.La [cenzurat] pe Iuliu Maniu din Politehnica pana la Apaca pe treptele 1 si 2 faci orice CR. La a 3a se schimba smecheria.A lui e mai lunga si te ajunge fara probleme. La fel e si cu a 4a. Deci concluzia: nu renunta la 5 trepte pentru ca ai reprize foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma batea si pe mine gindul la o resoftare insa pe cine am mai intrebat ( nu de pe forum) spunea ca sunt sanse sa imi distrug turbina.am 181 000 km reali in bord, ambreajul e nou in privinta lui nu mi-as face griji...totusi de ce astia de la w au lasat puterea de 105 cp la motorul 1,9? ma refer la tipul meu de motor BLS. banuiesc ca putea sa fabrice masina cu macar 130 cp! parerea mea insa daca nu esti adeptul depasirilor din scurt si al vitezei e suficienta si aceasta motorizare. am avut inainte o skoda octavia 1 motor asv 110 cp cam asemanatoare cu ce am acum. inca nu am iesit in afara orasului prea mult sa ii dau peste 100 la ora si sa vad cum se comporta la depasiri in viteza a 5-a daca are suflu...astept sa rezolv stergatoarele miercurea asta.adevarul e ca la b5-ul motorizarea 1,6 benzina era cam aiurea depasirea la peste 100...120 la ora.ori trebuia sa dau a 4-a ori sa am loc destul la ce venea din fata pentru a face manevra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat cineva butonul de comanda bloc lumini si cel de butoane de geamuri cu cele noi ? Modelul cromat - satinat.

Am mers ieri cu un G6 Highline si e o buna diferenta tactila, dar mai ales o mare diferenta vizuala - un plus de senzatie Premium - la butoanele noi si mi s-a cam pus pata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da.... am schimbat. Sunt superbe cele noi - alt aspect, alt feeling la atingere.

Si la B5, am schimbat butoanele.... acum, cand o sa fie bani, schimb si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am schimbat pe toate inclusiv lonjeronul pentru oglinda,"feeling" mai bun la atingere si o oarecare cum schimbare vizuala!atat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita colegului "caal-shto", incepand de azi sunt si eu posesorul functiei autohold chiar daca vremea nu a fost prielnica, s-a acordat maxima atentie detaliilor si treaba a iesit ca la carte. De asemenea multumiri colegului "speed_fane" pentru codarea aferenta. Acum vine si intrebarea mea celor ce folosesc aceasta functie de mai mult timp: stiu ca autohold functioneaza doar cu centura pusa si usa inchisa (ca si dezactivarea automata a franei de mana) dar activarea acesteia se face doar manual? Adica eu tre sa o activez de cate ori ma urc la volan? Mi se pare ca pe variantele mai noi 2009+ unde nici nu exista butonul, functia e activata automat si nu trebuie sa o activezi tu.

Drive safe!

Ps: azi pe ploaie am reusit sa pornesc avariile din frana brusca si partea ciudata e ca nu a pornit nici o secunda abs-ul si toate astea cred ca se datoreaza anvelopelor de vara primacy hp2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auto hold - doar manual, din pacate!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca pe variantele mai noi 2009+ unde nici nu exista butonul, functia e activata automat si nu trebuie sa o activezi tu.

Exista buton la fel ca la primele B6 si, in plus, se poate activa din mfd starea Ah la pornirea motorului. Poza e facuta la masina mea

post-239-0-18030700-1306522660_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit ma costa si pe mine sa pun functia asta auto hold pe masina si ce piese sunt necesare si de unde se pot procura?

la ce pret sunt acele butoane cromate pentru lumini si reglaj oglinzi si o poza daca se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repere necesare ptr. auto-hold (costuri aproximative):

1)3C0927227 B REH--121lei

2)4D0971636A--19lei

3)000979009E--13lei x 3 = 29 lei

4)000979030--38lei

5)000979950--34lei

------------------------------------------------------

TOTAL = 241 lei

Ia legatura cu colegul caal-shto, expertul nostru in domeniu, daca nu te descurci singur...

Passat 3c b6 Auto Hold DIY.pdf

Modificat de ocghro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ati cumparat butoanle cromate si pe cel de la oglinda?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Mandras

Repere necesare ptr. auto-hold (costuri aproximative):

1)3C0927227 B REH--121lei

2)4D0971636A--19lei

3)000979009E--13lei x 3 = 29 lei

4)000979030--38lei

5)000979950--34lei

------------------------------------------------------

TOTAL = 241 lei

Ia legatura cu colegul caal-shto, expertul nostru in domeniu, daca nu te descurci singur...

Reperele specificate de tine sunt suficiente si pentru o echipare TL sau pentru TL mai trebuie si alte repere in plus? ... Si pe mine m-ar interesa auto-hold-ul de instalat - eu am trend line si nu stiu daca suporta masina, trebuie si alte modificari etc.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repere necesare ptr. auto-hold (costuri aproximative):

1)3C0927227 B REH--121lei

2)4D0971636A--19lei

3)000979009E--13lei x 3 = 29 lei = 39lei

4)000979030--38lei

5)000979950--34lei

------------------------------------------------------

TOTAL = 241 lei = 251lei

Ia legatura cu colegul caal-shto, expertul nostru in domeniu, daca nu te descurci singur...

corectare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!