Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

unde pot sa gasesc pasii care trebuie urmati pentru demontarea trimurilor de pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la cel de la ceasuri si la cel din dreapta, se demonteaza relativ usor.. pur si simplu tragi de ele dintr-un capta intr-altul, incet incet pana sar din cleme.


No, eu asa ti-am scris mai sus.... da, leaga la bricheta, la firul gri si la maro.

ms frumos, Florin. am repetat pt ca nu am inteles din prima legat de dim :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Azi am decis sa fac unpgrade la CAN (inlocuind 3C0 907 530 A cu 3C0 907 530 Q), dar mi-am prins nasul. Inainte de a demonta CAN-ul vechi am facut poze pe fiecare byt cu ce-i bifat, resp nebifat. Dupa ce am montat noul CAN am intrat  in long coding pt a coda (din cate am inteles acest lucru consta in verificarea casutelor bifate si nebifate exact cum erau pe cel vechi neschimband denumirea byt-ilor). Zis si facut, doar ca odata intrat pe long coding nu-mi apare nicio optiune pe niciun byt (la fel cum se poate vedea din imaginea atasata). Ulterior m-am gandit ca e posibil ca VCDS release 805 pe care-l am sa fie depasit, doar ca pana acum si-a facut treaba la alte codari. Pe vechiul CAN am obs ca sunt doar 8 byt completati, pe cand in cel nou sunt 10 (nu stiu daca are vreo legatura). Acum sper ca nu are nimic, dar a trebuit sa plec putin cu masina..asa cu modulul necodat; nu am obs nimic pe dos, inca.

 

Ma poate ajuta cineva? As dori indicatii cat mai clare (e prima codare de genul si sunt cam dumb).

 

 

Multumesc anticipat. Sper ca am nimerit si topicul unde sa intreb pt ca functia "search" nu m-a ajutat prea mult.

post-118751-0-03804900-1408741158_thumb.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la VCDS.

E prea nou Can-ul pentru label-urile de la VCDS-ul tau.

Iti trebuie un VCDS mai nou. 12.12 probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, asa m-am gandit si eu. Imi trebuia confirmarea. Daca merg la vw am vreo sansa sa mi-l codeze ei cu vas-ul? Intre timp o sa-mi comand alta interfata mai noua. Sau as putea sa stau asa cu modulul necodat pe masina pana imi ajunge interfata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acuma nu ai errori pe masina?

La vw.....nush ce sa zic.

Mai bine cauti pe cineva la tine in oras cu un vag mai nou care sa vada label-urile corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dau scan pe modul e plin de erori :)) Ideea era ca in bord sau fizic in masina nu se vede nimic, toate functiile par ok. In oras la mine nu are nimeni.. si nici imprejur (dezavantajul de a locui in Italia). O sa merg maine dim la vw, ceva trebuie sa aibe ei p-acolo sa codeze, ar fi culmea sa nu aibe. Fie cu vag, fie cu vas.. Imp e sa-mi bifeze ce trebuie pe noul can :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vb ca nu au, prea au. Dar sa vrea, acolo e problema. La nou c-am dau din urechi ca magaru la deal, nu prea vor si cand vor - habar nu au ce sa faca, daca nu eate trecut in manualul lor - elsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imp e sa aiba software ca le zic eu ce-i de facut..

Sper, vad eu maine.

Ms frumos pt info.

 

 

Intrebarea mea este: se intampla ceva daca circul cu modulul necodat?

PS: o sa dureze ceva pana imi comand alt vcds.

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAN-ul tau vechi e pe 7 octeti, iar cel nou pe 10.

Foloseste cu incredere XLS-ul din pagina asta ca sa faci direct conversia coding-ului, fara sa mai fie nevoie sa pui optiunile bit cu bit.

Uite si un link direct de download.

 

Iei coding-ul vechi, il pui in Excel in casuta galbena si jos in casuta verde vei avea coding-ul nou gata convertit pe care il iei cu copy-paste si il pui in VCDS.

 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la cel de la ceasuri si la cel din dreapta, se demonteaza relativ usor.. pur si simplu tragi de ele dintr-un capta intr-altul, incet incet pana sar din cleme.

 

Pentru cel din partea dreapta nu trebuie desfacut nici un surub nimic? Gasisem mai demult ceva legat de un surub care trebuie desfacut inainte de a trage de trim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am dat jos de mai multe ori si nu au niciun surub. Sunt prinse doar in cleme.


CAN-ul tau vechi e pe 7 octeti, iar cel nou pe 10.

Foloseste cu incredere XLS-ul din pagina asta ca sa faci direct conversia coding-ului, fara sa mai fie nevoie sa pui optiunile bit cu bit.

Uite si un link direct de download.

 

Iei coding-ul vechi, il pui in Excel in casuta galbena si jos in casuta verde vei avea coding-ul nou gata convertit pe care il iei cu copy-paste si il pui in VCDS.

 

Spor!

 

Ti-am urmat instructiunile si:

Address 19:3C0 907 530 Q recoded (Long Coding) from 0000000000000200F100 to F9807F06000602001002  Saturday,23,August,2014,11:46:02:26365

 

A iesit bine, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai ploiesti

daca ai trim.uri de plastic nu ai nici un surub, daca ai trim. uri de aluminiu ai un surub la torpedou. cum desfaci torpedoul, este sus langa incuietoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la trimul de plastic e surub. Eu am. Din neglijenta am rupt soclul. Dar sta foarte bine si fara. Ai acces la el prin torpedo. Baga o lanterna si il gasesti. Scoti trimurile din dreapta spre stanga si le montezi in ordine inversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am dat jos de mai multe ori si nu au niciun surub. Sunt prinse doar in cleme.

CAN-ul tau vechi e pe 7 octeti, iar cel nou pe 10.

Foloseste cu incredere XLS-ul din pagina asta ca sa faci direct conversia coding-ului, fara sa mai fie nevoie sa pui optiunile bit cu bit.

Uite si un link direct de download.

 

Iei coding-ul vechi, il pui in Excel in casuta galbena si jos in casuta verde vei avea coding-ul nou gata convertit pe care il iei cu copy-paste si il pui in VCDS.

 

Spor!

 

Ti-am urmat instructiunile si:

Address 19:3C0 907 530 Q recoded (Long Coding) from 0000000000000200F100 to F9807F06000602001002  Saturday,23,August,2014,11:46:02:26365

 

A iesit bine, nu?

 

Posteaza coding-ul vechiului CAN (il gasesti prin log-uri) ca sa-ti zic daca e ok conversia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3DFD0C04CE1002            

F9807F06000602001002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, dar tot am o eroare pe CAN care zice ca nu e configurat bine. Nu prea pot face multe cu 805-ul care-l am. Maine-poimaine imi ajunge un 12.12 si poate reusesc s-o combin mai bine. Revin dupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea asa cum apare ea, ca sa iti zic ce e e de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial era asa:

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530.lbl
   Part No SW: 3C0 907 530 Q    HW: 3C0 907 951
   Component: J533  Gateway   H13 0172  
   Revision:   H13       Serial number: 3690P118100319
   Coding: F9807F06000602001002
   Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:
01044 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
            000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 163619 km
                    Time Indication: 0

 

Dar dupa ce mi s-a spus intr-un alt topic sa bifez si "aux heat" a devenit mai mare, de genul:

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530.lbl
   Part No SW: 3C0 907 530 Q    HW: 3C0 907 951
   Component: J533  Gateway   H13 0172  
   Revision:   H13       Serial number: 3690P118100319
   Coding: F9807F16000602001002
   Shop #: WSC 00000 000 00000

2 Faults Found:
00483 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
            004 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 163621 km
                    Time Indication: 0

01044 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
            000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 163621 km
                    Time Indication: 0

 

Ma rog, mai sunt si alte erori, in alte module. Atasez si restul. Poate ma poti indruma pt fiecare ce-i de facut. Cu toate ca 805-ul asta care-l folosesc nu-i prea clar. Poate peste 2 zile cand imi ajunge 12.12-le reusesc sa vad totul mai clar.

 

Multumesc frumos.

Log-B163SEL-WVWZZZ3CZ6P005947-163620km-101668mi.txt

Modificat de illusions
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00483

01044

 

Coding-ul nou sigur e bun (in sensul ca reprezinta conversia corecta a coding-ului de la CAN-ul vechi).

Nu cumva ai bifat ceva aiurea la coding-ul vechi inainte de a schimba CAN-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum desfac si eu sertarul din torpedou in care se afla cartea masinii pentru a desface surubul ce tine trimul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00483

01044

 

Coding-ul nou sigur e bun (in sensul ca reprezinta conversia corecta a coding-ului de la CAN-ul vechi).

Nu cumva ai bifat ceva aiurea la coding-ul vechi inainte de a schimba CAN-ul?

Nu cred. am si acum printscreen-urile din can-ul vechi de pe fiecare byt, iar ce este bifat p-acolo corespunde cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Dar dupa ce mi s-a spus intr-un alt topic sa bifez si "aux heat" a devenit mai mare, de genul:

 

Multumesc frumos.

PAi daca eu ti-am zis sa bifezi 18-Aux. Heat si tu ai bifat 7D ce sa-ti fac....

 

Daca te uiti in autoscan o sa vezi ca la 18 apare NOT REGISTERED< asta insemna ca nu e bifat in can,

7D nu are ca cauta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!