Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Cine stie cum se schimba bujiile la un r5 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un martor care mi se aprinde din cand in cand: este un cerc galben intre doua paranteze si in mijloc are o masina in panta. Stie cineva de la ce este si de ce se aprinde? In carte scrie ca inseamna:" functiile asistentului de franare" si nu dau mai nulte detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brake assist workshop aparea si la mine, contrar primei impresii ca ar fi vorba de o problema la frane eu aveam pb cu low voltage de pe masina, am schimbat bateriile si totul e ok acum. fa un scan cu vcds, daca iti da eroare de boost brake la abs e din low voltage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate sa fie si de la switch-ul de la pedala de frana de parcare (sau frana de mana :icon_cheesygrin: ), cel putin asa a fost la mine.

Din cand in cand imi aparea si mie aceasta eroare care a disparu odata cu inlocuirea amortizorului care impinge pedala de frana. Probabil pedala nu apasa suficient pe switch si il zapacea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa inlocuiesc cuplajul de cauciuc si rola unisens de la alternator. Ma poate ajuta careva cu ceva sfaturi, cam ce trebuie demontat pentru a da alternatorul afara? Motor R5 TDI cod motor BAC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Postez aici pentru ca nu pot sa deschid un nou topic...si dupa ce am tot citit in zadar sperand sa gasesc pecineva care sa fi avut de-a face cu o problema ca a mea...

Am o problema destul de mare la Touaregul tatalui meu...la un moment dat, in primavara, au aparut cateva linii orizontale pe partea de sus a display-ului CB, cel dintre ceasuri, la care el nu le-a dat prea mare importanta; a facut reviziile fara sa mentioneze vreodata de problema. Asta pana acum doua saptamani de cand acesta nu mai afiseaza. :| Lucru destul de nasol pentru ca nu mai ai acces la informatii esentiale cu privire la condusul masinii....:(

Bineninteles ca m-am interesat de inlocuirea lui si...de buna credinta am pus o intrebare indrazneata, in doua locuri, cu privire la cat ar costa si cand mi l-ar putea aduce si am primit un raspuns de la al doilea pe masura, care mi-a cam taiat din elan...undeva in jur de 1000 DE EURO cu livrarea in 4-5 zile! Pretul include si ceasurile pentru ca am inteles ca nu se poate comanda doar display...

Mai raman dezmembrarile dar nu stiu exact pe unde sa caut...daca puteti sa-mi recomandati un parc din Bucuresti ori din imprejurimi ar fi extraordinar...eventual si un numar de telefon sa nu bat drumul degeaba pentru ca ma gandesc ca nu au chiar pe stoc asa ceva...:(

Nu-mi vine sa cred ca trebuie sa platesc 1000 de Euro pentru ceva pe care nu-mi poate spune nimeni ca s-a stricat datorita unei utilizari defectoase ori uzurii excesive (masina este cumparata de tatal meu in septembrie 2007, 3.0 V6 TDI, 58.000 KM, asa ca de garantie, din pacate, nu cred ca se mai poate vorbi)!

Daca mai este cineva care s-a confruntat cu problema asta il rog sa-mi spuna si mie daca a reusit sa rezolve asta in vreun fel...altfel decat prin inlocuirea cu unul nou de 1000 DE EURO.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai varianta inlocuirii cu un instrument cluster (ceasuri) la mana a doua sau inlocuirea afisajului - avem colegi care se ocupa cu asa ceva. Banuiesc ca ai afisajul pe rosu, nu cel color.

Eu as exclude din start achizitionarea unui cluster nou.....nu merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de parca ar fi diferenta cu unii colegi fata de unul nou.....

cauta pe ebay.de in functie de ce-ti trebuie (cod etc) cu ocazia asta poti sa-i pui unul color daca tot il schimbi si ai simplu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca 100 euro cat o sa il coste schimbarea afisajului fata de 1000 euro e ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am si vrut sa zic, daca vrei te ajut cu cea mai mare placere. gratis dont worry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, va multumesc amandurora pentru implicare.

Colegi care aduc...intr-adevar nu am intrebat pe nimeni pe forum pana sa postez, dar sa stiti ca am cautat ceva dupa informatii cu privire la asta...din pacate fara succes. Aveti vreo sugestie?

M-am uitat in seara asta si pe ebay.de, dar limba asta germana mi se pare exagerata! Nici macar nu pot sa intuiesc ce mi-as dori sa caut...

Catalin, orice ajutor va fi apreciat...cum fac sa beneficiez de el? :)

P.S.:Afisajul era color...din pacate acum e monocrom - negru. :|

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe http://www.dezmembrarigagu.ro . Cauta telefonul lor, suna-i si vezi la ce preturi au.

Nasol daca era cel color..... de obicei cel monocrom face figuri.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0760444655 e nr meu. pasii sunt simpli:

- identifici exact part no. al bordului vechi (daca ai un log de la o diagnoza e binevenit, daca nu iti fac eu una nu-i bai)

- cumperi de pe ebay bordul respectiv. (in functie de starea lor estetica variaza pana la 300e, dar neaparat sa fie unul cu km pe 0, cei mai seriosi le dau asa ca sa permita introducerea noului nr de km de catre cumparator), exemplu http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=touareg+kombiinstrument&_sacat=See-All-Categories

- montat, codat ( printre care si nr km mai sus mentionat), sters de eventualele scame si voila, instrument cluster utilizabil la un pret rezonabil.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am incercat sa deschid un topic nou dar sa fiu sincer nu prea ma pricep in "domeniu" forumurilor. As avea ceva nelamuriri in legatura cu mashina mea: Touareg V6 3.0 tdi 2006 mashina pe care o am de vreo 7 luni cumparata la mana a doua din romania, eu fiind al doilea proprietar. Am o problema la pornire si anume (o sa incerc sa fiu cat mai explicit ) :

Pun contact, dau la automat (impropriu spus, ea da singura, eu doar ii dau impuls) invarte cam 1-2 secunde dupa care se opreste brusc, iau contactul repet pornese normal. Chestia asta mi se intampla indiferent ca e frig sau cald afara sau ca e rece sau incalzit motorul.

Indicatorul de la baterie imi arata 12v cand e oprit motorul si 14v cand e oprita, bateria am verificat-o si la un service si e ok.

Problema o am inca de cand am cumparat mashina.

Un prieten mi-a spus la un moment dat ca mai toate motoarele v6 de pe toaureg ar avea o problema si la o anumita uzura ar cam face la fel si ca nu am ce ii face, ca ar o problema a lor, etc....

Ideea e ca mie imi cam suna a problema de electromotor dar nu sunt sigur daca e indicat sa ma apuc de desfacut electromotorul.

Intrebarea mea e daca a mai avut cineva problema asta si daca a rezolvat-o rectificand, reparand electromotorul sau ar putea fi altceva.

Sper ca a inteles macar cineva ce am vrut sa spun ... :D Mc anticipat de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune si mie daca ai rezolvat problema??? si eu patesc la fel dar nu i-am dar de capat. Nu reusesc sa aflu ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciun motor in general nu cred sa aiba aceasta problema specifica (gen 3.0tdi al vostru "asta e boala lor domle", numai priceputi deh). electromotorul sau nu, trebuie facute diagnoze.

Modificat de katalinscrob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, sunt nou pe forum, de aceea nu pot deschide un nou subiect si postez aici:D.

De ceva timp sunt posesorul unui VW Touareg r5, 2005. Nu am manualul in romana (inca) si am cateva intrebari la care sper sa gasesc un raspuns:D:

1.Aseara mi-a aparut atentionarea sa verific luminile si..am descoperit ca s-a ars becul de pozitie pe partea stanga fata..Cum as putea sa-l inlocuiesc singur?

2.Langa motor, pe partea dreapta deasupra tamponului (sper sa zic bine) unde este prins motorul de sasiu este niste ulei. De la ce ar putea fi? Poate fi ceva grav?

3.In timp ce mergeam(pe asfalt fara gropi ..) au sarit butoanele ce deschid cotiera(sper sa pot face cateva poze astazi) nu pare nimic rupt, insa nu stiu cum sa le mai pun la loc:(.

LE: La intrebarea 1 am gasit deja un raspuns aici pe forum :D, nu-l vazusem inainte

Modificat de iustinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.De cateva zile sunt si eu posesor de Touareg si am niste nelamuriri privitor la uleiul care e potrivit la motorul de 2,5.Vechiul proprietar de cand a adus masina in Ro i-a facut doua schimburi si a pus Castrol Edge 5w30 cu norma 50400-50700,dar am auzit ca acest ulei nu ar fi chiar potrivit pt R5.Spuneti-mi va rog ce folositi voi la motorul asta.Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru R5 TDI pd fara DPF cred ca ai nevoie de norma 506.01. eu am pus un Motul 0w30 pentru cei aprox 120k km din bord si sunt f multumit. Nu am completat deloc in aproape 7000 km printre altele.

Eu as avea alta intrebare: e indicat la un plin de aprox 100l sa ii pun juma de litru de ulei in rezervor sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e castrol turbodiesel, special pt pd-uri.

de ce ai pune ulei in motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,am un toaureg R5 2006 cumparat de vreo 5 luni la mana a doua .Azi dupa o noapte de freeze-rain (ploaie inghetata ) ,dupa ce am curatat masina de gheata (probabil si voi ati trecut prin asta) ,am pornit-o(nicio problema la pornire),dar nu imi mai functioneaza instalatia de incalzire sa zic asa. Nici dezaburizarea lunetei sau a parbrizului nu merge ,dar nici caldura nu baga deloc.Mentionez ca am mers cu masina 30de min ,crezand ca poate e motorul prea rece sau ceva ,dar fara niciun rezultat.

As vrea sa va intreb daca ati mai trecut prin asa ceva sau daca aveti idee cum as putea sa rezolv problema . Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei in motorina am auzit ca se baga din ce in ce mai des si asta pentru ca motorina E5 datorita continutului de sulf mai scazut fata de cea E3 este mai daunatoare sistemului de injectie. vorbesc aici de motoarele euro3, fara dpf, pt. cele euro4 si 5 cica ar fi luat masuri tinand cont de problema sulfului in carburant si implicit a ungerii. uleiul la care ma gandesc ar fi ceva gen semisintetic sau 2T.

pentru climatronic fa o diagnoza, e cel mai simplu. pare a fi o pb electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Din pacate pt mine a trebuit sa vand masina din semnatura, astefel incat vreau sa-mi iau la revedere de la membrii acestui forum. Sfaturile de aici mi s-au parut extrem de utile, motiv pt care vreau sa multumesc tuturor membrilor.

Toauaregul(cel putin a mea) este si va fi o masina extraordinara din toate punctele de vedere...Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

....

De ceva timp sunt posesorul unui VW Touareg r5, 2005. Nu am manualul in romana (inca) si am cateva intrebari la care sper sa gasesc un raspuns:D:

.....

3.In timp ce mergeam(pe asfalt fara gropi ..) au sarit butoanele ce deschid cotiera(sper sa pot face cateva poze astazi) nu pare nimic rupt, insa nu stiu cum sa le mai pun la loc:(.

...

Si eu m-am trezit intr-o zi cu butonul cazut. Nu stiu sa-ti explic exact, dar pana la urma l-am pus la loc. Il iei in mana, studiezi formele si o sa te prinzi cum sa-l pui la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una din problemele des intalnite la Touareg (pe langa interaxial cardan care cedeaza pe la 100k km, stop led luneta care se crapa la toate in mijloc in acelasi loc, ornamente matuite la geamurile laterale spate, pompa servodirectie care cedeaza in timp, spira din spatele volanului care efectiv scartaie la un moment dat si multe altele) este si ansamblul butoanelor cotierei centrale fata. se ia una bucata superglue si se refixeaza in lacas. Eu zic ca pentru ce ofera masinile astea per ansamblu nu sunt chestii grave asa ca sa nu ne suparam pe ele....prea rau. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!