Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

La V10: da;intreaba la Tiguan...

nu prea m-am lamurit dar o sa incerc cu motorul pornit...

intre timp a aparut o alta problema: pedala de frana cand o calc mai tare (dupa ce parchez) trosneste (de am crezut ca s-a rupt ceva...) insa cand treg de clapa pentru deblocare, se ridica la normal... a mai patit cineva treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recent am observat o chestie la masina mea. Dupa ce parcurg distante si ma refer la cele scurte( sa zic 1 km ), opresc masina si aud ventilatorul de racire al motorului... este normal ca dupa aceste distante scurte acesta sa porneasca? se incalzeste motorul chiar asa de tare incat e necesara racirea lui? pana acuma nu prea am auzit ventilatorul mergand, nici vara. Este vorba de un R5 2.5 TDI 2008.

Va multumesc anticipat!

Modificat de DonCico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai webasto ? cand iti face asa e cand pleci cu motorul rece ? afara cam cat ii de cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai webasto ? cand iti face asa e cand pleci cu motorul rece ? afara cam cat ii de cald ?

Da am webasto! Aseara de exemplu au fost 14 grade, cam asa. Am plecat cu motorul rece, am parcurs cel mult 1km si apoi cand am oprit, am auzit ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca e ventilatorul la motor si nu webasto-ul ? scot zgomote relativ similare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zgomot sa scoata webasto-ul daca nu e pornit?

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... cred ca am gasit problema. Am mai completat 1l de antigel ca era la minim. Din cauza asta se incalzea motorul repede de unde si la distante scurte pornea ventilatorul de racire. Acum nu cred ca va mai porni. Am sa revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate daca esti din Buc... cat iti consuma... ca vad ca se lauda cu 8L in oras... banuiesc ca esti pe motorina V6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza! Problema a fost din cauza filtrului de particule care a fost infundat. Pana nu mi-a aparut martorul pe bord nu am stiut. Am consultat carticica si am reusit sa-mi desfund filtrul. Trebuie tratata problema filtrului de particule cu seriozitate, deoarece acesta se incalzeste foarte tare, in cel mai rau caz ia foc.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna am si eu o problema cu masina un touareg 2.5 tdi, si uneori cand o pornesc nu vrea sa porneasca efectiv mi se aprind toate erorile pe bord si turometrul sta pe 100-200 de ture. sa fie din cauza bujiilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

efectiv mi se aprind toate erorile pe bord si turometrul sta pe 100-200 de ture. sa fie din cauza bujiilor?

Cum vine asta cu "efectiv mi se aprind toate erorile pe bord" ?

Daca masina nu porneste, sau porneste greu sau nu functioneaza bine...este necesara o scanare cu VASS sau cu VAGCOM pentru a citi erorile stocate si eventual masura parametri in mers. Altfel degeaba ne dam cu parerea. E un VW nu o Dacie 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus-o si pe tester dar nu a dat nici o eroare( nu stiu cu ce program cred ca cu vass) si nu face tot timpu figuri, dar lasa ca data viitoare cand va face o sa filmez si o sa postez filmuletul , ca nici nu stiu sa explic comportamentul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

Ai verificat tensiunea la baterie?Asta inainte sa o pornesti

Modificat de Misteru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat tensiunea la baterie?Asta inainte sa o pornesti

nu dar chestia ii ca numai at cand ii frig afara face figuri, am mai patit si anul trecut in vara cand era masina in garantie dar at o fost ceva senzor de turatie. am sa verific si tensiunea dar cu cine am mai vorbit a spun ca ar putea fi si bujiile de vina trebie sa le verific, as duce masina in reprezentanta dar mi frica ca iara o sa fie manopera mai scumpa ca si piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

da,vara nu ai probleme cu pornirea deoarece temperaturiile mai ridicate,nu influenteaza,pornirea,in schimb iarna bateria fiind afectata chiar si o celula sa fie sulfatata cedeaza.Deci verifica inainte de pornire tensiunea(V) la borne.Sub 12 v inseamna:mai multe cauze,scurgeri de curent si prin carcasa ei se poate face scurgeti de volti,sulfatata,apa distilata sub nivelul placiilor din celule.Poti sa ai prelungesti viata,facand complectarile cu apa distilata peste placi max 15mm,o reincarcare cu un redresor maxim 10% din capacitatea ei,timp de 15 ore si curatata carcasa cu amoniac(scurgerile de curent le verifici cu un ohmetru intre borna si carcasa daca arata o valorea rezistenta inseamna ca sant scurgeri de V).Asa ca fa verificarea asta inainte sa faci altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat o chestie ciudata azi dimineata. Am pornit masina(nepornita de aprox 36ore) si cat asteptam pe langa ea sa se incalzeasca, cam la 2 minute de la pornire, observ ca incepe sa iasa fum de sub masina, se ridica prin dreptul portierei soferului, deci practic fumul iesea cam dinspre bordul masinii si urca pe langa usa soferului. Initial am crezut ca e abur ceva, si cand m-am aplecat sa vad mai bine despre ce e vorba, mirosea a fum de incins nu fum de esapament. A durat cam 30sec timp in care nu imi dadeam seama daca sa opresc motorul sau sa astept sa se agraveze (doamne fereste) si a incetat, am mai asteptat putin si nu a mai aparut si nici nu mai mirosea a incins. Din cate stiu eu nu am webasto pentru ca nu am niciun buton. Pe stalpul de la sofer e un abtipild pe care scrie webasto, dar mai scrie ceva in germana si nu inteleg. Are cineva idee de unde ar fi putut fi acel fum si cum anume imi dau seama daca am webasto sau nu?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai webasto, fumul era de la instalatie, nu ai buton/telecomanda pentru pornire de la distanta sau programare, ca nu ai platit pentru acest "serviciu" dar instalatia exista in forma ei de baza, pleaca cand pornesti masina daca afara este frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept de fiecare data, dupa ce pornesc masina rece, sa scada consumul instantaneu de la 1.3-1.5 pana la 1.1 si atunci plec. M-am obisnuit asa de cand aveam masini pe benzina si asteptam sa scada turatia(ele porneau, stateau singure turate in 1100-1200rpm si cobora turatia dupa 1minut..aprox) Nu stiu cat de mult ajuta acest asteptat..dar dupa parerea mea cred ca e recomandat sa nu pleci imediat.

am uitat sa fac o precizare in postul de mai sus. Azi dimineata a fost prima oara, cand meniul de consum ( from start..sau cum ii zice) nu era resetat de la zero. ramasese cu datele ultimului drum. Acest meniu din cate stiu eu se reseteaza de fiecare data cand masina stationeaza mai mult de 2 ore. Rog pe cineva mai experimentat sa ne lamureasca in toate aceste privinte. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am rezolvat problema!! a fost bujia nr 3!!! acuma porneste perfect indiferent de temperatura!!!

oricum ms pt ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Oameni buni, care ma ajutati va rog cu un sfat.

Azi am fost la manastirea Agnota in Horezu, undeva pe un drum foarte anevoios si cu multe serpentine si gheata si la plecare de acolo, nu a mai pornit masina.

Nu-mi scrie nimic si se comporta ca si cum nu ar veni combustibil.

Sa fie dop de gheata ? sa fie bujie ? ce-mi ziceti ?

Am dat la cheie pana am omorat bateria. Sa ma remorcheze cineva pana in oras nu stiu daca e bine si mi-e si frica pe serpentinele alea.

Azi e 1 ian, maine duminica, ce ma sfatuiti sa fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

--La Multi Ani!!!--tuturor.Cauta o benzinarie si cumpara un spray care ajuta la pornire.Cineva trebuie sa pulverizeze cu spray-ul pe la tubulatura de captor aer(admisie)timp de 3 sec actionand dupa acest timp demarorul(pornirea motorului)Deci ATENTIE cum al folosesti,timpul sa nu depaseasca 3 sec la pulverizare(sa nu produci detonati periculoase asupra motorului)

Modificat de Misteru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc din suflet. Sunt disperat ! Voi incerca sa mai aflu alte raspunsuri. Faptul ca ar fi inghetat este o supozitie a mea.

Va rog cine mai i-mi poate raspunde sa citeasca postul anterior.

Multumesc mult. Stima/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

Incerca varianta care am detaliat-o mai sus.Nu se intampla nimic daca incerci numai sa respecti indicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat.

Oricum singurele deschise erau benzinariile.

Si eu am bagat numai motorina aditivata oricum si angajatul omv mi-a recomandat aceeasi formula...dar nu s-a rezolvat.

Rog daca mai are cineva sfaturi sunt de mare ajutor eu necunoscand pe nimeni in zona. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!