Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Cred ca este lichid parbriz.

Daca nu am intuit corect, hai sa vedem ce gasim in compartimentul motor (stanga cum stai in fata masinii) la motorizarea V10.

Un pic de atentie de la 3.18:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

nu, din pacate e stanga fata cum stai in masina.

roata stanga fata, deci in dreapta cum te uiti la masina.

 

singurele certitudini sunt asa, verificate inclusiv cu un tert:

1.lichidul pare albastru

2. lichidul pare limpede (nu vascos, nu uleios)

3. o fi condens, dar condensul nici nu e albastru nici nu ar fi avut de ce sa apara peste noapte, cu masina nefolosita multe ore.

4. nu am ce sa verific fara service. trebuie ridicata masina + ca sa verific lichidele am 2 scuturi de dat jos, de pe motor.

 

stiu si eu ca lichidul de parbriz e in stanga cum te uiti la masina (de altfel e singurul recipient la care ai acces sub capota), insa nu cred sa fie acesta.

pata de mai devreme nu s-a marit.

 

oricum, pentru posteritate si alti colegi, dupa inspectie service o sa va zic ce e. si eu sunt f. curios de acest debut acut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul lichid care e albastru ar fi cel de frana(pe cel de parbriz il exclud ptr ca culoarea nu e asa intensa pe un asfalt). Cel de frana insa e uleios. Cu toate ca acest lichid-albastru - nu e ceva comun. Nu il baga la reprezentanta ptr ca e folosit indeosebi pe circuit-are o temp de fierbere parca mai mare ca cel normal dot 3 sau 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

asa arata.

 


de ieri de la 5, asta am gasit dimineata.

sigur nu e antigel?.

masina se comporta normal. oricum azi sau maine o sa ajunga cineva cu ea la service, sa vedem.

post-97268-0-18158800-1430122814_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi lichid parbriz ce se scurge de la cilindru spalator far. Poti sa faci o proba sa vezi.

Modificat de bysus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

buna idee. o sa verific.

ce-i drept se goleste al dracu' de repede, insa venind din iarna cand l-am si folosit mai intens, am zis ca asta o fi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

acela este. prin grila din fatza se vede si crapatura si cum curge si cum se prelinge, tot...

acum ramane de vazut pe unde il schimb mai repede...

 

banuiesc ca nu curge lichid de frana pe acolo, nu?

este exact sub far si se prelinge printre plasticele barii din fata.

post-97268-0-58516300-1430142519_thumb.j

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E clar furtunul care duce la spalatorul de far. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

nu stiu cum sa ajung mai repede la el.

nu-mi dau seama daca grila respectiva are vreun clips. pare a avea, intr-o parte, dar nu si in cealalta.

ca mai apoi sa vad daca si ce trebuie inlocuit, sau daca se poate "corecta", astupa cu vreo garnitura, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Chiar nu stiu daca respectivele grile se pot demonta. :D

Sper sa nu fie nevoie sa dai jos toata bara, ca sa ajungi acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

daca ma duc la PBN probabil trebuie demontata toata masina :)...poate avem vreun coleg mai priceput pe-aici care stie ce si cum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:)) :))

 

Asa cum am presupus... se pare ca va trebui sa dai bara jos. Toata.

Si el tot pe partea soferului avea probleme la spalator. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

daca merge scoasa grila s-ar putea "carpi" destul de eficient, in functie de cat de perversa e gaurica, ca sa zic asa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Salutare stie cineva in bucuresti unde pot verifica si eu compresorul de la suspensie ? cand ridic la maxim pernele intra in avarie cu rosu si blocheaza!

m-ai intrebat pe pm dar apoi ai sters mesajul. insa tinand cont ca e o chestie generala ce tine de Touareg cred ca nu e nicio problema.

am schimbat si eu azi bateria la cheie. ii ridici capacul din partea inferioara, fara surubelnita, fara nimic si ajungi direct la baterie. o schimbi cu una potrivita si merge. n-ai nimic altceva de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Stie cineva de ce se aude un fasait la eliberarea pedalei de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

iti multumesc. ai avut cumva, vreodata, aceeasi problema pe touaregul tau?

de-abia pe pagina 3 pare sa intre lumea "in paine" cu problema, dar nu reusesc sa-mi dau seama daca e ceva grav sau nu...

daca sa-mi bat capul sau nu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.

Vezi ce parere au cei din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Fara indoiala ca voi ajunge si in service dar, ca majoritatea de pe aici, vroiam sa vad cam la ce sa ma astept pana acolo.

Oricum trebuie sa merg si cu spalatorul de far deci probabil va fi o actiune mai ampla.

Totusi, din topicul ala, nu m-am lamurit daca e sau nu e ceva deosebit..

Multumesc oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Trebuia sa ajung sa-mi spun si eu off-ul aiciea inevitabil, ca deh, au trecut 2 saptamani de cand am schimbat si macaraua la geam, iar dimineata asta, "masina asta" mi-a facut viata si mai "frumoasa". Am pornit motorul si pe bord eraore dupa eroare. Le luom incet, inca n-am apucat sa le pozez.

1. eroare la frana de mana pe bord, + martorul de pe bord cu semnul exclamarii 2. abs si ESP aprinse, si cel mai tare, nu ma lasa s-o scot din P, cutia fiind blocata. Ceea ce este si mai anormal, aeara cand am ajuns acasa masina  s-a comportat perfect normal, neavand nici o problema.Acum chiar nu stiu ce poate fi, avand avalansa asta de erori, presupun ca ar fi ceva de soft. Imi amintesc sa fii citit intamplator tot pe forum cva legat de un soft la ECU.Acum alta problema ar fi ca masina este parcata in curte si nu stiu cum ar putea fi ridicata pe o platforma, spatiul nefiind atat de generos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sa ii faci o scanare, sa vedem ce erori sunt stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi trebuie sa gasesc pe cineva care vine la domiciliu cu diagnoza, pt ca masina nu iese din P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

incearca sa decuplezi bateria, apoi s-o pui la loc si sa pornesti motorul din nou.

ar putea fi suficient cat s-o scoti din P. problema e ca dupa, daca n-o pui in P nu poti opri motorul sau scoate cheia, dupa caz.

deci trebuie sa faci asta cand vine platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vina un prieten cu tester si incearca sa reseteze erorile sa vdm cum se manifesta. El mi-a spus ca ar putea fi de la baterie, intrucat nu a fost schimbata pana acum deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!