Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Jetta20tdiHLDSG6

eu am un topic aici pe forum la jetta 6 cu balanganitul plinului la demaraj, franat, etc...care inca se intampla.

la touareg insa niciodata n-am patit asta de la motorina. insa nu-mi dau seama ce-ai putea avea in dreapta.

si daca, presupunand prin absurd, ai fi avut gheata in rezervor si tot s-ar fi topit la un moment dat. deci nu..

sunt curios cu ce raspuns vii de la service. asta daca problema se va confirma de fata cu ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin in discutie. Ieri dimineata cand am plecat spre servici, maisna nu a mai avut nici un fel de simptom, iar dupa amsa cand s-a mai incalzit putin se mai auzea foarte putin din cand in cand un zgomot tot in zona spate roata dreapta si mai mult la pelcarea de pe loc , nemaifcand si la franare. Astazi am ajuns la service si cu o alta problema mai veche, dar i-am rugat pe baieit sa se uite pe dedesubt la scuturi sa vada ce ar putea fi, intrucat nu aveam cum sa le demonstrez greierasii, acestia rarindu-se semnificabil.

Legat de cealalta problema, masina pierde lichid, ulei si motorina cred, deoarece lasa balta dedesubt chiar in dreptul rotilor pe mijolcul masini, iar in urma verificarii baietii au observat prelingeri la pompa tandem, pe la capacul de ulei, busonul de la baia de ulei. Initail o sa schimb doar garniturile de la baie si de la pompa de tandem si o sa urmaresc daca mai scuipa, insa din ce am citit pareri, slabe sanse sa scap fara sa schimb pompa tandem si baia de ulei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceleasi zgomote ca si tine numai ca la mine sa auzeau undeva pe stanga din spate pana in fata: problema Touaregului 7L vine de la conceptia absolut aberenta dpdv tehnic a amortizoarelor haionului spate care intra in caroserie astfel ca prin acele locasuri intra o multime de apa la orice ploaie mai sanatoasa, daca scurgerile sunt infundate (si fiind masini cu cev ani si in plus circuland in praful din Buc aceste scurgeri mai mult ca sigur sunt infundate).

Astfel, mai mult ca sigur si la tine este acelasi lucru: apa in plafon/stalpi, cand e ger ingheata, ziua se mai dezgheata si auzi ca niste pietricele, etc. Eu ma scapat de ele in prima vara, la soare puternic se evapora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, asta este cel mai plauzibil ca la fel pare ca se aude si incepe cand e cald si se aude si mergi un pic dupaia nu s emai aude si o apuca iar cand vrea. Sper sa se evapore de tot si sa scap de greierasii astai cand o veni caldura. Intre timp am facut comanda de pompa tandem, deoarece masina scuipa ulei pe acolo si  lasa balta in fata pe mijloc sub motor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind ce explicatii dati voi aici realizez ca si eu am avut gheata pe lateralele plafonului si dupa cateva ore de stai intr-o parcare subterana incalzita, la urcarea spre iesire a tasnit apa la vale pe langa cheder spre bara spate. Am desfacut mastile de plastic ale amortizoarelor si am gasit namol gros in gaurile ce ar fi trebuit sa conduca apa intrata accidental in zona de fixare a amortizoarelor spre afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o noua problema a R5-ului meu. Deja este stresanta masina asta. Astazi a inceput sa plece greu de pe loc masina, in sensul ca apsam pedala si avea intarzieri de 2 3 sec pana pleca si dupa dintr-o data ajungea la 2500 de turatii bagandu-te in scaun si dupa cateva semafoare, cand dadeam la verde sa plec de pe loc, surpriza, ramanea turometru blocat la 1500 1600 rotatii chair dc eram cu pedala aproape la fund, si dupa circa 3 4 sec sarea iar dintr-o data la 2500 demarand in tromba. Cand am ajuns in apropiere de casa s-a aprins martorul si engine fault si service now clipocind, am oprit contactul pt 10 sec, l-am pornit din nou nu s-a mai aprins senzorul, insa la fel pedala jos, maisina nu vrea mai mult de 1500 1600 de turatii  decat foarte tarziu, iar in mers din a 4 cand calc pedala sa intre viteza a 3a la fel nu vrea din prima ci dupa cateva secunde. Clapeta admisie? valva EGR? sau ce credeti ca ar putea fi? Maine ajung s apun testerul pe ea intru cat nu am ami avut cand sa ajung la service astazi. Cred ca nu este turbina, deoarece masina se infingea dupa ce trecea de 2000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal tare am ajuns azi la un tester si situatia este urmatoarea: trebuie schimbat debitmetrul, EGR-ul si filtrul de aer conform diagnozei, Devizul cu piese aftermarket este in jur de 1400 pt piese. A 2a optiune ar fi sa curat debitmetrul si EGR-ul cu 400 de lei.

 A curatat cineva de aici EGR-ul si debitmetrul? merita operatiunea? sau sa le inlocuiesc cu unele noi? Mentionez ca dupa ce a sters eroarea din bord, amsina se comporta din nou normal si accelereaza ca in parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

mai bine-l vinzi, sincer, si iei altul :))

daca-ti permiti mai bine-l schimbi altfel e doar o amanare a inevitabilului...

dar e doar o parere subiectiva, n-am avut problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolv nimic daca vand masina, intrucat are km reali si nu sunt multi deloc 124.000, eu cumparand-o de la o cunostinta care a luat-o noua de la Porsche, insa nu mi se pare absolut normal ce se intampla, cad tot felul de prostii de pe ea, lucruri care in mod normal ar trebui sa fie reparate, nu inlocuite, iar pana acum toate piesele care au picat de pe ea erau piesele originale ale ei,  fabricate in germania, lucru de neacceptat la o masina nemteasca. In fine masina am de gand sa o mai tin macar pana priamvara viitoare sa faca 4 ani in posesia mea, insa un lucru cert il stiu sigur si l-am invatat si din experienta mea si a altor cunostinte: nu imi mai cumpar in viata mea masina din grupul VAG, nici una, sunt cele mari cazaturi, de cand am Touaregul, in afara de consumabile, am bagat in ea in jur de 15000 de lei( cardan, bielete, pompa tandem, aeroterma, pompa servodirectie si alte mici rahaturi). De passat cc ul  varului  nici nu mai spun, a bagat in ea, fara nici o exagerare 11 mii euro in reparatii, in conditiile in care masina are 45 de mii de km si a fost luata de la porsche bucuresti nou nouta.( garantie pierduta pt ca cei de la porsche nu isi asuma raspunderea pt calitatea motorinei de pe piata noastra).

  In ultimul an m-am documentat mult despre touareg si in general despre vw si pe forumuri straine si foarte multi clienti se plang de calitatea masinilor fabricate de cei de la vag, culmea, in special de vw, urmat de audi.

 Inainte de touareg am avut 320d 2006 luat de la bmw din hanover la 105miide km si singura problema a ei pana la 200 de mii de km a fost electroventilatorul si cablul de la capota (in jur de 2000 de lei investiti in masina in 4 ani si 100 de mii de km, restu numai revizii si consumabile)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

jetta are 4 ani, 0 probleme.

touaregul are 10 ani, 0 probleme...

deci nu generaliza. eu n-as schimba vw pe nimic. desi mi-as permite bmw, audi sau mercedes. dar nu imi plac. in vw ma simt cel mai confortabil.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place foarte mult touaregul, de aceea nici nu vreau sa ma despart de el foarte curand, insa este o masina foarte "fitoasa" ca sa i spun asa si nu prea ofera ce te ai astepta de la o masina de 600000 e luata de noua. Am mers si cu mercedes ml si cu range rover sport si spun clar ca touaregul este cu mult sub ele la fiabilitate, confort sau calitatea materialelor. Imi place touaregul, m am atasat de el de cand l am cumparat, insa nu pot sa cred cu cate defecte de fabricatie vine si ce calitate slabuta au materialele de interior. Sincer, cred ca esti un super norocos posesor de touareg, dc spui ca n a avut masina nici o buba in 10 ani, sau n ai depasit 80k de km cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

masina are 112300, cca.

in afara de ulei, filtre, si ce se face la revizii, am schimbat o baterie si am reparat nu stiu ce la aerul conditionat.

acum 2 ani i-am schimbat compresorul care sufla aer in perne, si atat.

din pacate, insa, nu exista comparatie cu ml sau RRS (si eu am mers cu ambele)

si da, stiu ca foarte multe au multe probleme :(

si da, si eu m-am atasat de el. insa te asigur (dupa cum vei gasi topic-uri aici la Golf/Jetta MK6) ca noua jetta MY2012 e mult mai praf fata de touareg.

si nu doar ca e din alta clasa. ci ca luata de noua din showroom PBN scartaia fata de touareg care si-acum vede niste gropi si linii de tramvai fara sa piuie...

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Cred ca am aceeasi problema (Touareg 2005 R5 180000 km). Se aude un pocnet in spate la franare usoara in viteza mica, mai ales in marsarier. Vizitat doua service-uri de marca, fara rezultat. Daca gasesti vinovatul, te rog mult da de veste. Numai bine

Salut, din nou. Am avut un deja vu citind ce probleme ai avut. Am patit cam la fel ... turbina, furtun intercooler, cardan, brate bascula, galerie evacuare, acum am ajuns la pompa tandem. Curge ulei pe acolo si mi-au cerut 70 lei pe garnitura si 1500 manopera (mi-au spus ca trebuie dat motorul jos). Cunosti un service mai ok dpdv al pretului? Chiar trebuie dat motorul jos? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, mie nu mi-au dat jos motorul, insa am schimbat si eu garnitura la inceput si tot curgea ulei prin pompa si am sfarsit prin a schimba pompa cu totul, Insa se monteaza fara sa dea motorul jos, asta este vrajeala sa iti ia banii aiurea, Eu am fost undeva pe Bd. Timisoara, www.conceptcarservice.ro, si am schimbat garnitura, iar apoi pompa tandem cu totul, lucrare efectuata in aproximativ 2 ore, deoarece intr-adevar este mai greu de ajuns la ea fiind undeva in spatele motorului, insa nu a fost nevoie sa-l demonteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
adrian giurgiu

Salutare stie cineva in bucuresti unde pot verifica si eu compresorul de la suspensie ? cand ridic la maxim pernele intra in avarie cu rosu si blocheaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Jetta20tdiHLDSG6

ce ar putea curge albastru in centru fata mai spre roata din stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

e posibil ca aceasta problema sa apara brusc si fara alte simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde acum cat ai pierdut-daca e lichid de frana. Ridica masina sus pe rampa si vezi pe unde curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

asa am gasit o dimineata dar nu stiu daca m am asezat pe o pata preexistenta. n am niciun martor aprins, am mai avut un drum si o oprire si nu se vede nimic de data asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca poate nu e "pata" ta :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

ar trebui sa am un martor aprins?

franele se comporta normal.

oricum merg la service. ca poate e "pata" mea...dar maine.

ar trebui sa mai curga dac-a curs odata? desi asa, din senin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

dar nu e posibil sa fie altceva? antigel, lichid de servo, etc? 

lichid de parbriz? :D

curge, si dupa ultima stationare, acum e in fata rotii din stanga. se prelinge pe aripa cumva.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era lichid de parbriz cred ca iti dadeai seama. Ce consistenta are? Nu e nici antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

uite tocmai am bagat mana in mica pata si e limpede, mi se pare mie. dac-ar fi uleios, vascos, cred c-as fi sesizat....

nu zic ca n-ar fi condens, problema e cum ar fi aparut condens azi noapte?

ieri am parcat la 12 masina si n-am mai folosit-o pana azi dmineata.

aseara am fost pe langa ea dar n-am remarcat pata...

in continuare nici martor nici vreun comportament dubios...


Picura pe undeva orintre bara si protectia din fata rotii stangi. In sus si in spatele rotii, unde sunt vizibile articulatiii, furtune, etc nu se vede nimic.
Doi, oricum singur n am cum sa verific nivelul niciunui lichid so...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!