Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Am citit in manual, dar nu scria nimic referitor la viraje luate cu dif spate blocat, scrie doar sa nu se foloseasca pe drumuri compactate, si asta e valabil si pt dif central blocat. Oricum eu nu am folosit aceste optiuni pana acum de cand am masina, doar reductorul l-am cuplat de cateva ori.L-am intrebat pe vechiul proprietar al masinii care chiar a folosit dif blocabil si se pricepe la modul de utilizare al acestuia si mi-a zis ca el nu a avut nici un fel de probleme la folosirea lui. In orice caz, daca era ceva grav banuiesc ca trebuia sa apara un mesaj de atentionare in bord, o eroare, ceva, ori eu nu am asa ceva. Nici nu stiu la cine sa merg sa clarific problema, daca merg la reprezentanta mi-e sa nu dau peste vreun habarnist sa ma scoata in proba si sa faca mai mult rau decat bine. Daca cunoaste cineva un mecanic priceput la probleme de felul asta, prin zona de vest, pls pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste-ti in zona un club cu pasionati de off-road, ei iti vor testa cum se cuvine masina, au si mecanici meseriasi pe parte de modificaari offroad. In Bucuresti pot sa-ti recomand, in Vest nu stiu. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara ma confrunt cu urmatoarea problema la un touareg 2008, masina are un sunet (scartait) la acceleratie pana in 3000 rpm.post-30874-0-80060800-1411418907_thumb.p post-30874-0-90964700-1411418917_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal' tere colegi Touaregari, Masina mea un Touareg R5 din 2008,ajuns la 120 000 km, care pana acum s-a comportat onorabil, in afara de schimbarea cardanului la 95 000 km , facand daor reviziile normale, iata ca incep problemele. Prima semnalata, pete de ulei sub masina, s-a constatat  ca pierdea ulei de la pompa de servo, schimbata, dupa altii 3000 de km de la aceatsa probelma, curega ulei din baie datoriata ruperii busonului de la baie, remediata si aceasta problema, acum imediat dupa, introcandu-am de la munca am stationat  la semafor si a inceput sa miraosa a ars foarte puternic in interiorul masinii, insa fara pic de fum. mentonez ca acest miros a persistat aproximativ 2 , 3 min duap care a disparut. Am tras pe dreapta, am deschis capota , totul parea in regula, la fel si temeratura uleiului si a apei. Dupa acest eveniment am mai mers inca 2 zile fara nici o problema, iar astazi de dimineata la fel, am apucat sa merg sa se incalzeasca motorul si la semafor aceleasi simptome, miros de incins (asemantor cu cel de sursa arsa la calcular) fara pic de fum care chair nu stiu de unde vine, avand in  veere \ca am verificat si pe la guiel de aerisire. Ceva pareri? a mai patit cineva ceva asemanator? SI mai am o nelamurie, cand accelerez masina peste 3000 si ceva de ture indiferent ca este in mers sau pe loc, consola centrala in partea de jos pe al climatronic si bricehta vibreaza, greierashi sa i nuemsc asa si nu cred ca e normal. Masina se comporat normal in rest, cutia de viteze merge foarte lin si bne, insa nu stiu de udne miros de fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, merg cu masina asta de 2 ani si asa ceva si am mai intalnit, nu am exclus varianta asta, insa nu iese pic de fum nici de dedesubtul masinii ca sa-mi dau seama dc e de la webasto.


si la Webasto ar trebui sa fie abur, nicidecum fum care sa miroasa in habitaclu, ma gaandesc sa nu fie ceva ulei cazut pe la motor care incins ar degaja mirosul in interiorul masinii, cert este ca nu exista fum, mirosul este destul de puternic cam 2, 3 minute asa, si aduce a miros de sursa arsa de calculator, palstic incins cva genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Multi se plang de mirosul de incins si ars la dieselurile care au DPF, cand incepe sa-si faca regenerarea.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Marea mea temere era legata de o problema la instalatia electrica a masinii deoarece stiu peste 6 7 touareguri care au ars si stationate si in mers de la scurtcircuite. M-ati mai linstit ca sa spun asa, sper sa fie ori Webasto ori DPF-ul si o sa ma duc sa o forjez un pic pe autostrada astazi, poate se mai curata, intrucat nu am avut timp sa trec pe la service intrucat am avut nevoie de masina zilele acestea . Inca o intrebare mai am la cei din Bucuresti, daca pot spune un service decent pt Toaureg in afara de jepcarii de la Porsche, intrucat eu am renuntat la actualul meu mecanic, deoarece este foarte neserios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu iti recomand service-ul lui volksman. Ciprian e super ok ca si mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara,

Detin un Touareg 3,2 benzina din 2004...am schimbat distributia si de atunci a aparut o problema...in momentul in care pornesti masina ...incerci sa pleci dupa loc si se opreste motorul...accelerezi si se opreste motorul.In plus a inceput sa porneasca foarte greu,dai la cheie de cateva ori .

Am inlocuit pompa de benzina si bobinele de inductie,la sugestia celor de la service dar problema inca nu s-a rezolvat.

S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu este lesne de inteles faptul ca este sarita de la punct distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a spus astaziun prieten si eu le-am transmis celor de la service ,dar mecanicul lor a spus ca este imposibil ..."nu se poate pune altfel"

Acum ce este de facut?...aveti un service spre care ma pot indrepta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa ce cred ca am rezolvat problema mea legata de scartaitul si trepidatul la viraj maxim stanga dreapta, la plecarea de pe loc. Dupa o verificare mai amanuntita s-a constata ca trebuie schimbare basculele stanga dreapta pe fata. Pe langa acestea s-au comanda si bascula superioara stanga + suruburi, saibe si piulite si bieleta +  geometrie. Rezultatul s-a vazut imediat, adica, la viteza mare si franere, volanul nu mia trepideaza, servodirectia este mai usoara, si masina nu trage deloc stanga dreapta, insa la viraj maxim stanga dreapta si pelcare incet de pe loc, tot se mai auzea trepidatul. Mecanicii spuneau ca este posibil sa fie de la ovalizarea caucicurilor, insa mie greu sa cred ca un trepidat la roti cand sunt bracate la maxim si ruleaza cu viteza mica este produs de un caucicu ovalizat. In fine am fost la o vulcanizare  mai serioasa, i-am spus celui de acolo fenomenul, a dat jos taote rotile si le-a pus pe aparat iar rezultatul a fost ca nici un caucicu nu este ovalizat avand valori foarte bune. Acesta a spus ca nu are cum sa fie de la caucicuri, pt ca nu sunt ovalizate, iar daca ar fi ovalizate - simptomele ar fi trepidat volan la viteze mai mari. In fine dupa ce a schimbat spatele cu fata, masina nu mai trepideaza, cel putin cat am mers 25 de km in Bucuresti de ieri pana azi si nu stiu ce sa mai cred. Masina merge impecabil la viteza mica si mare, nu trage deloc, nu bate nimik la gropi si denivelari, insa avea acest simptom la virare maxima si plecare usoara de pe loc ( daca maisna sta pe loc si este virata stanga dreapta nu are absolut nici un joc sau zgomot) . Credeti ca este posibil sa fie de la o eventuala tocirea a anvelopei pe exteriorul acesteia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la anvelope, au totusi elasticitate, nu sunt din fier sau piatra ca atunci cand nu ar fi fost fost cerc perfect sa se simta. Mai degraba nu este in regula geometria, incearca sa-ti verifici geometria la cineva mai profi. Banuiesc ca jocuri in articulatii nu ai sau au fost verificate. Trebuie mers si la mecanici mai rasariti, eventual ingineri sau cu ceva studii, ca amatori sunt pe toate drumurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e ok geometria pt ca masina se comporta perfect la viteza mare si la denivelari si rotile au fost puse si la echilibrat si rulau bine. Acum imi ramane sa observ cu timpul daca dupa ce am schimbat spatele cu fata, se mai manifesta fenomenul. Ieri dupa ce am efectuat operatiunea si azi cat am mers si am efectuat manevrele de virat maxim s-a comportat bine. Insa si mie mi-e foarte greu sa cred ca aceste simptome ar fi de la caucicuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca nu am scapat de aceasta problema, chiar nu stiu ce ar putea sa mai fie,  bucsele de la bara stabilizatoare au fost schimbare acum cateva luni, acum bascule stanga dreapta, bieleta stanga... iar celelalte elemente nu mi s-a spsu ca trebuie schimbate si nici nu vad de ce, deoarece maisna nu bate deloc si nu trage nici macar un pic stanga dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem intamplator tot aici pe forum, ca ar fi o problema de la  un motoras "stepper motor" undeva pe la diferential si ca e dus senzorul si trebuie schimbata aceasta piesa, ca atare cand virezi maxim masina iti blocheaza diferentialul si din aceasta cauza apar acele trosnituri si pocnituri. Intrebarea este unde pot gasi aceasta piesa deoarece nu am gasit-o decat in america

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat cauciucuri noi de iarna, le-am montat pe masina si a disparut de tot trepidatul la virarea maxim si plecare de pe loc. Se pare ca gumele care le aveam erau foarte intarite si la bracarea maxim si lasarea rotii intr-o partea, anvelopa nu se mai flexa si de aceeea apreau zgomotele si trepidatiile. Nu credeam niciodata ca de la un cauciuc apar astfel de simptome, insa ma bucur ca am rezolvat problema. Acu maisna are bascule noi pe fata, si cauciucuri noi de iarna si merge impecabil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,am si eu o problema la un touareg R5 ,imi merg senzorii perfect,si sunetul si ledurile doar ca butonul de sub navigatie care activeaza/dezactiveaza sensorii propiu zis , cand aprind lumina de comutator pe seara semnul "p" dupa buton trebuie sa aiba culoarea rosie , la mine este galben, daca tin apasat pe el se schinba in rosu daca ii dau drumu ramane galben, precizez ca sensorii si ledurile merg perfect doar lumina semnului dupa buton are o problema.Aveti idee de la ce ar putea fi ? Vreun scurt in spstele butonului , sau pe la fire ? Multumesc,help me !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal tare din nou colegi de Toaureg, Inampin o noua problema cu R5 ul meu, si pana ajung samabata la service caut niste pareri, Astazi cand m-am intors de la servici, am observat cand accelerez si pleaca masina de pe loc si cand franez se aude un zgomot dinspre rezervor, ca si cum ar fi ceva inauntru, gen ceva care pluteste pe motorina si se loveste de peretii rezervorului: poate gheata?? insa ma indoiesc facand plinul la OMV super aditivata ultima oara.In fine, cand maisna pleaca de pe loc sau franeaza se aude ceva, initial am crezut ca sunt pietricele in aparatori, insa pe masura ce am ascultat cu atentie mi am dat seama ca sunetul este undeva inauntrl masinii pe partea dreapta si pelca din spate si vine spre scaunul din fata tot in partea dreapta. A mai intalnit cineva astfel de simptome? precizez ca sunetu nu este daor de motorina lovindu se de peretii rezervorului, ci  ceva asemator cu lovit de pietricele, sau bucati de geata nush cum sa explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

sunet de motorina balanganindu-se am auzit si eu. dar la jetta. la touareg niciodata. si doar la plin.

te-ai uitat sub masina, la roata, la aripa, etc? in portabagaj? 

n-a disparut?...

nu prea are ce sa fie. gheata putin probabil in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat, nimic anormal pe dedesubt sau in portbagaj. Si dunetul se aude clar p partea dreapta undeva in spate si atunci cand franez parq vine spre scaunul fata dreapta. Insa seamana dedtul d mult cu pietricelele care lovesc aripile. Cam asa suna. Maine ma duc la service si o sa revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!