Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am intrat in clubul vostru cu un Touareg. Metaforic:)

Masina asta, atunci cand opresc si intru in P(arking) se balangane de 2-3 ori inainte si inapoi. Mentionez ca asa e de la inceput.

E ceva in neregula? Trebuie s-o duc prin vreun service?

Multam,

Salut,

Am intrat in clubul vostru cu un Touareg. Metaforic:)

Masina asta, atunci cand opresc si intru in P(arking) se balangane de 2-3 ori inainte si inapoi. Mentionez ca asa e de la inceput.

E ceva in neregula? Trebuie s-o duc prin vreun service?

Multam,

Ps: e un toyareg mountain, 2013, cutie automata

Modificat de Haralambie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca smuceste verifica blocul vacumatic. Ai schimbat uleiul in cutie? Ai erori pe 02-auto trans?

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu smuceste. Eu parchez, tin frana apasata, trec din drive in parking si iau piciorul de pe frana. Apoi masina se... leagana inainte si inapoi. Nu stiu cum sa explic altfel. Nu e mare balansul, dar exista si parca n-ar trebui la asa o masina...

Masina n-are inca destui km de o prima revizie, dar daca nu vi se pare ceva normal poate ca e cazul sa sun in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Intotdeauna in p face balans. Asta inseamna ca nu opresti perfect drept.

De fapt balans e impropriu spus...doar coboara in partea unde e inclinatia. Cativa cm...

Daca esti perfect drept si face balans de fix 2-3 ori atunci e ceva ciudat.

Ai mai condus cutie automata? Ce masina ai avut inainte?

Face absolut mereu si de fiecare data asa? Inclusiv cand ai plecat cu ea cand ai cumparat o?

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai avut cutie automata iar masina face asa parca de la inceput. Am facut si un drive test inainte, dar nu-mi amintesc. As tinde sa zic ca facea la fel, sunt vreo2 luni de cand o am.

Acum ca s-a dus euforia observ lucruri:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Nu mi ai raspuns deloc la cele mai importante intrebari.

Intotdeauna face un mic balans in p daca nu esti perfect drept. Chiar si cand te dai jos din masina.

Tind sa cred ca masina se comporta absolut normal.

Sfat: opreste. Picior pe frana, pune in p, actioneaza frana de mana complet, ia piciorul de pe frana.

Probabil nu va mai face niciun balans.

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wkd asta am fost la munte asa ca am parcat in diverse moduri. Asa e, daca sunt cu botul la vale se duce un pic in fata (carcasa masinii, ea sta practic pe loc) si apoi se regleaza in pozitie. Deci probabil ca aveti dreptate.

 

Ideea era ca la mine la bloc nu credeam ca-i panta, nu pare a fi panta. Astfel nu intelegeam balanganitul asta. N-am mai condus automata, toate fac la fel? 

 

Multam de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

Nu trebuie sa fie panta...poate sa faca un pic de balans si de la miscarea ta cand te dai jos/urc.

Da, toate automatele fac la fel fara frana de mana, p este oarecum echivalent cu manuala lasata in viteza. Cand masina nu numai ca face balans dar poate fi si impinsa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Master Auto System

Schimbarea levierului in treapta P urmata de balans nu cred sa fie in regula  daca comutatorul este pe pozitia low.

 

Acuma un diagnostic la urmatoarele comportamente in mers si viraje cutie automata 3.2 L 6V

1.Plecare de pe loc in mers cutie automata treapta I apare un carait urmata de o infranare dupa care isi da drumul urmat de martori abs esp

2.Plecare de pe loc urmata de viraj strans stanga sau dreapta rularea se blocheaza,daca se vireaza in sens invers cateva grade incepe sa ruleze dar cu zgomote batai (clanc clanc),in linie dreapta incepe sa ruleze.Verificarea cu plecare de pe loc accelerata urmata de viraj se aude un sunet  comparat cu un vuiet asemenea decolarii unui avion pe intreaga durata a efectuarii virajului stanga sau dreapta.

 

cateva opinii experiente asemanatoare sau indicii,poate ajuta la un diagnostic

Modificat de Master Auto System
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Master Auto System

Da... probabil conteaza pentru xxx sa revin cu solutia la problema detaliata un post mai sus.

Cauza :unitatea de control pentru  abs auto cu  mentinere a stabilitati ESP.Piesa destul de costisitoare

Unitatea nu comunica cu sensor pe roata dreapta fata.

Inlocuit unitatea abs & esp masina functioneaza in parametrii corespunzatori.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A demontat careva rezervorul de apa pt parbriz?

Trebuie sa-l dau jos, pierde apa pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna!

In primul rand imi cer scuze ca m-am bagat peste topic, dar nu pot initia unul nou. Am si eu o rugaciune la voi :)

Am cumparat un touareg, anul fabricatiei 2009, motor 2,5. Din pacate la cumparare (iarna), nu am verificat aerul conditionat. Cand l-am verificat, am observat urmatoarele: lipsa radiator, ventilator mic pentru aerul conditionat, lipsa mufa pentru ventilatorul mic, lipsa conducta de la compresor la radiator, lipsa mufa pentru conducta respectiva. Deoarece nu stiu de unde sunt taiate mufele si cum ar trebui sa arate elementele lipsa, am nevoie de cateva poze sau sa vad la cineva cu acelasi motor, cum ar trebui sa arate elementele lipsa. Cu ocazia asta indraznesc sa intreb daca nu stie cineva un centru de dezmembrari serios si cu preturi bune, eventual cat mai aproape de drumul taberei.

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am si eu o problema cu pistoanele de la etriere si as vrea sa le cumpar si eu sa le schimb pe toate ma poti ajuta sa mi spui de unde le ai cumparat ca in romania nu gasesc ma pun sa cumpar etrierele .multumesc anticipat.  touareg 3.0 tdi 2008

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut,

Am pus discuri ATE, placute TRW (am pus tot ATE inainte si nu am fost multumit, mi se pare ca se tocesc prea repede) si garnituri....o sa caut cutiile sa vad ce sunt ca nu imi mai amintesc - niste cutii rosii.

Aseara am discutat cu un tip care modifica si pregateste masini pentru off-road.

La Jeep pistoanele sunt facute din textolit - nu se duc niciodata. La alte masini le-a facut el in intregime la strung din titan parca si dupa 2 ani de folosire in conditii grele sunt ca noi.

Nu stiu cat e de adevarat, eu va spun ce zicea el.

Ma batea gandul sa fac si eu la fel dar pana la urma o sa le comand pe acelasi cod, de la producator(Budweg). Le-as face si eu aici la un atelier cu strung si freza da' nu am garantia ca se poate face si tratament termic corect.

Revenind la cautarea pistoanelor pe la noi, mi se pare mizerabil ca nici unul din cei se se numesc Reprezentanta nu aduce nici un fel de piston. Toti vor sa iti bage pe gat etrierul cu totu..

Stiu ca exista oameni din reprezentante care citesc forumul asta. Poate dupa ce am scris aici se vor gandi sa aduca si pistoane....desi cred ca imi fac iluzii. Nu vad de ce as schimba un etrier bun din cauza unui piston. E ca si cum mi-as lua alte incaltari pentru ca mi s-a rupt un siret.

 

 

Salutare !

 

Revin cu amanunte dupa ce mi-au sosit pistoanele despre care vorbeam si le-am si montat !

 

Sunt FERICIT ! Am facut cea mai buna alegere !

 

Am comandat pistoanele prin Augsburg - au fost singurii disponibil sa imi aduca piesele pe baza de cod furnizat de mine, ei nu aveau asa ceva in catalog !

 

Pentru cei interesati, codurile sunt asa:

 

- pentru fata: 234613 -> 8 bucati (cate 4 pistoane pe fiecare etrier din fata)

- pentru spate: 234420 -> 4 bucati (cate 2 pistoane pe fiecare etrier din spate)

 

Au venit de la producatorul Budweg, asa cum am gasit eu pe internet.

 

Si surpriza ! Pistoanele comandate de mine sunt in intregime din fier sau ceva aliaj - nu stiu exact. Cert e ca sunt mai grele decat porcariile originale care sunt usoare si acoperite cu nu stiu ce rahat de strat asazis protector si din cauza caruia au aparut de fapt problemele. Diferenta dintre ele e atat de vizibila incat tind sa cred ca alea "originale" sunt facute special asa ca sa te faca sa scoti banii din buzunar PE ETRIER, asa cum schimba astia de la Porsche si alti vanzatori autorizati de VW si care spun ca "nu se schimba pistoanele, doar etrier cu totul" pentru minunata suma de 2200 ron bucata !

 

Revenind, le-am montat pe cele noi si acum masina merge brici ! Poate sunt eu entuziasmat dar mi se pare ca merge atat de lin....

 

In concluzie, daca aveti probleme de genul asta, comandati pistoanele pe codurile de mai sus (pentru 3.0 V6) si scapati de belele. NU inlocuiti etrier cu totul ! Etrierul nu se poate strica ! E o bucata de fier cu niste canale pe interior, nu are ce sa se strice la un etrier !

 

Cost pistoane, (deci fara manopera): 1145 ron pentru toate dele 12 bucati.

 

Info suplimentar, poate ajuta cuiva: acolo unde am gasit eu pistoanele pe net scria ca aceleasi pistoane sunt si pe Q7 si pe Range Rover

 

imi poti spune te rog de unde ai cumparat pistoanele la etriere ?,am probleme cu ele si as vrea sa le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este scris chiar in postul la care ai dat quote ... de la Augsburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce variante am pt. o crapatura cam de 30 cm in mijlocul parbrizului in diagonala fara sa atinga marginile, in zona senzorului de lumina/ploaie? Mentionez ca e cel original iar ciobituri nu a avut..

Reparat sau inlocuit cu oem (pe unde ati schimbat si la ce preturi)?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este scris chiar in postul la care ai dat quote ... de la Augsburg.

mersi am sunat la ei si au zis ca nu lucreaza cu persoane fizice voi cum comandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am o problema la touareg ul meu,de ieri la viteza de peste 30 km(probabil ca la viteza mai mica nu se simte)vibreaza caroseria  ceva de groaza.volanul nu vibreaza deloc.sa fie vreun tampon?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am si eu un touareg 2.5 r5 din 2005 , problema mare este ca scoate un zgomot foarte tare de la compresorul de ac, Am fost plecat cu masina pana la pitesti saptamana trecut in weekend si la intoarcere nu mi a mai mers ac, am fost de am reparat compresorul de ac dar acum se tot aude un zgomot foarte tere de la compresor , tin sa precizez ca zgomotul se auze si inainte de a nu imi mai functiona compresorul, daca ii dau drumul la clima zgomotul dispare , cand este clima oprita zgomotul reapare, daca virez stanga drepta zgomotul dispare putin dar reapare iar cand nu mai este in sarcina caseta , va multumesc mult si astept niste idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-ai reparat si intuiesti ca zgomotul provine tot de la compresor, oare nu ar fi bine sa mergi la cei care au efectuat reparatia?

Nu are garantie compresorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema la touareg, si anume: atunci cand diferentialul e blocat, atat central cat si spate, se aud si se simt niste trepidatii insotite de zgomote ca niste pocnituri, dar numai in viraje, daca merg drept e totul ok. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In viraje?....mergi cu el cuplat pe drum normal, la ce viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe drum normal nu l-am cuplat niciodata, nici nu e indicat. Am intrat pe un camp cu el si am blocat dif mai intai central si pe urma spate ca sa vad cum se comporta. Totul a fost ok pana am vrut sa intorc facand un viraj larg, atunci a inceput sa mearga in socuri si sa trepideze, dupa care l-am deblocat de frica sa nu se intample ceva. Nu cred ca e normal sa faca asa, sau nu stiu eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dif central blocat inseamna 50/50 fata spate distributie a cuplului si nu ar trebuie sa rezulte zgomote in acest caz; cu dif spate blocat este INTERZIS sa iei viraje => se sparge diferentialul (citeste f atent manualul). Sper din suflet sa nu-l fi spart deja daca zici ca ai zgomote si cand il cuplezi pe cel central. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!