Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Va salut ...in primul rand...

 

De curand mi-am achizitionat si eu un touareg 2006, 3.0 TDI, cu suspensie reglabila...

 

Chiar daca eram cu totul impotriva acestei suspensii, dupa ce am citit forumul, m-am hotarat sa merg pe ea...

 

Masina are 179000 km reali, cu caret service verificta, motorul suna foarte bine, are navigatie, cutie automata trapa...etc...

 

Problema mea ...evident vine de la ce ma feream cel mai tare...suspensia...

 

Vineri am lasat masina in parcare, duminica la 23.30 cand m-am intors am gasit-o lasata doare de fata...am deschis usa si s-a ridicat imediat...dar totusi nu cred ca e normal sa se lase...

 

Proprietarul mi-a spus ca ii face asa de cand o are de 2 ani, si ca ar fi un senzor pe partea dreapta fata ce regleaza nivelul ( nu sta bine senzorul si da eraore )

 

Va rog sa imi dati un sfat ca sunt foarte stresat...sa ma ingrijorez sau sa stau linistit ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti apare eroarea de senzor defect in bord ai probleme cu etansarea sist. pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am nici o eroare...

 

exista metode de verificare a etansitatii ???

 

exista posibilitatea ca porul respectiv sa nu se mareasca ??? adica sa piarda aceeasi presiune de 2 ani ...fara sa se mareasca pierderea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era lasata complet si vizibil de fata sau doar dupa ce ai pornit-o ai sesizat o usoara ridicare pe fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 48 de ore da era lasata vizibil...astazi dupa 15 ore cum am deschis usa s-a ridicat 3 cm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista cineva care ma poate ajuta cu o constatare pentru aceasta problema ??? sa imi spuna clar pe unde pierde si ce este de facut ??? aici pe forum ??? bineinteles contra cost...

Modificat de tyyy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesa cineva cunoscut pe forum si cu ceva recomandari ... Ateliere de reparatii pot cauta si pe google

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

acolo nu gasesti service-uri. service-uri gasesti in alta arie. acolo gasesti servicii prestate de utilizatori ai forumului. 

altfel poti sa astepti sa intre toti aici si sa te invite toti pe la ei batandu-se in discount-uri. succes.

 

daca pentru touareg cauti "Atelier de reparatii"...nu pe multa lume intereseaza genul asta de masina.

pe aria de prestari servicii gasesti si diagnoze si ateliere si tot, cu tot cu recomandari. da-i PM sau telefon si afli ce te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ... Mersi mult ... Incep cautarile ...
Daca totusi ar fi existat un por intruna din perne nu s-ar fi lasat doar pe o parte ??? Spatele ramane ok !!!
 

Modificat de tyyy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si masina se ridica in etape, mai intai o punte, pe urma cealalta, daca puntile ar fi fost legate intre ele s--ar fi ridicat totul odata .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este se ridica in etape...dar totusi daca exista unul sau mai multi pori in  perna nu trebuia sa se lase doar pe partea respectiva ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci...am fost ieri la un coleg de forum...mi-a facut output test la suspensie...si s-a constatat ca valorile nu sunt apropiate...nu a avut procedelul la el asa ca astazi timpt de 5 ore am incercat eu ( am o interfata ) sa fac recalibrarea...care este foarte simpla...

 

Ideea este ca trebuie introduse valorile masurate de la mijlocul rotii pana la aripa...si in teorie calculatorul o duce la valoarea standard...

 

problema este ca bag valorile si cel putin pe fata nu le aduce la inaltimea standard respectiv 497 fata 502 spate...are o eroare de  circa 5 mm

 

am tot incercat o compensare dar valorile nu sunt aceleasi mereu...ori este defect unul sau mai multi senzori, ori trebuie sa existe o toleranta intre aceste distante...

 

m-ar ajuta foarte mult daca ar fi macar un curios ce are suspensie pneumatica sa masoare distantele la masia lui sa vada daca sunt perfect egale intre ele ( fata cu fafa, spatele cu spatele ) si daca au valorile de reperinta respectiv 497mm fata 502mm spate

Modificat de tyyy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la distanta pentru rotile de pe aceeasi punte, aceasta e putin probabil sa fie egala, de altfel vw iti da tolerante in care trebuie sa se incadreze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult...am stat astazi de pomana sa incerc sa o fac cat mai perfect...m-am gandit aba acum pe seara .....testul era pe verde si era ok...chiar cu diferentele de 5mm...apoi mi-ai confirmat si tu...este clar ca erau din start bine....si colegului ce mi-a facut testul i-a dat testul la sfarsit ok dar m-a sfatuit sa fac aceasta calibrare ca exista posibilitatea ca din cauza ei sa fie...de aici si stresul meu sa o aduc la egal...

 

concluzia este ca pierde probabil pe undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca tot coboara masina...am luat sapun de vase cu apa si am dat pe imbinarile de la perne fata...am constatat faptul ca pierde aer pe la mufa ce intra in perna...nu foarte mult dar se pierde indeajuns ca in 24-48 de ore sa fie jos...am tot cautat netul si am gasit aceeasi problema rezolvata prin schimbarea o-ringurilor ce se gasesc pe acolo...ramane sa imi fac timp sa incep treaba...am fost la 2 serviceuri si nici unul nu a avut timp de mine sa faca o simpla verificare...

 

intrebarea mea este cum scot aerul din pernele fata ??? pur si simplu o ridic pe elevator cu suspensia blocata si desfac mufa aceea ??? sau exista alta metoda...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti postarile mele vei gasi rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un touareg din 2005 v6 tdi de 3.0 si cand pun suspensia pe sport, masina se lasa cu garda jos totu e oke dar in timpul mersului imi tot urca si scad liniutele alea cin bord ce imj arata nivelul suspensiei dc ? Si cand ma opresc si las masina sa stea aceasta se rodica si ramane ca si cum ar fi pe suspensie automata. Astept un raspuns mersi mult si scz daca nam postat unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am tot citit pe aici una alta si m-am gandit sa va intreb si eu ceva,am un touareg din 2006 2,5 diesel(r5) manual si de ieri am o problema....a inceput sa caraie cand schimb treptele in special de la mic la mare...daca fac o pauza la schimbarea lor intra fara pb plus ca la relanti motorul nu mai merge rotund,are o mica trepidatie...masina are 198000 km...am fost la un mecanic si mi-a zis sa schimb lichidul de frana si uleiul din cutie...zice va lichidul de frana e acelasi si la ambreiaj si e posibil sa nu fie schimbat de mult...voi ce sfaturi imi dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in final concluzia este ca trebuie sa schimb perna de aer stanga...eventual pe amandoua... ce ma sfatuiti sa iau ...originale ( SH de pe masini de test cu garantie 2 ani ) cu 2000 /buc sau  cele de aici care sunt noi....dar nu originale ( si din cate vad nu au protectie de metal peste perna ) 

http://perne-de-aer.com/Volkswagen-Suspensie-De-Aer/VW-Touareg...

 

astept raspuns de la voi... mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am tot citit pe aici una alta si m-am gandit sa va intreb si eu ceva,am un touareg din 2006 2,5 diesel(r5) manual si de ieri am o problema....a inceput sa caraie cand schimb treptele in special de la mic la mare...daca fac o pauza la schimbarea lor intra fara pb plus ca la relanti motorul nu mai merge rotund,are o mica trepidatie...masina are 198000 km...am fost la un mecanic si mi-a zis sa schimb lichidul de frana si uleiul din cutie...zice va lichidul de frana e acelasi si la ambreiaj si e posibil sa nu fie schimbat de mult...voi ce sfaturi imi dati?[/quoteVerifica calitatea lichidului si apoi ambreiajul cum tine.Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Care e garantia la cele AM? Sfatul meu e sa meri pe original.Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantia la AM este in america pe viata iar la noi 2 ani...

Modificat de tyyy84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e exact asa-garantia internationala este problema la noo. Vb din experienta unor produse luate din US care la noi nu e valabila. Pentru cele AM ai reprezentant ptr Europa? Daca nu, eu zic ca te complici inutil.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceam de garantie pe viata in america doar pentru a evidentia calitatea...la noi cu siguranta este pe 2 ani... si eu ma gandesc sa raman la cele originale...chia daca sunt SH...vin cu tot cu amortizor si cu montaj inclus in cadrul unei reprezentante din tara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles aspectul subliniat. Ideea e ca ptr Europa daca nu au reprezentant-mai ales in RO, cu garantia aia nu vei putea face nimic. Normele europene difera fata de US. Mergi pe OEM si eviti complicatiile inutile.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!