Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

giculastaricu

Salut,

 

Nu are legatura cu chestia asta si nici n-a avut parte de franari violente, etc.

 

In cel mai rau caz, se pot ovaliza discurile daca sunt incinse si treci prin apa da' pistoanele n-au cum sa ajunga in halul ala decat daca sunt proaste.

Nu a intrat nimic la etrier. Am gasit doua garnituri de etansare facute praf si poate acolo s-ar explica dar si celelalte pistoane unde garniturile erau intacte aratau la fel.

Exfoliate pana spre jumate, pe partea dinspre placutele de frana.

 

 

P.S. azi am primit un raspuns surprinzator de la Augsburg cu privire la pisoanele alea: "da, le avem in Germania si vi le putem aduce in 5 zile lucratoare dar va asumati acele coduri de piesa pe care ni le-ati furnizat". Deci se poate si asa!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine privind ovalizarea discurilor. Eu la altceva ma gandeam - etrierul blocat - pistonas afectat. Lichidul cum era cand ai facut aerisirea? Am vazut ceva asemenator la un Passat 4 motion - ziceai ca iese mal de acolo. Parerea mea ca a ramas blocat - altfel nu stiu cum se putea distruge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giculastaricu

In interiorul fiecarui etrier, totul curat !

 

Nici o problema la circuitul lichidului de frana. Si DA ! Au ramas pistoanele blocate pentru ca SUNT EXFOLIATE !

Asta e motivul pentru care se blocheaza pistoanele, nu exista alt raspuns. Sunt exfoliate si alea la care garniturile sunt intacte.

Rezulta un singur raspuns: material prost folosit la acel strat gen smalt dat peste pistoane.

Eu am inteles ca pistoanele sunt din aluminiu si au pe ele un strat de inox, ceea ce mi se pare o tampenie din punctul meu de vedere da' nu vreau in nici un fel sa ma dau mai destept decat inginerii de la VW sua Budweg (producatorul de pistoane). E doar parerea mea.

Poate stratul ala de inox confera o alunecare mai usoara a pistoanelor da' in cazul asta le putea face din inox in intregime - zic eu. Si nu mai exista riscul sa apara exfolierea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

Salut!Asa am patit si eu intr-o seara.Roata pe partea dreapta era infranata mers in mansarier urmata de lovituri pe partea pasagerului.Am facut un test cu diagnoza in care apare coduri de eroare la abs.Cauza nu o stiu clar,doar am uns cu wd-40.Tot sistemul de franare .Este posibil sa fie ceva probleme la etrier cu ganriturile astea de la pistoane.Oricum am incercat sa desfac placutele de pe etrier,botul care este prins cu surub in partea opusa vederi,dar nici o sansa sa il clintesc.Intepenit foarte.Foarte ciudat.

Care este limita de uzura admisa la aceste discuri? Ce placute(garnituri de frana) ai ales.la sistemul de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giculastaricu

Salut,

Am pus discuri ATE, placute TRW (am pus tot ATE inainte si nu am fost multumit, mi se pare ca se tocesc prea repede) si garnituri....o sa caut cutiile sa vad ce sunt ca nu imi mai amintesc - niste cutii rosii.

Aseara am discutat cu un tip care modifica si pregateste masini pentru off-road.

La Jeep pistoanele sunt facute din textolit - nu se duc niciodata. La alte masini le-a facut el in intregime la strung din titan parca si dupa 2 ani de folosire in conditii grele sunt ca noi.

Nu stiu cat e de adevarat, eu va spun ce zicea el.

Ma batea gandul sa fac si eu la fel dar pana la urma o sa le comand pe acelasi cod, de la producator(Budweg). Le-as face si eu aici la un atelier cu strung si freza da' nu am garantia ca se poate face si tratament termic corect.

Revenind la cautarea pistoanelor pe la noi, mi se pare mizerabil ca nici unul din cei se se numesc Reprezentanta nu aduce nici un fel de piston. Toti vor sa iti bage pe gat etrierul cu totu..

Stiu ca exista oameni din reprezentante care citesc forumul asta. Poate dupa ce am scris aici se vor gandi sa aduca si pistoane....desi cred ca imi fac iluzii. Nu vad de ce as schimba un etrier bun din cauza unui piston. E ca si cum mi-as lua alte incaltari pentru ca mi s-a rupt un siret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o rugaminte la cei cu T-reg 2003-2005 cu suspensie clasica si faruri cu xenon cu reglaj automat.

Cand am luat masina avea un pin le la senzorul de reglaj automat al faruriilor oxidat, defapt cand am scos mufa a iesit cu tot cu pin din senzor.

Am dus-o la un amic mai ,,priceput`` sa incerce sa imi lege cumva pe direct acel fir in senzor dar rezultatul a fost negativ si a improvizat el o alta mufa .

Acum eu am luat un senzor si mufa noi si nu mai stiu care este ordinea firelor in mufa ea avand 6 pini dar numai 4 fire la instalatiie(asa e din fabrica) si ma intereseaza sa vad care este ordinea exacta a firelor. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
giculastaricu

Salut,

Am pus discuri ATE, placute TRW (am pus tot ATE inainte si nu am fost multumit, mi se pare ca se tocesc prea repede) si garnituri....o sa caut cutiile sa vad ce sunt ca nu imi mai amintesc - niste cutii rosii.

Aseara am discutat cu un tip care modifica si pregateste masini pentru off-road.

La Jeep pistoanele sunt facute din textolit - nu se duc niciodata. La alte masini le-a facut el in intregime la strung din titan parca si dupa 2 ani de folosire in conditii grele sunt ca noi.

Nu stiu cat e de adevarat, eu va spun ce zicea el.

Ma batea gandul sa fac si eu la fel dar pana la urma o sa le comand pe acelasi cod, de la producator(Budweg). Le-as face si eu aici la un atelier cu strung si freza da' nu am garantia ca se poate face si tratament termic corect.

Revenind la cautarea pistoanelor pe la noi, mi se pare mizerabil ca nici unul din cei se se numesc Reprezentanta nu aduce nici un fel de piston. Toti vor sa iti bage pe gat etrierul cu totu..

Stiu ca exista oameni din reprezentante care citesc forumul asta. Poate dupa ce am scris aici se vor gandi sa aduca si pistoane....desi cred ca imi fac iluzii. Nu vad de ce as schimba un etrier bun din cauza unui piston. E ca si cum mi-as lua alte incaltari pentru ca mi s-a rupt un siret.

 

 

Salutare !

 

Revin cu amanunte dupa ce mi-au sosit pistoanele despre care vorbeam si le-am si montat !

 

Sunt FERICIT ! Am facut cea mai buna alegere !

 

Am comandat pistoanele prin Augsburg - au fost singurii disponibil sa imi aduca piesele pe baza de cod furnizat de mine, ei nu aveau asa ceva in catalog !

 

Pentru cei interesati, codurile sunt asa:

 

- pentru fata: 234613 -> 8 bucati (cate 4 pistoane pe fiecare etrier din fata)

- pentru spate: 234420 -> 4 bucati (cate 2 pistoane pe fiecare etrier din spate)

 

Au venit de la producatorul Budweg, asa cum am gasit eu pe internet.

 

Si surpriza ! Pistoanele comandate de mine sunt in intregime din fier sau ceva aliaj - nu stiu exact. Cert e ca sunt mai grele decat porcariile originale care sunt usoare si acoperite cu nu stiu ce rahat de strat asazis protector si din cauza caruia au aparut de fapt problemele. Diferenta dintre ele e atat de vizibila incat tind sa cred ca alea "originale" sunt facute special asa ca sa te faca sa scoti banii din buzunar PE ETRIER, asa cum schimba astia de la Porsche si alti vanzatori autorizati de VW si care spun ca "nu se schimba pistoanele, doar etrier cu totul" pentru minunata suma de 2200 ron bucata !

 

Revenind, le-am montat pe cele noi si acum masina merge brici ! Poate sunt eu entuziasmat dar mi se pare ca merge atat de lin....

 

In concluzie, daca aveti probleme de genul asta, comandati pistoanele pe codurile de mai sus (pentru 3.0 V6) si scapati de belele. NU inlocuiti etrier cu totul ! Etrierul nu se poate strica ! E o bucata de fier cu niste canale pe interior, nu are ce sa se strice la un etrier !

 

Cost pistoane, (deci fara manopera): 1145 ron pentru toate dele 12 bucati.

 

Info suplimentar, poate ajuta cuiva: acolo unde am gasit eu pistoanele pe net scria ca aceleasi pistoane sunt si pe Q7 si pe Range Rover

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am o intrebare, la interfata vagcom imi zice ca masina nu are interfata CAN, ceea ce ii destul de ciudat, si intrebarea mea ii, pot sa acceses cumva functia de long coding pt vag daca nu am interfata can-bus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albinatrevel

Am o rugaminte: Cunoaste cineva un om (mec. auto sau nu) cu adevarat priceput la problemele tehnice si nu numai ale t-regului, in zona de vest (TM,AR).Am mai multe nelamuriri in functionarea masinii si pe unde am fost au cam dat din umeri.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la plecare din parcare cu rotile fata virate se aud trosnituri usoare si senzatie de impulsuri date ca si cum iti da cineva suturi in fund.

Acelasi zgomot si impulsuri si la parcare in marsarier cu rotile virate . Zgomotul vine din partea din spate a masinii si nu este permanent la aceste manevre adica cateodata se aude alta data nu.

 

 

VW a implinit exact 100k km.

Aveti idee ce ar putea cauza acest simptom , acum imi amintesc ca se mai auzea si in anii trecuti cand si cand .

Masina este servisata PBN si la ultima testare pentru verificare compresor suspensie nu a aparut nici un defect detectabil la tester in acest sens.

Poate are cineva vreo idee in acest sens ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katalinscrob

In principiu e voba de viteza diferita de rotatie a rotilor spate din cate ai explicat, deci...pb. de transmisie parerea mea. cel mai probabil diferential punte spate. daca ai optiune de diff lock spate, stepper motor e primul loc in care m-as uita. In linie dreapta nu se aude nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am diff lock central si nu se aude in linie dreapta nimic, cum spuneam zgomotul de genul pac -pac ca si cand intorci un ceas mecanic mai mult pana ce arcul este tensionat la maxim .

Zgomotul apare numai la viraj plecare dupa loc sau marsarier cand parchez si virez volanul , nimic in mers drept sau in curbe la viteze peste 5km/h.

Imi aduc aminte ca am auzit si in anii trecuti acest zgomot la parcare sau la viraj in loc la viteza mica dar se manifesta  sporadic  si am intrebat un mecanic cunoscut la Porsche care mi-a zis ceva de un motoras si o sa se uite la urmatoarea revizie.



Oricum iti multumesc Katalin pt. timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

katalinscrob

stepper motor adica....trebuie verificat traseul la fire mai mult ca sigur, pb des intalnita la T. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

As avea o intrebare, ce capacitate are rezervorul Touaregului de 2.5L diesel.....am gasit ceva informatii pe internet si cica ar fi de 100 de litrii este devarat? A facut cineva plinul pana "in buza" rezervorului ?

Astept un raspuns....multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100L este capacitatea rezervorului, nu recomand sa mai alimentati dupa ce sare pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns....din ce mi-ai scris inteleg ca pe langa cei 100l ar mai intra ceva in plus dupa ce sare pompa....apropo la Touareg exista acea supapa la rezervor prin intermediul careia de elimina aerul din rezervor(unii spun ca ar fi rezerva :D )?

 

PS : Am un Passat intermediar de un an de zile alimentez intotdeauna pana e plin ochi.....facem plinul de la vecini :dry:....pana in prezent nu s-a intamplat nimic....ce-i drept niciodata nu am lasat masina mai mult de 24 ore cu rezervorul full....sa nu am surprize cu dilatarea aceastuia(e mai problematic la benzina....cu motorina nu e problema....dar de ce sa risc :icon_thumleft: )

Modificat de carabusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar exista rezerva suplimentara, asta facand posibila alimentarea peste nivelul maxim. Se numeste pompa de joasa presiune care se ocupa cu transferul combustibilului din rezervor catre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca si cum se pot scoate banchetele din spate la r5, 2006?

Ma intereseaza sa scot doar sezutul nu si spatarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se ridica banchetele tragand de baretele aflate in paratea de jos si  apoi se rabateaza bancheta si se se pot scoate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cum se ridica/rabateaza, dar nu stiu daca e suficient sa desfac cele 2+3 suruburi pentru a le scoate. Am zis sa intreb inainte sa ma apuc de surubarit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot scoate dupa ce ai desfacut suruburile, daca ai sacaunele din spate cu incalzire trebuie sa scoti si mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. O intrebare: Se poate modifica un Touareg model 2004, ma refer la partea din fata a masinii, dupa modelul cu facelift din 2007.Daca a facut cineva o asemenea modificare, sunt interesat de niste detalii tehnice, daca se poate. Ma bate gandul sa-i fac un facelift Touareg-ului meu. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

Da sigur se poate.Necesar bara fata faruri cu suporti, aripi laterale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare nu difera sistemul de prindere si alte chestii pe interior. In plus, daca trec de la faruri xenon simple la bixenon adaptiv ce modificari trebuie facute la sist electric, senzori, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!