Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Sunt proaspat posesor de Touareg r5 si vreau sa-i schimb uleiul si toate filtrele.

Problema este ca nu stiu ce ulei sa folosesc.

Voi ce ulei folositi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca are filtru de particule trebuie VW504.00-507.00 iar daca nu are iti trebuie ulei cu norma VW506.01. Ai nevoie de 8.9 litri dar cauta in cartea tehnica a masini ca o sa gasesti mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Si marca uleiului? Castrol,Aral? 5w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! La un Touareg V6 tdi (aprox 135k km) este necesara schimbarea semeringului de palier, operatie ce implica demontarea motorului si cutiei. S-a observat in service ulei scurs pe scut. Pana sa o duc in service nu am observat pete de ulei sub masina.

Din ce cauza a cedat acest semering? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Uzura morala.... materialul din care este facut simeringul isi pierde calitatile de-a lungul timpului, datorita regimului de presiune la care este supus, schimbari de temperatura etc.

2. Daca a mai fost inlocuit vreodata...montarea incorecta.

3. Presiunea in zona simeringului sa fie prea mare, sa nu fie vreun ,,canal" infundat prin care circula uleiul... uleiul in loc sa fie impins pe linga cuzineti in carter sa fie fortat sa impinga in simering.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.E un an de cand am Touaregul din semnatura si per total sunt foarte multumit de masina,dar au aparut niste necunoscute in functionarea lui, si anume : de cand a dat frigul are o mica trepidatie la relanti,mai ales cu motorul cald,dar nu tot timpul si astazi cand am parcat undeva in rampa,a inceput sa fluctueze turatia la relanti adica se tura putin,iarasi revenea si asta timp de 1-2 minute,foarte des,turometrul se misca cam o linie in sus si in jos,dupa care brusc si-a revenit.O alta necunoscuta e legata de pornire,mai ales cand e frig afara porneste din prima dar cu niste tremuraturi mici si de asemenea turatia urca si coboara de cateva ori timp de cca 10 secunde,intre 800-1000 rpm,iar in momentul pornirii nu sare turometrul de 1000 rpm, asa cum am observat la alte dieseluri,care la pornire se tureaza la 1200 si apoi revin la 800.Ce am mai observat: in secunda cand porneste dimineata,tot cand e frig,scoate ceva fum,pe urma deloc.Care o fii explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu are vreo idee referitor la problemele de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am cumparat acum 4 luni un Touareg 2.5 tdi model r5,din 2005 si mi-a cazut injectorul nr 3,cel putin asa mi-a spus un mecanic care a pus un laptop pe ea si i-a spus.Problema e ca am luat injector sh dar cei de la service au comadat injectorul si a venit unul de pe un touareg v10 si au spus ca merge,nu este nici o problema,au pus injectorul si masina nu a mai pornit.Eu ma gandesc ca nu e compatibil dar ei il trimit inapoi de unde l-au luat si luni o sa vina altu,da tot de v 10,o sa astept pana luni sa il puna pe asta,care o vina.INtrebarea mea e ,cum e posibil sa mearga un injector de pe un v10 pe un motor de 2.5,nu inteleg,nu e normal,dar nu m-am inteles cu ei.Astept o opinie ca cea de la mecanici e absurda rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca codul de pe injector corespunde cu cel comandat de pe motorizarea V10 inseamna ca este compatibil cu motorizarea pe care o ai tu.

Pentru linistea ta...citeste in partea de jos ....ai si codurile de injectoare....

http://www.okazii.ro...0-v10-a56733595

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare stau cu masina de 2 sapt. pe bara.Mentionez ca masina nu se mai tura dupa 2000 de ture si se intrerupea.Am dus masina la 3 mecanici si niciunul nu a reusit sa o porneasca.La reprezentanta mi-a zis ca e chiulasa si ma costa 180 de mil,(lei vechi) repararea ei.Momentan masina e la alt service,si anume al 4 -lea ca am luat-o de la reprezentanta ca nu avea cum sa fie chiulasa,ca masina nu a mers fara antigel sau altceva,pur si simplu se intrerupea dupa 2000 de ture.Cel de al 4-lea mecanic mi-a zis ca e alimentare,maine o sa ma duc la el,sa imi zica ce a constatat.Deja e foarte frustrant ca nici un mecanic nu a reusit sa imi dea o diagnostigare corecta a masini si cel putin sa o porneasca.Daca cunoasteti vreun service prin Buc.care reparta in special VW ,va rog sa ma ajutati.Pana acum am cheltuit 25 de mil(lei vechi) pe teste si platforme ca am plimbat-o de la un serive la altu,Va rog sa ma ajutati.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Degeaba va pun respectivii alte injectoare, cel de V10 nu se potriveste pentru ca are alt cod si automat nici nu va porni masina, vor da la automat pana se vor plictisi. Este nevoie de un injector pentru R5(2.5TDI - BAC sau BPE ce aveti dvs.), de curiozitate ce valori aveati pe injectorul numarul 3?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 -



Am fost si a pus-o pe tester si se mi-a spus ca am o problema de comunicare intre motorasul de la sistemul 4x4 (sau cam asa ceva) si computer
mi-au spus ca e posibil sa fie o mufa sau vreun cablu care sa nu faca contact dar mai tare m-au bagat in ceata

pe alte forumuri din afara cei care aveau aceeasi problema au concluzionat ca ar fi bateria spre moarte, insa la mine arata ca incarca la 14 V indicatorul de bord

In momentul asta cu becul acela in bord aprins si cu butorul de schimbare diferential intermitent nu mai merge schimbat pe low sau pe blocarea dif, in schimb masina merge fara probleme, fara nici un zgomot sau altceva dubios

poate cineva macar sa imi spuna unde este calc care comunica cu motorasul de la diferential?

Multumesc antiipat

 

Salut,

 

Cine ti-a zis ca e o problema de comunicare cu motorasul ala a avut dreptate.

Si eu am avut aceeasi problema si s-a rezolvat, era de la cablaraia care duce la motorasul ala.

E destul de intalnita problema, pare-se. Cablaraia aia nu e foarte bine protejata si poate sa cedeze in timp de la diferente de temperatura (foarte cald sub masina, vara sau ger iarna), apa, zapada, noroi, etc.

 

Schimba/repara cablaraia sau mufe, ce-o fi pe acolo si scapi de probleme. Nu ma intreba cum se face asta ca nu stiu sa-ti raspund.

 

Cand am postat prima data despre eroarea asta ziceam ca in momentul cand a aparut eroarea in bord, taica-miu - care era in dreapta - mi-a zis ca ar fi vazut si un fir de fum albastrui. La momentul ala credeam ca i s-a parut lui dar acum inclin sa cred ca atunci s-a impuscat vreo mufa ceva si probabil d'aia o fi vazut el firul ala de fum albastrui.

 

Duci masina la doftor sa rezolve cu cablaraia/mufe si scapi de belele  :001:

 

 

Succesuri! Ca doar iarna nu-i ca vara  :icon_thumleft:

 

 

 

 

 

Modificat de giculastaricu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Master Auto System

Salut!Airbag fault dupa ce am deconectat mufele de la scaun pasager sa verific un motor ajutare intaltime.Am pornit motorul cu mufele astea scoase sa mut pozitia masinii.Martorul ramane si dupa ce am deconectat bateria.Cum se poate rezolava?

Modificat de Master Auto System
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit - cauta pe cineva cu VCDS-ul sa iti sterga erorile. martorul iti va ramane aprins pana cand se reseteaza din laptop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema,la al 7 lea service.....era un injector si pompa de tandem.Din pacate nu avem mecanici in romania care sa se priceapa la altceva in afara de schimbat placute si ulei...asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem... problema e ca cei care cunosc bine aceasta ,,jucarioara" sunt doar la reprezentanta....in service-urile particulare, cam greu gasesti baieti care  sa cunoasca bine aceasta masinuta... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, in reprezentanta nu te pun sa schimbi turbinele cu totul in loc sa refaci lipiturile cu ultrasunete pe placa electronica a controllerului , nu te pun sa schimbi tot cardanul in loc sa reconditionezi rulmentul intermediar, nu te pun sa schimbi tot farul in loc sa refixezi mufele de contact la modulele de cornering, nu te pun sa schimbi cutia in loc sa schimbi uleiul si filtrele in cutie si muuuulte altele. asa e, nu te pun sa faci altceva cu banii. sa fim seriosi, mecanicii buni sunt greu de gasit dar asta nu inseamna ca nu exista. lumea s-a si invatat lenesa, decat sa deschida un google sa caute ceva legat de problema lor, prefera sa se lase jecmaniti prin toate bombele cu pretentii de service sau mai frumos, in reprezentante....abia ce imi spunea mecanicul meu (ala bun greu de gasit apropo) de explicatia celor de la Nurvil RmValcea de diferenta de pret intre un disc frana fata stanga si unul dreapta: e discul mai mare si d-aia e mai scump. logica o faceti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am aceeasi problema cu pornirea de cand am luat masina,acum 4 ani si n-am rezolvat-o. Mentionez ca masina avea 100k reali,cumparata din tara.Acum am 160k si am aceeasi problema.Am si un prieten cu un A6 3.0 care si el se confrunta cu asta.Saptamana trecuta am ajuns intr-un service cu o problema de acumulator.Discutand cu seful de service si despre aceasta problema cu ezitarile la pornire,acesta mi-a spus ca stie exact despre ce este vorba,mai ales ca avea un A6 3.0 in acel moment in lucru cu aceeasi problema.Raspunsul lui a fost unul HALUCINANT pentru mine,cu toate ca ,ulterior,studiind diverse forumuri mi-am dat seama ca avea dreptate:rateurile la pornire,respectiv invartirea motorului foarte lent,o data sau de  doua ori,ca si cum o forta foarte mare s-ar opune electromotorului,este datorata INJECTOARELOR !.Injectoarele,daca sunt pe duca,pisa,cum se spune si baga in continuare in cilindru motorina la oprirea motorului.In momentul cand dai la automat,pistonul,in loc sa comprime aerul din cilindru,da peste motorina ,care este dupa cum stim toti,incompresibila,fiind un lichid.As vrea sa stiu daca ai rezolvat problema.Uite aici un link de pe un forum care vine in sprijinul a ceea ce am scris eu mai sus.Vezi posturile lui odd1.  http://www.clubtouareg.com/forums/f88/starting-problem-49586.html



Salut, am incercat sa deschid un topic nou dar sa fiu sincer nu prea ma pricep in "domeniu" forumurilor. As avea ceva nelamuriri in legatura cu mashina mea: Touareg V6 3.0 tdi 2006 mashina pe care o am de vreo 7 luni cumparata la mana a doua din romania, eu fiind al doilea proprietar. Am o problema la pornire si anume (o sa incerc sa fiu cat mai explicit ) :
Pun contact, dau la automat (impropriu spus, ea da singura, eu doar ii dau impuls) invarte cam 1-2 secunde dupa care se opreste brusc, iau contactul repet pornese normal. Chestia asta mi se intampla indiferent ca e frig sau cald afara sau ca e rece sau incalzit motorul.
Indicatorul de la baterie imi arata 12v cand e oprit motorul si 14v cand e oprita, bateria am verificat-o si la un service si e ok.
Problema o am inca de cand am cumparat mashina.
Un prieten mi-a spus la un moment dat ca mai toate motoarele v6 de pe toaureg ar avea o problema si la o anumita uzura ar cam face la fel si ca nu am ce ii face, ca ar o problema a lor, etc....
Ideea e ca mie imi cam suna a problema de electromotor dar nu sunt sigur daca e indicat sa ma apuc de desfacut electromotorul.
Intrebarea mea e daca a mai avut cineva problema asta si daca a rezolvat-o rectificand, reparand electromotorul sau ar putea fi altceva.
Sper ca a inteles macar cineva ce am vrut sa spun ... biggrin.png Mc anticipat de raspunsuri

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voctav.Eu am rezolvat problema,era de la pompa de tandem si un injector si daia nu mai pornea.Trebuie sa verifici injectoarele,atata tot.Eu am rezolvat problema la Kingauto din Bucuresti.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catazzr1400t  Nu cred ca e aceiasi problema.Vad ca a ta nu se mai tura,etc.a mea merge perfect,doar ca uneori nu porneste din prima,fiindca nu invarte decat o jumatate de tura sau o tura electromotorul,ca si cam ceva s-ar opune invartirii arborelui cotit.Dupa ce face figura asta, mai dau odata la cheie si o ia fara probleme.In plus,avem si motoare diferite.

Modificat de voctav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giculastaricu

Salutare,

 

Stie cineva cum se alege dimensiunea unui disc de frana fata?

 

Pe net, in magazinele virtuale sunt o serie de variante cu diverse diametre si nu stiu ce diametru sa aleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Stie cineva cum se alege dimensiunea unui disc de frana fata?

 

Pe net, in magazinele virtuale sunt o serie de variante cu diverse diametre si nu stiu ce diametru sa aleg.

dai mail cu vin-ul masinii si ceri oferta cu ce se potriveste 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Auto System

Sau scrie VIN-ul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

giculastaricu

Salutare,

 

As vrea sa va supun atentiei o chestiune care, se pare ca se intampla frecvent la Touareg si Q7

 

Am luat masina la puricat si am gasit TOATE pistoanele de la frane partial exfoliate, drept pentru care, se poate intampla ori sa mearga masina infranata fara sa iti dai seama - creste putin consumul si se cam incalzesc jantele ori sa se toceasca placutele nefiresc de repede si neuniform ori in cel mai rau caz, sa ramana franele blocate sau sau nu ai frane deloc.

 

Ce am facut eu:

 

- am cumparat garniturile de etansare, am scos fiecare piston in parte, l-am curatat, l-am pus la loc cu garnituri noi

- am schimbat si placutele de frana (pe care le schimbasem acum MAXIM 5000 KM) pentru ca erau tocite total neuniform

- am aerisit franele, completat cu lichid de frana, tot tacamu'

- am schimbat discurile

- am cautat pistoanele pe net ca piese de schimb si...surpriza:

 

Sunt destul de multe magazine online care AU PISTON in lista de piese dar nimeni nu are pe stoc si nimeni nu aduce nici un fel de piston, ceea ce mi se pare de-a dreptul aberant si dupa ce am vizitat vreo 10 astfel de magazine online imi venea sa incep sa fac reclamatii la opc. Adica de ce ai avea piesa aia in lista de produse daca nu o vinzi sub nici o forma si nu o aduci nici macar la comanda???

 

Nu stiu daca a mai patit cineva chestia asta - eu am inteles ca se intampla frecvent - dar solutia propusa in unanimitate de Porsche, Avia, etc si etc este sa schimbi etrier cu totul iar pretul se invarte in jurul minunatei cifre de 2000 ron/bucata.

Ceea ce iar mi se pare o magarie. Adica de ce sa schimbi un etrier cu totul cand etrierul nu are absolut nici o problema?

In final, am gasit pistoane pe un site de pe alte meleaguri, am sunat la oameni, totul in regula si intr-o abordare total diferita de ce e pe la noi.

 

Sunt curios daca a mai patit cineva chestia asta cu frane, pistoane, cum s-a rezolvat si ce parere aveti de cele spuse mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, de curiozitate masina are soft (nu-mi mai aduc aminte daca am verificat sau nu)? Posibil sa se fi dus din cauza unor franari violente in conditii nu tocmai favorabile (temperatuta scazuta afara, trecere prin apa, etc). Se vede vreo uzura si al nivelul discurilor? Posibil sa fi intrat ceva la etrier care sa-l fi blocat partial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!