Jump to content

Touareg...cateva intrebari


ionesco
 Share

Postare recomandată

Incearca sa pornesti cu frana de mana lasata.Se mai repeta simptomul relatat de tine?

Posibil tulumba de servo pe duca sau un racord/furtun de vacum ciugulit sau crapat care ,,fura presiune''.

Mizez mai mult pe furtune sau racoarde ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se face o resetare la calculator touareg 3.2 benzina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce anume mai exact te referi? Ce vrei sa resetezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine inteles ca la testul efectua la service Elcargid Buzau masina s-a comportat impecabil. Am lasat-o o noapte in parcarea lor iar dimineata la pornire ...... nimic. Nicio problema (exact ca la dentist. nu ma mai doare).

S-au chinuit mecanicii dar .......... nimic. Asteptam noi simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat modulul abs si au ramas aprins martorii abs si vreau sa stiu daca se sterg cu o simpla resetare din calculatorul masinii sau trebuie o resoftare..multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal cel care ti-a facut inlocuirea ar fi trebuit sa-ti recodeze si unitatea de ABS. Vezi ce erori ai stocate pe respectivul modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Astazi dimineata m-am trezit cu o eroare care s-a manifestat cam la 20 de min dupa ce am pornit masina si in timp de stationam, in felul urmator:

dintr-odata a aparut pe bord cu galben "System fault! Workshop!" dupa care a iesit o dara de fum albastrui prin dreapta cam in dreptul pasagerului.

Dupa faza asta, fumul a disparut, eroarea a ramas pe bord si toate luminitele de la butonul ala rotund de activare a reductorului clipoceau.

Butonul ala de la reductor nu mai face nimic, deci nu mai pot cupla pe low, etc.

Am oprit motorul, l-am repornit de vreo 2, 3 ori si apare eroarea imediat dupa ce porneste motorul iar luminile de la butonul ala rotund clipocesc continuu.

Are cineva idee despre ce e vorba si daca e ceva grav?

Chestia asta s-a intamplat cand eram la vreo 5 minute de casa deci am mers asa pana acasa. Masina merge normal, doar ca a aparut eroarea si nu mai pot cupla pe low, butonul ala e doar de forma acum.

V-as fi foarte recunoscator daca mi-ati spune ce-i de facut, un sfat doua, etc

UPDATE: tocmai am citit pe forumul clubtouareg.com ceva legat de aceeasi eroare. Erau doua persoane care au patit aceeasi chestie si cica sunt doua variante din ce li s-a intamplat lor: 1. bateria e pe duca; 2. nu stiu ce cablu de la alternator trebuie schimbat. Nu am absolut nici o idee despre ce cablu e vorba.

Modificat de giculastaricu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cauze:

1- Senzor defect sau contact imperfect.

2- Baterie epuizata.

3- Cablul de masa de la alternator trebuie verificat sau schimbat.

Cea mai probabila este bateria.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multumesc pentru raspuns!

Chestia cu fumul ala e tot de la una din acele cauze?

Si cum as putea verifica, care din cauze e? Doar service?

Si inca un ceva care ma nelinisteste referitor la acel fum: una din acele cauze poate sa provoace vreun scurt, incendiu, chestii de genul ala?

Modificat de giculastaricu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe cineva in zona ta si fa-i o diagnoza. Eventual sa-ti verifica si cat incarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand a iesit acea dara de fum albastrui, in opinia mea s-a ,,prajit" ceva. Ce? Ramane de vazut...nu poti sa afli decat dupa cum au mentionat si colegii, doar cu vcds-ul.

Cert este ca dupa acel fum ai ramas cu o comanda a masinii nefunctionala.

Nu, daca nu mai iese fum...nu cred ca are rost sa te gandesti la vreun incendiu sau altceva, dar in opinia mea va trebui sa fii nitel mai atent la ce se intampla pana cand masina va ajunge intr-un service.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit iar masina acum 30 de minute si am lasat-o pornita vreo 10 min.

Nici o eroare! Mai mult, merge si reductorul. Am cuplat low, inapoi pe high si nici o eroare. Nu am mers deloc, am facut toate astea pe loc in fata casei. O sa va anunt daca mai apare iar..pana ajung la o diagnoza care probabil o sa fie dupa Craciun.

Daca se prajea ceva, nu cred ca disparea eroarea. Nu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. In mod cert eroare este stocata pe modulul respectiv.

LE: acum vad ca esti din Bucuresti. Cand ai timp treci si punem odata laptop-ul pe masina.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pai...dupa Craciun dau o sunare pe unul din numerele afisate sa ne vedem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea a disparut fie senzorul are contact bun acum ... sau daca bateria are suficient curent pentru pornire si pentru restul consumatorilor nu-ti mai apare eroarea. Fumul, daca ar fi fost pe partea stanga, ma duce cu gandul la webasto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A disparut vreo doua zile

Ieri a aparut din nou dupa care, la urmatoarea pornire nu a mai aparut.

Eu nu am vazut faza cu fumul, mi-a zis taica-miu care era pe scaunul din dreapta si cica s-ar fi vazut pe partea lui. Si eu banui ca era webasto chiar daca el zice ca s-a vazut pe partea lui.

Ca sa il citez pe el: "s-a auzit un binganit (asa cum face cand apare o eroare) dupa care am vazut o dara de fum albastrui aici langa masina"

O sa ajung undeva sa verific bateria. Daca bateria e buna, despre care senzor e vorba? Si am mai citit pe aici ca ar mai fi vorba si despre nu stiu ce cablu de la alternator?!

Poate cineva sa puna o poza, doua cu senzor, cablu, sa pricep si eu despre ce e vorba?

Va foarte multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe sa-mi para rau ca am dat banii pe masina asta, citesc o gramada de dubiosenii pe toate forumurile, inclusiv pe la americani.

Numai probleme, parca e facuta in ciuda masina asta, cum vate vantu putin, cum apare nu stiu ce eroare, cum e putin frig, cum apare nu stiu ce duma, cum ploua putin, cum scartaie nu stiu ce...incep sa cred ca e un rahat de masina. Am avut inainte un Jeep Grand Cherokee pe care l-am dat la 80.000 km. In 80.000 km nu a zis NICIODATA nimic, nu a picat nimic la el, a mers de a rupt si zapada si noroi...cu trompeta asta de masina incepe sa-mi fie teama sa mai merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu am poze..., dar iti dau un link poate te ajuta" http://www.clubtouareg.com/forums/f43/alternator-cable-replacement-31197-2.html"

Bafta

Si eu am avut senzatia ca nu am o masina ci o chestie care-mi mananca bani si nervi..., dar dupa ce o pui la punct e o placere sa o conduci.

La mine webasto comunica intermitent cu softul si imi incalzea masina indiferent daca eram in masina sau nu... La trei luni bateria noua a cedat si era un bosch de 110 varf de gama. Pana nu au demontat webasto si nu au curatat toate mufele nu a functionat bine. Acum merge bine, sa vedem cat.

sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu stiu ce sa zic...acum ceva timp mi-a mai aparut o chestie si inca apare din cand in cand atunci cand fortez butoanele de la geam de pe partea stanga a masinii.

De exemplu, sa zicem ca am geamurile inchise fata/spate. Si fortez butonul de ridicat geamul ca sa ma asigur ca e ridicat de tot.

E, cand ridic de buton si e geamul inchis de tot - deci ca o fortate - imi apare "no bending afs". Opresc motorul si dispare.

Nici pana azi n-a stiut cineva sa imi spuna de la ce e.

Acum porcaria asta cu System Fault si Workshop.

A ajuns sa-mi fie teama sa merg cu ea. Am vazut ca a mai postat cineva ieri sau azi alta belea. Zicea ca s-a dat cu masina putin in zapada si i-a aparut un morman de erori.

Cum ziceam, am avut acel Jeep dupa care acum imi pare rau, megeam pe aratura cu ea si nu zicea nici pe dracu.

Am mai avut o Honda Accord si la fel, n-a dat NICIODATA vreo eroare.

O sa vad daca problema asta de acum e de la baterie - asa cum am tot citit pe forum pe aici si pe la americani - si daca tot o tine asa din eroare in eroare, o marit! Nu vreau sa-mi iasa par alb din cauza unei masini si sa merg tot timpul cu morcovul in posterior cu gandul ca daca bate putin vantul, apare vreo eroare, daca ninge putin, piuie nu stiu ce.

Poate sunt eu pornit acum de cand cu eroarea asta da' la ce am citit pe aici....nu cred ca sunt singurul cu sentimentul asta de nesiguranta cu "minunea" de Touareg.

Am si suspensia pe perne. Vad ca din cand in cand mai posteaza cineva cate o belea din cauza suspensiei. Sa ma astept si eu?!

Si lista poate continua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am probleme cu sonorizarea, nu mai am deloc sonorizare de fapt.

Am mai avut problema asta, scoteam mufa de la modulul de amplificare/sunet care este in partea din dr spate (in portbagaj), lasam asa 2,3 minute o puneam inapoi si apoi functiona.

Pe tester imi spune ca nu se poate comunica cu sistemul sonor.

A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cineva?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Phaeton(sistemele de sonorizare sunt identice),a cazut amplificatorul din portbagaj,a fost desfacut de pe masina si reparat de un electronist cu costuri destul de reduse.Ia in calcul si varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu un touareg r5 2,5 tdi din 2007

Mi-a aparut in mers normal la bord mesajul "SYSTEM FAULT - WORKSHOP" si cu un semn galben cu un sasiu ca cel de pe butonul de pe consola cu schimbatorul de viteze cu high, low. Masina merge normal dar mesajul ramane. Butonul cu blocarea diferentialului clipeste continuu. Ce credeti ca se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de intuit ce se intampla. Ar trebui facuta o diagnoza.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si a pus-o pe tester si se mi-a spus ca am o problema de comunicare intre motorasul de la sistemul 4x4 (sau cam asa ceva) si computer

mi-au spus ca e posibil sa fie o mufa sau vreun cablu care sa nu faca contact dar mai tare m-au bagat in ceata

pe alte forumuri din afara cei care aveau aceeasi problema au concluzionat ca ar fi bateria spre moarte, insa la mine arata ca incarca la 14 V indicatorul de bord

In momentul asta cu becul acela in bord aprins si cu butorul de schimbare diferential intermitent nu mai merge schimbat pe low sau pe blocarea dif, in schimb masina merge fara probleme, fara nici un zgomot sau altceva dubios

poate cineva macar sa imi spuna unde este calc care comunica cu motorasul de la diferential?

Multumesc antiipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!