Jump to content

Consum mare


d_andrei
 Share

Postare recomandată

acum am alta belea, mare cat casa,cred eu... de vreo 2 sapt a inceput sa imi consume da ma rupe !!! imi ia 10-11 la 100 in oras !!! oameni buni, de la ce sa fie oare ? am fost la un service unde se pricep baietii la VW,dar nu au si computer ptr diagnosticare si mi-au zis sa ma duc undeva unde au computer sa fac o diagnosticare...chiar sunt trist si nu stiu ce sa fac...aveti ceva idei ? 10-11 la suta mi se pare ceva strigator la cer... :salut: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • d_andrei

    10

  • diaconasu

    6

  • ionut_mdln1

    6

  • Ebi

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

tre sa sa-ti faci o diagnoza ca sa poti sa-ti dai seama de la ce a aparut problema, zi o zona pe unde te invarti mai des si poate o sa-si faca cineva de pe forum putin timp ca sa te ajute cu operatia asta.

dupa ce am postat am citit orasul asa ca daca nu gasesti pe acolo anunta-ne cand ajungi in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca sunt in cautarea unei persoane din iasi care ma poate ajuta cu diagnoza si in caz ca cineva de pe forum e din iasi si are acces la aparatura necesar si ma poate ajuta il rog sa imi dea un semn si o sa-i multumesc mult ptr ajutor.

in seara asta am iesit iar cu "rotile" la plimbare (inca nu-mi vine sa cred ca manaca atat de mult) si am condus pana la nivelul de atentionare din rezervor...rezultat final: un consum de 10,2 la 100 de km...si am mers aprox. 130 km cu viteza de oras 50-55 km/h special ptr a calcula consumul... :salut: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum ce consum aveai? 10-11 nu mi se pare asa de mult. Depinde si de aglomeratie, de distantele pe care le parcurgi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Btw consumul in oras nu se face cu viteza de oras 50-55 km/h ci se face considerand o viteza medie de aprox. 20km/h !!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum ce consum aveai? 10-11 nu mi se pare asa de mult. Depinde si de aglomeratie, de distantele pe care le parcurgi ...
pai mi se pare f mult 10-11. inainte aveam consum in jur de 8-8,5.hai ca folosesc si AC mai punem un 10% in plus,dar tot nu mi se pare normal ca deodata sa sara asa consumul. nici nu se poate numi consum de iarna... nu tu zapada, nu tu gheata...doar asfalt uscat s
Btw consumul in oras nu se face cu viteza de oras 50-55 km/h ci se face considerand o viteza medie de aprox. 20km/h !!...

nici nu vreau sa ma gandesc cat as scoate la viteza medie de 20km...poate vreo 13-14...si e doar un amarat de motor de 1,4 :salut:

consumul calculat in seara asta a fost facut pe o distanta de aprox 130 de km, trafic mediu spre f putin si in total nu cred ca am stat mai mult de 5-6 min la semafoare...deci am avut un parcurs destul de constant, pe un carosabil f bun...

oricum, sper sa reusesc sa o bag pe computer cat mai curand, poate aflu ceva...

imi zicea cineva ca ar fi o idee sa schimb filtrul de aer la motor... ce ziceti ? si vroiam sa va mai intreb ce benzina imi recomandati din ceea ce se gaseste pe piata noastra, dar fara a porni vreun flame pe tema producatorul X are cea mai buna/prosta benzina. eu am alimentat de cand am masina numai de la lukoil, nu pentru ca am considerat ca e celmai bun, ci doar din comoditate...era statia cea mai apropiata de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile date de tine consumul e intr-adevar mare.

O scanare cu Vag-com ar fi binevenit, poate sunt stocate ceva erori. Filtrul de aer poate fii o cauza, se poate verifica daca este murdar, in cazul in care e se schimba.

Bujiile cand le-ai schimbat ultima oara?

In rest masina merge bine? Trage mai greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile date de tine consumul e intr-adevar mare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, in seara asta s-a pus capac la toate. abia plecasem, eram in viteza a treia cu vreo 2500 de turatii si hopa ca imi moare motorul !!!!!!!! normal ca nu tu servo disponibila si mi se aprinsese beculetul rosu cu bateria in bord... nu vreau sa imi dau cu parerea, dar ceva sigur nu e in regula !

maine dimineata o duc la "doctor"...ori la bal, ori la spital. NU mi se pare normal asa comportament din partea unei masini , plus ca nu e prima data...dar de fiecare data am dat vina pe mine ca poate mergeam subturat si imi murea motorul din cauza asta.

va rog tineti-mi pumnii , poate nu e ceva grav !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa zic.... e Otto dar cu parerea imi pot da. Fii sigur ca alimentarea nu e defectuoasa. Adica filtru de aer/benzina sunt ok. Eventual verifica cand au fost schimbate ultima oara, si daca e cazul, schimba-le. Nu are ce sa ii strice asta. Apoi (desi putin probabil) verifica sa nu ai vreo frana semi/blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am notat si maine o sa le spun "mesterilor" sa se uite bine si sa caste ochii la tot ce ar putea fi suspect. din comportamentul care si l-a "tras" (fara sa-mi ceara voie!) masinutza mea cred totusi ca are ceva probleme in ce priveste amestecul aer/benzina ca prea se intampla chestii dubioase in ultimu timp: consum marit, fazele cu opritul motorului in mers...zgomotul ciudat de la motor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mine seamana cu o problema electrica...Delco, bujii, injectie- amestec aer-benzina. Mare lucru de nu e Sonda Lambda.

Succes la service. Ei pot sa discearna ce e acolo...noi putem face doar presupuneri bazate pe experienta noastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare lucru de nu e Sonda Lambda

recunosc faptul ca sunt incepator cand e vb despre motoarele astea noi cu injectie si toata tehnologia aferenta(asta e, am trait cu o Dacie mult si bine...) si habar nu am ce face Sonda Lambda, asa ca am dat o cautare pe forum printre toate post-urile si am aflat cam ce face domnisoara SL. acum, punand cap la cap urmatoarele informatii: in postul in care am citit despre SL, era vorba despre o problema de consum marit la o fabia parca(13,2%) - problema care o am si eu- si apoi era vorba despre indicatorul de temperatura lichidului de racire care nu indica bine(ba cadea, ba se ridica..) - problema care o am si eu,dar despre care nu credeam ca are relevanta cu consumul. la mine acu vreo 3-4 sapt a inceput acest indicator sa mai dea rateuri...mergea dar mai cadea din cand in cand si isi revenea pana la urma, insa de cand am fost sambata la service indicatorul e si mai aiurea in sensul ca mai tot timpul e pe zero si rareori creste la valoarea reala si mi-aduc aminte ca "mesterul" s-a uitat el in legea lui la "sonda lambda"(am auzit cuvintele astea din gura lui,dar nu stiam ce inseamna, recunosc) si a zis el ca pare in ordine. si cum ziceam, punand cap la cap toate informatiile astea, e posbil ca problema consumului meu crescut sa fie de la SL ? asta se defecteaza? e posibil ca "mesterul" sa o fi dislocat? ar trebui inlocuita ? un pret pentru SL ?

va multumesc mult ca ma ajutati cu orice sfat sau idee...chiar imi doresc sa invat si despre partea tehnica a masinii mele dar nu prea am gasit documentatie pentru incepatori :salut:...tot ce prind e de pe la prieteni/colegi si ...din zbor :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa intru in amanunte foarte tare...scriu vreo doua randuri sa-ti faci o idee

Amestecul aer-combustibil e foarte important.

Cand acesta nu e optim fie masina iti consuma prea mult (amestec prea bogat in benzina) fie motorul se opreste la relanti (prea mult aer sau aer fals).

Oricum numai prin testare poti sa vezi ce si cum. Service-ul e solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si am facut o diagnoza.

Au fost citite doar 3 coduri de eroare de pe masina, dar cel mai important este cel care zice ca senzorul de oxygen(minunata sonda lambda) e dus...

mi s-a oferit un pret de 3,5 mil (inclusiv TVA) pe componenta nou + manopera. ce ziceti, e un pret corect ? ...oricum ar fi, tot trebuie sa schimb SL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu sa ne dam noi cu parerea asupra pretului, mai bine cauta prin magazine un pret mai bun. S-ar putea sa merite. Pentru o sonda originala este un super pret, dar nu cred ca are cum sa fie originala la 3 M. Ca sa-ti dau un indiciu, in primavara am platit, parca, 2 M pe o sonda pt. motorul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa-ti dau un indiciu, in primavara am platit, parca, 2 M pe o sonda pt. motorul meu.

Iar eu 4, pentru al meu (Bosch, non-generica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un pret corect, daca sonda e Bosch pentru masina ta (cu conector pt. masina ta, nu o sonda generica, cu 4 fire in aer care sa se lege la mufa sondei vechi)
da, este sonda Bosch.
De ce nu pui textele si codurile erorilor pe forum?

pentru ca de gagutza ce-am fost nu mi-am notat :) m-am uitat impreuna cu "mesterul" la coduri si ne-am dus la ceea ce prevede manualul de operatii pentru fiecare cod in parte... primul cod era parca00525, al doilea cod era parca 00127 ...dar al treilea nu mai stiu...

mi-a zis ca e dus senzorul ptr ca arata scurt pe codul de eroare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema. doar ca la reprezentanta mi-au cerut 8.100.000 pe sonda originala iar la magazin 6.500.00 pe cea bosh. :-(

masina mea are 2 sonde iar la mine e dusa a doua, cea de dupa catalizator. am hotarat ca deocamdata sa nu o schimb pt ca nu-mi par anormale nici consumul si nici performantele motorului.... singurul lucru ce ma deranjeaza e martorul de la bord vesnic aprins.

intrebare: de ce e dusa cea originala la 100 mii km cand cea bosh de ex e garantata 160 mii ?????? e normal la cele originale sau e benzina proasta? ori altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: de ce e dusa cea originala la 100 mii km cand cea bosh de ex e garantata 160 mii ?????? e normal la cele originale sau e benzina proasta? ori altceva?

What?? :shock: Cine-ti garanteaza sonda Bosch 160.000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt acum citesc din agenda. vanzatorul de la magazin (pt clujeni: cel de pe dreapta la baza variantei manastur-zorilor) nu a zis "garantie" ci "interval de schimb" 160.000 km. o fi ceva diferenta... dar mi-a dat de inteles ca citeste asta din catalog.

mai exact: sonda cu 4 fire, BOSCH, cod 0258005143 , 6.502.000 lei

sper ca e ce trebuie, o sa ma mai intereses vis-a-vis de pret. ce spuneti, codul si pretul sunt corecte?

pt ca in alta parte incercau sa ma abureasca cu o sonda Sony la 1,5 mil care era de fapt pt alta marca, alta functie, alt fraier etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca poti pune orice sonda (inclusiv sa mergi fara, daca esti dispus ignori martorul de pe bord). Cunosc personal o masina E4 la care tot apare eroare de catalizator ineficient (asa cum este masurat de a 2-a sonda) si la care nu se modifica absolut nimic la parametrii de injectie.

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=3060

in urma acestu sfat am discutat si cu cei de la vw si am hotarat: voi pune cea mai ieftina sonda ce o gasesc si-i corespunde codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!