Jump to content

Tremura Motorul Tare La Pornire


raulc
 Share

Postare recomandată

Salutare baieti. Azi de dimineata am avut o problema tare ciudata : dau sa pornesc masina ( tinuta in garaj ) si porneste la prima ca de obicei da se scutura toata de parca ar merge in 3 pistoane si mi-a scos un fum alb-albastrui de mi-a umplut garajul. Se aude si un tacanit ca de tacheti de o vreme da acuma parca mai tare.Masina e din 2000, aprox 180.000 km , de 2 luni i-am schimbat distributia si de atunci am mai facut aprox 5000 km intre care si doua drumuri intinse la Budapesta si Viena pe autostrada. Nicio problema suspecta pana azi dimineata. Am mers cu ea incet la service fara s-o turez , dupa ce s-a incalzit motorul si-a revenit cat de cat adica merge rotund da se aude acel tacanit.Uleiul are cam 12.000 km dar e Mobil1 cu norma Vw.La service pe tester totul da ok , erori 0 , distributia e ok la semn , se uita mecanicii lung la ea... Stie cineva ce ar putea fi cauza ? Tachetii i-au verificat par ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca iti mai face la rece asa. Sa nu fie vreo bujie dusa. Mai rau ar fi sa nu mai ai compresie cum trebuie. Esti sigur ca are 180.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au golit uleiul din motor cei de la service si cica este o pilitura depusa , si in filtru de ulei... ei zic ca e semn rau , ca ar fi vreun cuzinet dus si ca tb rectificat arborele cotit si costa pana la 80-90 milioane si ca-mi recomanda sa o vand repede :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator am auzit o discutie intr-un service legata de un Passat care facea acelasi tacanit, reparatia in jur de 10.000 ron. Nu stiu exact care era problema insa concluzia a fost ca masina nu prea avea schimburile facute la timp (ulei filtre, etc). Tu la cat schimbi uleiul, ca ziceai ceva de 12.000? Eu am un Passat PD (cu mai mult de 180.000 km) si nu sar de 10.000 km intre schimburi, oricat de mult as merge in afara localitatii. Uleiul folosit si recomandat este Mobil Special V, tu folosesti de asta, sau Mobil1......... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raul ,spune-ne si noua :

Problema a aparut brusc sau a inceput sa se faca simtita de ceva timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai pus motorina proasta, daca zici ca face dintr-o data si la cald isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat 80-100mil :) mai bine cauta un motor complet de la dezmembrari de pe vreun passat troznit in spate. Daca umbli in motor sigur n-o sa mai fie ca pana acum. Si la faza ca ti-au zis mecanicii sa o vinzi :) vai de capul la ala de o cumpara-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum e Raul? Ce-ai descoperit? Eu zic sa nu-ti faci prea mari probleme. Simptomul asta aprare de obicei de la bujii arse. Verifica-le prima data, vezi daca vine curent la ele, si dupa aia gandeste-te la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au descoperit mecanicii problema... S-a rupt o bucsa dintr-un capat al unei biele ce face legatura intre piston si arborele cotit. Bucsa are o culoare galben- aurie , si o forma clilindrica dar la un capat o latura a cilindrului e mai lunga ca cealalta ( din profil daca o vezi e ca un trapez dreptunghic cu baza mare , baza mica , una din laturi este si inaltimea face unghiuri de 90 grade cu bazele iar cealalta laterala este oblica ) , rezultand un fel de cilindru trapezioc...Ei problema cica ar fi aparut din cauza proastei ungeri la acea biela... Acuma nu stiu in ce masura sunt afectate si alte componente. Cei din service au trimis chiulasa cu bielele si pistoanele la o firma spre verificare si montare a bucsii noi ( cica se monteaza cu o presa la cald ) si trebuie verificata problema ungerii sa nu se repete pe viitor. Oricum vor trebui inlocuite cu ocazia asta , pe langa bucsa respectiva si garnitura chiulasa, parca inca o garnitura , ulei , filtru , antigel etc. Initial m-am speriat sa nu fie vreun cuzinet dus. Ciudat ca masina nu mi-a consumat ulei anormal ( completam 0,5 l intre schimburi cu aproximatie si atunci dupa drumuri mai lungi pe autostrada cand motorul era in sarcina ). Am auzit de la o vreme un usor tacanit da nu-i dadusem importanta ( ca de tachet ). Acuma speranta mea e sa nu fie afectata chiulasa si sa mi-l monteze susterii ca lumea inapoi ca am un stress cand ii vad lucrand la el de mor . :offtopic: Doamne ajuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si tu o poza sa vedem si noi despre ce e vorba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate n-am fost inspirat sa fac o poza cu bucsa rupta desi am avut-o la mine . Acuma am dus-o inapoi la cei din service... Sorry :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bucsa e aia? NU cumva e boltul sau capacul bielei?Era mai bine sa fie un cuzinet, se schimba si fara sa demontezi motorul. Doar baia.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa descriere e boltul.

Oricum, trebuie verificata temeinic si fusta pistonului ca daca are vreo crapatura/fisura, s-a scos: trebui sa schimbe toate pistoanele si bielele.

Verificarea fustei se face pe aparataj special.

Ciudata intamplarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbate toate bielele si pistoanele ? Cei de la service au comandat alta biela , intr-adevar boltul era putin uzat in zona in care se imbina cu bucsa bielei si au comandat toate cele 4 bolturi am inteles ca sa fie egale ca greutate , dar nu mi-au zis sa schimb si celelalte biele sau pistoanele . Au verificat la o firma specializata planeitatea chiulasei , test de supape si mi-au schimbat simeringurile de la supape si simeringul din capatul axului cu came . In rest n-au gasit nimic suspect. I-am intrebat care ar putea fi cauza ( eu m-am gandit la o proasta ungere la acea biela ) dar n-au putut sa-mi zica o cauza concreta... Sa fi fost vreun defect de fabricatie al bielei ? Inainte cu vreo 5000 km facusem schimbul distributiei. Pistoanele par ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!