Jump to content

Huruit Suspect La Motor


eugenio
 Share

Postare recomandată

Si la mine se manifest Huruitul descris de Barbie. Intre 1500 si 2200 ture se aude si se simte cel mai tare. Eu credeam ca este de la flexi-pipe care la prima vedere si la pipaire nu pare rupta. O sa incerc sa etansez toate imbinarile conductelor de aer si vad dupa.

Revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FLORO

    15

  • clpos

    7

  • snakes

    4

  • macraff

    3

Daca nu ati verificat deja, vedeti si priza de aer din plastic care duce la filtrul de aer. La mine avea un joc pe verticala chiar la imbinarea cu carcasa filtrului de aer si se auzea de la 1500 ture pana pe la 2000 foarte tare, chiar si din exterior, si nu parea a sunet facut de doua materiale plastice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la cele spuse:

Problema "clasica" la B5,5 ,acel zgomot/vibratii la turatii de cuplu maxim.de care nu am scapat nici acum. Zgomotul s-a diminuat/a disparut intr-adevar dupa schimbarea distributiei ,dar a revenit dupa ceva timp.

CAUZA :Conducta de aer din partea stanga (cum te uiti la motor) ,avea/are joc ,daca trag usor de ea pe verticala.a fixat-o un mecanic cu un surub la partea de imbinare, dar fara rezultat ,vibreaza in continuare , se si cunoaste ca atinge de capota(cred) ,pentru ca 'virgula' conducta aceea de aer prezinta urme de tocire pe ea,intr-o zona.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Pt bucsele de la capacul de motor recomand sa cauti la reprezentanta . Nu costa mai mult de 30-40 Ron toate. Aveam pe vremuri si eu un zgomot de la 1500 tr. S-a remediat cu niste banda adeziva pusa pe racordul flexibil de la filtrul de aer.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti atasa o poza?~! ,sa ne putem face o idee mai clara.

mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o vibratie intre 1000 si 1300 de ture la masina din semnatura. Am sesizat-o in treptele I si II pentru ca nu merg la turatia asta in treptele superioare. Masina are doar 38k si merge foarte bine altminteri. Zgomotul este ca si cum ar intra ceva metalic in rezonanta. O sa incerc sa descopar cauza folosind si sfaturile din acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la aceasta problema, felul cum se manifesta:

Turez motorul pana la 2500 si las la relanti , imediat dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie, se aude un huruit ca si cum ar fi pietricele pe o teava de admisie la turbina sau in turbina si acestea ar fi antrenate de curentul de aer produs de aceasta, sau parca ar bolborosi apa foarte incinsa intr`o teava (nici nu stiu cum sa descriu exact). Am citit toate posturile voastre si am s`o ridic pe elevator sa vad poate depistez problema exact.

Este cumva posibil ca sa ajunga pietricele mici in turbina?. Ieri am descoperit ca tubul de cauciuc gros care leaga filtrul de aer din stanga motorului de o piesa de metal (banuiesc ca`i turbina acolo), nu avea colierul strans de "meseriasii" la care am facut ultimul` schimb de ulei si filtre si cred ca ar fi putut intra pe acolo praf, pietricele, etc. (mentionez ca acest tub nu era sarit ci doar nu era strans si se adunase acolo la imbinare si niste ulei murdar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Mi-a aparut si mie un zgomot pe la motor, cred, cert e ca se manifesta doar in jurul turatiei 1700 rpm constanta.As vrea sa stiu daca e de la valva egr?Daca da o elimin!! daca nu atunci e belea...Am luat la "plimbare" un mecanic sa asculte si el...conditiile de trafic nu mi-au permis sa stabilizez turatia si nu s-a auzit nimic...ala se uita la mine ca la un obsedat......Zgomotul se poate descrie ca si cum ai baga o bucata de plastic intre spitele de la bicicleta,insa nu la o frecventa constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De paste anul acesta am avut un impact frontal nedorit(intrat in spatele cuiva) ocazie cu care am constatat ca mi-a dat mult ulei pe la egr, asta probabil pentru ca in momentul impactului sa fi aruncat ceva mai mult ulei pe filtrul de gaze de carter. Dupa impact am observat si eu un huruit la motor gen vibrare esapament si ma gandesc nu se fi infundat putin catalizatorul cu uleiul ala ?

PS : La 1000-1200 rpm zici ca am toba sparta si vibreaza pe lungimea esapamentului. Suportii sunt ok. O sa scot capacele pe la motor sa vad daca mai face cu ele scoase(capac motor, capac filtru aer - are un pic de joc acolo)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat sa ma bag prin motor pana la urma...Am pus-o pe nevasta-mea sa accelereze si eu ma uitam prin compartimentul motor ;) .Si uite asa am descoperit problema! tot traseul de admisie(de unde intra prin fata masinii pana in filtrul de aer) vibra ca nesimtitul!mai ales acolo unde e aparatoarea aia din plastic care probabil ca atingea capota.Provizoriu am bagat un prosop asa ca sa izoleze un pic si sa stranga mai bine piesele alea,urmand ca sa gasesc alte solutii pe viitor... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu nu stiu ce sa ii fac la huruitul ala. Se aude exact pe la 900 rpm pana la 1000 rpm si se aude in toba finala. Vibratia pleac direct de la motor se vede pe dedesubt cum vibreaza teava pana la toba finala care da un aspect de toba sparta dar numai la 900-1000rpm. Suportii de cauciuc sunt toti intregi. Ce sa fie ? catalizatorul cumva ? Sa fie de vina cumva suportul de motor hidraulic(din stanga care un e pic curs) si sa aiba motorul vibratii din cauza asta care sa le transmita in esapament ?

Vibratia se aude strict la 900-1000 rpm de fiecare data cand accelerez si de fiecare data cand coboara acul si ajunge in dreptul acelor turatii(de exemplu cand franezi sa opresti masina si calci ambreiajul si frana, iar motorul isi coboara turatia spre relanti)

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Se aude de fiecare data cand franez. Oare la impact se se fi deplasat esapamentul spre in fata si sa nu mai stea cum trebuie la locul lui. Sa fie nevoie sa se reaseze cumva iarasi spre in spate ? :icon_thumright:. Sunetul repet e la toba finala, e dat de o vibratie de-a lungul intregului esapament. E exact ca si cum ai avea in mana o tabla pe care o misti si ii vibreaza varful opus intr-un sunet metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa huruia si la mine, pana in 1000 rot/min si vibra foarte tare toba finala iar cauza in cazul meu era un suport din cauciuc de la toba intermediara care si-a facut joc la interior in partea de sus. Rezolvarea imediata (care si dupa 1 an inca rezista ): am dat jos suportul de pe caroserie( prins cu doua suruburi de 8 ) am dat cu banda izolatoare pe boltul metalic pe care intra suportul din cauciuc si am bagat la loc suportul din cauciuc si zgomotul a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine intre 1800-2200 rpm sunetul de toba sparta si o vibratie ce se resimte in toata masina. Daca am geamul dat jos si trec pe langa un perete sau masini parcate ma scoate din sarite. La pornire baga putin fum in compartimentul motor si de acolo in habitaclu. La prima constatare se pare ca nu este de la flexi pipe Trebuie sa-l ridic si sa pun pe cineva sa-l tureze si sa-l opreasca si sa-l porneasc. Am citit de ceva imbinare intre tobe care capata joc si la accelerare produce un sunet de toba sparta, verific si aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema asemanatoare.intre 1800-2400 turatii se aude un zgomot in partea dreapta pe la motor cred eu.initial as spune ca se aude din bord pe la instalatia de climatizare.cand ai aerul conditionat pornit si opresti motorul mai rasufla ceva pe la gurile de aerisire.cam asa l-as caracteriza zgomotul...am fost la mai multe serice-uri si nimeni nu a stiut sa-mi spuna exact provenienta.intercoolerul lucreaza bine nu are furtune sparte,egr-ul e curatat de vreo saptamana,masina trage fff bine,tampoanele la motor,cutie,toba sunt in perfecta stare,nu vibreaza nimic.masina nu a fost avariata niciodata ca sa zici ca s-a schimbat vreo ceva pe la bord sa nu fi strans ceva pe acolo...am citit toate posturile de pana acum dar ceva concret in cazul meu nu prea vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Revin. Se aude de fiecare data cand franez. Oare la impact se se fi deplasat esapamentul spre in fata si sa nu mai stea cum trebuie la locul lui. Sa fie nevoie sa se reaseze cumva iarasi spre in spate ? :icon_thumright: . Sunetul repet e la toba finala, e dat de o vibratie de-a lungul intregului esapament. E exact ca si cum ai avea in mana o tabla pe care o misti si ii vibreaza varful opus intr-un sunet metalic.

Azi am fixat acceleratia la 1000 de ture si din spatele masinii am impins de toba finala, mai exact de pinul tobei finale in directia sagetii albastre, deci din spatele spre in fata masinii si asa cum impingeam se auzea din ce in ce mai tare huruitul. Deci vorba lui gabygaby, posibil ca suportii tobei intemediare sa se fi olarit astfel incat sa transmita vibratii in intermediara. Cu sageti rosii sunt marcati pinii tobei intermediare care intra in suportii ce ii banuiesc ca ar fi problema exact cum zicea si gabygaby.

post-15891-1251708088_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat. Suportul tobei finale era de vina. De prea multa vechime(6 ani jumate) s-a muiat si e mai flexibil, cred ca si ceva mai alungit decat trebuie. Astfel ca se balansa vertical(sagetile rosii).

Rezolvarea a fost montarea unui clips de plastic cum sunt cele pentru capace la roti in punctele marcate, astfel s-a tensionat toba finala sa stea ceva mai sus decat in libera cadere si s-au eliminat toate vibratiile.....de zici ca e benzinar.

De asemenea am verificat ceilalti 3 suporti marcati cu nr. 6 in poza, sunt in perfecta stare, in ei nu joaca deloc prinderile tobei intermediare sau finale.

I'm finally a happy peacefull man.... ^_^

post-15891-1252144563_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Masina mea are un huruit care se aude in urmatoarele situatii

- in stationare daca turez motorul pe la 1000 rpm nu mai mult nici mai putin - huruitul se aude dinspre motor dar pare de toba

- cand plec de pe loc, exact inainte de a da complet drumul la ambreiaj se aude un huruit asemanator - huruitul vine de la motor

- cateodata cand masina stationeaza dupa un drum - huruitul pare ca vine de la motor - de cateva ori am reusit sa-l elimin turand putin motorul (la turatie joasa < 2000 rpm).

- in mers la viteze < 20km/h cand am ambreiajul apasat. In rest nu se aude nimic in mers.

Ma gandesc la cateva surse ale problemei:

- traseul de evacuare (tobe esapament) - insa in cazul asta n-ar trebui sa huruie in stationare. Majoritatea timpului motorul merge fara nici un huruit in stationare

- fulia de alternator - am schimbat distributia recent si am verificat si fulia care era OK.

- ceva de la ambreiaj/cutie de viteze

Ati mai intalnit cumva un asemenea comportament al masinii?

Aveti cumva niste sugestii despre cauza acestui huruit?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sambata la un service pt tobe, am frecat esapamentul in toate partile dar nu sa gasit problema. Am accelerat, am astupat finalul la toba spate dar nimic, asa presiune face in espament ca nu poti tine tevile obturate cu palma. In timp ce specialistul era in canal si eu acceleram mi a zis ca vine un sunet ciudat de la turbo dar nici o scapare pe intregul sistem. Mentionez ca probleme am in sarcina mai ales cand masina este incarcata sau pe deal in sus, intre 1800-2200 rpm un sunet de de toba sparta insotita de mici trepidatii. Am observat ca la 1800-2000 rpm dispar vibratiile nici nu se clinteste sistemul de esapament, pot impinge trage de el nu se atinge de nimic.

Daca cineva a patit ceva asemanator si a gasit buba sa ma instiinteze si pe mine.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate furtunul de la actuatorul EGR sa anulezi fizic EGR si vezi de mai face. E o banuiala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
popescu adrian

-am si eu o problema asemanatoare....in mers indiferent de turatie se aude un zgomot (asemanator unui avion care decoleaza)care, creste progresiv cu viteza pana pe la 100 -120 km/h cand devine insesizabil

-am oprit motorul in mers si tot se aude. :)

-acest zgomot se remarca si devine deranjant intre viteza de 40-90 km/h. :Driver:

-poate fi vreun rulment de roata sau din cutie........mentionez ca acest zgomot il am e apx 2 ani de cand am masina si nu-i dau de cap

in speranta ca ma veti ajuta...multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am descoperit si eu,sau mi se pare,un usor huruit,mascat 90 % de zgomotul motorului,la relanti,si la rece si la cald.

ii voi face distributia oricum,intrebarea este daca poate veni de la ceva mai grav...nelegat de role sau de pompa de apa...

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intinzatoare accesorii, rulmenti alternator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un huruit la masina, dimineata motorul nu merge rotund, adica se aude un huruit de la motor, zici ca se acelereaza singur, se si vede turometrul cum se misca dar foarte foarte putin, baiatul a zis ca a schimbat tachetii la motor, sa aibe vreo legatura? cand este motorul cald nu mai face deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!