Jump to content

Huruit Suspect La Motor


eugenio
 Share

Postare recomandată

Motorasul se aude doar o data, la atingerea unei anumite viteze, dupa pornirea motorului. Este unitatea ABS - ESP care face un control de functionare. Se aude si la mine si in carte spune ca e normal si explica de ce.

Despre bataie, este destul de simplu sa afli daca e toba. Pui mana pe ea si o misti bine, sau mergi la o rampa si vezi daca atinge undeva sau daca are tampoane (cleme, coliere) rupte. Mai poti verifica multe altele: strangerea rotii, joc in culisele etrierului, amortizor, bucse punte, prindere roata rezerva, prindere cric, trusa scule, si altele la usa din spate - joc de exemplu.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • FLORO

    15

  • clpos

    7

  • snakes

    4

  • c1p1

    3

Daca zgomotul este un zornait si se aude sub masina va recomand sa va indreptati atentia spre catalizator. Si al meu passat zornaia la 1500-2000 rpm si am tot sapat pana la urma am inlocuit catalizatorul si nu mai am zgomotul. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai martorul cu motorul aprins in bord? (mai bine zis `martor gaze esapament`, galben la culoare si are forma unui motor)

Nu de alta, dar eu cand pun contactul nu mi se aprinde, probabil este ars sau este scos intentionat de cel care mi-a vandut masina....

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelashi huruit suspect il am si eu dar am fost ieri la un service si am constatat ca e de la toba intermediara, cred ca are sitele desprinse ori ceva de genu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, nu mai suport masina asta ....

Ma gandesc sa desfac teava de la flexipipe sa vad daca nu cumva are depuneri si este intepenit.

A mai facut cineva operatia asta? Mi-e groaza cu frigul asta sa ma apuc de ea

Si pe zi ce trece mi-e frica sa nu imi fie dus catalizatorul :icon_thumright:

@corpades, cat te-a costat catalizatorul?

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu acea bataie in virajul spre stanga... Am fost la doua service-uri si nu au stiut sa-mi zica ceva ferm . Au mai multe variante; ba ca este capul de planetara, ba ca e nu stiu ce tabla pe dedesupt, ba ca motorul atinge scutul si atunci se aud acele vibratii etc. Cert este ca am observat ceva; vibratiile se aud DOAR ATUNCI CAND ACCELEREZ in curba si CAND ACCELEREZ IN CURBA FIIND IN MARSARIER deci aceleasi simptome si inainte si inapoi (cand intru in curba cu o viteza adecvata si nu trebuie sa accelerez, nu se aude chiar nimic)

Stie cineva ce poate fi? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am incercat sa desfac teava de la flexi-pipe, insa nu prea am reusit, are 3 suruburi la care se ajunge foarte greu, este nevoie de o cheie ingusta pe care eu nu am avut-o.

In schimb am dat cu spray de rugina pe flexi-pipe pt a se curata de eventualele depuneri exterioare si am prins la loc aparatoarea de la planetara dr. care balanganea in voie. Pe moment zgomotul nu s-a mai auzit deloc insa in drum spre casa huruitul a revenit, insa pot sa spun ca nu huruie la fel de tare ca inainte. Am tras de teava de esapament de am facut febra musculara a doua zi - nu atinge nicaieri, am observat ca are o elasticitate destul de buna la flexi-p.

In schimb am observat altceva: rola intinzatoare de la cureaua compresorului de A/C are joc foarte mare. Imi fac sperante ca s-ar putea sa zgomotul sa vina si de pe acolo, ma gandesc sa intre in trepidatii la o anumita turatie si -> huruit.

Aveti idee daca se schimba greu???? Am observat ca nu prea ai loc de degete pe acolo :rolleyes:

Rola am cumparat-o azi si m-a costat 188 RON (ceva italian)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se aude tot timpul la o anumita turatie? Sau numai cand virezi ? Cum se aude la mine!...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

titikson, daca se aude in viraj, atunci cand esti in sarcina, respectiv accelerezi, este capul de planetara, am avut acceasi problema, acum ramane de vazut daca este cel interior sau exterior. Take care, recomand o vizita la service pentru a inlocui acel cap de planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine se aude tot timpul la o anumita turatie? Sau numai cand virezi ? Cum se aude la mine!...

Se aude intre 1600 rpm si 1900 rpm, nu are legatura cu virarea rotilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati

I-am schimbat intinzatorul dela cureaua compresorului de A/C si tot asa face. Insa nu imi pare rau ca am schimbat-o pt ca avea un joc destul de mare.

Marea noutate este insa ca pana la urma am descoperit sursa zgomotului azi de dimineata cand ma indreptam spre serviciu. Eram cu caldura pornita, deci cu ventilatorul climatizarii pornit si in momentul in care imi aparea huruitul (intre 1600-1900) am oprit ventilatorul si surpriza: zgomotul a incetat :D .

Am repetat operatia ca sa ma conving insa este realitate: problema, cel putin la mine, este de la ventilatorul climatizarii, cred ca are bucsele uzate si in mometul cand apare rezonanta de la turatiile amintite intra in vibratie :rolleyes: .

Incercati si voi experimentul, poate aveti aceeasi problema ca si la mine.. :Driver:

Credeti-ma ca eu mi-am pierdut extrem de mult timp si extrem de multi nervi cu problema asta :D .

Imi pare bine ca nu era ceva de genul catalizator si alte prostii d`astea scumpe.

Oare se demonteaza greu motorasul cu pricina? Si se gasesc bucse pentru el?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu huruitul o am si eu tot pe la 1500 -1800 de ture

la o intrebare facuta unui mecanic acesta mai raspuns ca problemele cu vibratiile si huruitul la passat si audi sunt foarte greu de depistat

chestia e ca la mine racordul flexibil care iese din turbo spre catalizator este plesnit si macanicul imi spunea ca la o anumita turatie toba ar atinge caroseria si de acolo toate problemele

voi aveti racordul ala intreg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu era rupt, ar trebui sa iti schimbi in primul rand flexi-pipe-ul

insa zgomotul se auzea ca si la tine intre 1500,1600 pana la 1900

fa o incercare si cu ventilatorul climatizarii dupa ce schimbi racordul, poate ai cate ceva si din problema aparuta la mine

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citi de problema ta si de cum ai rezolvat-o

am incercat dar nu e de la climatizare

la mine se simte si o usoara vibratiie

nu stiu ce sai mai fac

si macanicul se uita la mine de parca as fi in ceata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu huruitu intre anumite turatii cred ca e de la alternator mai precis rola care intinde fulia are joc. Si poate si fulia e slabita. Verificati si asta.

Zgomotul acela ca de robinet se aude si la mine si cred ca la orice passat, e de la pompa de motorina si se aude la punerea contactului doar cand e putin combustibil in rezervor.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, daca tot suntem la ,, echipa de zgomote ", mi-a aparut in ,, greier " fata pasager. Credeti ca s-ar putea sa fie de la AC ? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

AM DESCOPERIT DE UNDE VINEEEEEEEE ZGOMOTUL

o sa incerc sa explic daca e cineva care nu intelege sa ma caute la telefon si il lamuresc pe loc

deci.....

exista un furtun care face legatura dintre turbosuflanta si intercooler

in partea turbinei furtunul se prinde clasic adica cu colier

ei in partea care intra in cooler el (adica futunul) are o terminatie de metal acea terminatie intra in cooler si prinderea acestuia de cooler se face cu o singuranta care se intruduce pe un canal sa zic asa

de obicei cand se umbla acolo siguranta ar trebuie cumparata de nou dar cum toata lumea nu o cumpara se ajunge de acea siguranta pica jos si furtunul iese din cooler

nu mai avem putere la motor nu mai trage etc.

metoda ROMANEASCA de a rezolva situatia pe care o aplica majoritatea mecanicilor este sa dea doua gauri si prinderea o face cu doua holtsuruburi (scuze daca nu am scris corect)

cu timpul acele doua holt... se slabesc din trepidatii si la o anumita turatie a turbinei sau a motorului in functie de regimul de mers acel racord incepe sa joace si da trepidatii in toata masina si si aude acel zgomot de toba sparta sau un huruit enervant

sper ca mam facut destul de inteles si cred ca si la voi sa fie aceeasi problema

ca o coincidenta cand am ajuns la mecanic acesta avea o alta masina pe elevator cu exact aceeasi problema va si la mine

sa nu va mai zic ca sa starnit un ras de si acum imi aduc aminte :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema de acest fel.M-ai ales dimineata cand e motorul rece cand plec cu ea huruie foarte tare, in a 1-a si a-2-a pana in 2000 de rot si parca nici nu are putere(parca mai mult face galagie decat sa dea putere), dar daca o calc are putere la fel.

Si la tine era la fel @snakes?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Passatul B5.5 din 2001 pe care il am,avea sau are aceeasi problema.Se auzeau vibratii de parca aveam boxe puternice ,numai cand eram cu turatia intre 1800-2000 ,adica aproape si in cuplul maxim.Am observat ca nu se intampla tot timpul.Mai mult cand e motorul rece.La mine cred ca s-a rezolvat dupa ce am schimbat toata distributia + role.

Din cat am stat sa verific,nu s-a mai auzit.

Mi-a zis mecanicul ca era un dinte de la role sau distributie...nu prea stiu eu mecanica.. :offtopic:

Modificat de crater
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial si eu am crezut ca este de pe la tobe, zgomotul este oarecum tipic unui huruit al traseului esapamentului.

Insa nu am descoperit in nici un loc esapamentul slabit sau sa frece pe undeva, m-am gandit ca pot fi destranse aparatorile de caldura montate deasupra traseului de evacuare pe sasiu insa toate sunt ok.

Cand ajung la 1600-1700 incepe sa huruie. Chiar azi am ascultat-o inca o data (stateam aplecat peste bord in partea dreapa, cred ca daca m-a vazut cineva credea ca-s nebun :Driver: ) si am impreesia ca suna de undeva din dreapta motorului.

Cred ca o sa demontez din nou filtrul de aer pt a ma mai uita daca freaca pe undeva, desi l-am umplut de burete si banda dublu adeziva.

Salut!Am avut si eu aceeasi problema la passatul meu,si tot ce a fost devina era flexibilul de la esapament.Uita-te sa vezi daca nu cumva ai tesatura aia de la flexibil rupta.Daca e rupta,bate usor cu podul palmei in esapament sa vezi daca zdrangane.Eu unul m-am lecuit de diesel si mi-am luat benzina!Multa bafta!!!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era de la flexi-pipe. La mine era defect ventilatorul climatizarii. La o anumita turatie a motorului imi huruia ingrozitor.

Mersi oricum pt pont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

cam aceeasi problema si aici (passat 2002)

intre 1500-2500rpm (mai puternic la 1800-2000rpm) se aude un huruit/carait....rontzait ...nici nu stiu cum sa i zic (seamana cu zgomotul produs de un surub care intra in rezonanta cu caroseria)

se aude undeva la picioarele soferului si numai cand e bagata in viteza...sub 1500 sau peste 2500rpm nu se mai aude nimic. se aude in mers dar de multe ori si pe loc , ideea e sa fie bagata in viteza

rulmentul de la roata nu e, am schimbat degeaba capul de planetara... ma gandeam sa nu fie planetara sau capul de planetara dinspre cutie da nu se aude tot timpu

deja ma streseaza de cateva luni bune , nu conteaza daca e cald sau frig , clima pornita sau nu...

ce ar putea provoca zgomotul asta la turatia respectiva si bagata in viteza in zona pedalelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma si mir ca ai schimbat capul de planetara pentru huruit la o anumita turatie. Daca iti face doar in anumite turatii, e clar ca n-are de-a face cu viteza. Deci planetara pica si rulmentul la fel.

Zgomotele astea sant foarte dificil de diagnosticat. Incearca sa ridici masina pe elevator, pui un amic sa o tureze, iar tu te bagi sub ea sa tragi cu urechea de unde vine zgomotul. Sa-l localizezi cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai era burdufu crapat si cursese vaselina plus avea si un mic joc... sincer nu ma asteptam sa se rezolve asa usor. Am observat ca zgomotul e sensibil si la denivelari, daca e una din zilele rare cand nu se aude nimic la 1800-2000rpm , atunci cand trec peste o denivelare apare scurt acel huruit.

Da nu inteleg de ce se aude numai cand e bagata in viteza ca mi s a intamplat sa se atinga un surub de caroserie si se auzea cand o turam pe loc. Si zgomotul clar vine din partea stanga , nu are legatura cu cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Dupa ultima revizie, capacul motorului sta (se sprijina) pe carcasa alternatorului.

La turatii scazute genereaza un zgomot enervant.

Am fost inapoi la service (cu intarziere) si nu au mai gasit tampoanele de cauciuc ale capacului de motor.

Am incercat sa cumpar un alt set, dar nu aveau pe stoc.

Aveti solutii alternative? Unde gasesc aceste tampoane de cauciuc care nu lasa capacul de motor sa atinga elementele de dedesubt?

Merg de la alt model de masina ?- am motorul de 1,9 TDI care este destul de "comun"...

Temporar sunt dispus sa incerc si solutii ad-hoc - bucati de furtun siliconic, garnituri de cauciuc/de clingher?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!