Jump to content

Modificare Parametri Egr La 1.6fsi-bad


docalucian
 Share

Postare recomandată

Deci va rog daca stie cineva procedura de `micsorare` a prezentei EGR-ului pe traseul de evacuare.

Cum pot sa fac asta cu Vag-ul,am versiunea 704.1-2007.Am incercat dar nu am reusit.

In alta ordine de idei:

de ce masina `trage` mai bine cand e motorul rece(40-80 grd C) si paradoxal consuma si mai putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce spune xxnelu aici despre anularea EGR-ului. Ma gandesc ca nu e chiar usor si benefic ca sa se modifice valorile pt EGR. Nu cunosc detalii, am vorbit de fapt si la intalnire despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Altcineva?,nimeni cu fsi,nimeni nu a incercat sa "dribleze" EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu functioneaza la temperaturi joase deoarece amestecul e imbogatit special pentru incalzirea motrului...... Cand motrul sta la temepratura de functionare lucreaza si EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ maniacu v6: Wrong! iti spun sigur ca lucra si la temp joase pt ca am stat la esapament si am vazut,in timp ce cineva tura motorul,e adevarat pe loc.Nu imi venea sa cred: motorul asta nu are evacuare?

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi? Ce ai constatat? La motoarele pe benzina, procentul de gaze recirculate este oricum, mult mai mic decat la cele diesel ... 5-15% vs. (pana la) 50%. In consecinta, nu inteleg intrebarea "motorul asta nu are evacuare? ". In final, ne spui de ce vrei sa modifici rata EGR?

Modificarea ratei EGR, ar trebui urmata si de modificarea avansului (pe care cum o realizezi? :rolleyes: )si de aici incep alte probleme/cerinte. Pentru asta, ai avea nevoie de "scula" pentru remapare, adica, ceva mai mult decat Vag-Com.

Asta ar fi parerea mea :lol: . Alte pareri?! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce am zis tot de pe forum am citit. Daca insist am sa caut postul sau de ce nu topicul cu pricina. :D Motoarele de 1,4 si 1,6 16V se stie ca sunt sensibile la benzina cu cifra octanica scazuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Motorul asta nu are evacuare",se poate sa fi exagerat eu putin,dar la teava ieseau gaze mai putin in repriza decat in ralanti'

De modificat ciclul EGR-ului vreau pt un castig de putere,de ce trb. umblat la avans?

Atasez aici niste picturi poate le deslusim si o sa iasa ceva constructiv(nu prea stiu nemteste).

Multam fain de interesu`acordat!

post-15725-1196193768_thumb.jpg

post-15725-1196193783_thumb.png

post-15725-1196193797_thumb.jpg

post-15725-1196193820_thumb.jpg

post-15725-1196193835_thumb.png

post-15725-1196193846_thumb.jpg

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Motorul asta nu are evacuare",se poate sa fi exagerat eu putin,dar la teava ieseau gaze mai putin in repriza decat in ralanti'

Este normal; la ralanti si in sarcini mari, EGR => 0.

Mai multe detalii despre EGR, gasesti AICI; citeste si vei intelege de ce este nevoie sa fie modificat si avansul. Unde mai pui si faptul ca, in cazul tau, este vorba de FSI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,lectura insa mi-a intarit banuielile.

Din cauza amestecului saracit in oxigen trb crescut avansul inainte de pms iar,normal,se deduce logic,pt. performante trb o benzina cu CO mai ridicata.

Cred ca am inteles ceva,ceva din toate acestea.

Multumesc pt colaborare

Modificat de docalucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!