Jump to content

Problema Relanti Passat B3 Dupa Incalzire


geanny
 Share

Postare recomandată

Am rezolvat in mare problema dupa accident.....dar acum daca tot arata cat de cat mai bine as vrea sa ii pun la punct si o ultima si singura problema... Cat e motorul rece...toate bune si frumoasedar dupa ce se incalzeste turatia la relanti se duce undeva la 2500-300 de ture pana bag iar in viteza...si nu ar fi o problema extraordinar de mare decat ca din cauza asta probabil imi creste semnificativ consumul....Iar a doua problema ar fi ca dupa ce fac vreo 30-40 de km( adica cu motorul bine incalzit ) imi da cate un rateu ca si cum nu as avea benzina.....daca tin pe acceleratie.....merge in continuare dar gatuita.....daca o scot pe liber....se duce turatia in jos pana se opreste motorul....Daca pornesc iar ...merge inca vreo 10 km fara probleme dupa care iar un rateu din asta...si tot asa..... Cineva mi-a recomandat sa schimb pompa de benzina.....da nu sunt convins ca de la ea e problema...... Poate cineva sa ma ajute plssssssss ? ca m-am saturat de macanici de 2 lei care stiu doar sa schimbe o bucsa sau uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te pot ajuta cu sfaturi, pentru ca nu sunt de specialitate, dar daca descoperi care este problema, fie ea pompa de benzina, calculator de injectie, injectoare sau altceva, am eu un motor de passat din 1992, 1.8 multipunct ca al tau, care l-am dat jos de pe masina, ca sa pun diesel. In consecinta, am pompa de benzina, motor complet, o parte din galerie, soda lambda, etc. Apeleaza cu incredere, preturi mici.

Modificat de R_a_z_v_a_n
NU mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat si leam calculat pe toate si singura problema cu un procentaj de 100& este pompa benzina

iti spun asta deoarece am patito si eu la masina mea , numai rateuri in filtru de aer si dupa ce mergeam mai mult de 70 km mi se prea motorul in timpul mersului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te pot ajuta cu sfaturi, pentru ca nu sunt de specialitate, dar daca descoperi care este problema, fie ea pompa de benzina, calculator de injectie, injectoare sau altceva, am eu un motor de passat din 1992, 1.8 multipunct ca al tau, care l-am dat jos de pe masina, ca sa pun diesel. In consecinta, am pompa de benzina, motor complet, o parte din galerie, soda lambda, etc. Apeleaza cu incredere, preturi mici.

PAI DACA AI STI DE CAND TE CAUT.....SONDA LAMBDA NU IMI TREBUIE.....CA A MEA E NON EURO.....DA CE MI-AT TREBUI MULT AR FI POMPA DE BENZINA CU CU TOT CU SONDA LITROMETRICA ...SUPAPA DE RELANTI......SI AR MAI FI CATE CEVA DAR PROBABIL CA INCA LE AI PE MASINA.....

ASTEPT UN RASPUNS AICI SAU PE MESSENGER geanny_xxl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg acasa la tara maine sau vineri si caut piesele, ca-s pe undeva prin garaj si dau mesaj cum stiu ceva, ca am dezmembrat masina de multa vreme si nu mai stiu de ele. Scuze de intarziere, dar n-am incotro.

Modificat de R_a_z_v_a_n
NU mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Inainte sa umbli la pompa de benzina incearca sa desfaci furtunul ala gros de la clapeta de acceleratie, tii clapeta/clapetele deschise la maxim si stergi bine cu o carpa pe interior locasul unde e clapeta de acceleratie ... o sa iasa mizerie destula ... eu cred ca de acolo este ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu tine rallyman , dar vezi tu , numai cand e cald motorul atunci face si ma mai gandesc asa daca e sa o luam logic , mizeria aia de la clapeta ar face tot timpul probleme , nu numai cand e motorul cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hai sa va zic si eu patania mea, desi am un audi B4 motor 2000 115 cai cod motor ABK.

Am avut aceleasi simptome. Pornea frumos iar dupa 7 minute probleme: turatie variabila la relantiu dupa care murea motorul.

Am schimbat pompa de benzina si am curatat sita aia de sub pompa si gata , s-a rezolvat.

Incearca si tu asa. Eu zic ca 99% de acolo e buba la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut un passat cu digifant 2 si am avut aceleasi simtome de variatie la relanti si era din delcou

am patit cand mi sa oprit motorul la deal si era din filtrul de benzina infundat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!