Jump to content

Caluti Pierduti La Un 1.8t


4EST
 Share

Postare recomandată

Arata foarte bine acum, presiune este, MAF-ul masoara cum trebuie, calutii ies la numar ;)

E normal sa traga mai bine, pana acum cred ca mergeai cu amestec sarac si era chiar periculos.

Felicitari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum m-am uitat si au crescut calutii calculati cam cu 10% la aceiasi rpm, ceea ce inseamna ca am ajuns inapoi la ~150stock

Oricum se si simte putin cum trage mai bine

Insa toni, nu era amestecul sarac fiindca fiind un motor turbo cu circuit inchis, si MAFul masura corect aerul care trecea de el, si ECU doza benzina pe masura. In schimb, probabil ca nu coordona N75-ul bine din lipsa de feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!