Jump to content
FXM

TPMS - functionare, retrofit si probleme

Recommended Posts

adrian2018

Ok, am sa încerc la pinul 35. Mulțumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~
Posted (edited)

Salut! Am si eu nevoie de ajutor. Am incercat sa activez TPMS, prin senzorii de abs, la o Skoda Octavia 2 din 2008. Modulul abs arata: 1K0 907 379 P. 

In VCDS am intrat in modulul 03 ABS , unde aveam coding 0017025. Am scazut din acea valoare 16384 rezultand 641. Noul cod a fost acceptat. Am intrat in 03 ABS si apoi in basic settings, unde am activat grupul 42 si am apasat GO.

Martorul portocaliu de presiune scazuta a aparut in bord, iluminand intermitent. 

Ma lovesc de urmatoarele probleme:

1. Martorul portocaliu de presiune scazuta nu se stinge cand pornesc motorul, iluminand intermitent.

2 Am montat butonul, am luat plus/minus/iluminare de la butonul de ASR(nu am apucat sa leg firul la mufa abs-ului; citind mai sus banuiesc ca la pinul 35) si se produce urmatorul "fenomen": aprind farurile(fara motor pornit sau contact pus) si butonul TPMS este iluminat, la fel si cel de ASR. Pun contactul si pornesc masina si butonul TPMS se stinge, cel de ASR este in continuare iluminat.

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 P   
   Component: ASR FRONT MK70    0105
   Coding: 0017025
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 3F8DF6FB6E7DB5B79F-806A

 

Va multumesc!

 

Edited by ~cosmin~

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

vezi ca nu e legat corect. Dupa ce il legi corect, fa conexiunea in pompa si vezi daca lucreaza bine

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

#Florin - am inversat pinii dar nu se mai aprinde butonul de ASR. E ciudat ca in configuratia asta butonul ASR functioneaza perfect, chiar se potrivesc culorile firelor de la cele doua butoane. Mai incerc sa vad ce reusesc. La pompa abs ma leg la pinul 35?

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

da-mi cod motor, an fabricație,  masina, etc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

Skoda Octavia 1Z

Cod motor: BSE

An: 2008

1.6 benzina

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy
Posted (edited)

la buton ai pin 4 = +, pin 2 = masa, pin 6 = catre ABS pin 7 si pin 3 = iluminare

Edited by Al Bundy

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

Salut, Al Bundy! Daca bine imi amintesc butonul are 6 pini iar cei ocupati sunt 2, 3, 4 si 6. Cred ca pin 4 merge la Abs. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

La abs merge 6. Mufa are 6 pini, doi nu sunt ocupati. Poftim si diagrama

Screenshot_20200521-150407_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9In cablajul meu, comandat pentru Skoda, pinul 4 are firul rosu si este cel care merge la abs. Daca ma iau dupa schema, ar trebui sa schimb pinul 4 cu pinul 6. 

L.e. Am modificat in mufa butonului TPMS si am pus firele ca in schema. Acum se aprinde si butonul TPMS. Ramane sa leg pinul 6 la ABS. Imi puteti spune la ce pin ma leg la ABS? Pinul 35?

Multumesc Florin si Al Bundy!!

IMG_20200521_154805.jpg

IMG_20200521_154532.jpg

Edited by ~cosmin~

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Cablajul tau chinezesc....banuiesc...? Ti-am zis ca e legat gresit...

Daca pompa e cu 47 pini, da. Ai in diagrama

Edited by F l o r i n

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

Chinezesc, clar ! 😁 Am vazut acum in diagrama. Revin dupa ce leg pinul la abs. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al Bundy

VAd ca nu citesti deloc, nu inteleg de ce ne mai obosim sa-ti scriem. 

Ai ASR, deci ai mufa cu 26 pini , ti-am spus mai sus unde te legi.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
BadGrandpa

Citeste dar degeaba pentru ca instalatia aia pentru pomul de craciun de la chinez nu are treaba cu diagrama originala

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

Baieti, nu va enervati. Am tot respectul pentru voi si va urmaresc de ceva timp pe forum. Am citit,  dar cablajul asta e total diferit de ce ar trebui sa fie. Am reusit sa pun firele in ordine, am scris mai sus. Al Bundy, acum am vazut ca mi-ai scris ca pinul 6 merge la pinul 7 din pompa. Initial am citit ca pinul 7 si pinul 3 merg la iluminare, de aici si raspunsul dat de mine ca eu am mufa cu 6 pini. Nu dati cu pietre, invat cat pot de repede. Sa aveti o zi buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Nu e panica....stai linistit. Chiar azi venit cineva cu o instalatie de la chinez...unde erau total incurcate culorile.

Deci, pt cele cu ASR, pompa este cu 26 pini, conexiunea se face la pin 7 in mufa acesteia, cf celor explicate de bundy

Pt cele cu ESP, pompa cu 47 pini, conexiunea se face la pin 35.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

Am tras firul in compartimentul motor, pana la pompa abs. Mufa a iesit foarte usor dar nu stiu cum s-o desfac sa ajung la pini. Un sfat?

L.e. Am reusit..😁😅

Edited by ~cosmin~

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

cu grija....😀

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
~cosmin~

Am reusit sa montez si sa activez TPM. Functioneaza perfect. Multumesc Florin si Bundy pentru ajutor. Urmatorul retrofit: Cruise Control.🤪

Edited by ~cosmin~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri