Jump to content

TPMS - functionare, retrofit si probleme


FXM
 Share

Postare recomandată

Ok, am sa încerc la pinul 35. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am si eu nevoie de ajutor. Am incercat sa activez TPMS, prin senzorii de abs, la o Skoda Octavia 2 din 2008. Modulul abs arata: 1K0 907 379 P. 

In VCDS am intrat in modulul 03 ABS , unde aveam coding 0017025. Am scazut din acea valoare 16384 rezultand 641. Noul cod a fost acceptat. Am intrat in 03 ABS si apoi in basic settings, unde am activat grupul 42 si am apasat GO.

Martorul portocaliu de presiune scazuta a aparut in bord, iluminand intermitent. 

Ma lovesc de urmatoarele probleme:

1. Martorul portocaliu de presiune scazuta nu se stinge cand pornesc motorul, iluminand intermitent.

2 Am montat butonul, am luat plus/minus/iluminare de la butonul de ASR(nu am apucat sa leg firul la mufa abs-ului; citind mai sus banuiesc ca la pinul 35) si se produce urmatorul "fenomen": aprind farurile(fara motor pornit sau contact pus) si butonul TPMS este iluminat, la fel si cel de ASR. Pun contactul si pornesc masina si butonul TPMS se stinge, cel de ASR este in continuare iluminat.

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 P   
   Component: ASR FRONT MK70    0105
   Coding: 0017025
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 3F8DF6FB6E7DB5B79F-806A

 

Va multumesc!

 

Modificat de ~cosmin~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

vezi ca nu e legat corect. Dupa ce il legi corect, fa conexiunea in pompa si vezi daca lucreaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#Florin - am inversat pinii dar nu se mai aprinde butonul de ASR. E ciudat ca in configuratia asta butonul ASR functioneaza perfect, chiar se potrivesc culorile firelor de la cele doua butoane. Mai incerc sa vad ce reusesc. La pompa abs ma leg la pinul 35?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da-mi cod motor, an fabricație,  masina, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia 1Z

Cod motor: BSE

An: 2008

1.6 benzina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la buton ai pin 4 = +, pin 2 = masa, pin 6 = catre ABS pin 7 si pin 3 = iluminare

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Al Bundy! Daca bine imi amintesc butonul are 6 pini iar cei ocupati sunt 2, 3, 4 si 6. Cred ca pin 4 merge la Abs. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La abs merge 6. Mufa are 6 pini, doi nu sunt ocupati. Poftim si diagrama

Screenshot_20200521-150407_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9imageproxy.php?img=&key=a2487f2dcead61f9In cablajul meu, comandat pentru Skoda, pinul 4 are firul rosu si este cel care merge la abs. Daca ma iau dupa schema, ar trebui sa schimb pinul 4 cu pinul 6. 

L.e. Am modificat in mufa butonului TPMS si am pus firele ca in schema. Acum se aprinde si butonul TPMS. Ramane sa leg pinul 6 la ABS. Imi puteti spune la ce pin ma leg la ABS? Pinul 35?

Multumesc Florin si Al Bundy!!

IMG_20200521_154805.jpg

IMG_20200521_154532.jpg

Modificat de ~cosmin~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cablajul tau chinezesc....banuiesc...? Ti-am zis ca e legat gresit...

Daca pompa e cu 47 pini, da. Ai in diagrama

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chinezesc, clar ! ? Am vazut acum in diagrama. Revin dupa ce leg pinul la abs. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd ca nu citesti deloc, nu inteleg de ce ne mai obosim sa-ti scriem. 

Ai ASR, deci ai mufa cu 26 pini , ti-am spus mai sus unde te legi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste dar degeaba pentru ca instalatia aia pentru pomul de craciun de la chinez nu are treaba cu diagrama originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, nu va enervati. Am tot respectul pentru voi si va urmaresc de ceva timp pe forum. Am citit,  dar cablajul asta e total diferit de ce ar trebui sa fie. Am reusit sa pun firele in ordine, am scris mai sus. Al Bundy, acum am vazut ca mi-ai scris ca pinul 6 merge la pinul 7 din pompa. Initial am citit ca pinul 7 si pinul 3 merg la iluminare, de aici si raspunsul dat de mine ca eu am mufa cu 6 pini. Nu dati cu pietre, invat cat pot de repede. Sa aveti o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu e panica....stai linistit. Chiar azi venit cineva cu o instalatie de la chinez...unde erau total incurcate culorile.

Deci, pt cele cu ASR, pompa este cu 26 pini, conexiunea se face la pin 7 in mufa acesteia, cf celor explicate de bundy

Pt cele cu ESP, pompa cu 47 pini, conexiunea se face la pin 35.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras firul in compartimentul motor, pana la pompa abs. Mufa a iesit foarte usor dar nu stiu cum s-o desfac sa ajung la pini. Un sfat?

L.e. Am reusit..??

Modificat de ~cosmin~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cu grija....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa montez si sa activez TPM. Functioneaza perfect. Multumesc Florin si Bundy pentru ajutor. Urmatorul retrofit: Cruise Control.?

Modificat de ~cosmin~
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna seara,

Am si eu o problema legata de TMPS TPMS   la o Octavia 2 care are din fabrica butonul TMPS TPMS. Am intrat pe pompa ABS pentru ca aveam o eroare de comunicare care am sters-o si totul era in regula.

Apoi am intrat in meniul Basic settings - 04, la TMPS TPMS reset si ledul din ceasuri TMPS TPMS nu se mai stinge si palpaie incontinu.

Am apasat pe butonul fizic TMPS TPMS si nu vrea sa il reseteze ( nu mai face sunetul care il facea atunci cand termina de resetat valorile). El palpaie incontinu iar pomapa pompa ABS nu afiseaza nicio eroare.

Am mai incercat si am codat pompa ABS fara optiunea TMPS TPMS si ledul s-a stins, dupa care cand am recodat inapoi pompa ABS cu optiunea TMPS TPMS ledul a inceput din nou sa palpaie si nicio eroare in pompa ABS. Am intrat pe valori si butonul TMPS TPMS la apasare imi arata ca functioneaza.

 

Ce pot sa fac ? 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i o borna a bateriei si las-o fara curent 5 min

 Pune borna la loc si vezi daca si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am reusit cu bateria deconectata.

 

Procedura este urmatoarea (preluata de forum https://www.mk5golfgti.co.uk/ )

 

Copied from rosstech:

Pressure Monitoring System Reset
This procedure will NOT apply unless the vehicle has ABS based Tire Pressure Monitoring (PR-7K1/7K6) installed!
Prerequisites:
Ignition ON

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Basic Settings - 04]
Group 042
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

The Tire Pressure Monitoring Lamp (K220) should blink.
Now check the Tire Pressure and correct it if necessary.
Press and Hold the Tire Pressure Monitoring Button (E492) AND the ASR/ESP Button (E256) for 2 Seconds.
A short Tone should sound after pressing/holding these buttons for 2 Seconds and the blinking should change to a permanent lit Tire Pressure Monitoring Lamp (K220).
The Reset is now done and as soon as you let the buttons go the Tire Pressure Monitoring Lamp (K220) should go OFF.

 

Sper sa ajute si pe altii care intampina aceasta problema.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!