Jump to content

Seat Leon Fr 2005


Nautilus

Postare recomandată

cat te-a costat, cat a durat..cum ai procedat...ti-au dat-o jos, au luat masuri..stiau ei dinaite ce marime?

tu pe cat aveai stock ?

Link către comentariu

Downpipe stock are 50mm la motorul AUQ

Au taiat-o de la imbinarea cu catalizatorul in punctul unde carcasa catalizatorului avea diametrul de 3", ca sa se imbine, au separat flansa de la turbo si de la sonda Lambda, dupa care au confectionat downpipe din tevi de inox sudate (in argon) urmand conturul caroseriei si i-au atasat prin sudura flansa si catalizatorul. Au dat si un strat protector de "grund"

Avantaje fata de un downpipe de 3" cumparat de pe eBay sau de cine stie unde:

- au urmat conturul caroseriei pe cat posibil, astfel teava nu loveste nimic atunci cand motorul se inclina la accelerari puternice;

- au montat un manson flexibil (tot inox) acolo unde vechea downpipe avea unul. Multe tevi cumparate de la tuneri, chiar si de la firme mari, nu au asa ceva, si in plus sunt construite precum conductele de canalizare, o teava de inox dreapta care a fost indoita la 120 de grade, asa incat multi cumparatori de plang de vibratii si ciocniri cu caroseria;

Costuri: ~700 RON

Timp de lucru: intre 2 si 3 ore in functie de complexitatea lucrarii

Cu ocazia asta am constatat si ca un catalizator stock nu e foarte mult diferit de unul "sport", orificiile din "fagure" nu par mult mai mici, dar catalizatoarele "sport" sunt de 2-3 ori mai scurte

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu

da-mi si mie o persoana de contact la pilot/borla te rog.

mersi

Modificat de hbogdan
Quote inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Citeste te rog Regulamentul.
Link către comentariu

Foate benefica modificare. La mine de exemplu racordul flexibil era rupt si la denivelari mici imi batea in caroserie.

Cu potrivirea depinde de producator. La mine cel magnaflow a venit 100% perfect, inclusiv prinderile pentru scutul de protectie de sub catalizator.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Salut!

Super masina,sa o stapanesti sanatos!

Am si eu o nelamurire,poate nu am inteles bine dar din dyno-sheet-ul prezentat de tine rezulta ca masina are max.180hp.Si atunci vine intrebarea:care e aportul softului lui ceky?numai in cuplu?

Am si o rugaminte:fa o poza la fisa dyno intreaga pt ca acolo sunt mai multe date.

Toata stima pt proprietar.

Modificat de corsi
Link către comentariu

Cand a fost facut testul masina era stock din punct de vedere mecanic, singura imbunatatire era softul.

Avantajul, la momentul acela, consta in puterea medie. E o oarece diferenta intre o masina care are ~180 CP de la 3500-4000rpm si pana la 7000rpm, si alta care are 180 CP numai la turatia de varf si in rest ciuciu.

Rezultatul nu a fost pe placul meu. Daca mi-ar fi convenit, nu as mai fi facut modificari mecanice.

In prezent, cu intercoolerul mai putin restrictiv si mai eficient de la Boost Factory si cu admisia si evacuarea deschise pe cat posibil, comportamentul masinii s-a schimbat sesizabil, mai ales la turatii mari, peste 5000 rpm. Va fi facut un nou test dyno in curand.

Presiunea turbo si temperatura de lucru a turbinei si evacuarii au fost direct influentate de deschiderea admisiei si evacuarii. Acum turbina poate face un "varf" de 1,6 bar la ~3500-4000 rpm si in rest cam asa:

1,5 bar pana la 4500 rpm

1,4 bar pana la 5000 rpm

1,3 bar pana la 5500 rpm

>1,1 bar de la 6000 rpm pana la punctul unde se limiteaza turatia

Trebuie luata in calcul si turatia, daca la 4500 rpm o presiune (peste cea atmosferica) de 1,5 bar inseamna 20036 litri de aer/minut, la 6000rpm 1,1bar inseamna 22440 litri/minut.

~Nautilus

Link către comentariu

"Cand a fost facut testul masina era stock din punct de vedere mecanic, singura imbunatatire era softul."

Bine dar Ceky zice ca scoate 210 cai din motorul asta.In conditii stock.Nu stage 2,3 sau altele.

"Rezultatul nu a fost pe placul meu. Daca mi-ar fi convenit, nu as mai fi facut modificari mecanice"

Cum a fost motivat de Ceky softul relativ slab?

Link către comentariu

Acelasi lucru mi l-a spus si mie. O explicatie precisa, dupa test, n-a dat. Ai putea sa-l intrebi direct :)

Daca e sa ne luam dupa site-urile de specialitate, masina este in momentul de fata la Stage II din punct de vedere mecanic (intercooler, admisie deschisa, downpipe, dump-valve, bujii reci etc). Probabil si softul va fi modificat in viitorul apropiat, dar numai dupa un nou test de putere si numai custom, fara programe generice care ar putea da rezultat cu ceva noroc.

Rezultatul testelor de acceleratie 0-100 km/h:

Oficial:

7,7 sec

Stock:

7,9 sec cu ceva eforturi din partea ESP - cronometru, media din mai multe incercari

7,2-7,6 sec fara ESP - cronometru, media din mai multe incercari

Soft, fara nici o modificare mecanica:

6,68 sec - accelerometru

In conditiile actuale:

7,98 sec cu cauciucurile reci si ceva patinaj - cronometru, media din mai multe incercari

6,42 sec dupa incalzirea cauciucurilor - cronometru, media din mai multe incercari

Stiu ca un singur test cu un cronometru nu este relevent deoarece omul nu poate actiona cronometrul in momentul precis al demarajului, de aceea am facut multe incercari si am calculat o medie.

Sunt convins ca 1.8T la Stage II poate scoate un timp de ~6,5 sec si ca Zyx are un timp cel putin la fel de bun si foarte probabil mai bun.

Nu vreau sa aprind din nou polemica si nu sunt foarte interesat daca ma crede cineva sau nu, n-am interesul sa ma laud. Am postat cifrele pentru comparatia intre un model stock si unul modificat. De altfel, timpul 0-100 km/h este irelevant si se transforma intr-o frumoasa pacaleala datorita rapoartelor cutiei de viteze. Viteza atinsa in treapta II la 7000 rpm, unde se limiteaza electronic turatia, este de 101,69 km/h, ceea ce inseamna ca imediat dupa atingerea vitezei-prag si oprirea cronometrului trebuie schimbata treapta de viteza, ceea ce dureaza cel putin 1-2 secunde, probabil chiar mai mult de atat. Daca ar fi trebuit sa calculez timpul 0-110 km/h sau 0-120 km/h probabil ar fi rezultat niste valori cu totul ridicole :(

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu

Se simt. Cand temperatura atmosferica e moderata, motorul se incalzeste pana la temperatura de lucru mult mai repede, cam in 10 minute (cu bujiile stock PFR6Q ii lua aproape 20 de minute). Alt efect n-am constatat

~Nautilus

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut un test de putere la Autovit, dar nu a fost foarte precis (dupa faptul ca s-a ajuns doar la 130 km/h, se pare ca au masurat doar pana la treapta a III-a de viteza. Mastertuner masoara in toate vitezele pana la limitarea turatiei).

Rezultatul indicat a fost de 202 CP la 5710 rpm, cu ~200 CP constant in intervalul 5000-6000 rpm. E un spor de 32 CP fata de testul pe care l-am facut la ei imediat dupa instalarea de soft in 2006 si care era la fel de putin precis (se oprea la 170 CP) dar indica destul de bine curba puterii si permitea o comparatie.

Cel mai caraghios rezultat a fost faptul ca valoarea indicata a cuplului motor a iesit cu totul din graficul lor, dupa cum se poate constata din poza. Nu spun ca n-as fi fericit cu un motor care poate produce mult peste 400 Nm, daca s-ar putea intampla asta in realitate... :D

~Nautilus

post-95-1234653671_thumb.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
  • 1 year later...

Testele de putere efectuate ieri:

Softul este cel original (şi deja discutat p

post-95-1270887740_thumb.jpg

post-95-1270887746_thumb.jpg

post-95-1270887752_thumb.jpg

Link către comentariu

:)) Frumos ! Esti aproape de limita lui k03s si din ce am citit despre masina ta esti pe undeva cam stage 2 (la hardware cel putin).

Oricum, arata bine graficele :emthup: :emthup:

Link către comentariu

Mulţumesc.

Foarte posibil sunt aproape de limita lui K03"S", dar ştiu sigur că sunt la limită cu altceva şi anume ...amortizoarele. Dacă la ~185 CP sau pe acolo demarajul era cum era, acum maşina ridică botul chiar şi la acceleraţiile ceva mai bruşte

Link către comentariu

Da... impresionanta lista... Imi poti da ceva detalii despre cateva din upgrade-urile pe care le ai ?

Tyrolsport Caliper Kit - de cat timp le ai si cum se comporta, cam la cat timp le faci intretinerea (ca cel putin pe Tex asa se recomanda):

The TyrolSport bushings are a great mod and they do eliminate the "roll" of the caliper along the guidepin axis. However, they do so by replacing the stock bushing along with the original integrated dust cap that covers the guidepin. With the TS bushings in place, the pin, and more importantly the lube between the pin and the bushing will be exposed to the elements. If you do this mod, you will need to periodically withdraw the guidepins, clean, and refresh the lubricant.

Sunt curios si cum ai izolat SMIC-ul de restul compartimentului motor ?

Bafta multa cu masina si daca iti pui Koni-uri sa postezi cum se comporta masina dupa montarea lor.

Link către comentariu

Mi s-a recomandat să gresez şuruburile la fiecare schimbare de plăcuţe (c

Link către comentariu

La cererea publicului, poze recente:

~Nautilus

post-95-1271001634_thumb.jpg

post-95-1271001654_thumb.jpg

post-95-1271001694_thumb.jpg

post-95-1271001721_thumb.jpg

post-95-1271001850_thumb.jpg

post-95-1271001861_thumb.jpg

post-95-1271001869_thumb.jpg

post-95-1271001883_thumb.jpg

post-95-1271001915_thumb.jpg

post-95-1271001928_thumb.jpg

post-95-1271001952_thumb.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu

Masina si lista de modificari e :coolpics:

Nu imi place: manerele cromate :) si ce ai facut in interior.. Din punctul meu de vedere l-ai stricat cu "pielea" aia pe torpedou, consola.. mi se pare ca are un look de ieftin :)

Link către comentariu

Din nefericire pentru noi, plasticul tare şi ur

post-95-1271013667_thumb.jpg

post-95-1271013746_thumb.jpg

post-95-1271013796_thumb.jpg

post-95-1271014230_thumb.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu

Chiar e frumos rosu. Nici mie nu imi plac manerele si antena cromata... Legat de interior, nu zic nici da nici nu, e interesant.

Vreau sa te intreb ce impresii ai dupa shortshifter si dogbone?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!