Jump to content

Seat Leon Fr 2005


Nautilus

Postare recomandată

Noi modificari aduse masinii:

- "trompa" noua la admisie (105/110mm)

- becuri Philips (Vision Plus H1 pe faza lunga si Premium H3 pe proiectoare). Diferenta e vizibila chiar si pe timp de zi

- manere de usi cromate (din metal, nu din plastic cum sunt modelele Kamei si Milotec)

- Dynamat in usi si portbagaj pentru scopuri "insecticide" (adica "moartea greierasilor")

- bucse de punte/subcadru fata de Audi TT din 2 bucati

- intercooler lateral cubic de la Boost Factory

~Nautilus

Link către comentariu

Frumoasa foc roscata, ar mai merge niste folie neagra pe geamuri sa zicem un 50% pe toate dar asta depinde de gusturi si plafonul si capota facute negre(un colant si scapi destul de ieftin)

Bafta la modificari in continuare si multi km fara evenimente :Driver:

Link către comentariu

Multumesc

Folie nu se poate pune, geamurile sunt deja verzui din fabricatie si in combinatie cu folia nu mai vad nimic. Am experienta unei masini cu folie pe luneta si geamurile portierelor din spate

~Nautilus

Link către comentariu

Ce treaba au geamurile verzui cu folia nu vad, in rest.... bafta la modificat

Link către comentariu

Geamurile daca sunt din fabrica colorate atunci cand aplici folie peste ele va iesi o nuanta foarte inchisa si va fi aproape imposibil sa vezi prin ele noaptea si poti sa ai dificultati chiar si ziua.

Link către comentariu

Nu cred pt ca la mine se vede super, probabil depinde calitatea folie pe care o pui , eu am 3M si e 50% peste tot si vat perfect si chiar se vede si din afara

Link către comentariu
  • 3 months later...

Rezultatul final, interiorul cu piele ecologica pe bord, tunelul central, panourile si manerele usilor, baza scaunelor:

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1220907392

http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1220907392

Pe panourile de usi are ca "bonus" un efect de insonorizare

~Nautilus

Link către comentariu

Frumusica domnu, frumusica. Asa pasionat mai rar vezi. Cat mai multi km fara probleme si la cat mai multe inbunatatiri.

p.s.

A fost funny faza de la OMV, ca nu ne cunosteam da ne uitam unu la masina celuilalt.

Link către comentariu

Foarte frumoasa si dotata, dar am un singur comentariu: da jos tinichelele alea de la manere.. :lol: - parerea mea si nu te supara :angry:

Link către comentariu

Cineva spunea cu putin timp in urma exact opusul, ca i-ar mai trebui si capacele de oglinzi cromate :icon_thumright:

O poza recenta, duminica trecuta la cursa de la Buzau

~Nautilus

post-95-1221070782_thumb.jpg

Link către comentariu

Aha, deci tu erai Brutus... Ma tot uitam la masina si ma gandeam daca esti inscris sau nu, daca esti la mine in grupa sau nu... Nu stiam ca esti tu :)

Spor la treaba in continuare! Nush ce gand ai sa ii mai faci, dar... las-o asa la exterior - e cel mai frumos Leon ever FR-ul/TopSport-ul generatia ta...

Link către comentariu

Nu eram eu

Multumesc la toata lumea

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu

foarte frumoasa masinuta , fara spolilareala inutila . arata foarte bine asa cum a iesit din fabrica .

la cat mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Au fost montate acum o saptamana bucsele de bascula fata de Audi TT/R32, pline, in locul celor perforate originale. Recomand modificarea oricarei masini pe platforma Golf IV echipata cu bucse perforate, cele demontate de pe masina aveau fisuri de 5-10mm!

Directia e mult mai sigura acum, mai ales la denivelari si gropi.

Nu incercati cu bucse de poliuretan, Powerflex sau altceva, dupa un anumit interval de timp sar afara din locasul lor.

~Nautilus

Link către comentariu

Salut,

Poti sa pui codul bucselor pline si un pret de achizitie al celor 2 modele?

Multumesc!

Modificat de Dragos Ene
Link către comentariu

Sunt la fel ca la R32 la S3 si TT. Exista 2 modele, perforate (Golf / Octavia / Leon in afara de Cupra R / A3 / Beetle) si pline (R32 / Leon Cupra R / S3 / TT)

Codul de Audi e 8N0 407 181B, dar mai sigur e sa verifici inca o data in baza de date daca sunt pentru TT si Cupra R (au acelasi cod).

Sunt fabricate de Meyle, Boge si Lemforder, exista si un model cu producator "Audi" dar de fapt sunt tot Boge si costa triplu fata de Meyle.

Augsburg aduce modelul Meyle, la 52 RON/buc

Modelul perforat e atat de moale incat le-am putut indoi cu mana (fisurile ajutau si ele :) ). Modelul plin e foarte solid, poate de 10 ori mai solid.

Forma basculelor fata la platforma Golf IV indica faptul ca bucsa actioneaza ca un al doilea arc, fiind torsionata in mers

~Nautilus

Link către comentariu

Salut, frumoasa masina ai si potenta.Pentru masina din semnatura, ce sfaturi imi dai sa-i mai temperez putin ruperile de adrenta in tr. I si II ? si alte sfaturi sunt bine-venite desigur.

Link către comentariu

Daca vrei aderenta sporita pentru Passat sau Mercedes, e valabil pentru amandoua, cumpara cauciucuri de buna calitate, sport. E singura solutie, ele te ajuta chiar si cand ESP nu mai face fata :icon_thumright:

Uita-te aici ca sa afli ce cauciucuri dau rezultate mai bune:

http://www.tirerack.com/tires/surveyresults/index.jsp

Uita-te la clasele Max Performance si Ultra High Performance, nimic sub ele nu se potriveste unei masini cu cuplul motor ridicat la maximum.

Eu rulez cu Goodyear Eagle F1 Asymmetric, in dimensiunea stock, cu o pagina in urma afli si diferenta dintre ele si jafurile pe care le-a avut masina din fabrica

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Masina a primit ieri downpipe de inox Pilot/Borla de 3" (76mm), restul evacuarii cu tot cu catalizator ramanand stock. Probabil e ultima modificare mecanica pe care o va suferi.

Efecte:

- acceleratie mai rapida si mult mai lina, fara hopuri

- urcare in ture mult mai rapida

- functionare aparent mai rece a motorului, dupa o alergatura zdravana esapamentul nu se mai incinge pana cand poate fi simtita caldura sa de la distanta

- mai putine vibratii

- in ciuda a ceea ce se spune despre elementele de evacuare cu debit marit, sunetul motorului s-a diminuat :)

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Update: de cand a fost montat downpipe-ul, comportamentul motorului s-a schimbat vizibil si tangibil - acum parca e un motor aspirat, nu se mai simte nici cea mai vaga urma de efort la acceleratii sau senzatia ca "vine in nas" la eliberarea brusca a pedalei. Urcarea in ture e foarte rapida, se poate ajunge la viteze "de Autobahn" fara sa-ti dai seama de asta, se comporta la 220 km/h ca Broscuta la 120 km/h.

In Occident evacuarea de-restrictionata e prima modificare care se aduce unui 1.8T, inaintea softului, sau chiar daca masina ramane cu soft stock. La mine a fost ultima :icon_thumright:

~Nautilus

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!