Jump to content

Seat Leon Fr 2005


Nautilus

Postare recomandată

Masina: Seat Leon I FR, fabricata in februarie-martie 2005

Culoare: rosie

Motor: 1.8T AUQ

Modificari:

- remapare Dimsport (Ceky)

- diverter valve Forge 006

- manometru presiune turbo Pilot

- bare de rigidizare Wiechers, aluminiu forjat, fata sus si jos, spate sus

- pedale Milotec TT

- antena Mattig

- etriere rosii

- bordul si frana de mana in piele ecologica

- minibar termoizolat in cotiera centrala

~180 CP intre 3500-7000 rpm

si 320 Nm intre 3000-4000 rpm

Presiune turbo: 1.3 bar la drum intins, cu "varf" de 1.5 bar

0-100 km/h: 6.5-6.6 sec in conditii bune spre ideale

Viteza maxima 230 km/h

Modificari ce vor avea loc in viitorul apropiat:

- admisie de fabricatie proprie

- intercooler mai mare

- bucse si suport motor Powerflex

~Nautilus

post-95-1193761194_thumb.jpgpost-95-1193761201_thumb.jpg

post-95-1193761208_thumb.jpgpost-95-1193761220_thumb.jpg

post-95-1193761227_thumb.jpgpost-95-1193761236_thumb.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu

Frumoasa masina...si o prinde bine si culoarea :somnmare: ...sa o porti sanatos...si bafta cu modificarile in continuare :)

Link către comentariu
~180 CP intre 3500-7000 rpm

Asta inseamna cam 370Nm la 3500rpm, ceea ce mi se pare cam mult :rolleyes:

Link către comentariu

370? nu e cam mult? e totusi 1.8T. benzina,...

oricum, frumoasa masina si sa inteleg ca e cunoscuta, daca deja are comentarii de acest fel ;)

Link către comentariu

frumoasa foc! sa o stapanesti sanatos!

dar nu cred 6.6 suta ..... asta ar insemna ca ar cam trebui sa ma faci ..... si ma indoiesc de asta.

Link către comentariu

cred ca se refera la faptul ca masina are soft si ..... cupra r 225 cai face de fabrica 6.9 - 7.0 in conditiile in care piesa dintre scaun si volan este foarte buna cind se testeaza (cred eu)

in fine, sa trecem peste momentul 6.6 (poarta in casa :lol: ) si sa lasam colegul forumist sa si prezinte masina

PS: ce seamana asta cu fosta masina a lui strumfi, am fost la 2 luni distanta sa mi iau si eu una identica

Link către comentariu
6,5 suta?! Tare!!! Cupra-ului nou ii trebuie 240cp pt asta...

Polo are nevoie de mai putini CP pentru aceeasi performanta, chiar mai putin de 200 :lol:

dar nu cred 6.6 suta ..... asta ar insemna ca ar cam trebui sa ma faci ..... si ma indoiesc de asta

Nici eu nu cred, dar accelerometrul nu minte atat de usor ca oamenii :lol: si daca minte si el, am incercat si contra unui Civic Type R si merg in paralel cu el pana la 130 km/h

asta e asa, la deruta?

Mai degraba e ca in poza

~Nautilus

post-95-1193773251_thumb.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
cred ca se refera la faptul ca masina are soft si ..... cupra r 225 cai face de fabrica 6.9 - 7.0 in conditiile in care piesa dintre scaun si volan este foarte buna cind se testeaza (cred eu)

in fine, sa trecem peste momentul 6.6 (poarta in casa :) ) si sa lasam colegul forumist sa si prezinte masina

PS: ce seamana asta cu fosta masina a lui strumfi, am fost la 2 luni distanta sa mi iau si eu una identica

Si ce seamana cu a mea :)

Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente si drive safe (desi e cam greu, o stiu din proprie experienta :) ).

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a primit cadou un set de bujii NGK BKR7E si un suport motor (dog-bone) Powerflex :)

~Nautilus

Link către comentariu

poti da mai multe detalii despre bujii? pret? ce aport aduc? la fel si depsre dog bone? la ce pret e...

merci.

Link către comentariu

Bujiile sunt 100% cupru, 12-15 RON/buc, in functie de magazin. Din motive numai de producator stiute sunt considerate "bujii racing". Modelul original PFR6Q, fabricat tot de NGK, are electrodul central de platina si costa 42 RON

Singura diferenta pe care am constatat-o a fost timpul de incalzire a motorului mult mai scurt, cu bujiile originale ii lua cam 20 minute sa ajunga la temperatura de lucru, cu BKR7E doar 10 min.

Tampoanele de poliuretan pentru dog-bone au provenit de la Racing Nick, cu reducere de sarbatori setul costa 77 RON

Efecte:

+ "sariturile" rotilor din fata la demaraj au disparut

+ patineaza mai putin

+ schimbarea de viteza "in jos" e mult mai precisa, schimbarea de viteza "in sus" aproape la fel ca inainte

+ oscilatia motorului la accelerare (senzatia ca "vine peste cabina") a disparut

- vibreaza usor volanul la relanti. Putin deasupra turatiei de relanti (sa zicem 800-850 rpm) vibratia dispare

+/- ambreiajul nu mai trebuie "patinat" fiindca va vibra. Daca ii dau drumul mai repede e perfect

Se spune ca tampoanele/bucsele au nevoie de o perioada de rodaj, dupa care vibratia va dispare. Daca asta nu se intampla, ii ridicam turatia de relanti mai sus cu VAG-COM

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Polo are nevoie de mai putini CP pentru aceeasi performanta, chiar mai putin de 200 :vaidecapulmeu:

Ok, era un mod mai ... diplomat sa spun urmatorul lucru: - teoretic, comparativ cu noul Cupra (ca mai mult langa el tinzi a fi tu din afirmatiile pe care le faci, desi ar trebui sa fi maxim la performantele unui CupraR) esti undeva sub. Repet, teoretic - adica din ce da fabrica si kg/cp... Cupra e la ~1420kg si 240cp iar tu... ~1300kg si 180-185cp (apropo, frumos "compartimentati")... Deci numai din teorie mie nu prea imi da. Altfel, practic, cand ne-am intalnit noi si am vazut cum merg masinile, eram eu un pic in fata, nu?! Si eram cat se poate de stock eu, din cate imi aduc aminte. Ca performante, atunci, un anumit aparat de masurat (asemanator, probabil, cu cel folosit si de tine), imi arata prima suta undeva intre 7,5-8secunde... Repet, atunci! Acum, eu nu pretind ca fac suta in ~6,5 secunde, insa vad acest lucru... si masina o dovedeste...

Una peste alta, modificari facute cu cap - mai ales acel dog-bone! Felicitari!

Link către comentariu

Mersi

Daca te tenteaza ideea poti s-o conduci cand ne mai intalnim data viitoare :)

~Nautilus

Link către comentariu
  • 1 month later...

Leonul a mai primit un mic cadou asta-seara, o plafoniera de Passat W8 :rolleyes:

~Nautilus

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am schimbat azi cauciucurile (de fabrica) Pirelli P6000, pe care le detest profund :Driver: cu Goodyear F1 Asymmetric, la aceeasi marime, 225/45R17

Diferenta in comportamentul masinii e vizibila si mai ales tangibila (adica fundul stie primul ca e o diferenta :lol: )

- Huruitul pe asfalt a disparut

- Gropile se simt mult mai putin, de parca masina ar fi vreun Mercedes de 2 tone

- Nu mai patineaza la demaraj decat daca fac eforturi serioase cu acceleratia

- Stabilitatea in curbe e mult mai buna

- Sinele de tramvai si piatra cubica nu mai sunt o problema. Pe piatra cubica se aude un huruit la rulare dar nu mai zgaltaie

Le recomand oricui e interesat de cauciucuri noi. Furnizorul a fost Depozitul de Anvelope, din Floreasca

~Nautilus

Link către comentariu

Iti place luciul ala al bordului ?

Mie nu, dar probabil e o chestie de gust. Si ... stii vorba aia cu "gustu' omului" !?!

Link către comentariu

Plasticul imi placea si mai putin :icon_thumright:

~Nautilus

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am montat joi un short-shifter reglabil de Forge, la Metrotehnica, odata cu schimbul de ulei. Reglat la pozitia de mijloc, nu pare sa fie o afacere, daca inainte distanta intre vitezele 1-2 si 3-4 era de ~15cm, acum e de ~10cm si miscarea schimbatorului un pic mai greoaie

~Nautilus

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!