Jump to content

Obturare Radiator


TM56LAU
 Share

Postare recomandată

3. Aerul trece prinn radiatorul de Ac care e rece si vaporii condenseaza si aerul e uscat, dezaburire rapida!

de asta am intrebat, ca iar nu are sens, adica aerul afara e rece :icon_bounce: , motorul bocna, acelasi aer mai trece si printr-un radiator de AC inghetat... si sufla aer cald... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis ca sufla aer calda, zicea ca sufla aer uscat(adica aer cu umiditate scazuta) iar acesta va absorbi mai usor umezeala din masina care apare sub forma geamurilor aburite. Simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis ca sufla aer cald,

Nu , asta am zis eu, din proprie experienta. Sufla aer cald la 2-3 min de la pornire.

Si inca o nelamurire, daca la climatronic compresorul nu porneste sub 5 grd, inseamna ca nici dezaburirea nu functioneaza la temperaturi joase? Nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un PD care are cele trei buji de incalzire al lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi verifica si eu daca am acele bujii, am observat pe cativa care au la ATD.

@ MIGUEL, am incercat si eu azi dimineata chestia asta cu clima pornita si trebuie sa recunosc ca ai dreptate, baga mult mai rapid caldura, de exemplu fata de ieri cand nu a apucat sa sufle deloc cald pana ce am ajuns la lucru, azi era chiar ok

p.s. M-am uitat si le am. Sunt trei "ceva", nu stiu daca-s bujii, pentru ca nu stiu pe ce principiu functioneaza.

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur sunt bujii incandescente. Se incalzesc cand trece curent prin ele.

Iata ce am gasit pentru o Ibiza din '02 cu motor tdi:

Altele or avea asa? Ma apuc sa studiez o schema la Golf4!

incalzire_tdi.pdf

bujii.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa se regasesc si la mine acele trei bujii, dar tot nu inteleg un lucru. Dupa ce pornesti masina dimineata(rece afara), si nu pleci cu ea, nu se incalzeste nici in jumate de ora motorul. In cazul in care aceste bujii functioneaza in conditii normale, nu ar trebui sa incalzeasca motorul mult mai rapid? In cazul in care te deplasezi cu masina, apa se incalzeste mult mai rapid, in 3-5minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Golf am acele buji. Interesanta incalzirea suplimentara pe IBITZA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca exista si la Octi1 cu Ac, am demontat comanda ventilatiei dar nu am reusit sa vad mare lucru. certe sunt 2 fapte:

1. Dupa pornirea motorului, la 1-2 min, cu comanda de cald la maxim se simte ca aerul care iese pe gurile centrale e mai cald decat cele laterale

2. La 90% din cursa la actionarea comenzii de cald/rece spre cald se simte cum agata un pic. Poate fi acel switch?

Iata ca si Fabia are asa ceva Z35 de incalzire.

Fabia.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am gasit ceva care ne va lamuri, cred eu. Difera la motoarele PD si nonPD. Iata:

Asta daca AGR e non PD!

Unele au bujii incandescente pe circuitul mic de incalzire la iesirea din motor si altele au element de incalzire in Aeroterma.

Pages_from_16_Motorul_AGR_OCTAVIA.pdf

Pages_from_36_1.9_ltr._TDI_PD_Engine.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miguel doua probleme:

1. AC nu porneste la mai putin de 5 C chiar si la modelul cu clima manuala dar senzorul de temperatura se afla in compartimentul motor iar cind acesta se incalzeste porneste AC-ul

2. se incalzeste mai repede pt ca radiatorul ACului este lipit de cel de racire, astfel cind ACul este pornit imediat transfera caldura la radiatorul sistemului de racire, deci apa se incalzeste mai repede :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Administrator
Da pan' la urma PD-urile au bujii pentru incalzit apa sau nu?

Da .

La masina din semnatura eu am acele bujii din poza lui Miguel . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Stiu ca acum este cald si nu avem nevoie de caldura, doar de AC. Dar, pt anotimpul friguros, ma gindesc sa pun un robinet cu 3 cai pe circuitul apei de la radiatorul de incalzire si, atita timp cit motorul este rece, sa circule apa prin robinet, fara sa mai intre prin calorifer, in idea de a se incalzi mai repede motorul. Ce parere aveti? Este gresit? Oare de ce la vechile motoare aveau robinet pe circuitul de incalzire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile noi au un termostat care inchide mult mai etans + dublu circuit + soc automat + acele buji de care vorbeati . Io cred ca va compicati prea mult cu artificii (cum era o data la dacie invelei carburatoru cu o carpa :wub: cand era super frig afara )

cel putin la mine 1.9tdi pd AWX se incalzeste in 5-6 minute in mers(nu la relati) iar aer caldut baga dupa aprox 1 minut de la pornirea motorului in conditii de frig 0 grade

cand au fost -25 de grade este adevarat ca acu de la apa de pe bord a ajuns mai greu la jumatate dar nu am murit nici o clipa de frig inauntru .....

AC fie el climatronic sau nu influenteaza in mod cert si incalzirea in habitaclu (chestie testata si de mine asta iarna ) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!