Jump to content

Probleme injectie dupa ce mi-au curatat injectoarele


Alex82
 Share

Postare recomandată

Ajutati-ma si pe mine pls

Am fost sa curat injectoarele dar se pare ca le-au tarotat (adika le-au scos si le-au bagat intr-un aparat subpresiune) si dupa ce am facut chestia asta masina trage super prost si am fost la tester dar unii zic ca e de la debitmetru iar alti cica ca nu le-au facut la presiunea care trebuia.Lamuriti-ma si pe mine ca am fost azi sa le curat din nou injectoarele si merge masina putin mai bine dar tot nu trage ca inainte si nu stiu ce sa fac pana la urma.Sa iau un debitmetru nou sau sa ma duc sa le taroteze din nou injectoarele la presiunea care trebuie?????????

WV passat 97 Tdi 90 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul se verifica cu testerul (proba de mers) si daca ai motorul 1Z (respectiv daca ai platforma B4 de Passat) debitmetrul este Pierburg cu sanse mici de defectare.

In orice situatie o verificare cu testerul (VAS/VAG COM) iti lamureste dilema. Au umblat cumva si la avansul pompei ??

P.S. posteaza te rog si codul motor pentru ca in 97 au fost doua modele diferite de Passat 1.9 TDI 90 Cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu la avans nu au umblat ci doar au scos injectoarele dar tragea bine cand am dus-o si acum parca e caruta iar pe cei de la tester nu ii stiam si m-am dus cu cel care mi-a curatat azi injectoarele din nou si mie frica sa nu fi zis aia la misto sa cumpar debitmetru.Care debitmetru e mai bun Bosch sau altceva????????

uite codul motorului:AHU140227

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si am uitat sa specific ca dupa ce au zis ca e debitmetru de vina i-au scos cablu ala care intra la aer sau la debitmetru.Eu am masina de 1 saptamana si nu ma prea pricep sincer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul pas recomandat este sa conectezi un tester (VAS/VAG COM - specifice VW nu Bosch sau alte testere "universale") la masina si sa identifici codurile de eroare.

Sunt foarte multe cauzele care duc la o scadere dramatica a performantelor motorului si care nu sunt direct legate de injectoare infundate/decalibrate. Pana ajungi la un tester:

1. verifica injectorul nr3 - singurul care are o conexiune electrica pe el sa nu aiba conductorul strapuns, rupt cupla oxidata, etc.

2. verifica vizual ca sa nu exista cuple desfacute, neconectate, incorect fixate.(in imagine in pozitiile 4, 5, 8, 9, 13, 14)

3. in zona vasului de expansiune, pe peretele dinspre cabina, exista o electrovalva (pozitia 7 in imagine) cu cateva furtune infipte. Verifica sa nu fie fisurate sau deconectate, la fel si cu contactul electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar am facut testul cu vag com si nu mi-a dat erori dar chestia asta cu scaderea puterii motorului s-a intamplat dupa ce mi-au dat aia injectoarele jos si acum consuma si mai multa dupa cate am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Cand ti-au curatat injectoarele , au verificat si presiunea la care deschid injectoarele? Masina scoate fum cand ii dai "talpa" ? Este posibil sa fi modificat presiunea de deschidere a injectoarelor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au verificat presiunea la care se deschid si nici nu m-au intrebat seria la motor ca am inteles ca trebuia sa le regleze la o anumita presiune si mai e o chestie cand pornesc motorul la rece scote ditamai fumu am vazut dimineata, ma duc maine dimineata sa imi regleze din nou presiune din injectoare si vad atunci daca o sa mearga mai bine daca nu ii schimb si debitmetru asta e :33:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu cred ca debitmetrul e de vina! Mai bine faci un log cu testerul in mers si pui logul pe forum sa "vada si ochiu' nostru" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PASSAT 1.9 TDI

CHASSIS TYPE:3B - VW PASSAT B5

SCAN:01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

ADDRESS 01 ---------------------------------------------

CONTROLLER: 028 906 021 EG

COMPONENT: 1.91 R4 EDC G00SG 0819

CODING: 00002

SHOP #: WSC 05314

1 FAULT FOUND:

00553 - MASS AIR FLOW SENSOR (G70)

31-10- OPEN OR SHORT TO GROUND - INTERMITTENT

READINESS: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai e o problema cred, injectorul principal se deschide la 180 nu la 190 cum ar trebui dar am inteles ca nu e o problema asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verifica mufa de la debitmetrul de aer. E posibil sa ai o problema electrica la cablul debitmetrului, nu la debitmetru in sine. Daca ai un spray de curatat contacte curata mufa. Daca nu, incearca cu spirt si apoi verifica ca face contact bine mufa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alex82,

Poate ca te-ai grabit cu MAF-ul ... pardon, "Debitmetru" pe romaneste.

Eu unul gasesc nepotrivit termenul "Debitmetru" (mi se pare mult mai corect Mass Air Flow) pentru ca device-ul respectiv nu face doar "masurarea debitului de ... nu-stim-ce" ci face chiar mai mult - as zice o buna parte din "managementul" de Mass Air Flow.

Cred ca vor reveni cu ceva explicatii cei mai cunoscatori.

Pana atunci eu am inteles din log-ul pe care l-ai postat ca:

1 FAULT FOUND:

00553 - MASS AIR FLOW SENSOR (G70)

31-10- OPEN OR SHORT TO GROUND - INTERMITTENT

Adica e posibil sa fie o pb. in conector (sau in proximitate) sa fie "circuit-deschis" sau "scurt-circuit". Poate ca se remediaza dupa cum ti-au sugerat si andREI si tzucul.

Acum, vreau sa-ti mai vand si eu un alt pont. Atentie - de verificat dupa ce rezolvi cu MAF-ul ...

Dupa cum spunea si Andi pot fi multe cauze asadar trebuie cosiderate toate si eliminate pe rand.

M-am confruntat si eu cu problema cu fum mult la pornire (si accelerare) care e insotita de consum mare si putere redusa.

Dupa ce inchei problema cu MAF-ul (si testerul nu-ti mai da eroare de MAF), verifica si EGR-ul.

EGR-ul e un dispozitiv in aparenta simplu dar f. important (zic eu), care scapa de multe ori din vedere, la fel cum "Nu vezi padurea din cauza copacilor" ... si culmea, EGR-ul e la vedere !!

Din cate mi-a explicat Andi la vremea respectiva, EGR lasa niscaiva gaze arse (o anumita proportie) sa intre in circuitul de ardere, pentru o ardere mai completa, pentru economie ... stie neamtzu de ce. Asta se intampla doar la regimuri de lucru economice, daca nu o "calci" ... In faza in care o "calci" (fie in depasire, fie la deal cand ai sarcina mai mare in masina, etc.) EGR-ul se inchide si nu permite decat admisia de aer curat ... in masura in care filtrul de aer de motor e curat ! ...

Ce vreau sa spun: eu am gasit EGR-ul meu blocat pe pozitia "deschis", adica lasa gaze arse in circuitul de ardere mereu, cu atat mai multe gaze arse cu cat ii dadeam talpa ... Va sa zica iesea un fum nenica de te speriai, iar putere ... mai usurel.

Cum se rezolva ? ... Pai am mai scris intr-un topic :

- se demonteaza EGR-ul (ca e f. accesibil, sus, la vedere, prins in 4 suruburi),

- se verifica membrana de cauciuc sa nu fie sparta (cu vacuum)

- se curata cu ceva adecvat (carbosol am folosit eu, dar atentie sa nu dai si pe membrana de cauciuc)

- se unge cu un ulei de mecanisme fine (sau cu un spray de "de-gripat") si se verifica ca merge usor (tot cu vacuum sau chiar impingi cu o surubelnita de pistonash),

- se monteaza la loc cu pasta rosie (etansatoare la temperaturi ridicate).

Daca e dusa membrana de cauciuc cred ca trebuie cumparat un EGR nou.

Bafta cu MAF-ul - in primul rand !

S-auzim ca merge si EGR-ul bine - in al 2-lea rand !

Astea cred ca ar rezolva substantial problemele de putere si fum.

Apoi cred ca trebuie verificat avansul la pompa pentru optimizare consum (la faza asta am ajuns si eu si m-am oprit din cauza de timp !)

All The Best,

Alexandru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am scris si mai sus , cred ca te-ai grabit cu MAF-ul ! Eroarea pe care ai avut-o poate fi datorata si unei porniri cu MAF-ul deconectat. Asa cum ai zis , daca ai scos cablul ala care ajunge la aer , iti apare aceasta eroare in ECU. Tot la log-uri in mers o sa ajungi ca sa rezolvi masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat debitmetru pana la urma si acum sincer nu mai da nici-o eroare dar isi ia tot greu avant mai ales in prima treapta oricum merge mai bine decat cu ala vechi dar sincer eu tot nu inteleg cum draqu e posibil sa se strice o masina doar de la o curatare de injector asa sa mor daca am mai vazut vreodata si sa nu va duceti niciodata pe Calea Grivitei unde repara aia motoare disel si injectoare ca va fac masina de o sa va blestemati zilele.Oricum vreau sa vad daca mai consuma iar de mers o las asa si o duc la anu la porsche si gata daca nu stie cineva vreun service tot asa de bun.unde e situat EGR asta ca sa il curat cum ai zis si sa vad ca la service nu ma mai duc.oricum va multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratzicule, acum ca te-ai lamurit cum sta treaba , vezi ca gasesti numerele noastre de telefon in profil . Da un telefon cand ai timp sa facem niste loguri in mers sa nu mai cauti acul in carul cu fan. Dureaza cam 20 min si este moca pentru membrii forumului :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut! stie cineva un service care sa-mi faca treaba de mai sus? si cum ma sfatuiti sa o fac? chimic cu sunet sau mai stiu eu ce metode... ori cu solutie de curatat....care sa o introduc in rezervor.... si cam cat ar costa operatiunea asta si daca e indicata ... multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu 1 service DAR mare atentie cu solutiile ce se baga in rezervor ptr. curatat injectoarele !!! Am patit eu cu 1 MONDEO , am bagat solutie aia cum scria acolo in rezervor si mi-a distrus pompa de benzina !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am curatat aici , prin demontare de pe masina si testare pe banc , masurat presiune deschidere , vizualizare jet , etc.

S-a simtit diferenta dupa curatare .

La tine fiind PD cred ca ar trebui mai intai incercat o solutie de curatare ca cea recomandata de cipos aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru curatat injectoare pot sa-ti recomand 2 service-uri: Dan-Don (in Tei) si Cristal Car (intre Militari si Crangasi, in spatele benzinariei Mol - daca nu ma insel). Si daca nu ma insel, la Dan-Don se curata cu ultrasunete, iar la Cristal Car cu lichid.

Eu am incercat sa mi le curat la ambele service-uri, dar la ambele am aflat ca injectoarele de k-jetronic nu se curata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Tot am auzit niste zvonuri azi... exista ceva solutie care o bagi in rezervor cand faci plinul si iti curata injectoarele? Intreb de curiozitate numa... cand se recomanda sa folosesti asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista tot felul de aditivi care (cica) ar curata injectoarele, dar nu stiu daca chiar o fac.

Eu am bagat asa ceva preventiv (la 70.000 km nu cred ca e ceva infundat) si oricum nu am simtit

nicio diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit acum 2 ani o solutie de la Wynn's care se introduce direct in rezervor, de curatat injectoare pt pompe duse.

Aveam la VAG-COM gr. 13, la injectoare, o valoare de +2.5 sau asa ceva, la un injector.

Dupa folosirea solutiei cuplata cu 200 de km de mers la 3500 rpm pe autostrada (am mers cu a III-a, nu am depasit vit. legala) aveam sub 1 pe VAG-COM iar astazi am in jur de 0-0,5 la toate injectoarele.

Eu zic c-a functionat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!