Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

pai coliere nu ai nevoie daca iti iei diametrul interior corespunzator.Cel mai bine iei un subler si masori stuturile pe care vei baga furtunele de silicon....sau dai jos furtunasul si mergi cu el in mana la magazin.E aiurea ca nu ai o singura dimensiune,nu de alta dar sunt ceva vacuumuri la motorul asta.Teoretic cel de 3 mm e ce iti trebuie cam peste tot,insa sub admisie ai niste stuturi mai subtiri.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu zici bine sa ma duc cu o bucata de furtun la magazin, dar sunt cam coapte, cam turtite. E posibil sa ma iau dupa ele si sa iau ceva mai mare in diametru.

O idee ar fi sa pun un subler (sa vad de unde voi face rost de unu), dar nu stiu daca pot masura stuturile care sunt pe sub galerie.

La dimensiunea de 3mm ma gandeam si eu vazand furtunele existente pe masina, sa iau 3m sa fie acolo, sa nu ma trezesc ca nu-mi ajunge, dar zici ca ar fi si o alta dimensiune mai mica de 3mm? Ala mai subtire de cat o fi ai idee? As lua 1m si d-ala sper sa ajunga, sau mai bine sa iau 2m?

Tu zici sa nu ii mai pun colier si sa iau furtun la diametrul care trebuie, dar ma gandesc ca la caldura aia care e sub capota cand e motorul incins, sa nu scape vreun furtun de pe stut, poate se lipeste de galerie se topeste si raman pe undeva departe de casa cu masina. Din cauza asta ziceam ca as fi pus si coliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu sigur ca ai un stut sub admisie subtire la care ar cam trebui de 1 mm(cel putin asa e la mine,motor transversal) care duce in combi valve(egr).Daca iei siliconate alea iti permit sa le bagi fortat(ala de 3 mm il bagi si pe stut de 5mm) si sunt aderente,se lipesc bine pe metal.Cel putin la mine,la vacuumuri nu a sarit nimic,chiar daca sunt expuse la caldura.Astea de silicon sunt net superioare celor "oem" de pe masina.La traseele de admisie(intercooler),trebuie MUSAI coliere la cuplele siliconice...dar acolo e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Am impresia ca imi consuma cam mult (14% urban...mers de pensionar!!!) si 8 si ceva in extraurban (pana in 120 km/ora) am nevoie de niste sfaturi sau de o recomandare la un mecanic priceput pt golful meu 18.t 20 v Agu. Parca nu se infige asa de tare si cred ca ceva e de vina. Nu ma pricep f tare, dar a incercat cineva sa imi faca un log in mers, dar nu a reusit pentru ca nu putea comunica cu calculatorul sau cu map-ul ?!, ceva asemanator.

Nu ma pricep f tare si va rog sa fiti indulgenti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpffff....greu de zis in conditiile astea.De inceput e bine cu un istoric al masinii,macar o revizie(filtre,bujii).Apoi probleme evidente(furtune sparte),o situatie des intalnita la 1.8t.Apoi,e check engine aprins?Daca da,trebuie scanare pt ca pot fi nshpe motive pt care consuma mult.

Spre ex la mine consuma mult pt ca aveam racordul flexibil spart si in loc sa ajunga in sonda lambda gazele,ele ieseau inainte si imi dadea consumul peste cap.In alte situatii am mai vazut furtune de vacuum sparte pe unde tragea aer fals.Poate e chiar sonda lambda imbatranita si nu mai citeste corect,mai ales daca motorul mananca ulei.Asta se vede pe diagnoza pe grupurile de amestec...sau poate e MAFul(debitmetrul) imbacsit si nu mai citeste corect(iar ceva intalnit des)..sau...sau...sau...

Cam asa as incepe eu sa verific.

Daca a zis ca nu comunica cu mapul,poate fi si aia o cauza a consumului.El e expus sub vasul de lichid de parbriz...poate are fire intrerupte sau lichid de parbriz care se scurge de sus in mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/8/2016 at 16:35, Deadly a scris:

Am nevoie de un pic de ajutor cu al meu 1.8T.-_-

De vreo 2 saptamani se manifesta cam ciudat. Se tureaza deodata dupa care scade turatia si masina incepe sa traga. Unii spun ca e ambreiajul, altii ca nu.

PROBLEMA se manifesta in general in primii 4-5 km de mers, dupa care masina isi revine si dispar simtomele (adica "la rece"). Nu miroase a ambreiaj, pedala tine la jumatate cursei ca intotdeauna iar daca trag frana de mana taraie fundul fara greutate.

Ca si erori pe "Engine" am asa:

1) 16804 - Catalist System Bank 1: P0420-35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent (asta stiu de la ce este);
2) 17705 - Pressure Drop Between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!).

Ar avea ceva de a face eroarea nr. 2 cu problema mea ? Atasez si 3 filmulete ca sa vedeti exact depre ce vorbesc si va rog, daca vreti, sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc.:)

 

 

 

 

 

 

Ceva asemanator am patit si eu cu ascutitoarea mea dar aveam ac-on si ma gindeam la ambreajul compresorului.Poate gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/25/2016 at 6:22 PM, zebrocksky said:

mpffff....greu de zis in conditiile astea.De inceput e bine cu un istoric al masinii,macar o revizie(filtre,bujii).Apoi probleme evidente(furtune sparte),o situatie des intalnita la 1.8t.Apoi,e check engine aprins?Daca da,trebuie scanare pt ca pot fi nshpe motive pt care consuma mult.

Spre ex la mine consuma mult pt ca aveam racordul flexibil spart si in loc sa ajunga in sonda lambda gazele,ele ieseau inainte si imi dadea consumul peste cap.In alte situatii am mai vazut furtune de vacuum sparte pe unde tragea aer fals.Poate e chiar sonda lambda imbatranita si nu mai citeste corect,mai ales daca motorul mananca ulei.Asta se vede pe diagnoza pe grupurile de amestec...sau poate e MAFul(debitmetrul) imbacsit si nu mai citeste corect(iar ceva intalnit des)..sau...sau...sau...

Cam asa as incepe eu sa verific.

Daca a zis ca nu comunica cu mapul,poate fi si aia o cauza a consumului.El e expus sub vasul de lichid de parbriz...poate are fire intrerupte sau lichid de parbriz care se scurge de sus in mufa.

Salut, incep asa ...check engine NU e aprins! Filtrele si ulei schimbate la timp :(nu papa ulei)! furtunele si racordul nu le am verificat (inca caut un mecanic pt golf 1.8 care sa se priceapa cat de cat) cu map-ul parca asta am retinut ca nu poate sa imi faca un log in mers ca nu am ceva sau nu comunica cu ceva....caut un service sau un mecanic sa se priceapa cat de cat...nu sa ma puna sa schimb aiurea. De asta am apelat la voi, poate gasesc rezolvare la problema cu consumul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in zona bucurestiului,mai exact prin bragadiru,este un baiat bun pe 1.8t(zic eu),are cateva masini modificate la activ si e pasionat rau(asta conteaza enorm pt mine,nu un tip care isi face doar jobul).Ii poti da un telefon .Il cheama Radu Adrian Pana 0761 889 337

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc zebrocksky, am reusit sa partia sa fac un log in mers cu cineva care lucreaza cu cei de la revo, partial pentru ca nu am senzor map....si nu poate sa citeasca presiunea din turbina....pe Adrian il am in lista de fb (o sa vb si cu el). Alte probleme nu fost gasite pe log....recomandarea a fost sa folosesc o benzina mai buna. Pe viitor sa montez un ceas de boost pentru verificarea presiunii.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut.

Va rog sa ma ajutati cu informatii privind o octavia 1.8t AUM 150 cai vreau sa pun toba finala de 1.8t AUQ si nu stiu daca au acelasi diametru.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am schimbat de curand (~5000km) kit-ul ambreiaj + volant masa dubla Sachs la un VW Passat 3b6, 1.8t din 2001, am stage 1 deci ~185-190cp.

Imi poate spune si mie cineva, daca imi rezista ambreiajul fara probleme? Am  avut cateva reprize din mers si a inceput sa miroasa destul de puternic ambreiajul.

As dori sa stiu daca rezista cel stock sau trebuie schimbat cu un kit mai bun cu volant SM.

De regula merg calm, linistit, dar cateodata ii mai dau cateo talpa. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Pentru nevoile tale si stage 1 stai calm, n-are nici pe naiba. Un amic avea pe 1.8T AUQ un soft agresiv SKN care producea semnificativ mai multa putere decat ai tu si nu a avut deloc probleme cu ambreiajul stock, iar el facea o tona de km pe an. Nu il patina daca nu e nevoie, ca de aia miroase, incearca sa-l cuplezi cat mai eficient. Personal as prefera un kit de ambreiaj + volant DMF ranforsata, SMF e buna pentru mers tare, dar mai dificila un pic ca daily, iti spun din proprie experienta. Cu ambreiaj sport si SMF o sa puta si mai rau daca stai sa-l freci in rampa, mai ales cu spatele.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare, zilele trecute am fost sa-mi schimb garniturile la vaporizatorul gpl, ( din pacate a trebuit sa achizitionez un vaporizator nou deoarece cel vechi avea corpul stramb si cu garniturile noi curgea), mecanicul din greseala a facut un scurt cu cheia asa ca m-am gandit sa-i verific sigurante (am gasit una cu corpul topit) si sa-i fac un scan, am gasit urmatoarele :


Address 01: Engine        Labels: None
   Part No: 06A 906 032 HA
   Component: 1.8l R4/5VT AG5     4861  
   Coding: 00004
   Shop #: WSC 35211  
   VCID: 64227E9F6754BC3241D619-515E
   WVWZZZ7MZ3V024227     VWZ1Z0B2267699

8 Faults Found:
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
            P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
            P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
16795 - Secondary Air Injection System
            P0411 - 35-10 - Incorrect Flow Detected - Intermittent
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2
            P1152 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent

Readiness: 0000 1000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 7M3-907-040.clb
   Part No: 7M3 907 040 B
   Component: CLIMATRONIC MPV GP  0003  
   Coding: 00010
   Shop #: WSC 00020  
   VCID: 2DB4DBBB741E3D7A5EF8A4-258C

2 Faults Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
            35-10 -  -  - Intermittent
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
            35-00 -  -


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: None
   Part No: 7M3 962 258 AC
   Component:    Multifunkt.Einh  0001  
   Coding: 16385
   Shop #: WSC 00020  
   VCID: 7B1025E3FAEA63CA90EC1A-50E8

3 Faults Found:
00956 - Key 2
            09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
00967 - Left Turn Signals
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
01179 - Incorrect Key Programming
            35-10 -  -  - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Ma ingrijoreaza cele de pe motor pentru ca in afara de cele bolduite in trecut nu ma mai avut astfel de erori. Am ales sa le sterg si sa vedem daca in viitor vor mai aparea .

Cateva sfaturi ar fi binevenite .

Apropo am citit intreg topicul si vad ca despre motorul meu AWC nu gasesc mare lucru, care ar fi codurile de motor asemanatoare cu acesta ?

PS. De cand i-am schimbat vaporizatorul masina trage mult mai bine, chiar daca acesta este un pic subdimensionat pentru motorul meu .

Modificat de adddy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!