Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

si mergi cu el pe soft/turbo stock?

Pe presiune stock e fix-pix...de banii aia mai bine alimentezi...Nu te ajuta decat abia dupa ce ii cresti presiunea in turbina sau schimbi turbo(daca il folosesti in ideea de performanta altfel e doar de "show"

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, 

M-am interesat destul de mult despre 1.8T in ultima perioada dar mai am o singura nedumerire.

Audi A4 B6 1.8T varianta de 150 sau 163 de cai are distributie pe lant sau curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

La ce intervale se face schimbul  curelei? 

Ma gandesc ca nu este foarte costisitor un schimb de distributie.

Despre lantul de distributie ce stiti? 

Se schimba la anumite intervale sau cand incepe sa faca zgomot?

Modificat de AIVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema cu voltajele pentru senzori pentru un motor AJQ de pe un audi TT 1999. E controlata de un Motronic ME 7.5. Am tot masurat si difera mult voltajele, pe unele mufe nu am tensiune deloc si suspectez calculatorul... 

Modificat de EDYY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema mea persista - astazi am facut o scanare si am aceleasi coduri:

-  P1297 pressure drop between turbo and throttle valve- Intermittent

-  P0102 mass air flow sensor signal too low - Intermittent

debitmetrul l-am schimbat de 2 ori ...nu inteleg de ce tot apare ( poate sa fie problema la mufa/sau vreun cablu banuiesc)

Am atasat si un log facut astazi , care dintre voi se pricepe va rog sa aruncati o privire si sa-mi spuneti ce parere aveti

 

Multumesc

LOG-01-032-110-119.csv

Modificat de Vlad_F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l'ai facut bine.Pedala de acceleratie trebuie tinuta apasata MAXIM IN CONTINUU,IN TREAPTA a3a,DE LA 1500rpm PANA LA 5500+ rpm.

N75 ai verificat/inlocuit?Asta pt pressure drop.

Cu mafful,daca ai inlocuit cateva si reapare,ai probleme in cablaj/mufa...Verifica daca ajung 12v in mufa.Eu cred ca are perioade cand nu ai.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de feedback :)

Am sa verific mai amanuntit tot ce mi-ai spus ca ma pregatesc pt distributie luna asta si am sa mai fac un log dupa, ref la debitmetru - tot la cablu/mufa ma gandeam si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere-n plus nu strica, pun si eu cateva log-uri in mers.

E vorba de un Vw Passat Variant 1.8T (AWT), stock 150cp.

Va rog sa-mi spuneti si mie despre masina mea cum se prezinta, daca e ceva anormal la ea.

Multumesc frumos.

 

08.03.2016 - (003, 115, 118)- 1.csv

08.03.2016 - (003, 115, 118)- 2.csv

10.03.2016 - 020, 022, 023.csv

10.03.2016 - 120.csv

10.03.2016- 015, 016, 018.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cateva missfireuri pe 3(probabil bujii sau benzina proasta) se pare ca totul e bine.

Verifica la relanti cum stai cu missfireurile.

 

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt Ngk pfr6q si au cam 3000-4000 km de cand le-am schimbat, iar benzina e d-aia ieftina, normala de 95, de la Mol.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg numai cu 99+ de la petrom...asa se simte cel mai bine masina.Oricum nu ai de ce sa iti faci griji.Plus ca vorba aia..."daca nu e stricat,nu repara "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am nevoie de un pic de ajutor cu al meu 1.8T.-_-

De vreo 2 saptamani se manifesta cam ciudat. Se tureaza deodata dupa care scade turatia si masina incepe sa traga. Unii spun ca e ambreiajul, altii ca nu.

PROBLEMA se manifesta in general in primii 4-5 km de mers, dupa care masina isi revine si dispar simtomele (adica "la rece"). Nu miroase a ambreiaj, pedala tine la jumatate cursei ca intotdeauna iar daca trag frana de mana taraie fundul fara greutate.

Ca si erori pe "Engine" am asa:

1) 16804 - Catalist System Bank 1: P0420-35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent (asta stiu de la ce este);
2) 17705 - Pressure Drop Between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!).

Ar avea ceva de a face eroarea nr. 2 cu problema mea ? Atasez si 3 filmulete ca sa vedeti exact depre ce vorbesc si va rog, daca vreti, sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc.:)

 

 

 

 

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte evident ca patineaza ambreiajul, din moment ce la o anumita turatie si sarcina turatia nu mai creste direct proportional cu viteza, ci brusc, apoi se mentine asa pana ajunge si viteza din urma. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, dar n-ar trebui sa se manifeste in permanenta ? Am specificat ca doar "la rece" face asa.

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage frana de mana la maxim, baga in viteza 1 si vezi daca ti se opreste motorul sau patineaza ambreiajul, daca nu tine frana de mana intra intr-o parcare lipeste rotile fata de marginea bordurii si incearca iar. Normal ar trebui sa ti se opreasca motorul ca sa nu ai ambreiajul dus...mai conteaza si ce stil de condus ai...daca esti genu care lasa juma de cauciuc la semafor...ai probleme cu ambreiaju

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: cu ce-i faci diagnoza?!

Cumva cu vre-un ELM de pe oleix?

Modificat de Adrian_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, Deadly said:

Bun, dar n-ar trebui sa se manifeste in permanenta ? Am specificat ca doar "la rece" face asa.

Aici nu stiu ce sa-ti raspund. Poate cand se incalzeste motorul se aseaza cum trebuie ceva pe acolo, n-am idee.

Ceea ce e cert, cum zice si MyKe, este ca in momentele alea patineaza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_74, nu sunt genul care sa-mi bat joc de masina. Daca am frana de mana trasa, pur si simplu imi taraie spatele si lasa urme de cauciuc pe asfalt. La fel, daca dau sa urc o bordura, ori da sa se opreasca motorul ori urca bordura daca o turez mai tare.

In ceea ce priveste diagnoza, s-a facut cu VCDS original.:)

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci masoara ce tensiune ai pe senzori de alimentare si aer. Tensiunea trebuie sa fie identica cu valorile date de constructor. Daca ai spalat motorul ori ai avut lucrari pe la motor verifica mufele-papucii-firele! Tensiunea de pe fiecare fir in parte sa fie cea corecta, de foarte multe ori din cauza unui fir schimbam motorul! App, poti curata senzorii cu ceva alcool tehnic...

Modificat de Adrian_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa lasi testele, s-ar putea sa nu mai ajungi nici la service. :) Mi-e greu sa cred ca doar la rece face asa, in filmulete motorul e cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_74, pentru ce sa verific astea ? Eroarea de catalizator e din cauza ca treage aer fals pe evacuare (stiu pe unde), iar pentru cealalta ma interesa in principal daca poate determina un asemenea comportament.-_-

MyKe, nu degeaba am pus "la rece" intre ghilimele. Am specificat ,,in primii 4-5 km", la asta ma refeream.  Ca sa ma fac mai bine inteles, reformulez: dupa ce merg un pic mai mult cu masina nu se mai manifesta problema.

Am fost la 2 service-uri si mi s-a spus ca asta nu e ambreiaj pe duca la cum trage/merge masina si ca ambreiajul care patineaza trebuie sa patineze mereu. De asta sunt nedumerit.:huh:

 

 

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Passat B5.5 cu motor 1.8T AWT la care as dori sa ii schimb furtunele subtiri de vacum, vreau sa iau un model din silicon.

Problema e ca nu stiu ce diametru interior are furtunul (la mine e furtun din cauciuc panzat, e copt, e turtit si e posibil sa ma insel in privinta diametrului) si cate coliere sa cumpar.

Am rugamintea la cei care au schimbat furtunele astea de vacum sa-mi spuna si mie ce sa iau.

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!