Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Ce frumos l-ai facut. 

 

 

E celalalt, de vine pe lanrga joja, pe langa suportul pt n249 si n112. Ar trebui sa fie flexibil da nu prea este. Si ala cred ca trimite aerul de la sai pana unde o fi nevoie de el. Am vazut ca e cateva milioane bune la reprezentanta, un pret abslut idiotic pt un furtun de plastic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Bun.FEEDBACK!

Chiar daca vad ca nu prea sunt pasionati(cam slaba activitatea aici) sau poate masina mea e mai putin fiabila.

Pe scurt,am schimbat senzorul de la arbore.Checkul s'a stins singur.Am peste o luna de la operatiune.Merge de rupeeeee cauciucu' .

Ce e cel mai tampit e ca pana nu a inceput sa faca figuri la pornire la cald,nu m'am gandit nici o secunda la senzor.

Si a disparut si eroarea cu pierderea de presiune si amestecul sarac,sonda lucreaza normal acum,nu se mai duce pe +20,30 cat mi se ducea cate o data.

Deci,la mine rezolvarea a fost 99% NOROC cu identificatul vinovatului.

PS:Intre timp a crapat o bobina :) Asa ca sa nu ma plictisesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva poti sa schimbi bibinele la reprezentanta moca? Stiam ceva de o rechemare, verifica daca te incadrezi. Mie imi dadea de amestec bogat cand aveam distributia pusa aiurea si aceleasi simptome cu pornitul. Acum invarte a doua pe ud :))

 

 

 

Si-a montat cineva ceas de presiune boost/ manual boost controller/ modul cu dioda de 4.3 pe map? Cand imi vin piesele voi face modul si as vrea sa stiu ceva pareri. 

 

 

Inca o chestie, cum as putea monitoriza amestecul daca nu am wideband aftermarket? Am vazut ceva pe blockul 31 in vcds dar da 1.00 nu 14.7 :-? sa fie 1,0=14,7 si ce e mai jos e lean si sus rich?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este program de recall in service doar daca inca ai bobinele originale

Pai amestecul ti'l da pe  33...ce e sub -10% e rich...ce e peste +10% e lean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare pentru care nu am gasit un raspuns oficial pana in ziua de azi...

De ce oare motorul 2.0TFSI de pe Golf 5 are distributie pe curea, in loc sa fie pe lant? Ma gandeam la costurile de productie mai mici, eventual la incapacitatea inginerilor de a proiecta un lant fara sa genereze o mie de probleme precum in cazul 1.4TSI (sau 1.2, ce era)... Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, nu esti singurul... citatul de mai jos e luat de pe o pagina "timing belt vs timing chain and why":

 

As someone who has to deal with what engineers design every day, I still haven't figured out why they do the things they do. And to tell you the truth, when I started losing sleep trying to figure it out, I gave up trying.

 

Parerea mea e ca nu vei primi un raspuns care sa te satisfaca (cel putin nu pe forumuri).  Ingineria ultimului deceniu (sau mai mult) a fost si este subordonata marketingului. Ca atare nu poti sti ce anume i-a determinat sa aleaga lantul la o parte din generatiile mai noi (si ce anume ii determina sa revina la curea, in anumite cazuri): ratiuni tehnice sau financiare... sau ambele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic pentru a scadea costurile de intretinere, si a creste fiabilitatea. pe cand cureaua e mai silentioaza, dar uneori teoria asta esueaza asa..ca ies probleme. oricum...asta e de genu..oul sau gaina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp vreau sa softez masina din semnatura.

 

La cine ma sfatuiti sa apelez ?

 

Orice sugestie e binevenita aici sau pe PM.

 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea ăsta va porni o polemica uriașa. Părerile sunt împărțite și reacțiile la fel. Singur poți alege după ce te documentezi pe net..Dar. h te zgârci la bani și nici nu alege pripit

Nu mai găsesc edit. Am vrut sa scriu NU Te zgârci la bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ptr ca sunt multe firme , multe pareri am cerut o parere aici in ideea ca unii dintre voi stiti cam ce trebuie sa faca si ce sa nu faca un soft bine facut sau unii poate ati incercat diferite firme.

 

 

Daca citesti ce scriu toti nebunii pe net mai scoti din putere , nu mai pui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai fiecare dintre noi avem..pareri diferite. atat softul conteaza, cat si omul..si firma. ca traim in RO si stii cum e...dupa aia alergi dupa om nu dupa firma daca e.

dupa cum evzi prin semnaturi, fiecare are prin alta parte..si automat iti va spune ca a lui e cea mai buna...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Andrei,fara a se considera reclama,cei de la PowerTech Buzau au o experienta vasta in ale 1.8t(pe langa altele).De asemenea au un colaborator aici in Iasi,la CompleteChip.Pana acum nu am auzit pe nimeni nemultumit.Exceptam cazurile cu masini care au 4 anvelope de 5 feluri,cu proprietari care habar n;au de starea masinii,masini din 2001 cu 60000km "reali"...deci vorba aia romaneasca..."sa faca din BIP bici."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pt informatie zeb , dar pt moment am amanat softarea. Daca voi face cu siguranta va fii de la Revo (care sunt specializati pe vw) sau de la o firma consacrata. Chiar iti apreciez intentia dar sti cum e cu softurile astea ? Efectul negativ il vezi in multi km si e f greu sa iti dai seama daca e de la soft sau nu , ca si cu uleiul LL , ,il schimbi la 30k si dupa 3 schimburi faci motorul.

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta asa e ....fiabilitatea are de suferit;nu mult dar are.

In schimb daca softul e optimizat bine si nu vorbim de cresteri de puteri ca in Nfs fara a interveni si hardware,iar masina e exploatata si intretinuta cum trebuie,nu apar probleme grave.Vis-a-vis de revo,am avut o retinere...in primul rand la categoria la care ma incadram cu un k03 spuneau ca scot 195caiuti.Acuma...unde ii masurau nu stiu.La volant poate scoteau 195 ca la roata,pe dyno,eu le lasam masina daca scoteau 195 de cai cu un k03 pe un motor stock.Eu am facut masuratoarea in Iasi si surpriza a fost placuta.Cu 3 runnuri,puterea masurata la roata a fost de 154 de cai cu presiunea de 0.6bari(producatorul declara 150),dupa ce masina a suferit o revizie generala dar fara interventie la motor:un turbo nou si maruntisuri gen coliere,furtune,garnituri,refacut evacuarea,etc..totul stock .Apoi discutand cu Dragos(tunnerul) mi'a confirmat ceea ce mai gasisem pe alte forumuri,cum ca mai mult de 180 de cai,fara a aduce modificari motorului,nu se poate.Sau se poate 1 data si gata :) BUM!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au spus ca scot 270 cei de la Revo , exelixis 260 si ma gandesc ca nu la volant. Atubci nj se justifica preturile cerute pt soft , cand TCM turbo (voinea) are preturi mult mai bune insotite de nenumarate recomandari si scoate 245. Ma indoiesc de faptul ca ar lune un soft pe masina care sa bubuie motorul. Eu din cat am apucat sa studiez problema , am anjns la concluzia ca de fapt asta platesti , un soft bun care scoate cai "safe" Adic firmele puternice scot multi cai safe de aici si costurile poate de 2 sau chiar 3 ori , pe cand tunerii accesibili scot si ei , dar mai putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-au dus bobinele de la bujii. Imi tot intrerupe cand pornesc la rece si merg in turatii joase, iss fire pe 2 3 4. Acum intrebarea mea este urmatoarea.Care le-ati schimbat , ce firma ati luat ? 

 

Gasisem si unele rosii racing sau ceva de genul , nu mai stiu firma , astea fac altceva sau fac mai bine ca cele normale , sau .. marketing ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vrei ce-i mai bun pentru masina ta incearca MRC tuning a luat NR1 in lumea 7 ani la rand ca cel mai bun tuner pentru VW , AUDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti explica te rog si ce anume fac cele de la MRC tuning comparativ cu unele stock ? Bujiile sunt OE schimbate la ultima revizie generala ~ 15k

 

Banuiesc ca sunt mai scumpe. Ai idee ce pret are un kit ?

 

Ms

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dau o scanteie mai puternica, poti sa mergi cu gap mai mare pe bujie deci ardere mai buna. Eu vreau sa fac rost de bobine de R8 si sa le pun pe 1.8T :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O prostie parerea mea. Mai bine dai banii aia pe un soft bine facut si nu ai dureri de cap. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS Version: Release 11.11.3

Data version: 20120401

 

Thursday,22,January,2015,13:34:08:32264

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

          76

 

VIN: WVWZZZ1JZ2W131473   Mileage: 146080km/90769miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-032-AUM.lbl

   Part No: 06A 906 032 HJ

   Component: 1.8L R4/5VT     G   0002  

   Coding: 11500

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: 6DDBD76D278ADF1

   WVWZZZ1JZ2W131473     VWZ6Z0A3663533

 

3 Faults Found:

17608 - Boost Pressure Control Valve (N249) 

            P1200 - 35-00 - Mechanical Malfunction

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) 

            P1136 - 35-00 - System too Lean

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) 

            P1297 - 35-10 -  - Intermittent

Readiness: 0000 1001

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ESP-F.lbl

   Part No: 1C0 907 379 E

   Component: ESP FRONT MK60      0104  

   Coding: 0019970

   Shop #: WSC 01317 785 00200

   VCID: 2C5D1A698C10169

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl

   Part No: 3B1 907 044 C

   Component: CLIMATRONIC     C 2.0.0  

   Coding: 11000

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: 2143FB5DABD2CB1

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

   Part No: 6Q0 909 605 F

   Component: 02 AIRBAG VW6  0101 0004  

   Coding: 12338

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: 3A712C312644B89

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

   Part No: 1J0 920 826 A

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V52  

   Coding: 05112

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: 2757E545C5F6351

   WVWZZZ1JZ2W131473     VWZ6Z0A3663533

 

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 

            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl

   Part No: 6N0 909 901 

   Component: Gateway K<->CAN    0001  

   Coding: 00006

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: F0E54E19B0B8B29

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl

   Part No: 1C0 959 799 B

   Component: 1C Komfortgerát HLO 0003  

   Coding: 00259

   Shop #: WSC 01317  

   VCID: 36693801125C5C9

 

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A

   Component: 1C Tõrsteuer.FS KLO 0003  

 

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A

   Component: 1C Tõrsteuer.BF KLO 0002  

 

   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A

   Component: 1C Tõrsteuer.HL KLO 0002  

 

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A

   Component: 1C Tõrsteuer.HR KLO 0002  

 

1 Fault Found:

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

End   ---------------------------------------------------------------------

 

dupa ce am sters erorile nu se mai balbaie la relanti si au si disparut toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sakut baieti , 

 

Am o problema care e mai accentuata cand e motorul rece Cand o pornesc la rece , adica dupa multe ore de stationat imi tremura motorul , atat cat socul este la 1200 rpm , cat si cand scade la 700 rpm sau la cat scade.Alta problema ar fi ca uneori cand sunt in ture joase mai intrerupe , dar fin , nu smuceste sau nu merge in 2 sau 3 pistoane , doar ca se simte asa ca si cum ar fi innecata , dar nu e .. cateodata face cateodata nu , dar de cele mai multe ori nu face insa imi sta pe cap prostia aia de martor aprins in bord.

 

Am bobinele , bujiile si pompa de joase noua si mi se parinde check engine-ul in bord si imi missfire , cateodata pe toti cei 4 cilindrii., alteori doar pe 1 samd.

 

M-am dus la incompetentii de la Porsche sa-mi spuna ca ori sunt bujiile ori bobinele ori pompa de joase *toate sunt noi (ori pompa de inalte ori injectoarele ori ma-sa. Mai aveau putin si ma puneam sa schimb masina.

 

Pe test da urmatoarele : 

 

000772 - Cylinder 4 

               P0304 - 000 - Misfire Detected - Intermittent   -asta e clara
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 150341 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.14.03
                    Time: 13:19:45

             Freeze Frame:
                    RPM: 1187 /min
                    Load: 34.9 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 27.0°C
                    Temperature: 18.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 14.224 V

004506 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
               P119A - 000 - Malfunction
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 150347 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2007.14.03
                    Time: 15:04:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 758 /min
                    Load: 16.9 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 101.0°C
                    Temperature: 45.0°C
                    Absolute Pres.: 990.0 mbar
                    Voltage: 13.335 V

 
 
Acum eu as vrea sa va intreb daca cumva , voi ati mai avut probema asta sa nu ma apuc sa arunc cu miile pe fereastra ca nu-i momentul,
 
Orice sfat e binevenit
Cheers
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca primul pas ar fi sa verifici mufa si cablajul de la senzorul de presiune al combustibilului si daca e ok sa inlocuiesti senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa repari ceva,care e posibil sa nu fie stricat, ajungi si tu la rezerva cu masina, pune 10-15 litrii de maxxmotion 100 de la omv dupa care scoate borna de la baterie cateva minute. Iei masina la o plimbare zdravana in care o incalzesti bine, 5-6000 de ture si reprize de accelerare zdravana. 

 

Eu cand am luat masina mi-a spus un prieten cu passat tot 1.8t ca e posibil sa am ceva depuneri. Am golit rezervorul, am pus 20 de litrii de benzina premium in care am adaugat un aditiv dinala de curatat supape liqui moly si am alergato calumea. 15 km urcat poiana brasov numai in a 2 a si a 3 a pana la 7000 de ture. Relanti mult mai rotund, consum mai mic in general dupa ce am facut treaba asta. Toarce ca o pisicuta acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!