Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu urmatoarea problema?

 

Check e de la MAF. Am avut fuel mixture too rich si maf signal too low. Cu maful bagat sau nu in vcds imi da 0 semnal de la el deci e mort mort. Treaba e ca la rece imi face cum vedeti in video. Cateodata are nevoie si de 3 chei ca sa stea normal la relanti. Am schimbat senzorul de temp recent. A mai avut acest comportament si cu cel vechi. Am mers o saptamana cu benzina de 100 si nu a mai facut figuri deloc. Inca ceva, cu maful tragea in trepte laacceleratie totala. Il scoteam si tragea liniar. Acum si cu el decuplat a inceput sa traga in trepte la acceleratie totala. 

 

Ce credeti ca are? La cald merge perfect, porneste la sfert si sta relantiul nemiscat.

 

https://www.youtube.com/watch?v=5f9KbIAl3ew&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa o pornesti cu maful direct deconectat....eu zic 99% maf defect.Senorzorul de pe volant nu a zis nimic?Tine'ne la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu el deconectat o pornesc ca nu face vreo diferenta. Porneste la fel si cu el si fara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zebrocksky - daca lambda a trecut de 10% la relanti inseamna ca ECU imbogateste amestecul excesiv deoarece are de undeva un surplus de aer (nu e exclus sa fie chiar si de pe evacuare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in prima casuta e ceea ce te intereseaza adica autoreglajul la relanti. A doua se refera la autoreglajul in sarcina, poate te ajuta si el cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati....adica erori noi :))

Azi dupa ce am parcurs vreo 10 km,am oprit pt 10 min.Cand sa plec iar...yok!Motorul nu a vrut sa porneasca...deloc...nu tusea,nu facea nimic.Pur si simplu invartea electromotorul si atat.Dupa 3 chei m'a luat panica.La a 4a in timp ce dadeam la automat se auzea tac-tac de sub bord,deasupra piciorului stang.A5a a fost cu noroc.Am plecat urgent acasa cu EPC aprins si relantiul undeva pe la 1300rpm(de parca ar fi fost motorul rece).

Am scanat:

Tuesday,09,December,2014,15:05:04:13314
VCDS Version: Release 908.0

                Address 01: Engine       Labels: 06A-906-032-AUM.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 032 HJ
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT         0002
           Software Coding: 11500
            Work Shop Code: WSC 01279  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ2W248304     VWZ7Z0A4158330
2 Faults Found:

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
        P1297 - 35-00 -  -
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
        P0322 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 0000 0000

E prima data cand apare si g28.Initial am zis ca dedesubt e tacanitul releului de benzina si ca am gasit "inculpatul" pt problemele anterioare...dar nu :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

        P0322 - 35-10 -  -  - Intermittent"

 

Asta e contact imperfect/senzorul e pe duca. 

 

 

"17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
        P1297 - 35-00 -  -"

 

 

Am avut si eu si poate fi diverter busit, se mai duce membrana cu timpul. Mai e posibil un leak de boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri pentru raspunsuri tuturor.Treaba cu a doua eroare asta urmeaza...un alt diverter...ca altceva nu prea mai am ce sa verific.Adica,de furtune sparte,etc.Pe langa asta am observat azi cand am scanat IAR pentru problema recent aparuta,ca pe canalul 32 am 2 valori care stau batute in cuie 0.Pe 33,in prima casuta(unde cred ca e short trimul) sta undeva intre 14-20%(ceea ce ma duce iar cu gandul la aer fals)....sau poate e sonda dusa,chiar daca trece testul si nu am eroare pe ea?

 

Visavis de g28,maine demontez ce e sub bord sa vad ce a tacanit azi,poate am un contact prost pe acolo...

Mai am un pic si o iau razna cu masina asta...e posedata!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8t urile astea sunt motoare bune da si cand crapa ceva, ai de cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lantul/intinzatorul de la lant

inarmeaza'te cu multi bani daca vrei sa il schimbi....vreo 1500 ron doar lant+intinzator

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata nu a mai facut asa. Are momentele lui... eu stiu sigur ca am distriburtia montata cu un dinte cas sau jumate. Sper sa fie de la aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la aia :(

Stiu ca am avut aceleasi simptome.Peste noapte se dezamorseaza intinzatorul si de aia caraie dimineata.

Nu mai umbla cu distributia asa!

 

Uite ceva similar

 

Si vreo doua duse de tot 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A stat masina nemiscata 2 zile si cand am pornito nu a scos sunetul specific. Am inteles ca are ceva treaba cu presiunea la ulei si alte cele intinzatorul. O sa iau toata masina la puricat iar. Am comandat debitmetru nou, senzor map, bujii. Cred ca am ceva leak de boost si trebuie sa-l gasesc si pe ala. Am nitel de umblat pe la ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat debitmetru nou, senzor map, bujii. Cred ca am ceva leak de boost si trebuie sa-l gasesc si pe ala.

 

 

Ordinea e de obicei invers, mai intai rezolvi toate furtunele de presiune/vacuum si dup-aia vezi ce probleme au mai ramas (cablaje, senzori, alte piese etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumnezeule,de ce sa iti iei maf si map nou?ai avut eroare pe vreo unul din ei?...la tine zdranganitul e de la intinzator.Ori ai mizerie(sludge cum zic prin afara) in ulei sau ulei contaminat(si'a pierdut proprietatile) si cu cat e mai rece devine mai vascos.Si astfel,urca mai greu din baie pana sus la chiulasa,aparand zanganitul.luand in calcul si intainzatorul obosit care se stie ca face probleme de la 200k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful da valoare 0 cand e conectat deci cred ca e cam mort + eroarea de vcds care zice maf 0 signal. Senzorul map il schimb la pachet cu debitmetrul. MAP ul nu a dat vreun semn de oboseala dar la accelerari puternice am observat ca n75ul imi deschide blow offul ( am un hks ssqv ) intermitent si trage in trepte ceea ce e foarte enervant. Doar cand vrea el face asa. Si pt problema asta am zis ca pot fi map care spune ecu presiunea din inductie si sa nu intre protectie, n75 defect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei,in cazul asta e bine ca le'ai cumparat :)

verificat totusi si cablajul...la cum e amplasat mapul mai are prostul obicei sa se frece ori de vasul de lichid de parbriz ori de lonjeron si se mai taie

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi cu ea in service sa se uite la distributie si surprize. Era decalata 2 dinti. Se tot mirau ei cum de mai merge masina si in special cum am facut 2000 de km cu ea asa. Cand le-am dat foaia si au vazut ca tot de ei e pusa nu stiau cum sa plece in stanga si dreapta.

 

 

Mare diferenta nu este acum dupa aliniere doar ca trage mai tare cand ma dau la ea si e mai silentios motorul.

 

 

Sa fi patit ceva ca am tinuto atata timp asa?

 

Si inca o intebare, unde e valva n249? aia care da drumul la vacuum sa deschida diverterul. Am inlocuit diverterul cu un bov hks ssqv si din cand in cand la acceleratie totala aud cum imi deschide in sarcina bov'ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N249 e sub placuta metalica din fata galeriei de admisie, in dreapta jojei cum stai cu fata la masina. Eu zic sa-ti verifici si toate bucatile de furtune care sunt pe-acolo, sigur sunt pe moarte:

 

bracketmarkup.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca it deschide Dv-ul atunci mai este posibil sa pierzi aderenza si ECU sa taie din putere, eliberand din presiunea turbinei ,oricum 1.8T nu este facut sa functioneze cu hks ssqv, cele cu piston oricum sunt lente in reactie si se mai poate bloca si pistonasul...eu as pune DV-ul stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vale in a 4 a nu cred ca se pune problema de aderenta. Am dat un vcds pe grafic cu requested boost si actual pe grafic ( logul in notepad este prea spatiat ca timp si nu ma ajuta cu nimic ) si am vazut ca ecu cere un nivel de boost dar el fluctueaza aiurea. Asta cand vrea el ca azi dupa ce am pus distributia la punct a mers exemplar in toate treptele. 

 

Merci mult Cri. Este fix ce am demontat eu cand am schimbat termostatul pt ca era in drum. O sa dau un ochi sa vad ce e pe acolo si eventual inlocuiesc cu silicon toate furtunasele. Ce am demontat eu pana acum pt bov am vazut ca erau in stare buna, nici urma de fisuri sau mai stiu eu. In scimb, furtunul ala riflat negru de la pompa de aer secundar e casant rau. L-am spart in 2 locuri umbland pe langa. Si mai nasol ca nu il gasesc niciunde de cumparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca le gasesti decat la reprezentanta, la un pret care iti va taia pofta de Sarbatori. Depinde care din ele iti face probleme.  Ala care merge de la filtrul de aer la pompa se poate rezolva foarte simplu, uite cam ce am facut eu:

Am taiat bucata marcata cu rosu iar in locul marcat cu galben am pus un filtru K&N (evident, am astupat gaura din cutia filtrului de aer):

 

SAIhosediagram.jpg

 

Practic ramai cu o bucata scurta de teava care pleaca de la pompa si are la capat filtrul:

 

sai_snorkel_1.jpg

 

post-51697-0-07439100-1419285624_thumb.p

 

Ca sa iti faci o idee cam pana unde vine, in poza de mai jos, se poate vedea cam jumatate din partea superioara a filtrului (am marcat cu sageata rosie):

 

post-51697-0-17770700-1419285237_thumb.j

 

Sau il poti vedea "la propriu" cand ai chef, da-mi un telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!