Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Toni , multumesc. Masina porneste/trage  foarte bine, nu tremura. Asa am zis si eu sa schimb furtunul cu probleme+verificarea tuturor furtunaselor. Revin cu raspuns

Modificat de DDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa de SAI se duce releul mai repede, la mine pornea singura noaptea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunasul din imaginea atasata este cel care scapa benzina. Este prins in 2 suruburi doar ca nu am reusit sa-l scot.

post-96900-0-23319500-1370785365_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este turul sau returul de benzina, nu stiu care e care la tine.

Trebuie sa aiba si un colier unde se prinde pe rampa injectoarelor.

 

PS: sper ca nu mai circuli cu masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri am vrut sa plec, noroc ca m-a impins curiozitatea sa ridic capota in timp ce motorul era pornit. 

Modificat de DDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este turul. La mine s-a spart in mers , s-a oprit motorul dar ( cred ca pompa de benzina a simtit lipsa presiunii si s-a oprit ) a curs benzina peste tot, ma mir ca nu a luat foc!

Acum 2 zile, tot in mers, s-a spart un furtun de la sistemul de racire! S-a pierdut antigelul, timpul, nervii, banii...! 

La 10 ani de la fabricatie ... se pare ca incet, incet si pe rind incep sa pice...

Mergem inainte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de domeniul fantezist zic eu avand in vedere  ca masina se comporta bine

Doar pentru ca tu nu simti, nu inseamna ca nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters ieri erorile, schimbat astazi furtunasul cu pricina, plimbat astazi vreo 10 km cu masina si pe vag com nu mai aparea nici o eroare. Se fie toate de la acel furtunas?Ce bine ar fi sa fie asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp am mai facut in jur de 60 km prin oras, iar pe vag com engine nu apare nici o eroare. Se pare ca totul era de la acel furtunas care culmea m a costat 7.5 ron. Pe aceasta cale recomand tuturor sa verifice starea furtunaselor din cand in cand. Nu de alta dar o puteam pati rau de tot, tasnind benzina putea lua foc masina. Multumesc tuturor care mi au raspuns.

 

In perioada imediat urmatoare intentionez sa plec in concediu cu masina. in 3 ani de zile nu am bagat niciodata solutie de curatat injectoarele. Intrebarea mea e daca merita intr adevar sa incep?are vreun efect ?daca da, de care sa pun?

Modificat de DDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la motul am bagat, de fiecare data, cam la 6-7000 de km.

Nu am simtit nimic deosebit! Trage la fel, consuma la fel ... 

In jur de 70 de lei este un flacon, pentru un plin de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am tot vazut pe aici discutandu`se de amestec sarac, cum as putea sa vad  pe vag daca am amestec sarac? o alta intrebare, cum as putea sa verific daca nu cumva acest ECUU are soft, , vreau sa fac soft dar mai intai sa ii aduc cateva modificari gen blow off, un intercooler frontal, o pompoa externa de benzina care cica se monteaza in capul rampii de la injectoare si sa faca 4 bari sau regulator si nu am inteles eu bine, apoi softul, evacuarea cred ca e in regula, din inox pe 63mm dupa catalizator si mai am doar toba mare care si ea este schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

engine-meas. blocks-canal 32-in prima casuta stft iar in a doua ltft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eventual citeste si tu primele pagini macar din topic...legat de blowoff...ca informatiile raman valabile. oricum si despre restul problemelor gasetsi raspunsuri in topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canalul 032 am asa prima casuta lambda(add)self-adaptation1.1% iar in a douaLamda (mult. ) Self-adaptation -14.1% e bine sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 -14.1% pe 032 (mult) miroase a: "proprietarul a vrut sa fie 'cool' si a montat un regulator de 4 bari desi ECU e stock sau are soft scris pentru regulator de 3 bari"

Ca atare amestecul este bogat (nu sarac) iar ECU masinii trebuie sa compenseze si sa scada - din cantitatea de benzina injectata - diferenta de "debit" dintre cele doua regulatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, ce ar fi de facut in acest caz si care sunt riscurile privind motorul daca merg cu ea  cu viteza mare de exemplu 200+? uitati poze cu regulatorul ce il am pe masina, (sper sa fi pozat ce trebuie)  nu scrie nicaieri ca e de 3 sau 4 bari pe el, cum as putea sa imi dau seama daca masina are soft?

post-70492-0-29626800-1407099692_thumb.jpost-70492-0-33688600-1407099701_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul ar trebui sa aiba inscriptionat (incrustat, stantat) pe el un cod si uneori presiunea la care lucreaza. In prima poza se vad unul-doua caractere dar unghiul nu e bun. Sterge-l bine si uita-te mai de aproape la el, eventual cu o lanterna si vezi ce cod are si ce mai scrie pe el. Cam asa arata daca e curat si vazut de aproape:

 

IMG_9188.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat codul pe google si imi da ca regulatorul meu este de 3 bari, ce este de facut in cazut asta sau ce inseamba daca regulatorul e de 3 bari si amestecul e bogat totusi? Multam de raspunsurile date până acum! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ce cod are regulatorul ? Sa nu-mi spui ca ai bagat pe google 06A 133 681...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da ala l-am bagat... la mine nu este stantat nimic cum sunt cele puse de tine e doar stikerul acela, acum is la constanta cu munca si ma intorc abia joi seara, am sa verific exact ce scrie cand ajung acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, ala de pe abtibild e codul rampei de injectie. Regulatorul are codul stantat pe el, doar ca din unghiul din care ai facut tu poza nu vad decat un "6" si dedesubt un "A"

 

post-51697-0-83727600-1407245621_thumb.j

 

asa ca repet, vezi ce scrie pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Cri-cri m`am uitat in seara asta  si imi scrie ca e ste de 4 bari pe el, nu l`am mai pozat ca nu mai aveam baterie la tel si trebuia blitzul dar fac maine cu tot codul de este nevoie, acum intrebarea este daca merg cu asta de 4 bari e vreo problema sau din contra e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai e nevoie de cod ca s-a lamurit problema (nici nu prea avea cum sa fie alta avand in vedere valoarea de 14,1% pe care am mai intalnit-o in asemenea cazuri). Normal nu e sa mergi cu reg. de 4 bari cand softul e scris pentru 3 bari dar mari probleme nu ar trebui sa iti faca intrucat ECU dupa cum vezi ajusteaza cantitatea injectata astfel incat sa se incadreze in parametri. Daca intentionezi sa pui soft scris pentru 4 bari (cum ar fi Revo) atunci il poti lasa acolo pana una alta (mai stiu si pe altii care si-au pus regulatorul si au mers luni bune pana au strans bani sa isi puna si softul). Daca vrei sa pastrezi softul pe care il ai acum (ca o fi stock sau nu) sau sa pui altul care e scris pentru 3 bari atunci cel mai bine e sa iti pui un regulator de 3 (sau maxim 3,5) bari.

Deci in functie de ce planuri de viitor ai, il lasi pe masina sau il schimbi cum am zis inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa fac softul si sper din toata inima nici sa nu aibe softul facut,  intentionez sa il fac la Powertech la buzau ca am inteles ca ar fi cei mai priceputi la motoarele 1.8T , am sa merg cu acesta daca nu e problema si poate dupa soft reusesc sa raman cu el daca e benefic motorului si modificarilor care or sa mai vina pe parcurs. Iti multumesc pentru ajutor, o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Salutare.Caut de ceva vreme o rezolvare a problemelor motorului 1.8t 150hp cod AUM(
Ca si idee pe scanare am din cand in cand 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-10 - - - Intermittent
si tot aleatoriu 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Problema se manifesta prin rateuri in admisie,un mers intrerupt al motorului atat la relanti cat si in mers.In mers e un adevarat chin cand apare problema.Smuncituri,plecari turate,lipsa de putere,bineinteles rateuri care se aud proeminent in admisie(parca se aude ceva si pe evacuare din cand in cand).In acelasi timp,turbina face presiune ciudat.Aud cum ba suge mai domol ba mai tare,diverterul elibereaza cand intr'un fel cand altfel....Toate astea in mers constant.Pe accelerare da in nas,da rateu,pleaca in suturi,la fel ca si sunetul turbinei(aspiratia aerului) incontinua si sacadata.
Am verificat tot ce e sun admisie(furtune si supape),am inlocuit un furtun T cu supapa din el,clapeta curata,verificat tot ce altceva se mai putea verifica (zic eu).
Sondele lambda trec testele,in schimb sonda 1 la relanti,cand are chef,fuel trimul o ia mult pe plus(peste 10%),apoi scade si variaza intre -10 si +10...apoi iar o ia razna...tot asa.Missfire nicaieri(bujii noi,bobine inlocuite).O singura data am avut 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-00 -  -
Proprietarul anterior mi'a zis cand am cumparat masina ca a inlocuit pompa de benzina.Acolo inca nu am umblat.Filtrul de carburant e nou.
Poate fi pompa de vreme ce (zic eu) problema pare sa apara PARCA o data cu scaderea nivelului de benzina?(cand se aprinde martorul de carburant).
Multumesc anticipat pt atentie si pt ajutor!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!