Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Clapeta de acceleratie murdara, aer fals, senzor de temperatura... eu pe acolo as incepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru problema descrisa de mine pe pagina anterioara (link) : se pare ca filtrul de benzina este nevinovat. Am luat in urma cu cateva zile un alt filtru (de data asta de la reprezentanta) si tot mi-a facut figura cu motorul cald chiar. Bine ca nu l-am aruncat pe cel vechi...

Voi incerca sa fac ce zicea toni, desi nu mi se pare deloc usor sa caut acul in carul cu fan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele 1.8T se intoarce: ieri eram cu rezervorul aproape gol si am bagat plin (petrom 99+). Dupa vreo 10 min a inceput sa nu mai mearga bine:

  • tremurat la relanti
  • pana in 2000 rpm tragea cu intreruperi, cateodata dadea in nas, cateodata mergea in 3 pistoane (efectiv auzeam pr-pr-pr-pr si apoi de la 2000 mergea ok)
  • din cand in cand la relanti merge in 3 sau 2 pistoane: in acele momente pe vag-com apare misfire pe toti cilindrii, random, counter pana pe la 40-50. Dupa o pedala sau pornire, ramane doar tremuratul.
  • de 3-4 ori am patit sa mearga asa rau la relanti incat palpaia check-engine si a logat "random misfire" si cate un cod de misfire pe fiecare cilindru

Am banuit benzina, dar cum nu puteam sa golesc rezervorul, am facut intre timp alte teste:

  • boost leak test: pana la 1bar nu sufla nicaieri si tine presiunea. Dupa 1bar mi-a sarit testerul de pe admisie si mi-a fost lene sa-l mai bag la loc.
  • schimbat bobine random cu altele - degeaba
  • desfacut bujii - par ok
  • scos furtun benzina retur - baga bine, chiar si cu talpa, deci nu cred ca pompa sa fie dusa sau filtrul de benzina infundat. Exclud injectoarele fiindca n-au cum sa se strice toate 4 deodata.
  • inlocuit valva neagra ciuperca cu alta - face la fel
  • inlocuit debitmetru cu altul - face la fel
  • desfacut admisia inainte de clapeta de acceleratie si pus mana pe clapeta - motorul moare, deci nu trage aer fals pe undeva (asta ca double-check la boost leak test)
  • desfacut admisia dupa debitmetru si repetat procesul de mai sus, acelasi rezultat
  • facut log-uri in mers, par destul de ok. Masina nu pare sa mearga la potential maxim, dar dupa 2000 de ture trage constant, fara intreruperi, pana sus. Din pacate n-am logurile, sunt la un prieten pe laptop.
  • curatat DV

Ramas in pana de idei am pornit azi la un drum de 1500km si, evident, am facut plinul la un moment dat cu OMV 100. Se simte o diferenta in mers la cum trage fata de benzina precedenta, dar la relanti tot tremurat merge. N-a mai facut faza cu check-engine dar nici n-am insistat sa stau mult la relanti sa vad.

In momentul de fata nu prea mai am idei ce sa verific. Singura chestie la care m-as mai gandi e cablajul de la bobine, cumva sa se fi topit pe undeva si sa faca scurt. Dar n-am idee cum/daca il pot verifica.

Alte idei?

p.s.: sample de coduri de eroare

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

p.ps: adaptarile pe 032 arata 1.7% si 1.5%

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa proasta sa fi fost benzina?! statia era cat de cat ok? mare...curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata asta am mai gasit:

16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

P0237 - 35-10 - - - Intermittent

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal

P0106 - 35-10 - - - Intermittent

La ambele pe ross-tech zice check power supply. Sapt trecuta mi-am cablat subwoofer-ul....oare sa se traga de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prea poate. Acum depinde cat mult crezi in coincidente :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as inclina catre asta...aia cu benzina mi se pare prea coincindenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma poate.ajuta si pe.mine.cineva in week.end cu un test cu boost leak?sunt in Bucuresti pana duminica

Va salut.o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Imi poate spune cineva ce dimensiune are evacuarea de pe A4 B7 1.8T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andrei.toledo

Salutare !
M-am hotarat sa ii fac resoftare Leonului din semnatura.

Momentan are montat de la fostul propietar un DV de la Forge pe care l-am dat jos si curatat zilele trecute.

Astazi i-am montat de proba un filtru de aer conic de la K&N.L-am montat pe debitmetru neavand deocamdata un traseu sa il duc jos in bara.

In plus mai trebuie sa ii cumpar un filtru de aer pentru acel furtun care vine in lateralul carcasei de la filtrul de aer original.Acel furtun a ramas descoperit cat am facut probele in mers.

As dori daca se poate sa va uitati pe urmatorul log pentru a sti daca sunt valorile ok.Mentionez ca ambreiajul este nou , are maxim 1000 km.

 

Pun si un link cu logul masurat in treapta a3a la o temperatura exterioara de ~ 30 de grade .

http://www.sendspace.com/file/3t8z0q

Astept pareri si cateva sfaturi privind resoftarea :)

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 Log-ul arata bine,este totul in parametrii,incearca sa iei aer de afara,nu de la motor...daca faci soft ,recomand sa faci la o firma cu renume.Dupa soft o sa fie practic alta masina.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor.

Am un passat 1.8t aeb/99.Doresc sa pun pe el o turbina k03s,injectoare de pe un audi a4 1.8t bex de 190 de cai.Am ales aceasta configuratie deoarece amandoua motoarele sunt longitudinale iar stage 1 la 1.8t bex merge pana in 225 de cai,atat cat vreau si eu pe aeb.Am montat pe masina intercooler mare cu tubulatura samco si boost controller mecanic,merg pana in o.8 bar cu soft stock  dar putin cu amestec sarac (bujie alba---fff putin caramizie,,,imi e frica sa nu topesc pistoanele) .De la catalizator pana la capat e tzeava goala. de 60,injectoare stock,kit ambreiaj si volant sachs performance,cutie de a4 1.8 aspirat.(mai scurta...mai multa distractie)

 

Intrebarea 1---pot pune orice k03s si dupa motor transversal?

intrebarea 2---am observat in tabel ca injectoarele atat de pe aeb cat si de pe bex sunt ev6,deci merg in admisie la fel/////jnu merita sa pun admisie de bex deoarece cea de pe aeb e mai mare?

intrebarea 3---actuatorul meu n75 si regularizatorul de presiune trebuie inlocuite cu cele de pe bex?

intrebarea 4---softul pt bex stage 1 de 225 cai (flASH) se poate scrie pe eeprom-ul motoului aeb (chip tuning--dezlipire)?

 

Va multumesc tuturor!!!

Orice idee,sfat este binevenit!!!post-106495-0-43848800-1370183590_thumb.post-106495-0-27247500-1370183603_thumb.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Multumesc !
Filtrul de aer l-am dus cu o tubulatura undeva sub baterie in bara de unde trage aer mai rece.

I-am facut resoftare la TCM Turbo , de care sunt foarte multumit.

Totodata , i-am pus teava goala din catalizator pana in capat , insa am fost nemultumit de zgomotul produs , asa ca am montat o finala Borla.

Teoretic , masina ar avea acum undeva la 200-205 cai si ~ 300 NM cuplu.

Asadar , ce ma sfatuiti ca si viitor upgrade pe partea de putere ? Urmeaza Stage 1+ zilele astea . dar ca modificari hardware ce ar urma ? As vrea sa ajung undeva la 240 de cai , maximul permis pt K03S din cate am citit :)

Ca si recapitulare ar fi filtrul de aer K&N mutat in bara , DV-ul Forge 007P iar ca evacuare ar fi renuntarea la intermediara + finala Borla.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 240 cai(la care vrei tu sa ajungi) eu zic ca ti-ar trebui un FPR de 4bar si poate ca si la evacuare ar trebui sa umbli(alt down pipe si fara intermediara)

La sfarsit: SOFT :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Intermediara a fost scoasa , ar mai trebui facut un downpipe :) Catalizatorul inca este pe masina si nu as vrea sa renunt la el din pricina sondelor lambda.

Este nevoie sa umblu la intercooler pentru aceasta putere ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il ai pe ala stock, atunci clar trebuie sa umbli si la intercooler :)

Eu nu am catalizatorul si nu am probleme cu nici una din sondele lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FM-intercooler, posibil injectoare. poate DV...

K03S cu 240 de cai? 

da-mi si mie un link...te rog.

stiam doar de un REVO care s-a apropiat de puterea aia...dar altul nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare : skoda octavia 1.8T RS arec umva supapa EGR ? Sau doar convertorul de presiune cum l-am gasit dupa cautari pe net? Actualul proprietar m-a sunat si mi-a spus ca vrea sa curete supapa EGR dar nu stie unde e? Eu am zis ca nu are asa ceva dar el a spus ca cineva a venit cu ceva tester profeseional si i-a spus sa curete EGR pentru nu stiu ce problema are el in relantii (ii scade cu cateva liniute turatia motorului dar este foarte greu observabil, eu asa am avut si nu i-am dat importanta prea mare).Daca aveti vreo idee? Mersi mut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile la semafor, motorul a inceput sa tremure, iar in bord palpaia martorul check engine care dupa a ramas aprins si asa sta. Vreo sugestie de la ce poate fi???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobinele sau ceva furtun de vacum? Pe vag-com ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am facut si am eroare pe sonda lambda plus eroare pe toti 4 cilindri ceea ce e de domeniul fantezist zic eu avand in vedere  ca masina se comporta bine(exceptie facand descrierea de mai sus).Acum 30 minute am pornit masina, ridicat capota si observat ca e un furtun negru care vine de undeva de sub capacul motorului(lungime aprox de 15-20 cm prins in cleme si cate un surub, prin care tasnea benzina. Mai jos sunt erorile:

 

8 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System 
            P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 35-10 - Performance too Low - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
Modificat de DDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data trebuie sa te legi doar de prima eroare.

Possible Causes
  • Fuel Pump Relay (J17) faulty
  • Hoses/Pipes to/between Components faulty/clogged
  • Secondary Air Injection Pump (V101) faulty
  • Secondary Air Injection Pump Relay (J299) faulty
  • Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112) faulty

Possible Solutions
  • Check Fuel Pump Relay (J17)
  • Check Hoses/Pipes to/between Components
    • Check Secondary Air Injection Hoses/Pipes for Carbonization
  • Check Secondary Air Injection Pump (V101)
  • Check Secondary Air Injection Pump Relay (J299)
  • Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva in Bucuresti sa verific cele de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare : skoda octavia 1.8T RS arec umva supapa EGR ? Sau doar convertorul de presiune cum l-am gasit dupa cautari pe net? Actualul proprietar m-a sunat si mi-a spus ca vrea sa curete supapa EGR dar nu stie unde e? Eu am zis ca nu are asa ceva dar el a spus ca cineva a venit cu ceva tester profeseional si i-a spus sa curete EGR pentru nu stiu ce problema are el in relantii (ii scade cu cateva liniute turatia motorului dar este foarte greu observabil, eu asa am avut si nu i-am dat importanta prea mare).Daca aveti vreo idee? Mersi mut.

 

Nu are EGR, ci doar asa numitul combi-valve, care nu am auzit sa se curete. Probabil omul a avut TDI inainte si de aici ideea cu curatatul EGR-ului...

Mai curand sa curete PCV-ul pentru problemele de relanti. PCV este oarecum similar cu EGR-ul in sensul ca recircula niste gaze, dar sunt cele din carter si nu din evacuare.

Supapa se afla sub galeria de admisie.

 

da, am facut si am eroare pe sonda lambda plus eroare pe toti 4 cilindri ceea ce e de domeniul fantezist zic eu avand in vedere  ca masina se comporta bine(exceptie facand descrierea de mai sus).Acum 30 minute am pornit masina, ridicat capota si observat ca e un furtun negru care vine de undeva de sub capacul motorului(lungime aprox de 15-20 cm prins in cleme si cate un surub, prin care tasnea benzina. Mai jos sunt erorile:

 

8 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System 
            P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1103 - 35-10 - Performance too Low - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 
            P0300 - 35-10 -  - Intermittent
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16688 - Cylinder 4 
            P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16686 - Cylinder 2 
            P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

 

Eu as incepe cu reparatia furtunului prin care tasneste benzina  :icon_confused:

 

Pentru prima eroare, vezi daca nu cumva pompei de SAI i-au sarit niturile si este putin desfacuta. La pornirea la rece motorul ar trebui sa faca ca un aspirator...

Nu stiu unde situata la Passat, la mine este sub alternator.

Verifica si toate furtunele de vacuum si valva/valvele PCV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!