Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Si eu stiam ca edge-ul e ok, desi bag magnatec :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat Castrol Edge Sport 0w40 gama 502 00/505 00 Vw si filtru de ulei Mahle , in seara asta fac schimbul .

Va salut si o dupamiaza cat mai racoroasa va urez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ motan: Am facut astazi diagnoza, ca n-am apucat pana azi:

pe 032 0% in prima casuta, 0% in cea de-a doua,

Ma uitam si pe valorile de la MAF, la relanti am intre 4 - 6 g/s.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum iti arata 0 pe amandoua casute pentru ca ai resetat fuel trim-urile,atunci cand ai sters erorile,trebuia sa te uiti pe 032 inainte sa stergi erorile.Oricum din logurile tale ai 135 g/s ceea ce nu este bine, atat face un gti auq stock de 180 de cai.Ai vorbit cu baietii de la Revo? ei ce spun,este normal?Incearca sa probezi masina si cu mufa de la MAF scoasa...

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si cu mufa de la maf scoasa, se comporta aproximativ la fel. O sa mai fac maine un scan, si pun din nou. Adrian de la revo mi-a zis ca nu face fata pompa de benzina... Dar asta cand era pe lean. Acum... Nu stiu ce sa mai zic....

In cat timp se refac fuel-trim-urile? Cat trebuie sa mearga masina?

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea e bine daca se comporta aproximativ la fel,ar trebui sa fie o diferenta notabila cu si fara MAF.Nu gasesti pe nimeni sa iti dea un MAf de proba in Bucuresti?99% este maf-ul.Fa un log cu maf si altul fara...ai avut pana acum admisie directa cu filtru cu ulei?Fuel trim-urile ar trebui sa se refaca in 100-200 km,cu cat mergi mai mult cu atat va stii sa compenseze mai exact.E exact ca si cu consumul pe 10 km sau 100 km,mult mai exact pe 100 de km.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti, intre 4 si 6 g/s, sunt valori foarte mari. Ce DV folosesti? Cu sau fara recirculare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM un DV de la forge, cu recirculare. Am avut admisie cu un filtru ITG, ( cand am facut softul) si acum am un BMC panel in carcasa (pe care l-am mai avut inainte, l-am spalat si l-am dat cu ulei de la K&N)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba debitmetru,s-a bulit de la ulei pe filtru,incearca sa il cureti,daca nu merge ia altul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am niste mici probleme/ingrijorari vizavi de 2.0TFSI-ul meu (cod motor BWA) si v-as ruga sa imi spuneti parerile voastre.

1) Uneori cand pornesc motorul (stat peste noapte), dau drumul cheii din pozitia de demaror, intrucat simt ca va porni (si chiar porneste) si se intampla urmatoarele:

- urca acul pe la 1500 rpm (nu mai stiu valoarea exacta);

- apoi scade imediat (intr-o fractiune de secunda, nici nu a apucat sa porneasca bine) spre 600-700 rpm, de parca ar vrea sa moara sau de parca ar crede ca e motorul cald si e suficient un ralanti de 720 rpm, fara sa mai "traga socul automat";

- urca iarasi spre 1xxx ("trage socul") si merge normal.

Motorul nu moare niciodata si am patit mizeria asta de vreo 5 ori pana acum.

Ca si observatii:

- pana in vara asta nu am mai patit asa ceva;

- as zice ca se intampla doar cand masina e cu motorul rece si a stat in soare puternic.

Oare se tampeste MAF-ul? Pls help!..

2) Nu stiu daca are legatura cu problema descrisa mai sus, dar in aprilie 2012 am facut revizia si am schimbat ca de obicei toate filtrele. Cel de benzina este Mann WK69, versiunea updatata la 6.6bar, proudly made in china. L-am luat after market de la autokarma, intrucat cele OEM sunt facute de UFI si am constatat ca aveau probleme cu valva de retur (la ralanti o deschidea intr-o veselie, rezultand o tacaneala de nota 10).

Ce mi se pare ciudat e faptul ca am scanat masina de erori cu motorul pornit la ralanti (si nu a avut nici o eroare) si cand sa ma uit la Fuel Pressure pentru circuitul de joasa presiune, am citit 5.1 bar. Din moment ce filtrul e gandit pentru 6.6 bar, nu trebuia sa imi indice presiunea respectiva? Rezervorul e plin 3/4 si masina nu imi face nici un fel de figuri in mers sau pe loc. La Fuel Rail Pressure am ~50 bar la ralanti, iar valoarea Specified este aproximativ egala cu cea Actual. Daca accelerez, diferenta dintre cele doua valori tinde spre ~0, cu intarziere destul de mica. Am observat cel mult 2.3 bar diferenta in timp ce acceleram pe loc, iar vag-com zice ca toleranta ar fi de +/- 5 bar. Ma rog, depinde si de sampling...

Nu am avut niciodata missfire, insa imi apare intr-o veselie eroarea cu



001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded

dupa ce fac plinul cu benzina, desi ma opresc la primul "clanc" al pompei. Eroarea asta o am de 2-3 ani, deci nu e nou aparuta pe scena.

Sa fie totusi filtrul de benzina defect si sa cauzeze toate probleme descrise de mine?

Adica problema #1 de mai sus sa fie cauzata de presiunea insuficienta a carburantului, si cum axa cu came nu are turatia suficienta sa creeze presiune pompa de inalte, bla bla... Ati inteles lantul trofic la care fac referinta. :)

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ motan - am facut iar diagnoza azi... pe canalul 32 in prima pozitie am -3.2, pe cea de-a doua am -1.6.

Maine ma duc sa iau un MAF, sa vad daca face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta mi s-a intamplat sa faca figura cu acul turometrului care pica si cu motorul cald.

Cred ca e de vina ori filtrul, ori pompa din rezervor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jacku -valori cu minus inseamna amestec bogat,din care rezulta prea multa benzina si prea putin aer.Dupa ce schimbi maf-ul vezi cum merge,ar trebui sa vezi o schimbare in comportamentul masinii.Daca ai putea sa faci si un log cu maf-ul nou ar fi perfect!

Adyp2003,din cate stiu a mai avut cineva problema asta aici pe forum si parca era filtrul de benzina,care avea mai putini bari decat cel stock,la fel avea si eroarea cu EVAP.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incepe cu asta:



001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow
P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded

Atat timp cat ai erori, nu te poti astepta ca masina sa mearga bine, parerea mea.

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la colegul golfistul, am luat un MAF tot de 1.8T AUM. L-am montat, o sa merg vreo 2 zile cu el, vad cum se modifica valorile pe 032. Am resetat trim-urile, ceasul de AFR sta in continuare pe rich. Revin cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa si un log pe 003-020-115 sa vedem cat masoara cu debitmetrul ala, ar trebui sa ai in jur de 170 g/s la 6000-6500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fuel trim-urile ar trebui sa se refaca in 100-200 km" - se refac din primii km, parerea mea e ca in 10-15km sunt deja relevante.

Jacku: parerea mea este ca ai un boost leak, motan are dreptate cu valorile de pe 032. In loc sa tot bajbai, ia un boost leak tester si fa testul. In 10 minute maxim l-ai depistat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar asa o sa fac. Acum intrebarea - cine are un boost leak tester in bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jmf, se refac si in primi 10 km dar nu este foarte relevant pentru ca trebuie sa ai un condus variat,trebuie sa mergi si frumos si wot,in 100-200 km cred ca le faci pe toate.

Eu zic ca are si boost leak si maf faulty pentru ca si tu aveai boost leak,dar maf-ul iti masura bine.Sunt curios ce valori masoara maf-ul acum.

jacku ,construieste un boost leak tester,ia o teava din pvc dupa marimea admisiei ,cu capac si cumperi o valva,o montezi , si pui circuitul in presiune,exact cum zicea toni mai sus...nu uita sa scoti valva aia care vine in furtunul de admisie si sa astupi gaura,apoi scoti si busonul de ulei.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi o scanare la cald asa.... dupa 70 km mersi de cand am schimbat MAF-ul.

pe canalul 032, prima casuta avem 0.6, a doua -0.8.

In plus, la relanti, MAF-ul arata intre 2.4 si 3.8 g/s. O sa fac si niste log-uri maine cred. Dar, banuiesc ca sunt mai aproape de adevar, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,valorile sunt total diverse,ramane sa vedem si logul...cum ti se pare masina,trage mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare fix la fel :). Ceasul de afr sta tot acolo... Mai am o buba, pe care o sa o remediez maine sper - furtunul de la ceasul de boost, l-am pus pe cel care a venit in kit si are vreo 2 imbinari nu foarte fericite. Plus ca e cam plasticos. Mai am furtun de vacuum siliconic, si o sa il inlocuiesc. O sa merg sa caut si materiale sa fac un Boost /leak tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce faci logul o sa vedem exact ce masoara,oricum nu strica sa faci si un boost leak test,desi in prima casuta ai 0.6 deci pare ok. Este normal sa ai amestec mai bogat de la ture medii la inalte,asa se obtine putere mai mare.Problema este cand ai amestec sarac,temperaturile cresc foarte mult in camera de ardere si e posibil sa topesti sau sa crape ceva pe acolo, dar la tine nu e cazul.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rebare in legatura cu oscilatiile turometeului la relanti : care ar putea fi problema acestei oscilatii? Nu este de amploare oscilatia, se misca cam 3mm in sus si in jos c⮤ stau pe loc fata acceleratie fie ca motorul este cald sau rece? Bobinele sunt ok, bujiile la fel sunt ok, am regulator de presiune 4 bar si injectoarele de Skoda de 380cc parca, ar fi trebuit niște injectoare de s3 dar daca nu a fost bugetul mai mare s-a luat acest regulator. Ceva idei, păreri indrumari? Multumesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!