Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

toni: pai pe 032 aveam +5 si -3 parca, deci era un pic sarac, dar nu exagerat se pare. Eu cand avea ezitari la WOT m-am gandit ca o fi de la benzina, dar ma gandeam mai degraba la filtru infundat, pompa stricata etc...nu m-as fi gandit ca e din cauza regulatorului. Dar, lesson learned :). Oricum, ce e ciudat e ca tocmai in ture mari tragea bine (dupa 3500-4000), pana acolo era problema.

Pentru compresor: eu m-am dus la un peco si acolo am facut testul. A durat 10 min cu tot cu desfacut admisie/valva-ciuperca si pus la loc.

ssoorr: iti recomand sa iti iei un boost leak tester. Nu e scump (zic eu) si il poti folosi si pe viitor de cate ori ai probleme similare (care la 1.8T, prin natura lui, apar). Distributia ar trebui sa coste undeva la 10mil, la un service particular. In reprezentanta, cam dublu. Eu am platit in Germania 450e (inclusiv pompa de apa), aprox acelasi pret era si la Autoworld in Cluj (19mil daca-mi aduc bine aminte), iar in service particular am schimbat-o (la fosta masina) cu 10mil.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssoorr, eu zic sa te interesezi si pe la reprezentante... Eu mi-am facut distributia la 100.000km, acum doi ani, la Delcar Brasov. M-a costat sub 1200 RON cu tot cu pompa de apa (la care se dadea o reducere babana daca cea veche de pe masina era originala). Mi se pare ca mai au si acum ceva oferte la pachete service, inclusiv distributie dar nu stiu daca e la fel de mare reducerea ca cea pe care am prins-o eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici vad ca au doar de nissan si universale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as vrea o "scula" din aia. Poate o sa am nevoie, mai testez si eu ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici vad ca au doar de nissan si universale.

Pai da, de exemplu tie iti trebuie unul de 3", avand k04. La fel cum mi-a trebuit si mie cand aveam skoda. Acuma cu k03s e adaptat cu o flansa la diametrul mai mic de la admisia de k03s ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind aceeasi suma, prefer sa iau unu pt Cupra.

dar nu stiu ce Fitting Option sa iau si ce Clamp.voi ce ziceti?

Jacku, depinde de transport.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as lua cu fitting de valve la roti, ca e mai comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Hai sa facem un calcul, si ma bag si eu. Ma uitam putin..cea de cupra e cam acelasi lucru cu cea de vw/audit 1.8t, nu? ca asa pare.. Si eu as lua cu valva de roti... asa poti sa faci test-ul la orice vulcanizare/benzinarie. Sau..mai e varianta cu amandoua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. ramane cel pt roti.

cred ca cea de cupra e cu prindere pt admisie mai mare, de 3".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeti in orice magazin de bricolaj si cauti o teava din PVC cu capac (eu am luat de 70mm). Apoi mai faceti rost de o valva, dati gaura in capac si puneti valva acolo. Manometru nu este musai, in pricipiu veti avea manometru pe compresor.

Cam asta este boost leak testerul, nu este mare aparat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi in servis,am schimbat garnitura la capac la motor pe unde imi pierdea ulei...au verificat tot traseul de la turbo si nu am nici o fisura zic ei...eu insa nu sunt convins..masina nu mai trage cum tragea odata...inca o chestie care vroiam sa va intreb,acel Diverter care pleaca in el un furtun din tubulatura de la filtrul de aer...si din el iese pe alt furtun si intra in turbo sau cva de genu..ei pe acolo pe unde iese e imbacsit si uleios...merge curatat?sau trebuie sa iau unul nou?

maine incerc sa fac acel boost leak....

va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni, eu, care nu am rabdare, si nici talent tehnic :))) prefer sa dau 100ron pe boost leak. de aia ma bate gandul sa-l iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

din epopeea ceas AFR, revin cu o constatare. Conditii: temperatura afara 30 grade, ac pornit

Relanti, ceasul de turbo sta pe vacuum, intre -6, -8 ( scala e de la +2 bar la -1), ceasul de afr sta pea rich.

Daca apas frana, ceasul se duce pe lean.

Daca accelerez usor, creste boost, ceasul de afr se duce pe rich. Daca apas pe frana, se duce pe lean, oscileaza de 1-2 ori, se duce iar pe rich.

de unde constat - daca apas frana, am lean, daca iau piciorul, se duce pe rich.

Are cineva idee de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori ai pe 032 in prima si a 2-a casuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folositi? Eu trebuie sa fac schimbul pana acum am folosit Castrol 10w60 , recomandati ceva mai bun?

Astept un eventual raspuns azi ca as vrea sa.i fac schimbul in noaptea asta :D

Va salut si un Weekend placut va urez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CASTROL EDGE FORMULA RS 0W-40 , merge asta ? sau sa raman tot pe 10w-60 ?

Am inteles ca se iau in evidenta si Km care ii are masina ...eu am 150k ...

Modificat de ssoorr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu 230k km folosesc 5w-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w60 mi se pare EXTREM de gros. eu am folosit 0w30 pana de curand, iar din primavara Motul 300v 5w40.

vedeti ce scrie in cartea lui...ca recomandat. si sa fie in conformitate cu norma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Mobil1 5w50 si sunt multumit. Depinde ce asteptari ai si de regimul in care circuli cu masina.

Eu ales ceva cu rezistenta mai buna la temperaturi mari pentru ca circul multicel in oras, cu aglomeratii...

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune 0w40 sau 5w40.Eu folosesc Castrol edge sport 0w40 care este full sintetic...10w60 iarna la clima din Romania cred ca se face marmelada.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi .. .cred ca o sa iau Castrol 0w40 sport rs asa mi.a recomandat si baiatul unde am fost sa vb de ulei ...

Maine merg sa iau uleiul si filtru

Un weekend placut va urez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!